اخبارطراحان و برندها

نگاهی به برند ایرانی سیستریش استایل

برند ایرانی سیستریش استایل با همکاری دو خواهر به نام های فائزه گنجه و مهرانه گنجه فعالیت خود را آغاز کرد. این برند که در ابتدا در زمینه طراحی و تولید شال مشغول به فعالیت بود با استقبال خوب مخاطبین روبرو شد. شال های این برند طرح های فانتزی و جوان پسند دارد. با پارچه های نخی بهاره و نخی پاییزه تولید می شود. پس از مدتی که برند سیستریش استایل جایگاه خود را در میان برند های ایرانی تولید شال تثبیت کرد. به طراحی و تولید مانتو و پوشاک کژوال زنانه پرداخت. لباس های طراحی شده توسط این دو خواهر، همانند شال هایشان برای قشر جوان و نوجوان تولید می شود.

در حال حاظر برند سیستریش استایل در زمینه تولید شال، مانتو، پالتو و حتی پافر بَگ، فعالیت دارد. جوان پسند بودن برند سیستریش استایل را می توان عامل اصلی محبوبیت این برند ایرانی دانست. طراحان برند سیستریش استایل همواره سعی کرده اند تا مطابق نیاز و سلیقه قشر جوان محصولات خود را ارئه کنند. فاصله گرفتن برند سیستریش استایل از محصولات آماتور و تکراری بازار، یکی دیگر از اِلمان های مهم این برند است. کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب برند سیستریش استایل نیز از دیگر نکات مثبت محصولات آن محسوب می شود.

قیمت پارچه پوپلین مانتویی

مجموعه بهار و تابستان سیستریش استایل

مجموعه بهار و تابستان برند سیستریش استایل همانند مجموعه های قبلی، تماما لباس های اور سایز و گشاد بودند. مانتو های چین دار و گشاد از جنس پارچه پوپلین از اصلی ترین تولیدات این برند می باشد. مانتو کیمونو مشکی که در تصویر می بینید از پرطرفدارترین های برن سیستریش استایل است. راحتی و خنکی این مانتو در کنار پارچه پولین به اثری بی نظیر از برند سیستریش استایل تبدیل شده است. طراحان برند سیستریش استایل برای یونیک کردن این مانتو بهاره چین را برگزیده اند. آنها با طراحی دو برش در بدنه این مانتو و چین های ریز در این نوارها در کنار زیبایی، باهوشی خود را به رخ می کشند.

مانتو با پارچه پوپلین از برند ایرانی سیستریش استایل

آستین های به طور اغراق آمیز پف دار این مانتو سفید همنشینی خوبی با بقیه قسمت های آن دارد. آستین ها از قسمت میانی بازو برش خورده و تا آرنج از پف فوق العاده ای برخوردار است. جمع شدن آستین ها در قسمت مچ و طراحی چین برای لبه آن باعث شده است، آستین ها برگ برنده این مانتو باشند. انتخاب دکمه ها از رنگ متضاد برای این مانتو یک انتخاب هوشمندانه محسوب می شود. یقه پهن این مانتو زیبایی این محصول برند سیستریش استایل را بیشتر کرده است. کیف کمری که از ترند های محبوب دو سال اخیر است به روی مانتو سفید کوتاه از جنس پارچه پوپلین جذابیت بیشتری به این استایل داده است.


مقاله مرتبط: برند ایرانی فوف


تنوع در پارچه پوپلین

برند سیستریش استایل نشان داده است به خوبی می تواند از ترند های روز دنیا در طراحی هایش استفاده کند. استفاده از انواع پارچه پوپلین برای مجموعه بهار و تابستان برند سیستریش استایل یک انتخاب فوق العاده است. تنوع در طراحی های برند سیستریش استایل باعث تمایز و زیبایی محصولات این برند می شوند. طراحی زیبا در کنار تنوع و جذابیت پارچه پولین برگ برنده برند سیستریش استایل محسوب می شود. پارچه پوپلین راه راه و یا ساده تفاوتی ندارد، هر دو تبدیل به مانتوهای زیبا و جذابی برای برند سیستریش استایل خواهند شد.

پارچه پوپلین راه راه در محصولات سیستریش استایل

مانتو بهاره راه راه با رنگ آبی آسمانی در کنار هنر طراحان برند سیستریش استایل جذابیت بالایی دارد. این اِلمان ها در کنار هم یک پارت پرفروش و محبوب را ایجاد کرده است. در نظر گرفتن کشبافت برای سر آستین های این لباس و طراحی یک شنل ساده در قسمت سرشانه ها نکات ریز اما کلیدی این محصول از برند سیستریش استایل است. آیتمی که معمولا در محصولات برند سیستریش استایل به چشم می خورد اور سایز بودن آن ها است. از طرفی بلند بودن آستین ها احساس خوب و جذابی در مخاطب ایجاد می کند.

کت و شلوار های اور سایز

یکی دیگر از مشخصه های برند سیستریش استایل طراحی و تولید کت و شلوار های اور سایز می باشد. این برند با خلاقیت در طراحی کت و شلوار و استفاده از پارچه های متنوع برای آن، این آیتم  را به صورت مدرن و جوان پسند بازتولید کرده اند. بیشتر پارچه های مصرفی این برند برای تولید پوشاک پارچه پوپلین و پارچه کرپ می باشد. که برای طراحی کت و شلوار ها نیز از همین پارچه ها استفاده شده است. انتخاب پارچه یکسان برای کت و شلوارهای این برند زیبایی آن را چند برابر کرده است.

کت و شلوار اور سایز با پارچه پوپلین

کت و شلوارهای کژوال و زیبا از برند سیستریش استایل یکی از بهترین انتخاب ها برای روزهای بهار و تابستان سال جدید است. پوشیدن مانتو و شلوارهای همیشگی و خسته کننده امروزه شاید دیگر طرفداری در میان جوانان نداشته باشد. محصولات برند سیستریش استایل به سراغ قشر جوان می آید و برای آن های پیشنهاد ها هیجان انگیزی دارد. این محصول جذاب از برند سیتریش استایل جز ترندهای بازارهای جهانی مد به حساب می آید.

 


حتما بخوانید: 10 مدل پیراهن پوپلین جایگزین مانتو


 

مانتو های خامه دوزی برند سیستریش استایل

تعداد زیادی از خانم های جوان امروزی طرفدار مدل های فانتزی و پرکار هستند. طراحان برند سیستریش استایل که به خوبی بر این امر واقف هستند سعی کرده اند با ارائه محصولات خود این نیاز را مرتفع کنند. کیفیت بالا در کنار طراحی های بی نظیر برند سیستریش استایل باعث خلق محصولات درجه یک این برند شده است. یکی از زیباترین کارهای برند سیستریش استایل که قصد داریم در این بخش با شما به استراک بگذاریم را در تصویر می بینید.

مدل مانتو وال خامه دوزی

این مانتو زیبا با پارچه وال خامه دوزی تهیه شده است. زیبایی پارچه وال خامه دوزی بر هیچ کس پوشیده نیست. حتی ساده ترین مدل ها در کنار پارچه وال خامه دوزی جذابیت خوبی پیدا می کند. اما این طراحی زیبا از برند سیستریش این جذابیت را دو چندان کرده است. همانطور که مشاهده می کنید دامن و آستین های این مانتو نقاط قوت آن به حساب می آیند. دامن این مانتو به صورت دو طبقه طراحی شده است. با در نظر گرفتن چین های ریز برای هر دو طبقه این دامن حالت خاص و یونیکی به آن بخشیده اند. آستین های این مانتو، دومین برگ برنده این محصول از بند سیستریش به حساب می آید. آستین های یکدست گشاد که در قسمت سر آستین ها از کش برای جمع کردن آن استفاده شده است.

اورشرت های برند سیستریش استایل

استایل بعدی این مقاله به اور شرت های جذاب برند سیستریش تعلق می گیرد. بند سیستریش استایل در این آیتم جذاب از اور شرت های زیبا و کژوال خود رونمایی کرده است. این برند محبوب با در نظر گرفتن سلیقه عموم اقدام به تولید اور شرت های پرطرفدار خود در چندین رنگ مختلف کرده است. زیبایی این اور شرت ها در کنار پارچه با کیفیت پوپلین چند برابر شده است. به جرات می توان گفت پارچه پوپلین بهترین انتخاب برای دوخت این اور شرت های جذاب است. به گفته برند سیستریش از این اور شرت ها در تمام فصول با کم و زیاد کردن لباس های خود می توانید استفاده کنید.

اورشرت دخترانه

همانطور که مشاهده می کنید نقطه ی جذاب این اور شرت های سادگی آن های می باشد. اما سادگی این آیتم در کنار چند نکته زیبایی آن را دوچندان کرده است. انتخاب جیب های برگ بر وری سینه یکی از اقدامات است. این جیب ها را می توانید برای خود در قسمت کمر نیز در نظر بگیرید. اگر کمی دقت کنید پایین اور شرت های برند سیستریش استایل به شکل حلال در نظر گرفته شده است. این نکته می تواند یک ایده جذاب برای محصولات مشابه باشد. در قدم آخر باز هم آستین های پرطرفدار برند سیستریش استایل که به صورت کیمونو و مچی طراحی شده است.

 

انواع پارچه پوپلین را از اینجا ببینید

 

مانتو و دامن های خاص از برند سیستریش استایل

مانتو و دامن های جذاب برند سیستریش استایل چیزی نیست که بتوان از کنار آن به راحتی گذشت. این پارت جذاب برای بهار و تابستان بی نظیر است. خنکی و زیبایی این محصولات برند سیستریش استایل برای روزهای گرم سال حس خوشایندی را به شما هدیه می کند. اور سایز بودن این مانتو دامن های باعث جذابیت آن شده است. در سال های اخیر دنیای مد آیتم مانتو و دامن طرفداران زیادی را میان خانم های جوان پیدا کرده است. مانتو و دامن های اور سایز به شما استایلی یونیک و متفاوتی هدیه خواهد کرد. اگر از استایل های خسته کننده و تکراری قصد فاصله گرفتن دارید این آیتم مخصوص شما است. مانتو و دامن زیبایی که در تصویر می بینید را شاید به ندرت بتوانید در فروشگاه ها پیدا کنید. به لطف طراحان برند سیستریش استایل می توانید به راحتی این مانتو و دامن را برای خود تهیه کنید.

مانتو و دامن های خاص از برند سیستریش استایل

دامن های اور سایز و ساده برند سیستریش استایل با پارچه پوپلین زیبایی بی حد و مرزی پیدا خواهند کرد. برای قسمت کمر این دامن ها از پیلی های ریز و درشت می توانید بهره مند شوید. برای قسمت مانتو برد سیستریش استایل از آستین های کیمونو و برش ساده ای در سر شانه ها استفاده کرده است. اما در قسمت پشت مانتو از جیب های بزرگ و بامزه ای که می بینید بهره مند شده است. طراحی جیب آن هم در پشت مانتو یک ایده خلاقانه و به اصطلاح تابوشکنی می باشد. زمانی که فروشگاه های اقدام به عرضه محصولات آماتور و تکراری کرده اند، برند سیستریش استایل با ایده های خلاقانه خود نور امیدی برا خانم های شیک پوش است.

ترکیب پارچه ها به سبک برند سیستریش استایل

یک اصل مهم و اساسی در طراحی لباس مربوط به مَچ کردن پارچه ها با یکدیگر می باشد. زمانی شما می توانید ادعا کنید، یک طراح حرفه ای هست، که از میکس کردن پارچه ها نترسید. برند سیستریش استایل از این امتیاز در محصولات خود به خوبی بهره مند شده است. پارچه جین یکی از شیک ترین پارچه در استایل خانم ها محسوب می شود. با توجه به محصولات جدید برند سیستریش استایل متوجه می شویم که این جذابیت زمانی به اوج خود خواهد رسید که از پارچه جین در کنار یک پارچه دیگر مثل فاستونی، کتان یا … استفاده شود.

ترکیب پارچه ساده و طرحدار

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید از این ایده برای مانتوهای کوتاه و بلند می توان بهره برد. پارچه جین آبی روشن در کنار رنگ کرم مایل به خاکی بی نظیر خواهد شد. قسمت بالا تنه این مانتو از جین و پایین آن از جنس فاستونی می باشد. با ایجاد برش در قسمت آستین ها طراحان برند سیستریش، روی آستین را به پارچه فاستونی و زیر آن را به جین اختصاص داده اند.

مدل فوق زیبای بعدی از همین ترکیب اینبار در مانتویی کوتاه توسط برند سیستریش استفاده شده است. در قسمت جلوی لباس شما فقط پارچه فاستئنی راه راه زیبایی را می بینید. گمان می کنید این یک مانتو کتی ساده است. اما زمانی که پشت مانتو نمایان می شود ورق بر می گردد.در پشت لباس از ترکیب جین و پارچه فاستونی در کنار هم استفاده شده است. همین اِلمان در ظاهر ساده از یک مانتو ساده یک مانتو فوق جذاب خواهد ساخت.

ترکیب ایده آل و پارچه لینن

پارچه لینن یک پارچه خنک و بهاره به حساب می آید. در روزهای گرم یک انتخاب عالی برای خانم ها بی شک پارچه لینن است. برند سیستریش به خوبی از قابلیت و کیفیت پارچه لینن آگاه است. از این رو در بسیاری از محصولات خود از این پارچه استفاده کرده است. اگر برای روز های بهار و تابستان خود فکری نکرده اید با ما همراه باشید. ما به شما محصولات برند سیستریش استایل با پارچه لینن را پیشنهاد می دهیم.

مانتو لینن دخترانه

مانتویی که برای معرفی به شما در نظر گرفته ایم یک مانتو پرکار و جذاب از طراحی های بی نظیر برند است. اگر طرفدار استریت استایل یا استایل های خیابانی باشید به خوبی متوجه این زیبایی های این مانتو در نگاه اول خواهید شد.یک مانتو جذاب با پارچه لینن که از قسمت سینه تا کمر آن را یک جیب بزرگ و پهن در برگرفته است. در قسمت دهنه این جیب ها از دو در جیب هم اندازه استفاده شده است. آستین های اور سایز و کمی بلندتر از حد معمول که با مچی جمع شده اند، از مدل های پرطرفدار و تِرند امروزی محسوب می شوند. نکته ای که حرفه ای بودن طراحان برند سیستریش را نشان می دهد. طراحی چاک بلند در پشت مانتو است. برای ایجاد هارمونی در مانتو آن ها از همین ایده در قسمت آستین ها نیز استفاده کرده اند.

 

منبع: www.sisterishstyle.com

4/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا