اخبارطراحان و برندها

پارچه نخی گلدار و مجموعه جدید برند آرنم

پارچه نخی گلدار دارای الیاف پنبه ای می باشد که برای دوخت انواع لباس زنانه، به خصوص لباس های راحتی استفاده می شود. در فصل‌های بهار و تابستان این پارچه به دلیل حس راحتی و خنکی جزو پرفروش ترین پارچه ها می باشد. امروزه برند های روز دنیا برای خلق استایل های مختلف از این پارچه استفاده می کنند. شما نیز میتوانید جزو افرادی باشید که با استفاده از این پارچه استایل خاص و منحصر به فردی را ایجاد کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با پارچه نخی گلدار و برندهایی که از آن استفاده می کنند، آشنا کنیم.

خرید پارچه نخی جدید

 پارچه نخی گلدار حاشیه دار

برند آرنم در مجموعه جدید خود همچون مجموعه های گذشته از حاشیه برای پارچه و لباس های خود استفاده کرده است. طرح های متفاوت این حاشیه ها و استفاده از برش و چین در بسیاری از لباس های جدید این مجموعه به چشم می خورد. نمونه های جذابی از استفاده از پارچه نخی را به ما نشان می دهد. با کمی خلاقیت و بازی با پارچه شما نیز می توانید به طرح های جالب توجهی دست پیدا کنید. مثلا می توانید برای دامن و یا جلو لباس خود از حاشیه های این پارچه استفاده کنید

پارچه نخی حاشیه دار در برند آرنم

پارچه نخی گلدار یکی از متنوع ترین ها

 اگر به دنبال خرید پارچه ای با طرح و رنگ های متنوع هستید، باید اعتراف کنیم که پارچه نخی گلدار یکی از پارچه های متنوع می باشد‌. شما می توانید با استفاده از این پارچه پیراهنی با مدل دلخواه خود بدوزید. برای یک سفر تابستانی و یک تعطیلات متفاوت پوشیدن پارچه نخی گلدار می تواند فکر خوبی باشد. به همین منظور لازم است که سری به پارچه فروشی ها بزنید و پارچه دلخواه خود را از بین ده ها طرح و رنگ مختلف پارچه نخی گلدار برگزینید.

برای بانوان درشت اندام توصیه می‌کنیم که از مدل‌های تیره با گلهای ریز پارچه نخی گلدار استفاده کنند. همچنین برای بانوان ظریف اندام نیز پیشنهاد می‌کنیم که از رنگ‌های روشن با طرح های درشت استفاده کنند تا ظاهری شیک در استایل آنها ایجاد شود. در حالت کلی شما بانوان عزیز با هر قد و وزنی که دارید به راحتی می توانید از این پارچه در استایل خود استفاده کنید.

تنوع دادن به پارچه های نخی

دوخت کش ماسوره به روی پارچه نخی

این پارچه ها با وجود شلوغ بودن طرحشان، گزینه های خوبی برای دوخت انواع رگه دوزی یا کش دوزی هستند. دوخت کش ماسوره به روی این پارچه باعث تغییر و اعوجاج در طرح پارچه می شود. نظر مخاطب و بیننده را به خود جلب می کند. این کش دوزی را برای لباس های بالاتنه مثل تاپ و بلوز و لباس های پایین تنه مانند دامن می توان به کار برد. این مدل یکی از جذاب ترین دوخت ها می باشد که می توان آن را بر روی پارچه نخی گلدار دلخواه خود پیاده سازی کرد.

کش دوزی به روی پارچه نخی

مدل آف شولدر

لباس های آف شولدر از گذشته تا به امروز دارای خواهان بسیاری است. در واقع یک لباس فانتزی و راحت را که بدون شانه و دارای آستین است را لباس های آف شولدر می نامند. این پارچه کیس مناسبی برای دوخت این مدل از لباس هاست.  شما می توانید در سایز دلخواه خود اقدام به دوخت لباسی با مدل آف شولدر با پارچه نخی گلدار کنید.


حتما بخوانید: ۱۰ استایل خیابانی با پارچه نخی گلدار


مدل آف شولدر که از ترند های پرطرفدار است یکی از اجزای جدایی ناپذیر استایل بوهمی است. این پیراهن ها را با انواع مختلف این پارچه می توان در مهمانی و هم به عنوان لباس خانگی استفاده کرد. این پارچه به خاطر دوخت راحت و خوش دوخت بودن در مدل های مختلف، برای مدل آف شولدر نیز بسیار مناسب خواهد بود.

مدل آف شولدر مناسب

 پارچه بسیار لطیف با ایستایی پایین

 پارچه نخی گلدار پارچه ای ریزش دار است که بسیار لطیف و  نرم می باشد. حساس ها به راحتی می‌توانند با خیال راحت از این پارچه همه روزه در استایل خود استفاده کنند. این پارچه کاملا ضد حساسیت و بسیار لطیف و خاص و مناسب برای دوخت لباس های متنوعی می باشد. اما باید بگوییم که اگر به دنبال پارچه ای هستید که دارای آهار و ایستایی بالایی باشد، باید بگوییم که این پارچه مناسب شما نیست. زیرا که این پارچه کاملاً پارچه‌ای لخت است.

قیمت پارچه نخی گلدار

 

این پارچه خالص پنبه به هیچ وجه دارای ایستایی خوبی نمی باشد و کاملاً لخت است. ولی اگر در ترکیب پارچه نخی گلدار از الیاف مصنوعی استفاده شود سبب ایستایی این پارچه خواهد شد. این موضوع در خصوص میزان لطافت پارچه نخی گلدار نیز صدق می‌کند. هرچه الیاف طبیعی بیشتر، لطافت پارچه نخی گلدار بیشتر خواهد شد.

پارچه نخی گلدار، پارچه همه کاره تابستانی

پارچه نخی گلدار، پارچه پنبه ای خنکی که جزو پارچه های ایده آل تابستان است. این پارچه برای دوخت انواع و اقسام پوشاک تابستانی مناسب است. از دوخت تاپ و بلوز تا دوخت شلوار و پیراهن، این پارچه پاسخگوی تمام نیاز های شما خواهد بود. آرنم در مجموعه اخیر خود تمام ویژگی های این پارچه را به خوبی به نمایش گذاشته است.

هر ساله برندهای مختلف از کالکشن جدید لباس هایی بااین پارچه رونمایی می کنند. شما میتوانید مدل های مختلف و پر طرفدار این برند ها را به راحتی در صفحه اینستاگرام و یا وب سایت های مختلف مشاهده کنید. مسلماً خرید پوشاک برند برای شما گران تر خواهد بود. به همین دلیل است که این پارچه در کشور ایران در فروشگاه های مختلف موجود می باشد و همیشه جزو پرطرفدارترین و پرفروش ترین ها بوده و است.

انواع پارچه نخی را از اینجا ببینید

 

لباس های راحتی با پارچه نخی

بهترین برند پارچه نخی چروک پذیری بالایی دارد

 در این خصوص لازم است که شفاف سازی کنیم. از آن جایی که پارچه نخی گلدار قبل از گیاه پنبه و الیاف طبیعی تولید می شود، به همین جهت دارای چروک پذیری بالایی نیز می باشد. پس این موضوع کاملا عادی و نشان دهنده درصد بالای الیاف طبیعی پارچه شما می باشد. زیرا که پارچه‌ نخی گلدار ای که در آن از الیاف مصنوعی مانند پلی استر استفاده می‌کنند دارای چروک پذیریش اندکی است. اما شما می‌توانید با یک اتوبخار سریعاً این چین و چروک‌ها را رفع کنید. پس نگران نباشید و این پارچه راحت و رنگارنگ را برای روزهای گرم خود انتخاب کنید.

نکاتی مهم قبل از خرید پارچه نخی گلدار

 لازم است که قبل از خرید پارچه نخی گلدار یکسری نکات را در ذهنتان داشته باشید. باید بدانید که این پارچه پارچه ای با آبرفت بسیار بالا می باشد. از این جهت حتماً در هنگام خرید بد نیست که چند سانت اضافه تر از مقدار مورد نیاز خود خریداری کنید.  همچنین حتماً قبل از برش این پارچه را  به مدت  ۶ الی ۸ ساعت بخیسانید. سپس  بعد از مشخص شدن آبرفت آن  اقدام به برش کنید. این پارچه ممکن است که دارای قیمت های متفاوتی باشد. این تفاوت قیمت نیز به علت برند و عدم تفاوت کیفیت می باشد.  پس حتما سعی کنید که به درستی این پارچه با کیفیت و خالص را شناسایی کنید.


مقاله مرتبط: بهترین پارچه ها برای پیراهن های مجلسی گلدار


بررسی نکات نگهداری

 در خصوص این پارچه لازم است که یکسری از نکات را جهت افزایش عمر پارچه خود رعایت کنید. این نکات ‏ برای هر برند از این پارچه یکسان است.  این نکات ازجمله موارد زیر می باشد:

  • برای شستشوی این پارچه از آب سرد و یا حدالامکان از دمای کمتر از ۳۰ درجه استفاده کنید.
  • بهتر است که از شستشوی دستی برای این پارچه استفاده کنید.
  • در شستشوی ماشینی از برنامه شست و شوی مناسب این پارچه استفاده کنید.
  • در شست و شو از استفاده سفید کننده ها و شوینده های قوی خودداری کنید.
  • رنگ پس دهی پارچه نخی گلدار خود را حتماً قبل از شستشو با سایر لباس ها چک کنید.
  • جهت خشک کردن این پارچه خشک برای جلوگیری از تغییر شکل آن را بر روی سطح صافی پهن کنید.
  • جهت جلوگیری از بور شدن پارچه برای خشک کردن، آن را در مقابل نور مستقیم خورشید پهن نکنید.
  • برای خشک کردن این پارچه از سایه و نور غیر مستقیم استفاده کنید.

 

منبع: sewport.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا