استایلمهمانی و مجلسی

معرفی 20 مدل آستین مانتو ژاکارد مجلسی

پارچه ژاکارد یکی از یکه تازان عرصه مد ایران در سال های اخیر است. از این پارچه اکثرا برای طراحی و دوخت مانتو مجلسی و استایل های خیابانی استفاده می شود. پارچه ژاکارد تنوع بسیار زیادی دارد و اغلب مدل های آن ایستایی آهاردار و محکمی دارند. این ایستایی برای دوخت لباس های پفی، اغراق شده و اورسایز بسیار مناسب است. به دلیل این فرم پذیری جذاب پارچه ژاکارد می توان آستین های بسیار متنوع و زیبایی را برای مانتو ژاکارد مجلسی طراحی کرد. همان طور که در ترندهای سال های گذشته نیز مشاهده کردیم، آستین های مدل دار و اغلب پفی بسیار محبوب و پرطرفدار هستند. در ادامه 20 مدل آستین برای انواع مانتو ژاکارد مجلسی را معرفی می کنیم. پیشنهاد می کنیم که برای دوخت مانتو نوروز امسال از پارچه ژاکارد و این آستین های خلاقانه استفاده کنید.

آستین مانتو ژاکارد

آستین مانتو ژاکارد مجلسی

انواع آستین پفی برای مانتو ژاکارد مجلسی

آستین پفی به تنهایی مدل های مختلفی دارد که هر کدام الگوسازی و دوخت خاص خود را دارند. در ادامه چندین مدل مختلف این آستین که با پارچه لوکس ژاکارد دوخته شده اند را بررسی خواهیم کرد.

قیمت پارچه ژاکارد مجلسی

آستین پفی مدل اول

آستین پفی

در این مدل آستین پفی، اوزمان و پف ها فقط در قسمت تاج آستین قرار دارند. این آستین در سمت بالا گشاد و به سمت پایین تنگ می شود. این مدل آستین پفی برای افرادی که بالاتنه و سرشانه ظریفی دارند پیشنهاد می شود، زیرا باعث درشت دیده شدن شانه و بازو ها می شود.

 

آستین پفی مچ دار با پارچه ژاکارد

آستین پفی مچی

مدل دیگر آستین های پفی که نتیجه ای بسیار رضایت بخش با پارچه ژاکارد دارند و برای مانتو مجلسی و استایل نیمه رسمی مناسب هستند، آستین پفی مچ دار است. این مدل آستن در دو نوع مختلف طراحی و دوخته می شود. در مدل اول اوزمان و چین آستین هم در قسمت بالا و هم در قسمت پایین آستین وجود دارد. در مدل دوم اورزمان و چین فقط به قسمت پایین آستین داده می شود. برای مچ های این مدل آستین هم می توان از کش دوزی و هم از دوخت بندینک استفاده کرد.

 

آستین پفی برش دار

آستین با پارچه ژاکارد

آستین پفی برش دار یکی از گزینه های اغراق شده و دوست داشتنی برای دوخت مانتو ژاکارد مجلسی است. این برش و پف می تواند در هر قسمتی از آستین قرار بگیرد. برای این مدل آستین می توان از برش رگلان نیز استفاده کرد. برش و پف پایین آستین را می توان به شکل مدل فانوسی نیز دوخت.

 

آستین ساده و کتی

مانتو ژاکارد مجلسی

برای کسانی که سلیقه کلاسیک و ساده پسندی دارند، آستین ساده و یا کتی برای مانتو مجلسی ژاکارد را پیشنهاد می دهیم. آستین ساده برای ترکیب با برش ها و فرم های ساده و پرکار مناسب است. آستین کتی برشی عمودی دارد و باعث می شود تا آستین مانتو فرم و انحنای دست را به زیبایی نشان دهد. آستین کتی به دلیل روش دوختی که دارد در قسمت سرشانه جلوه بسیار زیبایی دارد.

خرید پارچه ژاکارد مانتویی

آستین فون و کلوش برای مانتو ژاکارد مجلسی

آستین فون و کلوش

پارچه ژاکارد به دلیل ایستایی آهارداری که دارد برای آستین فون و کلوش بسیار مناسب است. برای مانتو مجلسی ترندی چه مدل آستینی بهتر از این آستین ها؟ آستین فون و کلوش هر دو در قسمت پایین آستین داراری اوزمان هستند و اوزمان در قسمت تاج صفر می شود. تنها تفاوت میان آستین فون و آستین کلوش میزان گشادی و اوزمان آن ها است. از این دو مدل آستین برای مانتو مجلسی زنانه و دخترانه می توان به خوبی استفاده کرد.

آستین پاکتی و مانتو مجلسی ژاکارد

مانتو مجلسی کیمونو

آستین پاکتی اغلب در لباس های کژوال و اسپرت به چشم می خورد. اما باید بدانید که این مدل آستین برای مانتو مجلسی نیز کاربردی است. پارچه ژاکارد به دلیل شیک و رسمی بودن باعث می شود تا مدل پاکتی نیز مجلسی به نظر آید. مدل پاکتی را هم به روی آستین ساده و هم به روی آستین کیمونو می توان امتحان کرد. به جذاب شدن مدل مانتو مجلسی خود اطمینان داشته باشید.

آستین شنل دار

مانتو شنل دار

هر جا صحبت از آستین های مناسب مانتو و کت مجلسی است، آستین شنل دار نیز دیده می شود. این آستین ترکیبی از لوکس بودن و تنخور راحت است. پارچه های ژاکارد و ایستایی و تنخور جذابشان بهترین انتخاب برای مانتو مجلسی و آستین شنل دار هستند. این مدل آستین را هم برای مانتو کوتاه و هم مانتو بلند می توان استفاده کرد.

 


مقاله مرتبط: چگونه از پارچه ژاکارد برای لباس مجلسی استفاده کنیم؟


مانتو مجلسی ژاکارد و آستین چین دار

آستین چین چینی

آستین چین دار و پیلی دار از انتخاب های دیگر برای مانتو مجلسی است. این مدل آستین برای لباس های مختلف استفاده می شود. با پارچه ژاکارد براق ترکیبی خوش جلوه را برای مانتو مجلسی نوروز امسال به ارمغان می آورد. برش آستین چین دار از وسط بازو تا نزدیکی مچ دست قابل تغییر است.

آستین و برش های نامعمول و جدید

فرم های جدید آستین

پارچه ژاکارد اغلب خوش دوخت است و فرم پذیری بسیار خوبی دارد. به همین خاطر برای دوخت آستین هایی با برش و فرم های جدید و مدرن بسیار عالی است. برش های منحنی، فرم های هندسی و الگوسازی جدید برای آستین مانتو مجلسی ژاکارد گزینه ای مدرن و خوشایند است.

 

خرید پارچه ژاکارد لوکس مجلسی

 

خرج کار برای آستین مانتو مجلسی ژاکارد

خرج کار مانتو ژاکارد

دوخت خرج کار و ترکیب آن با پارچه های گران قیمت و لوکس یکی از راه های اعتبار بخشیدن به لباس ها است. خرج کار های متنوعی برای ترکیب با پارچه ژاکارد در بازار موجود است. دوخت نوار های پر و نوار های سنگدوزی شده برای ست کردن با پارچه های ژاکارد کاملا مناسب مانتو و لباس مجلسی است.

سرآستین های مدل دار

سرآستین مدل دار

برای خانم های چادری سرآستین مانتو و لباس بهترین نقطه برای طراحی است. زیرا این بخش از مانتو بیشتر از سایر قسمت های مانتو در معرض دیده شدن قرار دارد. به همین خاطر مدل های ساده اما زیبا و کاربردی که می توان برای سرآستین امتحان کرد را در تصویر زیر خواهیم دید. سرآستین بنددار مدل پالتویی و ترکیب نوار رنگی باریک ساده برای سرآستین پیشنهاد می شود.

آستین ساده یا پرکار؟

ساده یا پرکار؟

برای مانتو مجلسی مخصوصا با پارچه ژاکارد مدل های مختلفی را می توان امتحان کرد. به همین خاطر این پارچه برای سلایق مختلف کاربردی و قابل استفاده است. آستین چاک دار برای مانتو های ساده و کلاسیک و آستین پفی و کش دوزی شده برای طرفداران ترندهای جدید، جذاب است. به نظر شما آستین های ساده جذاب تر هستند یا آستین های پرکار و اغراق شده؟

 

4.4/5 - (7 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا