استایلبهار و تابستان

پارچه لینن راه راه و ایده های دوخت لباس تابستانه

پارچه لینن یکی از پارچه های زیبای بهاره و تابستانه خنک است. این پارچه با حس تنفس پذیری فوق العاده ای که دارد، برای دوخت انواع لباس های بهاره و تابستانه خنک به کار برده می شود. از جمله کاربردهای پارچه لینن می توان به دوخت انواع مانتو، پیراهن های ساحلی، پیراهن های عروسکی، مانتوهای بلند و کوتاه، مانتوهای عروسکی، شلوار و غیره اشاره کرد. یکی از بهترین و پرطرفدارترین مدل های لینن، پارچه لینن راه راه می باشد. با این پارچه نیز می توانید انواع گوناگون لباس های لینن را بدوزید.

یکی از ایده های دوخت با پارچه لینن راه راه، انواع ست بلوز و شلوارهای لینن ترکیبی با پارچه های ساده هستند. برای مثال به صورت تکه دوزی می توانید از پارچه لینن در دوخت لباس خود استفاده کنید. یا بخشی از لباس را با پارچه ساده و قسمت های دیگر آن را با لینن بدوزید. شلوار این استایل را تماما با پارچه لینن بدوزید.

خرید پارچه لینن راه راه

 

پارچه لینن به دلیل حس تنفس پذیری و خنکی که دارد یکی از بهترین پارچه ها برای دوخت پیراهن های بلند ساحلی است. در دو طرف این پیراهن می توانید دو عدد جیب کاربردی قرار دهید. قد این پیراهن ها می تواند تا روی زانو یا روی غوزک پا بیاید.

شلوار لینن راه راه یکی دیگر از کاربردی ترین لباس های لینن می باشد. شلوارهای لینن گشاد و راحت برای روزهای گرم تابستان بهترین انتخاب هستند. قسمت پایین این شلوارها را می توانید به صورت پاکتی بدوزید. همچنین می توانید برای قسمت بالای شلوار یک بند برای تنگ و گشاد کردن آن قرار دهید.

شومیز های لینن راه راه نیز یکی از لباس های چشم نواز دخترانه و زنانه هستند. یکی از ایده های زیبا در دوخت این شومیزها، دوخت آن ها به صورت کوتاه و بلند است.

ست بلوز های ترکیبی با پارچه لینن راه راه

یکی از ایده های جذاب دوخت با پارچه لینن راه راه، دوخت انواع لباس های ست می باشد. با این پارچه می توانید لباس های ترکیبی بدوزید. برای مثال می توانید آن را با پارچه های ساده ترکیب کنید. در مدل لباس های زیر می بینیم که پارچه لینن راه راه با پارچه ساده مشکی ترکیب شده است. از پارچه های خنک برای ترکیب کردن با پارچه لینن استفاده کنید.

یکی از ایده های ترکیب کردن پارچه لینن راه راه این است که قسمت بالای لباس را با پارچه مشکی بدوزید و قسمت پایین تنه لباس را با پارچه لینن بدوزید. این لباس حالتی آزاد و راحت دارد. شلوار این استایل نیز با لینن راه راه دوخته می شود. این شلوار نیز حالتی گشاد دارد. پایین شلوار این مدل لباس را هم بهتر است به صورت مدل پاکتی بدوزید. یقه این لباس به صورت یقه گرد دوخته می شود.

آستین این مدل لباس را می توانید به صورت دکمه دار بدوزید. این استایل یک استایل اسپرت و جذاب است که می توانید آن را با یک کتونی آل استار سفید مشکی ست کنید. این مدل لباس را برای استایل های زیبای دخترانه پیشنهاد می کنیم.

یکی دیگر از مدل های لباس ترکیبی با پارچه لینن راه راه و پارچه مشکی ساده، استفاده از پارچه لینن سبز راه راه است. در این استایل می توانید در طراحی پیراهن، پارچه لینن راه راه را به صورت مورب بدوزید. لینن راه راه در قسمت بالا و پایین لباس به صورت تکه دوزی قرار گرفته شده است.

در قسمت بالای این لباس نیز می توانید یک جیب کاربردی بدوزید. شلوار ست این بلوز نیز با پارچه لینن راه راه دوخته می شود. در قسمت کناری این شلوار از پارچه طرح دار استفاده کنید. قسمت پایین این شلوار را به صورت کش دار بدوزید. این تیپ زیبای دخترانه یک تیپ کژوال و راحت است. در کنار این تیپ می توانید از صندل استفاده کنید. کیف حصیری نیز در این استایل یک ترکیب زیبا و عالی ایجاد می کند.


بیشتر بخوانید: پارچه لینن و ایده دوخت انواع شومیز بهاره


ست بلوز های ترکیبی با پارچه لینن راه راه

ست بلوز و شلوار لینن برای استایل های کلاسیک

یکی دیگر از ست های جذابی که می توانید با پارچه لینن داشته باشید، ست بلوز لینن راه راه با شلوار سفید است. در این استایل نیز لباس لینن به صورت ترکیبی و با پارچه راه راه آبی لینن دوخته می شود. در قسمت وسط این لباس می توانید یک نوار سفید نازک بدوزید. یقه این لباس به صورت یقه گرد طراحی و دوخته می شود.

آستین این لباس به صورت سه ربع است و قسمت پایین آن را می توانید با پارچه خامه دوزی سفید بدوزید. در قسمت پایین این لباس نیز می توانید به صورت چین دار و مدل دار خامه دوزی بدوزید.

در این استایل می توانید از یک شلوار سفید جذب استفاده کنید. کیف صورتی کاراملی و صندل همرنگ آن برای این استایل ایده خوبی است. حتی در این استایل زیبای بهاری می توانید از کلاه ساحلی هم استفاده کنید و یک تیپ خاص و زیبا داشته باشید.

استایل های جذاب و خاص با پارچه لینن راه راه

با پارچه لینن راه راه می توانید ایده های خاص و منحصر به فردی را اجرایی کنید. یکی از این ایده ها دوخت یک پیراهن بلند با آستین های پفی و بلند می باشد. در طراحی این پیراهن باید آستین ها را به صورت مچی طراحی کنید. آستین ها حالتی پفی و حجیم دارند و این طراحی این مدل لباس را خاص کرده است. یقه این لباس به صورت یقه برگردان طراحی می شود. این پیراهن را می توانید به صورت دکمه دار بدوزید. این پیراهن زیبا را برای خانم های خاص پسند پیشنهاد می کنیم. اگر مدل مویتان کوتاه است با این پیراهن فوق العاده می شود.

استایل های جذاب و خاص با پارچه لینن راه راه

یکی از زیباترین و خاص ترین استایل ها را می توانید با پارچه لینن راه راه سفید و مشکی داشته باشید. در این طراحی این مدل لباس از پارچه لینن سفید مشکی با راه راه های نسبتا پهن استفاده شده است.  یک پیراهن بلند کژوال راحت و شلوار گشاد این استایل جذاب را به وجود آورده اند.

پیراهن این استایل به صورت آستین کوتاه دوخته می شود. این پیراهن حالتی راحت و آزاد دارد. یکی از طراحی های زیبای ایجاد شده روی این پیراهن، گره ای بودن آن است که از پشت بسته می شود. پیراهن این استایل با پارچه لینن با راه های عمودی و افقی دوخته می شود. در واقع می توانید قسمت بالای پیراهن را با پارچه لینن راه راه عمودی بدوزید. قسمت پایین این پیراهن را هم می توانید با پارچه لینن افقی بدوزید. در این استایل می توانید از آیتم های سفید و مشکی برای ست کردن استفاده کنید. مثلا یک کفش سفید راحتی ایده جذابی در این استایل خواهد بود.

انواع شلوار لینن؛ پوششی راحت و زیبا برای هوای گرم

در فصل بهار و تابستان دیگر باید به سراغ شلوارهای راحت و خنک بروید. پارچه لینن یکی از بهترین پارچه ها برای دوخت شلوارهای خنک تابستانه و بهاره است. با این پارچه هم می توانید شلوارهای راسته و فیت و همچنین شلوارهای گشاد بدوزید. شلوارهای گشاد کوتاه نیز یکی از بهترین مدل های ترندی شلوار هستند که می توان با پارچه لینن اجرا کرد. پارچه راه راه لینن برای دوخت انواع شلوار لینن بسیار عالی است. چرا که طرح های راه راه جذابیت خاصی در طراحی انواع لباس و شلوار دارند.

یکی از مدل های زیبای شلوار لینن، دوخت یک شلوار لینن راحت و گشاد پاکتی است. قد این شلوار را می توانید تا بالای غوزک پا در نظر بگیرید. در این مدل شلوارها می توانید از ۵ سانتیمتر الی بالاتر، اندازه پاکتی بودن شلوار را در نظر بگیرید.

شلوار لینن طوسی سفید یکی از مدل های زیبا و چشم نوازی است که می توانید با پارچه لینن راه راه داشته باشید. در این استایل یک پیراهن چهارخانه سورمه ای به کار رفته شده است. البته که ست کردن این مدل شلوار با یک پیراهن طوسی همرنگ با راه های شلوار بسیار عالی می شود. یک کفش راحتی را برای این استایل انتخاب کنید.

قیمت پارچه لینن طرحدار

 

ایده دوخت شلوارهای رنگی لینن

فصل بهار فصل رنگ های زیبا است و این مورد را می توانید در پوششتان هم اجرایی کنید و بهاری لباس بپوشید. مثلا می توانید از پارچه لینن راه راه رنگی با رنگ های زیبا و چشم نواز بهاری برای دوخت شلوار خود استفاده کنید. شلوار این استایل به صورت فیت دوخته می شود. در قسمت کمر این شلوار می توانید بند بدوزید.

دو عدد جیب کاربردی اریب را نیز برای این استایل زیبا پیشنهاد می کنیم. این شلوار را به صورت پاکتی بدزوید؛ حدود ۲ الی ۳ سانتیمتر را برای پاکتی بودن این مدل شلوار پیشنهاد می کنیم. لباس سفید ساده را برای همراهی با این استایل به شما توصیه می کنیم. کفش راحت کرمی نیز می تواند ایده خوبی برای تکمیل کردن این استایل زیبای شما باشد.

انواع شومیز لینن؛ انتخابی راحت و شیک

اگر به دنبال لباس های راحت و در عین حال شیک می گردید، لباس های لینن انتخابی عالی هستند. لباس های لینن راه راه با ظاهر زیبای خود یک انتخاب خاص و چشم نواز در استایل هستند.

این شومیزها با خاصیت تنفس پذیری که دارند از عرق سوز شدن شما در تابستان جلوگیری می کنند. در واقع اگر قصد دوخت یک لباس بلند با حجاب و راحت را دارید، شومیز های لینن بسیار عالی هستند. در این بخش نیز ایده دوخت چندین مدل شومیز با پارچه لینن راه راه را می بینیم.

یکی از پارچه های عالی راه راه لینن برای دوخت شومیز، پارچه لینن سفید و سبز با راه راه های نازک است. با این پارچه همانند تصویر می توانید یک شومیز ظریف و زیبا بدوزید. آستین های این شومیز به صورت سه ربع دوخته می شوند. یقه این شومیز دارای حالتی برگردان و خاص است.

یک عدد جیب کاربردی را می توانید در بالای این شومیز قرار دهید. برای خاص تر شدن استایلتان می توانید جلوی لباس را در داخل شلوار قرار دهید. این شومیز را بهتر است به صورت دکمه دار بدوزید. شلوار کرمی در همراهی با این مدل شومیز مناسب است. همچنین می توانید از کفش سبز یا کرمی در این استایل استفاده کنید.


حتما بخوانید: پارچه شانتون نخ و جدیدترین مدل های مانتو حجاب


شومیز طوسی سفید؛ ترندی و خاص

یکی دیگر از مدل های جذاب شومیز لینن راه راه، دوخت یک شومیز طوسی سفید می باشد. یقه این مدل شومیز را می توانید از قسمت جلو به صورت هفتی طراحی کنید و کناره های آن را به صورت ایستاده بدوزید. این شومیز با آستین های بلند دوخته می شود. برای جذاب شدن استایلتان می توانید آستین های آن را کمی تا بزنید.

این شومیز را به صورت جلو بسته بدوزید. یکی از زیبایی های این شومیز به طراحی کوتاه و بلند آن است. در واقع می توانید پشت این شومیز را بلندتر از جلوی آن بدوزید. کناره های این شومیز را هم می توانید به صورت هفتی برش بزنید. در این استایل یک شلوار طوسی مام فیت را پیشنهاد می کنیم.

پیراهن های بلند و پیراهن ساحلی لینن راه راه

پارچه لینن با ویژگی تنفس پذیری عالی خود یکی از بهترین پارچه ها برای دوخت پیراهن های بلند و ساحلی است. چرا که پیراهن های بلند لینن بسیار راحت و خنک هستند و احساس راحتی با آن ها خواهید داشت. پارچه لینن راه راه با راه راه های خطی نازک گزینه ای عالی برای دوخت پیراهن ساحلی لینن است. از آنجایی که این پارچه دارای طرح است، لازم نیست در دوخت این پیراهن طراحی خاصی انجام دهید. قد این پیراهن تا روی پا می آید.

آستین های این پیراهن را هم بهتر است به صورت بلند بدوزید. این پیراهن برای استایل های کژوال و راحت انتخابی شایسته است. به همین دلیل در کنار آن بهتر است از آیتم های کژوال استفاده کنید. برای مثال یک کفش راحتی سفید کژوال و کیف حصیری همراهان خوبی در این استایل زیبا هستند. در این تیپ می توانید از انواع اکسسوری های بزرگ هم استفاده کنید. برای مثال یک دستبند چوبی تناسب خوبی با استایل شما دارد.

پیراهن ساحلی با پارچه لینن راه راه

دوخت پیراهن ساحلی با پارچه لینن راه راه آبی و سفید نیز ایده بسیار جذابی می باشد. با این پارچه می توانید یک پیراهن بلند ساده بدوزید. قد این پیراهن تا روی زانو می آید. آستین های این پیراهن را برای جذابیت بیش تر آن تا کنید. در قسمت بالای این پیراهن چند دکمه بدوزدید. یقه این پیراهن را هم به صورت هفتی و کمی باز طراحی کنید. این پیراهن را می توانید با کلاه ساحلی و کیف کژوال ست کنید. صندل و کیف حصیری برای همراهی در این استایل مناسب هستند.

خرید آنلاین پارچه لینن

بلوز و شلوار ست راحتی لینن

یکی از دیگر کاربردهای عالی پارچه لینن راه راه در دوخت لباس های ست راحتی و خانگی است. پیشنهاد می کنیم که برای دوخت این لباس ها از پارچه های لینن با رنگ های چشم نواز و جذاب استفاده کنید. برای مثال پارچه لینن راه راه کالباسی سفید برای طراحی چنین استایلی مناسب است.

قد این پیراهن را تا روی ران پا در نظر بگیرید. شلوار این ست نیز حالتی گشاد باید داشته باشید. این لباس به صورت جلو بسته دوخته می شود. برای زیبایی بیش تر آن می توانید در قسمت بالای آن چند دکمه ظریف بدوزید. آستین های این پیراهن را به صورت پاکتی طراحی کنید.

بلوز و شلوار ست با پارچه لینن راه راه

پارچه های لینن با زمینه رنگی و راه های سفید نیز برای دوخت لباس شلوارهای ست راحتی مناسب هستند. در این استایل از پارچه لینن با زمینه نارنجی و راه های سفید برای دوخت لباس استفاده شده است. آستین این لباس به صورت برگردان دوخته می شود. شلوار این استایل را به صورت راسته بدوزید. قد آن تا بالای غوزک پا می آید. کفش سفید برای این تیپ مناسب است. در این استایل از اکسسوری های ظریف و چند لایه می توانید استفاده کنید. مثلا دستبندهای چند طبقه ایده خوبی در این تیپ هستند.


پیشنهاد ما: 14 نکته کاربردی در لباس پوشیدن که باعث می شود لاغرتر به نظر برسید


سخن آخر

پارچه لینن راه راه یکی از زیباترین طرح های پارچه لینن می باشد. این پارچه با حس تنفس پذیری و خنک بودنی که دارد برای دوخت لباس های خنک تابستانه و بهاره پیشنهاد می شود. در این مطلب انواع استایل های زیبا و پرطرفدار با پارچه لینن راه راه را مرور کردیم.

یکی از بهترین ایده ها دوخت لباس شلوارهای لینن است. در این استایل ها می توانید از پارچه های ساده هم در کنار پارچه لینن استفاده کنید. برای مثال می توان لباس را به صورت ترکیبی از پارچه لینن راه راه و پارچه های ساده دیگر دوخت. در انتخاب پارچه ساده دقت داشته باشید که از پارچه های خنک و تنفس پذیر استفاده کنید.

شلوارهای لینن یکی دیگر از بهترین انتخاب های دوخت با پارچه لینن راه راه می باشند. این شلوارها را می توان به صورت راسته یا گشاد دوخت. معمولا شلوارهای لینن گشاد کوتاه هستند و تا بالای غوزک پا می آیند. در این استایل ها از کتونی سفید استفاده کنید.

لینن راه راه به دلیل جنس و طرحی که دارد برای دوخت لباس های کژوال و راحتی به کار برده می شود. به همین دلیل در این استایل ها بهتر است از آیتم های کژوال و راحت استفاده کنید. برای مثال اکسسوری های ظریف و چند طبقه برای این تیپ ها عالی هستند. همچنین می توانید از کیف و کفش های راحت و کژوال مانند کیف و کفش حصیری در استایل خود استفاده کنید. کلاه های ساحلی نیز یکی از همراهان عالی برای این استایل ها می باشند.

دوخت پیراهن های ساحلی زیبا و چشم نواز و شومیزهای زنانه را نیز با پارچه لینن به شما پیشنهاد می کنیم. پیراهن های ساحلی با پارچه لینن بسیار عالی می شوند؛ چرا که لینن یک پارچه تنفس پذیر و خنک است.

منبع: www.pinterest.com

3.9/5 - (11 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا