سلبریتی ها

عروسی بهرام رادان و لباس عروسی که مینا مختاری پوشید

در اواخر تیر ماه 1402 عکس و فیلم هایی منتشر شد که خبر از عروسی بهرام رادان، ستاره محبوب سینما می داد. از آنجایی که همواره و در سراسر دنیا، سبک زندگی ستارگان سینما مورد توجه است، این روزها عروسی بهرام رادان یک ترند محسوب می شود. نامزدی بهرام رادان و همسرش مینا مختاری در 13 فروردین 1401 اعلام شد. پس از آن تا مدت ها نگاه ها بر روی این زوج بود و امروز خبر عروسی زیبا و رویایی آنها به جذاب ترین خبر هفته تبدیل شده است.

این عروسی فوق العاده لوکس و منحصر به فرد، در گرجستان و با حضور مهمانان اندکی، بر پا شد. لباس عروس مینا مختاری، یکی از زیباترین لباس عروس هایی است که خواهید دید. در واقع او در این مراسم، دو لباس عروس بر تن کرده است. هر دوی این لباس ها در میان طرفداران فشن، غوغایی به پا کردند. در ادامه این مطلب قصد داریم به تحلیل استایل این عروس و داماد معروف بپردازیم. اگر به جزئیات استایل سلبریتی ها علاقه دارید، این مطلب می تواند برای شما هیجان انگیز باشد.

خرید پارچه دانتل

استایل بهرام رادان در عروسی اش

استایل بهرام رادان در عروسی

این داماد 44 ساله در صدر لیست محبوب ترین بازیگران ایران قرار دارد. او در این مراسم کت و شلواری ساده به رنگ مشکی به تن داشت. استایل بهرام رادان با یک پیراهن مردانه سفید، استایلی کاملا ساده و کلاسیک برای یک داماد خوش سلیقه و متشخص محسوب می شود. به این استایل مردانه اصطلاحا «تاکسیدو» گفته می شود. تاکسیدو از یک کت و شلوار مشکی ساده همراه با نواردوزی های ساتن تشکیل می شود. این استایل را پیراهن مردانه سفید با یقه برگردان تکمیل می کند. اصلی ترین اکسسوری هایی که در عروسی بهرام رادان، در استایل او می بینید، یک پاپیون مشکی و کفش های مردانه براق است. دکمه سردست نیز این استایل جذاب و ساده را، زیباتر کرده است.

کت و شلوار عروسی بهرام رادان، متعلق به برند موفق ایرانی به نام بازلی (bazzelli) است. مسعود بیگدلی، مدیر و مؤسس این برند موفق نام دارد. او با هدف ایجاد تغییراتی اساسی در استایل مردانه، در سال 2014 فعالیت خود را آغاز کرد. این برند یکی از مطرح ترین برندهای ایرانی فعال در حوزه تولید پوشاک مردانه است. برند بازلی 12 شعبه فعال در سراسر ایران دارد. این برند با ارائه محصولات بی نظیر از نظر طراحی و کیفیت، شناخته می شود.


بیشتر بخوانید: محبوب ترین پارچه ها در استایل کیت میدلتون


عروسی بهرام رادان و لباسی با طراحی مینا مختاری

عروسی بهرام رادان و مینا مختاری

جذاب ترین بخش عروسی بهرام رادان، دو لباسی است که عروس بر تن دارد. مینا مختاری بلاگر، طراح لباس و موسس برند میمو است. او در سال 1400 برند لباس خود را تاسیس کرد و همکنون به عنوان یک بلاگر حوزه فشن، شناخته می شود. این عروس معروف و خوش سلیقه، دو لباس عروس در مراسم بر تن دارد. لباس اول که به عنوان لباس اصلی در نظر گرفته شده، طراحی او است. البته در جاهای مختلف اشاره شده که این لباس را با مشورت طراح معروف لباس عروس، ستاره میران، طراحی کرده است. در عروسی بهرام رادان لباس عروس اصلی مینا مختاری، فرمی بسیار ساده و کلاسیک دارد. تور سر بلند او یکی از بهترین اکسسوری هایی است که عروس بهرام رادان می توانست انتخاب نماید.

لباس عروس اول که مینا مختاری در هنگام جاری شدن خطبه عقد آریایی بر تن دارد، یک لباس پرنسسی ساده است. دامن این لباس عروس، فرمی کلوش دارد. دنباله دامن نیز کاملا بلند بوده و بیش از یک متر طول دارد. این دامن با چند لایه پارچه تور ساده، حجیم شده و فرمی رویایی به این لباس داده است. عروس بهرام رادان، برای این لباس یک تور سر بلند انتخاب کرده است که استایل پرنسس گونه اش تکمیل شود. بالا تنه لباس، یقه ایستاده دارد و آستین های آن نیز کاملا بلند و ساده است. جنس بالا تنه این لباس، دانتل گلدوزی شده بود و برای دامن و تور سر نیز از پارچه تور ساده استفاده شده است. این نشان می دهند، مینا مختاری برای انتخاب لباس عروس به مدل های ساده علاقه بیشتری نشان می دهد.

برند ستاره میران در عروسی بهرام رادان

لباس عروس مینا مختاری

لباس عروس دوم مینا مختاری، طراحی خیره کننده ای دارد و متعلق به برند ستاره میران است. این لباس در عروسی بهرام رادان و پس از مهمانی اصلی بر تن مینا مختاری دیده می شود. که اصطلاحا به آن لباس «افتر پارتی» گفته می شود. این لباس برای بعد از مراسم اصلی طراحی شده و اولین ویژگی آن باید راحتی باشد. زیرا عروس قرار است پس از مراسم رسمی اصلی، تا پایان مراسم با این لباس به راحتی فعالیت کند. این لباس پرطرفدار و زیبا، دامن ماهی شکل دارد. یعنی لباس از قسمت بالا تا نزدیک زانو کاملا تنگ است. در نگاه اول این لباس نیز با یقه بسته و آستین بلند، یک لباس پوشیده به نظر می رسد. اما اگر مسیر فنر دوزی های آن را دنبال کنید، خواهید دید این لباس عروس، دکلته است.

عروسی بهرام رادان یکی از جذاب ترین مراسم هایی است که در سالهای اخیر در دنیای هنرمندان برگزار شده و تصاویر آن نیز توسط هنرمند محبوب منتشر شده است. لباس عروس دوم مینا مختاری نیز یقینا تا مدت ها در خاطر طرفداران این هنرمند خواهد ماند. البته اگر به دنیای مد و طراحی لباس علاقه داشته باشید هم، این لباس می تواند برای شما جالب باشد.

تحلیل لباس عروس مینا مختاری

مدل لباس عروس مینا مختاری

مینا مختاری در عکس هایی که در صفحه مجازی خود منتشر کرده، گفته که لباس اول را با مشورت ستاره میران طراحی کرده است. اما برای لباس عروس دوم تنها به ستاره میران از علایق خود گفته است. مینا مختاری به این طراح خلاق گفته که عاشق پرنده، پروانه، گل و پاپیون است. اگر به سنگ دوزی های بی نظیر این لباس خاص توجه کنید، این آیتم ها را خواهید دید. ستاره میران در طراحی سنگ دوزی های این لباس از پرنده، پروانه، گل و پاپیون استفاده کرده است. در قسمت کمر این لباس نیز ریسه های مرواریدی خیره کننده ای دیده می شود. این ریسه ها به طراحی لباس حالتی سه بعدی بخشیدند. مینا مختاری برای تکمیل این لباس فوق العاده یک تور سر کوتاه و ساده انتخاب کرده است. این تور کوتاه برای حفظ جلوه لباس انتخاب شده است.

زیباترین قسمت این لباس، بالا تنه آن محسوب می شود. بالا تنه دکلته این لباس با یک نیم تنه زیبا پوشیده شده است. در طراحی این بالا تنه مجزا از تور بسیارظریف و ساده ای استفاده شده است. قسمت جلویی آن سنگ دوزی های ظریفی را مشاهده می کنید. برای آستین های جذاب آن نیز طراح تور پلیسه نازکی را در نظر داشته است. آستین های لباس در قسمت سر شانه پف دار با چین های زیبا دیده می شود. سر آستین آن نیز کش دار بوده و فرمی دوست داشتنی به لباس بخشیده است. به طور کلی این لباس ظریف و زیبا بر تن مینا مختاری می درخشد. این استایل منحصر به فرد و شیک یکی از نکات به یاد ماندنی در عروسی بهرام رادان خواهد بود.

اکسسوری های جذاب مینا مختاری

تاج و کفش مینا مختاری

همانطور که اشاره شد، عروس برای لباس اصلی، یک تور بلند انتخاب کرده است. برای اکسسوری این استایل نیز به سراغ گوشواره های مروارید رفته تا معصومیت بیشتری به لباس پرنسسی خود بدهد. اگر با دقت نگاه کنید، می بینید این گوشواره ها با تاج ظریفی ست هستند. در استایل مینا مختاری با لباس عروس دوم، زیورآلات تغییری نکردند. تنها تور سر بلند به یک تور سر کوتاه تبدیل شده است. مینا مختاری برای کفش خود، به سراغ آیتم محبوبش یعنی پاپیون رفته تا بتواند کفشی مناسب هر دو لباس انتخاب نماید. کفش های سفید او با پاپیونی نسبتا بزرگ روی آنها، این عروس زیبا را تبدیل به یکی از پرنسس های دیزنی کرده است.

 

منبع: https://instagram.com/setareh_miran?igshid=MzRlODBiNWFlZA

4.9/5 - (14 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا