استایلروزمره و کاربردی

انتخاب درست شلوار لینن متناسب با اندام شما

اگر هنوز هم در ساختن یک استایل شیک و مناسب برای خود دچار مشکل هستید ، دیگر نگران نباشید. شلوار با پارچه لینن یک پارامتر بسیار مناسب و شیک برای خانم‌های خوش‌سلیقه خواهدبود. شلوار با پارچه لینن شما را از شر شلوارهای موجود در بازار که همگی شکل و برش یکسان دارند راحت میکنند. علاوه‌ بر آن یک استایل جسورانه برای شما به ارمغان خواهند اورد.

اکثریت افراد اینگونه تصور میکنند که در دنیای مد وفشن امروزی هنوز هم این شلوارهای آماتور حکم‌ران هستند. همچنین برای خوش لباس بودن باید شلوارهای کتان و جین که به وفور در بازار وجود دارد استفاده کنند. اما نظر طراحان مد وفشن معروف جهان چیز دیگری است. آنها معتقدند که چیزی که شما را در میان دوستان و آشنایان خوشتیپ و خاص جلوه می‌دهد، متفاوت بودن است. جسارت داشتن یک آیتم متفاوت با افراد دیگر در استایل شما از هر چیز مهمتر است.

شلوار با پارچه لینن میتواند به خوبی این انتظار را برآورده کند و از شما یک مهره خاص بسازد. حتی تصور شما در یک شلوار با پارچه لینن با یک رنگ خاص و فوق العاده پاستیلی بی‌نظیر است. درست زمانی که همه افراد حاضر در جمع شلوار‌های روتین پوشیده‌اند، این شما هستید که در جمع خواهید درخشید. شلوار با پارچه لینن را در رنگ‌های متنوع که سلیقه‌ی هر مخاطبی را پوشش میدهد می‌توان تهیه کرد. علاوه‌بر آن طرحهای بسیار زیادی که در این پارچه‌ها یافت می‌شود برای هر فرم بدنی قابل استفاده باشد.

خرید اینترنتی پارچه لینن

مزایای استفاده از شلوار لینن

در دنیای متنوع و گیج کننده پارچه ، امروزه یافتن پارچه مناسب برای شلوار ممکن است کمی دشوار به نظر برسد. اما شلوار با پارچه لینن یک سر و گردن از دیگر رقیبان خود بالاتر و مورد پسند همگان است. از طرفی اگر بخواهید شلوار شما خنک و مناسب روزهای گرم سال باشد ما به شما شلوار با پارچه لینن را پیشنهاد میکنیم. شلوار با این پارچه از آیتم‌های بی‌نظیر برای فصول بهار و تابستان است. شلوار لینن به دلیل راحتی مورد پسند اکثر افراد است. قابلیت انعطاف پذیری این شلوارها ده ها سال است که محبوب همگان بوده‌است. پس بهتر است این تفکر، که برای شلوار مناسب فقط باید به سراغ پارچه‌های ضخیم مانند کتان و لی بروید را کنار بگذارید. این طرز فکر در دنیای لباس سالیان زیادی است که خاک میخورد و دیگر خریدار ندارد.

طیف رنگی وسیع پارچه لینن

طیف رنگی وسیع و متنوع پارچه لینن کار شما را در ست کردن راحت می‌کند. همچین این امکان را برای شما فراهم میکند که متناسب با کمد لباستان، رنگ شلوار با پارچه لینن خود را انتخاب کنید. بهترین و قوی‌ترین مزیت شلوار با پارچه لینن این است که برای داشتن یک استایل فوق‌العاده و شیک دیگر دچار سردرگمی نمی‌شوید. شما برای یک تیپ خاص تنها نیاز به یک تیشرت و شلوار با پارچه لینن دارید. دیگر فاصله شما تا سوپر مدل شدن تنها یک قدم است‌. به دلیل بافت نرم و لطیف این پارچه همواره در آن احساس راحت و سبکی دارید. به هیچ وجه این پارچه پوسته شما را اذیت نمیکند و مناسب افراد با پوست حساس می‌باشد.شلوار با پارچه لینن یک انتخاب درجه یک برای جلسات رسمی و مهمانی‌ها است.

بافت نرم و راحت پارچه لینن

از سوی دیگر می‌تواند یک تجربه فوق‌العاده در مسافرت‌ها برای شما به ارمغان آورد. پارچه لینن به دلیل الیاف نرم و خاصی که دارد باعث میشود شلوار با پارچه لینن روی بدن شما خوش فرم‌تر قرار می‌گیرد. از طرفی به علت خنکی این پارچه، شلوار با پارچه لینن تعریق بدن را راحت تر میکند و از بوی بد آن جلوگیری میشود. این تفکر که پوشیدن شلوار با پارچه لینن به دلیل ساختار آزادی که برای هر فرد ایجاد میکند، دلهره‌‌آور به‌نظر میرسد اشتباه است. شلوار با پارچه لینن در عین راحتی، خاص و جذاب است و شما را در چشم مخاطب چندین درجه شاداب‌تر و خوش استایل‌تر جلوه می‌دهد.

ممکن‌‌ است در انتخاب کیس مناسب برای یک شلوار با پارچه لینن، تنوع بالایی که در گزینه‌ها وجود دارد، مخاطب را سر درگم کند. با یافتن پارچه و مدل مناسب، می توانید شلوار با پارچه لینن خود را با اعتماد به نفس و به بهترین نحو ممکن بپوشید. شلوار با پارچه لینن مطمئنا از جمله پارامتر‌هایی است که از تجربه آن لذت خواهید برد. از این رو مجموعه پارچه نگار تلاش کرده است تا در این مقاله در انتخاب درست همراهی کند. همچنین به ساده ترین شکل ممکن شما را در انتخاب شلوار با پارچه لینن که متناسب با اندام شما باشد، راهنمایی کند.

شلوار لینن مناسب پاهای کوتاه

دوخت شلوار لینن

در اولین قدم روی صحبت ما با کسانی می‌باشد که پایین تنه و پاهایی کوتاه دارند. اگر شما هم جز افرادی هستید که پاهای کوتاهی دارید نگران نباشید. اگر مایل هستید پاهای خود را کشیده تر نشان دهید، شلوار با پارچه لینن مناسب شما است. تنها با رعایت این نکته شلوار با پارچه لینن اندام شما را به بهترین شکل به تصویر میکشد. اگر می‌خواهید پاهای خود را بلندتر نشان دهید، شلوار با پارچه لینن را به شکلی طراحی کنید که کمری بلندی داشته باشد.

رنگبندی پارچه لینن ساده را از اینجا ببینید

 

اگر پاهای نسبتا کوتاه تری دارید و باز هم میخواید پاهای خود را بلندتر نشان دهید بازم هم مشکلی نیست. راه حل شما این است، تنها باید به‌ دنبال شلوار با پارچه لینن که فاق آن حداقل 25 سانتی متر باشید بروید. شلوار با پارچه لینن اگر به صورت کمر بلند طراحی و دوخت شوند شما را بلند و لاغرتر نشان میدهند.  به خصوص اگر آن را با کفش پاشنه بلند بپوشید دیگر نگران پاهای کوتاه خود نخواهید بود.

این گزینه برای هر کسی که می خواهد بدون احساس کوتاه به نظر آمدن در جمع حاضر شود مناسب است. این نکته طلایی برای کسانی که میخواهند شلوار با پارچه لینن بپوشد، گزینه ای عالی و معجزه‌گر خواهد بود.

شلوار لینن مناسب پاهای بلند

مدل شلوار چین دار تابساتانه

اما اگر شما جز افرادی هستید که قد بلندی دارید شلوار لینن برای شما بسیار مناسب می باشد. برای کسانی که قد بلندی دارند پیشنهاد ما شلوار به شکلی که قد شلوار کوتاه باشد. اگر کمی از قسمت ساق پای شما مشخص باشد باعث می‌شود اندام شما زیباتر شود. پاهای بلند در شلوار بسیار خوش‌ فرم تر از قبل ‌به‌نظر خواهند رسید. اگر قد بلند و به طور طبیعی پاهای بلندی دارید، پیشنهاد ما به شما، یک شلوار لینن برش دار را است. با پوشیدن شلوار برش دار اندام شما زیباتر از هر زمانی نمایان می‌شود.

شاید تصور کیند که سبک های برش خورده ممکن است که پاهای شما را کوتاه تر نشان دهند. اما اگر قد بلندی دارید، بسیار خوش شانس هستید. این آیتم نه تنها شما را کوتاه جلوه نمی‌دهد بلکه بسیار مناسب شما خواهید بود. می‌توانید با پوشیدن آن از لذت خوش پوش بودن بهره‌مند شوید.

شلوار با پارچه لینن، برای شمایی که قد بلندی دارید مشکلی ایجاد نخواهد کرد و بسیار مناسب شماست. این شلوارها باعث با وقارتر به نظر رسیدن شما می شود. شما با پوشیدن این سبک شلوار در جمع همانند یک ستاره میدرخشید.


مقاله مرتبط: استایل های روزمره با پارچه لینن


پاهای پُر

شلوار با پارچه لینن مناسب پاهای پر

روی صحبت ما کسانی است که پاهای پُری دارند. اگر جز این افراد هستید حتما در ادامه این مجله با ما باشید. اگر میخواهید از شلوار با پارچه لینن استفاده کنند، ما برای شما یک پیشنهاد رویایی داریم. اگر در صدد لاغرتر نشان دادن پاهای خود هستید هیچ جای نگرانی نیست.

استفاده از رنگ های تیره

شما برای لاغرتر نشان دادن پاهایتان می توانید از رنگ های تیره استفاده کنید. در دوخت یک شلوار رنگ‌های تیره باعث باریک تر نشان دادن پاهای شما می‌شوند. اما فقط این نیست، علاوه بر آن ما یک پیشنهاد دیگر هم برای شما داریم.

دوخت شلوار لینن با دمپای گشاد

در قدم دوم شما می توانید از مدل‌هایی استفاده کنید که حجم پاهایتان را به‌خصوص در قسمت ران، در خود هضم کند. برای این موضوع شلوار باید به گونه‌ای طراحی شود که دارای دمپاهای گشاد و بسیار آزاد باشد. این شکل طراحی شلوار باعث صافتر نشان دادن اندام شما خواهد شد. ساختار شلوار برای پاهای پُر باید به شکلی طراحی شود که در قسمت زانو کمی تنگ شود. همچنین در قسمت مچ پا با پارچه لینن باید به صورت دمپا و گشاد باشد.

با اینکار شما در چشم مخاطبتان خطای دیدی ایجاد خواهید کرد تا اندام شما یک سره و صاف به نظر برسد. شلوار با پارچه لینن به این شکل باعث ایجاد تناسب میان پایین تنه و بالا تنه میشود. این شلوار شما را لاغرتر در چشم مخاطب نشان میدهد. همچنین استایل جذابی خواهید داشت و از توی چشم بودن حجم پاهای خد می‌کاهید.

قیمت پارچه لینن

 

با انتخاب شلوار که دمپاهای گشاد دارد علاوه بر زیبایی راحتی را نیز تحربه خواهید کرد. خوشبختانه مدل هایی که میتوانید در شلوار با پارچه لینن از آن‌ها استفاده کنید به شدت زیاد می باشند. و شما هیچگاه در انتخاب مدل مناسب خود دچار مشکل نخواهید شد. در صورت شناخت درست اندام خود، می توانید به راحتی از گزینه های موجود در بازار استفاده کنید. همچنین می توانید با تهیه پارچه به دلخواه خود یک شلوار در طرح دلخواه تهیه کنید.

پاهای لاغر

شلوار لینن تابستانه

و اما مدل هایی برای شلوار برای افراد با پاهای لاغر وجود دارد. شلوارهایی که در قسمت ران ها آزادتر و در عوض دمپا های نسبتا تنگ‌تری دارند. این مدل شلوارها موجب می شود پاهای شما به نسبت پرتر به نظر برسند. این ویژگی برای افرادی که پاهای باریک تر دارند ، می تواند گزینه مناسبی باشد.

در انتخاب شلوار با پارچه لنین در صورتی که پاهای به نسبت لاغری دارید بهتر است از مدل‌های چسبان استفاده نکنید. در صورت لزوم می توانید پاچه های خود را به راحتی تا بزنید و از این قابلیت استفاده کنید. برای انتخاب رنگ در این مدل ها هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد. اما پیشنهاد ما به شما این است که ترجیحا از رنگ های روشن و شاد تابستانی استفاده کنید. زیرا به مراتب نتیجه بهتری پیش رو خواهند داشت. رنگ‌های روشن از دیر باز مورد توجه و استقبال افرادی قرار گرفته است که در نظر دارند کمتر لاغر به‌نظر آیند. علاوه بر خوش هیکل بودن در رنگ‌های روشن این رنگ‌ها جذابیت فوق العاده‌ای برای شما ایجاد می‌کنند.

4.7/5 - (105 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا