استایلبهار و تابستان

پارچه ساتن گلدار در کالکشن 2023 برند زارا

هر ساله با تغییر فصل، برند معروف و محبوب زارا کالکشن جدیدی از محصولات خود را ارئه می کند. در طراحی این لباس های ترند فصل معمولا از جدیدترین مدل ها و پرطرفدارترین پارچه استفاده می شود. در میان ترندهای بهار و تابستان 2023، پارچه های طرحدار با رنگ های خاص، جایگاه ویژه ای دارند. به همین دلیل پارچه ساتن گلدار، در میان این پارچه ها می درخشد. ساتن یکی از زیباترین پارچه هایی است که می توانید برای دوخت لباس های مختلف انتخاب کنید. پارچه ساتن گلدار اما نمونه ای ایدئال از این پارچه است. زیرا تمام ویژگی های فوق العاده ساتن را دارد و با طرح های خیره کننده، زیبایی صد چندان به استایل شما می دهد. در ادامه این مطلب قصد داریم به این پارچه محبوب در کالکشن 2023 برند زارا بپردازیم.

قیمت پارچه ساتن گلدار

آشنایی با برند زارا

شرکت مادر زارا، که با نام ایندیتکس شناخته می شود، بزرگترین خرده فروشی پوشاک در جهان به شمار می رود. موسس آن، آمانسیو اورتگا نیز چهارمین مرد ثروتمند جهان است. این برند پولساز بیش از 2000 شعبه در 88 کشور جهان دارد. اسپانیا مرکز تولید بیش از 50 درصد محصولات زارا است. طراحان این برند معمولا محصولات را با توجه به نقد و نظرات مصرف کنندگان تغییر داده و اصلاح می کنند. در واقع پروسه طراحی و تولید محصولات زارا تنها دو هفته طول می کشد و این به دلیل سیستم یکپارچه موجود در مدیریت این برند است.

آشنایی با برند زارا

تمرکز این برند بر ارائه محصولات ترند و ارزان قیمت در مقایسه با سایر برندهای مطرح جهان است. به همین دلیل می بینید که با فرارسیدن فصل جدید، محصولات متنوع و پرفروشی در شعب مختلف برند زارا موجود می شود. این برند با کاهش هزینه تبلیغات و تاسیس فروشگاه های جدید در شلوغ ترین خیابان ها، به دنبال جذب مشتری از همه طبقات جامعه است. شاید همین ویژگی ها دلیل فروش و محبوبیت فوق العاده زارا باشد. این برند مورد علاقه تمام اقشار جامعه و حتی خانواده سلطنتی است. طبق شنیده ها، کیت مدیلتون نیز یکی از طرفداران برند زارا است. اگر مایلید با ترندهای طراحی شده از پارچه ساتن گلدار این برند آشنا شوید، مطالعه ادامه این مطلب برای شما مفید خواهد بود.

کالکشن جدید برند زارا با پارچه ساتن گلدار

پارچه ساتن یکی از جذاب ترین پارچه هایی است که می توان از آن برای دوخت لباس های مختلفی استفاده کرد. در واقع، زیبایی فوق العاده و کاربردی بودن آن در طراحی لباس های مختلف باعث شده است برند زارا از این پارچه در کالکشن های بسیاری استفاده نماید. با توجه به اینکه لباس های طرحدار و رنگارنگ جزو ترندهای سال 2023 هستند، پارچه ساتن گلدار یکی از محبوب ترین پارچه ها در کالکشن جدید زارا است. اگر مایلید بیشتر با این سری جدید و دوست داشتنی لباس های ساتن زارا آشنا شوید، مطالعه ادامه مطلب را از دست ندهیم.


حتما بخوانید: پارچه حریر اشکی طرحدار و 5 لباسی که می توانید با آن بدوزید


کت و شلوار کژوال با پارچه ساتن گلدار

یکی از زیباترین مدل هایی که می توانید در کالکشن جدید برند زارا مشاهده کنید، کت و شلوارهای خاص با پارچه ساتن گلدار است. با توجه به اینکه ساتن طرحدار ایستایی ندارد، چندان مناسب دوخت کت و شلوار نیست. اما طراحان زارا از همین ویژگی استفاده کرده و کت و شلوارهایی راحت و اورسایز طراحی کردند. پارچه ساتن گلدار یکی از منحصر به فردترین پارچه هایی است که می شود در طراحی این لباس به کار برد. گل های خاص این پارچه به استایل شما جلوه ای مطابق مد روز می دهد. مخصوصا اگر به دنبال آیتمی هستید که ظاهری متفاوت و بهاری به استایل شما بدهد. البته در میان طرح های این کت و شلوار ساده و راحت، می توانید الگو و اشکال مدرن نیز ببینید.

کالکشن جدید برند زارا با پارچه ساتن گلدار

در واقع اگر به دنبال یک لباس فانتزی هستید، این کت و شلوار با پارچه ساتن گلدار و گل های درشت و رنگ های درخشان برای شما مناسب است. اما اگر استایل مدرنی دارید، الگوهای هندسی یا آمبره برای استایل شما مناسب تر خواهد بود. این آیتم فوق العاده را می توانید به راحتی در موقعیت های مختلف بپوشید. اگر طرفدار استایل کژوال هستید، خواهید دید به راحتی با انواع ونس قابل پوشیدن است. شما حتی می توانید این کت و شلوار طرحدار را با صندل نیز بپوشید. اگر مایلید از آن در یک مهمانی رسمی استفاده کنید، تنها به یک کفش پاشنه بلند نیاز دارید.

پیراهن میدی

پیراهن های میدی معمولا قدی تا پایین زانو دارند. در میان کالکشن 2023 زارا، پیراهن های فوق العاده ای با پارچه ساتن گلدار دیده می شود. تنوع طرح و رنگ این پیراهن ها بی نظیر است. با توجه به درخشش خاص این پارچه و حالت ریزش داری که دارد، این پیراهن ها بر تن شما می درخشد. طراحان زارا در طراحی این پیراهن ها، راحتی استفاده از آن را در اولویت قرار دادند. پیراهن های ساتن زنانه زارا معمولا چاک بلندی در یک یا دو طرف دارند. این ویژگی باعث می شود بتوانید به راحتی در میهمانی با این پیراهن فعالیت های مختلف انجام دهید. بیشتر پیراهن های موجود در این کالکشن، دکلته بوده یا آستین های کوتاهی دارند. در نتیجه به راحتی می توانید آن را همراه با یک کت یا شومیز ساده بپوشید.

پیراهن ساتن طرح دار

این پیراهن های دوست داشتنی جلوه ای بامزه به استایل شما می دهند. پارچه ساتن گلدار به کار رفته در طراحی این پیراهن ها به شما کمک می کند بتوانید سلیقه جسور خود را در استایل به رخ دیگران بکشید. یکی از بهترین ویژگی های این آیتم، کاربردی بودن آن است. برای مهمانی های مختلف می توانید این پیراهن ها را با بی نهایت لباس های دیگر ست کنید. کفش ونس و شومیز برای استایل کژوال با این پیراهن توصیه می شود. اگر مایلید آن را با لباس های گرم ست کنید، یک پلیور سبک یا کت کتان و نیم بوت را می توانید با این پیراهن بپوشید. برای مهمانی های رسمی تنها به کالج یا یک کفش پاشنه بلند نیاز دارید. این پیراهن کاربردی تا سالها می تواند آیتم ثابت و کاربردی کمد شما باشد.

خرید پارچه ساتن طرح دار

شومیز با پارچه ساتن گلدار

شومیز با پارچه ساتن گلدار

فصل بهار و تابستان، فصل پوشیدن شومیزهای رنگارنگ است. به همین دلیل در کالکشن جدید برند زارا، شومیزهای جذابی با پارچه ساتن گلدار دیده می شود. با توجه به اینکه پارچه ساتن برای دوخت لباس های تنگ مناسب نیست، معمولا تنها شومیزهای اورسایز با این پارچه طراحی می شود. شومیزهای گشاد با آستین های مدل دار و یقه های چین دار جزو زیباترین مدل هایی است که می توانید ببینید. پارچه ساتن به سادگی با پارچه های مختلف ست می شود، در نتیجه این شومیز ساتن را می توانید به بهانه های مختلف بپوشید. این شومیز با شلوار جین و کفش اسپورت استایلی کژوال برای شما می سازد. اگر آن را با یک دامن حریر کوتاه ست کنید، استایلی دخترانه برای مهمانی خواهید داشت. اگر مایلید با آن در مراسم رسمی حضور پیدا کنید، به یک شلوار یا دامن کرپ و کفش پاشنه بلند نیاز خواهید داشت.

کراپ تاپ دخترانه

شومیز و تاپ های کوتاه که اصطلاحا به آن کراپ نیز گفته می شود، یکی از آیتم های پرکاربردی است که همه خانم ها به آن نیاز دارند. این آیتم پرطرفدار در کالکشن جدید زارا با پارچه ساتن گلدار عرضه شده است. کراپ ها با توجه به جنس پارچه ای که دارند، می توانند اسپرت یا کاملا مجلسی باشند. کراپ های ساتن زارا را می توانید مانند سایر آیتم های ساتن، به سادگی در مهمانی های مختلف بپوشید. کراپ رنگارنگ با یک دامن جین برای مهمانی دوستانه مناسب خواهد بود. اگر برای زیر مانتوی خود نیز به دنبال گزینه ای زیبا و شیک  هستید، این کراپ را می توانید همراه با انواع مانتو کت بپوشید. فراموش نکنید، اکسسوری هایی مانند کیف و کفش در ترکیب استایل شما اهمیت بسیاری خواهند داشت.

مانتو بلند با پارچه ساتن گلدار

یکی از خاص ترین لباس هایی که می توانید در کالکشن جدید 2023 زارا مشاهده کنید، مانتوهای بلند است. البته این مانتوهای کیمونو شکل بیشتر با عنوان رویه یا پیراهن و به همراه شلوار ست عرضه شده است. اما اگر به دنبال آیتمی متفاوت برای استفاده به عنوان مانتو هستید، می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. پارچه ساتن گلدار به این مانتو با ساده ترین الگوی ممکن، جذابیتی تکرار نشدنی داده است. با توجه به استایلی که می پسندید، می توانید این مانتوهای بلند را همراه با شلوار ست آن بپوشید. پوشیدن پیراهن یا دامن همراه با این مانتوها بلند نیز می تواند استایل خاصی برای شما بسازد. بسیاری از مدل های این مانتو را می توانید حتی به تنهایی و به عنوان پیراهن در مهمانی بپوشید.

مانتو بلند با پارچه ساتن گلدار

طراحان زارا با اضافه کردن کمربند هایی از جنس پارچه ساتن گلدار یا دکمه های کوچک به این مانتوهای بلند، مدل های متنوعی به شما ارائه کردند. پیراهن های بلند با چین های طبقه ای نیز یکی از مدل های دیگری است که می توانید به عنوان مانتو بپوشید. اگر مایلید استایل منحصر به فردی داشته باشید، اضافه کردن این آیتم می تواند نشان دهنده حسن سلیقه شما باشد. اگر بتوانید با الهام گرفتن از رنگ های موجود در پارچه مانتو، سایز اجزای استایل خود را انتخاب کنید، خواهید دید این مانتو تا چه حد در تغییر استایل شما نقش دارد.


مقاله مشابه: پارچه نخی گلدار و استایل های ترندی بهار ۱۴۰۲


بلوز و شلوار

بلوز و شلوار ساتن

 

همانطور که اشاره شد، ساتن گلدار یکی از کاربردی ترین پارچه هایی است که می توانید در بازار مشاهده کنید. برند زارا نیز از این ویژگی استفاده کرده و با خلاقیتی بی نظیر، بلوز و شلوارهای زیبایی با این پارچه به بازار ارائه کرده است. معمولا در طراحی این لباس های راحت، از ساتن طرحدار با حاشیه های خاص استفاده می شود. این پارچه به این بلوز و شلوارهای راحتی که فرمی شبیه لباس راحتی منزل دارند، جلوه ای متفاوت و رسمی می دهد. به همین دلیل می توانید از آن در جمع های رسمی و یا مهمانی هایی که در آن نقش میزبان دارید، استفاده نمایید. این ست ها معمولا اورسایز بوده و با شلوارهای راسته و بگ عرضه می شوند. البته انواع شلوارهای مام استایل و بوت کات را نیز می توانید در میان این مدل ها پیدا کنید.

دامن پلیسه

پارچه ساتن گلدار یکی از بهترین پارچه برای انجام تکنیک پلیسه است. پلیسه یکی از محبوب ترین فرم های پارچه است که در طراحی لباس های مختلف به کار می رود. اما در کالکشن جدید برند زارا، دامن های ساتن پلیسه بیش از همیشه مورد توجه قرار گرفته است. با توجه به طرحدار بودن این پارچه، پلیسه باعث می شود طرح ها متفاوت و البته چشمگیرتر به نظر برسند. پلیسه کردن این پارچه ایستایی آن را بیشتر کرده و جلوه جذاب تری به درخشش اندک آن می دهد. این دامن ها را می توانید همراه با مانتو در خیابون و با یک تاپ ساده در مهمانی ها بپوشید.

مشاهده جدیدترین طرحهای پارچه ساتن گلدار

سرهمی ساتن

سرهمی ها یکی از ترندهای قدیمی هستند که دوباره به بازار برگشتند. زارا در طراحی های خودش همواره نیاز مشتری را اصل قرار می دهد. به همین دلیل در کالکشن جدید سرهمی های زیبایی با پارچه ساتن گلدار دیده می شود. این سرهمی های متنوع و جذاب می توانند تمام چیزی باشند که شما برای حضور در یک مهمانی نیاز دارید. مدل های آستین کوتاه یا دکلته آن را می توانید در مهمانی ها با یک کت بپوشید. آستین بلندها به تنهایی برای مهمانی های رسمی کافی هستند. با توجه به طرح پارچه به کار رفته در سرهمی، می توانید استایلی شاد و فانتزی داشته باشید. برای عروسی و مهمانی های رسمی به سراغ طرح های قرینه و حاشیه دار بروید.

منبع: pinterest.com

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا