استایلمهمانی و مجلسی

پارچه ساتن آمریکایی و 6 مدل لباس مجلسی فوق العاده

پارچه ساتن آمریکایی یکی از پارچه های مجلسی زیبا و خاص است. این پارچه برای دوخت لباس های شیک و چشمنواز به کار برده می شود. پارچه ساتن آمریکایی برخلاف پارچه ساتن معمولی دارای ایستایی محکمی است. اگر می خواهید لباس های خوش استایل و زیبایی بدوزید که در مجالس بدرخشید، این پارچه گزینه مناسبی است.

یکی از ایده های کاربردی در دوخت با پارچه ساتن آمریکایی، دوخت کت و شلوارهای کلاسیک و زیبا است. این پارچه دارای ایستایی خشکی است و در نتیجه برای دوخت انواع کت و شلوارهای زنانه مجلسی مناسب است. بر اساس موقعیت مورد نظر می توانید رنگ پارچه را برای دوخت کت و شلوار انتخاب کنید. برای مثال برای مراسم های رسمی تر از پارچه های تیره تر استفاده کنید. اما برای مجالس شاد می توانید از تناژهای رنگی شاد این پارچه استفاده کنید.

خرید پارچه ساتن آمریکایی | فروشگاه پارچه نگار

در ادامه با ایده های دوخت جذاب و زیبای دوخت لباس با پارچه ساتن آمریکایی آشنا می شویم. یکی از ایده های کاربردی دوخت کت و شلوار با پارچه ساتن آمریکایی است. کت و شلوار یکی از جذاب ترین لباس هایی است که از آن می توانید برای مهمانی و مجالس رسمی استفاده کنید.

یکی دیگر از لباس های ترندی که می توانید با ساتن آمریکایی بدوزید، انواع پیراهن های بلند است. پارچه ساتن آمریکایی با ظاهر نیمه مات خود برای دوخت لباس های بلند بسیار عالی هستند. در دوخت لباس های بلند می توانید برای پیراهن یک کمربند قرار دهید. همچنین می توانید این نوع پیراهن ها را با یقه گرد یا یقه ایستاده طراحی کنید.

پارچه ساتن آمریکایی برای دوخت لباس های دخترانه نیز بسیار ایده آل است. با این پارچه می توانید انواع پیراهن های دخترانه چین داری را بدوزید.


حتما بخوانید: پارچه گیپور کتان را با چه پارچه هایی ست کنیم


دوخت کت و شلوار دخترانه و زنانه با پارچه ساتن آمریکایی

دوخت کت و شلوار دخترانه و زنانه با پارچه ساتن آمریکایی

کت و شلوار از جمله لباس هایی است که همیشه مد است و هیچوقت قدیمی نمی شود. پارچه ساتن آمریکایی با ایستایی مناسبی که که دارد برای دوخت انواع کت و شلوار زنانه مجلسی مناسب است. اگر می خواهید برای مراسم های رسمی تر کت و شلوار ساتن آمریکایی بدوزید، می توانید مدل های ساده و مینیمال را انتخاب کنید.

پیراهن مجلسی دخترانه

یکی دیگر از مدل های جذاب در دوخت لباس های ساتن آمریکایی، دوخت پیراهن های دخترانه مانند انواع پیراهن عروسکی است. در طراحی این مدل پیراهن می توانید قسمت آستین پیراهن را از بالا به صورت پفی بدوزید. قد آستین را تا روی آرنج در نظر بگیرید. طراحی این مدل پیراهن به صورت ساده و مینیمال است.

 

از قسمت بالای پیراهن می توانید به صورت اریب چند ساسون طراحی کنید. طراحی یقه این پیراهن مجلسی به صورت یقه گرد است. قسمت دامن این پیراهن را می توانید به صورت چین دار طراحی کرده و بدوزید. قد این پیراهن تا زیر زانو می آید. مدل موهای بسته برای این استایل پیشنهاد می شود. در این استایل بهتر است از کفش های مجلسی پاشنه بلند استفاده کنید.

رنگبندی پارچه ساتن آمریکایی

 

مدل لباس آستین دار با پارچه ساتن آمریکایی نیمه مات

لباس های مجلسی با حجاب و آستین دار از جمله محبوب ترین لباس های خانم ها هستند. معمولا لباس های حجاب دار با آستین های بلند طراحی می شوند. در طراحی این مدل لباس نیز آستین های لباس به صورت بلند دوخته شده است. یکی از کارهایی که می توانید در دوخت پیراهن های با حجاب انجام دهید، دوخت آستین های این لباس به صورت مچی است. همچنین می توانید روی آستین های لباس را دو تا سه عدد دکمه بدوزید.

 

دکمه های کوچک باعث ظریف نشان دادن لباس شما می شوند. آستین های لباس مجلسی ساتن آمریکایی را می توانید به صورت پفی بدوزید. همچنین می توانید این لباس را به صورت ترکیبی با پارچه های دیگر هم بدوزید. مثلا یک پارچه حریر یا حریر ارگانزا را برای دوخت آستین های لباس انتخاب کنید.

لباس مجلسی ساتن آمریکایی بلند برای استایل های خاص و زیبا

اگر قصد دوخت لباس مناسب برای مهمانی با یک پارچه مجلسی را دارید، پارچه ساتن آمریکایی می تواند کاربردی باشد.

پارچه ساتن آمریکایی با ظاهر نیمه مات و زیبای خود برای دوخت لباس های بلند بسیار عالی می شود. لباس های کمربند دار می توانند یک ایده بی نظیر برای دوخت با این پارچه باشند.

پارچه ساتن آمریکایی سبز یشمی یکی از بهترین رنگ پارچه ها برای دوخت لباس های مجلسی بلند است. mاین لباس را می توانید به صورت دو طرفه طراحی کنید که یک بخش آن روی قسمت دیگر بیاید. در قسمت وسط این پیراهن نیز می توانید یک کمربند بدوزید. ایستایی مناسب و محکم پارچه ساتن آمریکایی باعث خوش ایستایی شدن این لباس شده است.

ایده دوخت لباس بدون آستین با پارچه ساتن

از انواع لباس مجلسی جذاب برای مهمانی می توان به انواع لباس های آستین حلقه ای اشاره کرد. در طراحی این لباس ها می توانید لباس را بدون آستین طراحی کنید. همچنین می توانید آستین های لباس را طوری طراحی کنید که تا روی بازو بیاید. قسمت پایین این لباس به صورت هفتی هشتی طراحی می شود.

ایده دوخت لباس بدون آستین با پارچه ساتن

 

در این استایل ها بهتر است از کفش های پاشنه بلند یا صندل مجلسی استفاده کنید. صندل های بند دار انتخاب خوبی برای این استایل ها هستند. کیف مجلسی کوچک یک آیتم عالی برای همراهی با این استایل خواهد بود.

مدل لباس خاص و مجلسی با آستین های بندی

اگر می خواهید استایلی مجلسی، خاص و با حجاب داشته باشید، ایده این استایل را به شما پیشنهاد می کنیم. قد این پیراهن تا روی پا می آید.

یکی از مواردی که باعث خاص شدن این پیراهن شده، مدل آستین های این پیراهن است. روی آستین های این پیراهن دو عدد بند بلند با پارچه ساتن آمریکایی دوخته می شود. بندهای آستین را می توانید به صورت مدل دار و پاپیونی گره بزنید. همچنین می توانید آن ها را نبندید و باز بگذارید. دامن این پیراهن دارای چندین چین است.

چین های ایجاد شده روی این پیراهن زیبایی آن را دو برابر کرده اند. پارچه ساتن آمریکایی شیری، کرمی، بنفش، صورتی، سبز و … برای دوخت این پیراهن مناسب هستند.

خرید آنلاین پارچه ساتن آمریکایی

سخن آخر

پارچه ساتن آمریکایی یکی از پارچه های خوش جلوه با ایستایی عالی است. با این پارچه می توانید انواع لباس های مجلسی نیمه ماتی را بدوزید.

لباس های ساتن آمریکایی بدون آستین می توانند برای استایل های مجلسی و خاص شما مطلوب باشند.

در دوخت این نوع پیراهن ها می توانید قد پیراهن را کوتاه در نظر بگیرید. برای مثال قد پیراهن تا روی زانو بیاید. در طراحی لباس های دخترانه می توانید از اکسسوری های زیبا و پر زرق و برق هم استفاده کنید. برای نمونه پیراهن های ساتن آمریکایی دخترانه را با دکمه های اغراق آمیز پر جلوه بدوزید.

کت و شلواهای ساتن آمریکایی در مدل های گوناگونی طراحی می شوند. مدل مناسب دوخت کت و شلوار را می توانید بر اساس سن و سلیقه فرد طراحی کنید.

منبع: https://nl.pinterest.com/asundaypink/satin-clothes/

 

4.8/5 - (23 امتیاز)

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا