استایلمهمانی و مجلسی

پارچه کرپ حریر ساده را با این پارچه ها ترکیب کنید

پارچه کرپ حریر ساده یکی از پارچه های شیکی است که می تواند خالق استایل های خارق العاده ای برای شما باشد. وقتی نوبت به دوخت لباس‌های نفیس و ظریف می‌رسد، انتخاب پارچه نقشی اساسی دارد. در میان انبوه پارچه های موجود، پارچه کرپ حریر ساده به عنوان یک انتخاب کاربردی و عالی خود نمایی می کند. این پارچه که به دلیل بافت سبک و نرم خود شناخته شده است، جلوه ای جذاب به هر لباسی می بخشد.

پارچه کرپ حریر نه تنها می تواند به تنهایی در دوخت بسیاری از لباس های زنانه و دخترانه به کار برده شود، بلکه برای ترکیب کردن با پارچه های دیگر نیز ایده ای عالی است. در ادامه ترکیب پارچه کرپ حریر را با پارچه های شیک دیگر بررسی می کنیم. با این ترکیبات هوشمندانه می توانید در دوخت لباس های لباس های خود و تلفیقی از بافت‌ها و جذابیت‌های بصری ایجاد کنید.

خرید پارچه کرپ حریر | فروشگاه پارچه نگار

 ترکیب شگفت انگیز پارچه کرپ حریر ساده با پارچه ساتن

یکی از جذاب تریت ترکیب هایی که می توانید با پارچه کرپ حریر داشته باشید، پارچه ساتن است. در صورتیکه پارچه ساتن ابریشم را انتخاب کنید می توانید لباس های ترکیبی زیبایی را با ترکیب این دو پارچه بدوزید. با ترکیب این دو پارچه می توانید انواع لباس های مجلسی خاص و زیبا و پیراهن های مجلسی چشمنوازی را بدوزید. ترکیب این دو پارچه در کنار یکدیگر یک ترکیب تجملی و خاص را خلق می کند.

 

قسمت هایی مانند اطراف یقه و سر آستین لباس را می توانید با پارچه ساتن بدوزید. یکی دیگر از ایده های دوخت ترکیبی با این دو پارچه این است که روی جیب های لباس را با پارچه ساتن بدوزید. بهتر است که رنگ پارچه کرپ حریر ساده که در زمینه لباس به کار رفته شده یک رنگ خنثی باشد؛ همچنین رنگ پارچه ساتن یک رنگ چشمگیر باشد. این مدل ترکیب رنگی می تواند استایلی زیبا و خاص را برای شما بیافریند.


حتما بخوانید: 6 مدل لباس جذاب با پارچه کرپ گلدار


ایده ای مجلسی با پارچه دانتل و پارچه کرپ حریر ساده

یکی از پارچه های ظریف و چشم نوازی که می توانید با پارچه کرپ حریر ترکیب کنید، پارچه دانتل است. پارچه دانتل با ظاهر زیبا و ظریف خود می تواند انتخابی عالی برای دوخت لباس های ظریف و زنانه است. با ترکیب این دو پارچه می توانید انواع تاپ، لباس شب و پیراهن های مجلسی را بدزوید.

ایده ای مجلسی با پارچه دانتل و پارچه کرپ حریر ساده

پارچه دانتل به دلیل ظاهر زیبا و ظرافت های خاصی که دارد در دوخت انواع لباس عروس به کار برده می شود. این پارچه در دوخت انواع لباس های مجلسی زیبا و مجلل نیز مورد استفاده قرار می گیرد. در نتیجه اگر می خواهید استایلی مجلسی و مجلل داشته باشید می توانید از این پارچه در دوخت لباستان استفاده کنید. پارچه کرپ حریر ساده با ظاهر ساده و مینیمال خود می تواند با پارچه مجلسی دانتل ادغام شود. بهتر است که پارچه دانتل را در قسمت هایی از لباس به کار ببرید که به خوبی دیده شود. یکی از بهترین انواع پارچه دانتل برای ترکیب کردن با پارچه کرپ حریر، پارچه دانتل کار شده است.

قیمت پارچه کرپ حریر ساده

 

پارچه دانتل کار شده دارای اکسسوری های زیبا و تزئینات خاصی است. در نتیجه این پارچه ترکیبی عالی را با پارچه کرپ حریر ساده ایجاد می کند. بر اساس سلیقه خود می توانید از طرح های شلوغ یا خلوت تر پارچه دانتل استفاده کنید. در صورتی که قصد دوخت یک لباس دخترانه ساده و شیک را دارید می توانید از پارچه دانتل ظریف و دخترانه تر استفاده کنید. اما برای دوخت لباس های خانم های سن بالاتر می توانید از پارچه های دانتل کار شده با گل های شلوغ استفاده کنید.

 

 پارچه کرپ و انواع آن

یکی از جذاب ترین پارچه ها برای ترکیب کردن با پارچه کرپ حریر، پارچه کرپ است. پارچه کرپ با ایستایی ریزش دارد و زیبای خود در ترکیب با پارچه کرپ حریر می تواند خالق لباس های زیبایی برای شما باشد. در واقع می توانیم بگوییم که پارچه کرپ حریر نوعی پارچه حریر با ضخامت کم است. این پارچه را می توانید با انواع پارچه های حریر مانند کرپ باربی، کرپ کش و … ست کنید.

در ست کردن پارچه ها با یکدیگر به ترکیب رنگی آن ها دقت کنید. برای مثال می توانید پارچه هایی که رنگ مکمل یکدیگر را دارند را با هم ست کنید. همچنین می توانید چندین رنگ نزدیک از یک تناژ رنگی را انتخاب کنید.

پارچه کرپ دارای انواع رنگبندی های زیبا و جذاب است. به راحتی می توانید رنگ ترکیبی مورد نظر خود را در این پارچه انتخاب کنید. با این دو پارچه می توانید یک لباس دو تکه بدوزید. لباس های رویی دار انتخاب خوبی برای دوخت با این دو پارچه ظریف و زیبا هستند.

 

ایده ای خاص با استفاده از پارچه حریر گلدار

ایده ای خاص با استفاده از پارچه حریر طرحدار

پارچه حریر یکی از ظریف ترین و خاص ترین پارچه ها است. ترکیب پارچه کرپ حریر ساده و حریر طرحدار در کنار یکدیگر یک ترکیب زیبا و دلنشین است. در ترکیب کردن این دو پارچه با یکدیگر به تناژ رنگی پارچه ها دقت داشته باشید. مثلا رنگ پارچه کرپ حریر را می توانید بر اساس طرح های روی پارچه حریر گلدار انتخاب کنید. این دو پارچه می توانند خالق لباس های زیبا و شیکی برای شما باشند.

ظاهری درخشان و براق با پارچه پولکی

برای داشتن استایلی براق و درخشان بهتر است که پارچه کرپ حریر را با پارچه پولکی ترکیب کنید. ترکیب این دو پارچه در کنار یکدیگر می تواند استایلی جذاب را برای شما ایجاد کند. بر اساس سلیقه خود می توانید از پارچه پولکی با پولک های درشت یا کوچک تر استفاده کنید. برای دوخت یک لباس شب خیره کننده و جذاب استفاده از پارچه پولکی را به شما پیشنهاد می کنیم.

ظاهری درخشان و براق با پارچه پولکی

یکی از ایده های دوخت ترکیبی این است که یک لباس ماکسی را با پارچه کرپ حریر بدوزید. قسمت میانه این ماکسی را با پارچه پولکی بدوزید. یکی دیگر از ایده های خاص در دوخت ترکیبی با این دو پارچه استفاده از پارچه پولکی برای دوخت قسمت های کناری لباس است. برای مثال روی یقه ها و سر آستین ها را می توانید با پارچه پولکی بدوزید.

یکی دیگر از خاص ترین ایده ها در دوخت ترکیبی با این دو پارچه دوخت یکی از آستین ها با پارچه پولکی است. باید بگوییم که پارچه پولکی یک پارچه خیره کننده و جذاب است که در هر قسمتی از لباس که به کار رفته شود، می تواند آن را بسیار زیبا کند. البته باید دقت کنید که از این پارچه به صورت هوشمندانه در دوخت و ترکیب کردن لباس خود استفاده کنید.


پیشنهاد مطالعه: پارچه پولکی، پارچه درخشان جشنواره کن 2023


پارچه ارگانزا؛ شفاف و زیبا

پارچه ارگانزا به دلیل طبیعت شفاف و جذاب خود می تواند مکمل خوبی با پارچه کرپ حریر ساده باشد.این دو پارچه را می توانید با یکدیگر ترکیب کنید و یک لباس مدرن و زیبا را بدوزید. با این دو پارچه می توانید یک شومیز ترکیبی بدوزید. قسمت بدنه لباس را با پارچه کرپ حریر بدوزید و آستین های آن را هم با پارچه شفاف حریر بدوزید. یکی دیگر از ایده های دوخت با این دو پارچه دوخت پیراهن چین چین است.

خرید پارچه کرپ حریر درجه یک

استایل ترکیبی با پارچه گیپور و کرپ حریر ساده

پارچه گیپور یکی از پارچه های زیبا و ظریف مجلسی است. پارچه گیپور با انواع الگوهای پیچیده و جزئیات خاص خود می تواند لباس های زیبا و چشم نوازی را برای شما خلق کند. طرح و رنگ های زیبا و گوناگون پارچه گیپور امکان ست کردن آن را با انواع پارچه های کرپ حریر به شما می دهد. پارچه گیپور دارای انواع طرح های پیچیده و ساده تر است.

استایل ترکیبی شیک با پارچه گیپور و کرپ حریر ساده

بر اساس سلیقه خود می توانید بهترین آن را انتخاب کنید. یکی از ایده های جذاب این است که اطراف یقه لباس کرپ حریر را با پارچه گیپور تزیین کنید. همچنین روی آستین های لباس را هم می توانید با این پارچه مجلسی و زیبا بدوزید. پارچه گیپور ظاهری مجلسی و شیک تر به لباس شما می بخشد.

  سخن آخر

پارچه کرپ حریر یکی از پارچه های زیبا و خاص است که می تواند لباس های مجلسی شگفت انگیزی را برای شما بیافریند. پارچه کرپ حریر علاوه بر اینکه می تواند به تنهایی در دوخت  لباس های زیبا و خاص دخترانه و زنانه به کار رود، می تواند به صورت ترکیبی هم با انواع پارچه های دیگر مورد استفاده قرار گیرد.

در این مطلب ایده های جذاب و زیبا در دوخت با پارچه کرپ حریر و پارچه هایی که می توانید با آن ترکیب کنید را بیان کردیم. پارچه هایی که می توانید با کرپ حریر ترکیب کنید عبارتند از: پارچه پولکی، پارچه ساتن، پارچه کرپ و انواع آن، پارچه گیپور، پارچه دانتل و پارچه ارگانزا.

پارچه دانتل و گیپور از انواع پارچه مجلسی گران قیمت و مجلل هستند. چنانچه بخواهید به ظاهر لباس خود یک نمای مجلسی و مجلل بدهید می توانید پارچه گیپور یا دانتل را با کرپ حریر ترکیب کنید. اگر می خواهید دو پارچه زیبای طرحدار و ساده را تلفیق کنید پارچه حریر طرحدار و کرپ حریر را به شما پیشنهاد می کنیم.

انواع پارچه کرپ نیز در ترکیب با پارچه کرپ حریر ساده زیبا و خاص می شوند. اگر می خواهید استایلی درخشنده داشته باشید، پارچه پولکی بهترین انتخاب است. پارچه پولکی با ظاهر درخشان و براق خود می تواند خالق لباس های ترکیبی و زیبایی برای شما باشد. پارچه ارگانزا با سطح شفاف و صاف خود در ترکیب با پارچه کرپ حریر ساده بسیار زیبا می شود. در ترکیب کردن رنگ ها به تناژ رنگی پارچه ها دقت کنید که با یکدیگر هماهنگ باشند. برای مطالعه مطالب بیش تر در خصوص پارچه های مناسب برای ترکیب کردن با پارچه کرپ حریر ساده می توانید این مطلب را مطالعه کنید.

منبع: https://www.pinterest.com/ideas/crepe-fabric/894605183777/

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا