استایلمهمانی و مجلسی

پارچه سیلک و پیراهن های جذاب مجلسی + عکس

پارچه سیلک پارچه براق و درخشنده ای مانند پارچه ساتن است. از نظر ظرافت اما ظریف و نازک مانند حریر می باشد. پارچه سیلک به خاطر ظرافتی که دارد برای لباس های مجلسی و مهمانی مناسب است. در واقع می توان اینگونه بیان کرد که پارچه سیلک یک اصل اساسی در طراحی و دوخت لباس های شب و عروس می باشد. این ویژگی را مدیون لطافت و درخشش خیره کننده در بافت پارچه سیلک است. نرمی و ظرافت پارچه سیلک، پیراهن های بلند با دامن های مدل دار را به زیبایی هر چه تمام تر نشان می دهد.

شما می توانید با این پارچه مدل های متنوع پیراهن را بدوزید. برای مراسم و مهمانی های مختلف استایل خود با پارچه سیلک جذاب تر از همیشه کنید. بافت پارچه سیلک ریز زیبایی را در دامن لباس شب شما ایجاد میکند. پارچه سیلک به دلیل لطافت و نرمی که دارد اندام شما را کشیده تر و زیبا تر نشان می دهد. پارچه سیلک برای کسانی که طرفدار سبک های اروپایی هستند انتخاب هیجان انگیزی می تواند باشد. امروزه تصور لباس شب با دامن پفدار، زیاد هم جالب نیست و افراد زیادی طرفدار سبک های ساده تر هستند. پارچه سیلک یکی از بهترین گزینه ها برای این افراد می باشد. توجه داشته باشید که پارچه سیلک بسیار حساس است. ممکن است حتی یک قطره آب به روی آن لک (موقت) ایجاد کند. از اتوی مستقیم با حرارت بالا نیز اجتناب کنید زیرا ممکن است به بافت پارچه آسیب وارد شود.

خرید پارچه سیلک ساده

پیراهن آستین بلند با پارچه سیلک

اگر از آن دسته خانم هایی هستید که برای مهمانی ها لباس کاملا پوشیده انتخاب می کنید، استفاده از پارچه سیلک برای شما مناسب است. پیراهن های بلند آستین دار اصولا با پارچه های لطیف و نازک تهیه و آماده می شوند. تن خور پیراهن هایی که با پارچه سیلک طراحی می شود فوق العاده است. پارچه سیلک دست شما را در انتخاب مدل آستین باز می گذارد. آستین هایی که در قسمت سرشانه پیلی یا چین می خورد مناسب پارچه سیلک است. به علت ظرافت پارچه سیلک آستین های مدل دار بسیار ظریف و زیبا می ایستد.

پیراهن مجلسی آستین بلند با پارچه سیلک

این پارچه که انواع گوناگونی دارد برای پیراهن های آستین بلند و با حجاب مورد استفاده قرار می گیرد. چین دار کردن سر آستین لباس شما را شیک تر خواهد کرد. از کنار دامن پیراهنی که با پارچه سیلک دوخته می شود راحت عبور نکنید. دامن لباس شما نقش عمده ای در زیبایی پیراهن شب شما دارد. دامن های تمام کلوش یا نیم کلوشی که با پارچه سیلک دوخته شوند زیبایی دو چندان خواهند داشت. همچنین می توان گفت دامن های لونگی برای دوخت پارچه سیلک ساخته شده است. دامن های لنگی طرحی نوین و شیک به پیراهن شما می بخشد.

پارچه سیلک اندام شما را کشیده تر و ظریف تر نشان خواهد داد. به سبب ریزشدار بودن و ظرافت پارچه سیلک از حجیم شدن و پف زیاد دامن لباس جلوگیری می شود. همین امر سبب می شود خانم ها نگرانی بابت چاق نشان داده شدن در این پیراهن ها نداشته باشند. طراحی کمربند بر روی این پیراهن ها یک پارامتر یونیک به حساب می آید.

پیراهن ساده و پارچه سیلک

لباس های کاملا ساده و شیک از آن مدل لباس هایی هستند که همیشه مخاطبین خود را دارند. افراد زیادی در دنیای مد طرفدار سبک مینیمال و ساده هستند. اگر شما هم جز این افراد هستید و همواره به دنبال زیبایی، در عین حال سادگی هستید پارچه سیلک مناسب شما است. در بیشتر مهمانی ها و مجالس حداقل یک نفر از این سبک پوشش استفاده می کند. طراحی که برای یقه این لباس ها در نظر گرفته می شود اصولا یقه گرد است. این پیراهن ها شما را در میان جمع جسورتر نشان خواهد داد.

پیراهن مجلسی ساده با پارچه سیلک

دامن پیراهن های با سیلک را می توانید کمی فون کنید تا کمی از سادگی پیراهن شما کاسته شود. همچنین دامن هایی با مدل ماهی نیز برای سیلک بسیار مناسب خواهند بود. پیراهن ساده با پارچه سیلک جذابیت استایل شما را چندین برابر می کند. رنگ بندی کامل و متنوع سیلک دست شما را برای انتخاب پیراهن دلخواه باز خواهد گذاشت. از اکسسوری های مختلف مانند سنگ های زینتی و نوارهای تزئینی می توانید برای زیبایی لباس خود بهره ببرید. اگر مایل هستید از دامن های تنگ و راسته استفاده کنید باز هم پارچه سیلک مناسب سلیقه شما است. می توانید برای راحتی در حین راه رفتن از چاک های بلند در دامن لباس خود بهره ببرید.

هنگام الگوکشی و دوخت این نکته را در نظر بگیرید که دوخت برش و ساسون به روی پارچه سیلک چندان مناسب نخواهد بود. از طرفی به سبب لیز و سُر بودن پارچه سیلک الگوی لباس کاملا باید با گیره بر روی پارچه فیکس شود.


مقاله مرتبط: 7 مدل لباس مجلسی با پارچه سیلک برای دوران بارداری


پیراهن های کمربند دار و پارچه سیلک

اگر مایل هستید اندکی از سبک ساده و یکنواخت فاصله بگیرید ما یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم. کمربند هایی از جنس خود سیلک برای پیراهن های بلند بسیار مناسب هستند. این کمربندها نه تنها کمر شما را باریک نشان می دهند، بلکه باعث زیباتر جلوه کردن لباس شما می شوند. شاید اینطور تصور کنید که به خاطر لیز و سر بودن سیلک استفاده از کمربند از جنس پیراهن کارآمد نباشد. اما بر خلاف تصورتان یکی از مدل های محبوب و پرمخاطب برای این پارچه همین مدل است. استفاده از کمربند هم به روی پیراهن های گشاد و آزاد و هم به روی لباس های جذب مناسب است.

پیراهن ساده و جذاب مجلسی

طراحی کمربندها بر روی پیراهن های گشاد یک پف زیبا در قسمت بالا تنه شما ایجاد می کند. شما می توانید دسته های کمربند خود را در اندازه های بلند و کوتاه طراحی کنید. همچنین می توانید برای جذابتر دیده شدن و جلب نظر مخاطب به لباستان از کمربندهایی با رنگ مکمل استفاده کنید. در ادامه یک مدل که در قسمت دامن پیراهن جذب است و یک مدل کاملا آزاد را با کمربند مشاهده خواهید کرد.

 

پیراهن یک طرفه

پیراهن های یک طرفه یا مدل رومی، همان طور که از اسمشان پیداست به روم باستان باز می گردند. در آن دوره که لباس ها به شکل تکه ای پارچه مستطیل شکل بود، پارچه ها را با سنجاق مخصوصی به نام فیبولا در قسمت سرشانه به هم وصل می کردند تا به شکل پیراهن در آید. به همین خاطر پیراهن های یک طرفه به مدل رومی نیز شناخته می شوند. برتری سیلک نسبت به دیگر پارچه ها برای این مدل نرمی و ابریشمی بودن آن است. سیلک هنگامی که در قسمت سر شانه جمع می شود چین های زیبایی ایجاد می کند.

پیراهن مجلسی مدل رومی

این چین ها بر روی پارچه های دیگر ممکن است به علت ضخامت پارچه باعث پف در بالا تنه شود. برای زیبایی بیشتر می توانید از پاپیون هایی با دسته های بلند در قسمت سرشانه بهره ببرید. اصولا دامن لباس های رومی کمی فون و گشاد طراحی می شود. این گشادی باعث زیبایی بیشتر برای خانم های لاغر اندام می شود. این مدل پیراهن ها با پارچه براق و ظریف سیلک انتخاب متفاوتی برای مهمانی ها و مجالس شماست.

قیمت پارچه ساتن سیلک

پیراهن جلو باز 

مهم ترین اِلمان و معیار برای درخشیدن و یونیک بودن اجرایی کردن ایده های جدید است. یکی از پارامتر هایی یکه می تواند شما را خاص جلوه دهد پیراهن های جلو باز و دکمه خور می باشد. برای جدا شدن و فاصله گرفتن از پیراهن های مجلسی جلو بسته همیشگی می توانید از این ایده بهره ببرید. برای اینکه پیراهن شما زیبا جلوه کند پیراهن با سیلک خود را به صورت جلو باز طراحی کنید. سپس برای تزئین پیراهن خود از دکمه های فراوان و کنار هم در جلو لباس استفاده کنید. این دکمه ها جلوه خاص و منحصر به فردی را برای شما به ارمغان می آورند. همچنین می توانید پیراهن خود را از زیر سینه برش دهید و برای آن یک کمربند پهن در نظر بگیرید با این کار اندام شما باریک تر به نظر خواهد آمد.

پیشنهاد ما به شما این است که از ظرافت سیلک نهایت استفاده را به عمل آورید. برای این امر می توانید دامن پیراهن خود را به صورت کلوش و یا با چین های ریز در نظر بگیرید. این چین ها به علت ریزش زیاد سیلک به خوبی بر روی تن شما می نشیند. از طرفی برای ایجاد هارمونی در پیراهن خود می توانید از این چین ها در آستین خود نیز بهره ببرید. همچنین در سر آستین های خود از مچی های پهن استفاده کنید تا با کمربند پهن پیراهن شما ست شود. از دکمه های ریز که با سیلک پوشانده شده اند برای قسمت جلویی پیراهن و مچی خود استفاده کنید. طراحی و دوخت جا دکمه بر روی پارچه سیلک به علت ظرافت آن ممکن است کمی دشوار به نظر بیاید. به همین سبب می توانید از دکمه و بندینک برای پیراهن خود استفاده کنید.

پیراهن های پاپیون دار 

و اما در آخرین قسمت روی صحبت ما با خانمهای شیک پوش و خوش استایل مجله پارچه نگار می باشد.اگر مایل هستید پیراهن سیلک با طرحی متفاوت و فانتزی داشته باشید این مطلب را از دست ندهید. پیراهن هایی با عنوان یقه کرواتی که در قسمت گردن پیراهن پاپیون گره می خورد مخصوص شما است. طراحی یک پاپیون پهن و بلند در قسمت گردن لباستان جلوه ی آن را دو چندان می کند.

پیراهن پاپیون دار

از این پاپیون ها در قسمت کمربند لباستان نیز می توانید بهره مند شوید. کافی است که با تکه پارچه های اضافه یک پاییون شیک و تمیز درست کنید. سپس با بندینک در قسمت کمری پیراهنتان آن را فیکس کنید. باز هم اگر مایل به فانتزی تر کردن لباس خود هستید از حلزونی های پهن و چین های بزرگ در پایین پیراهنتان غافل نشوید. تمامی این اِلمان ها باعث زیبایی و هارمونی در پیراهن شما می شود و به شما در ساخت استایل دلخواه کمک می کند.

3.9/5 - (10 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا