استایلپاییز و زمستانروزمره و کاربردی

پافر چرم و معرفی 17 استایل زمستانه 2021

اگر می خواهید در فصل پاییز و زمستان، تیپی خاص و زیبا داشته باشید، بهتر است به سراغ مدل های جدید لباس های زمستانه بروید. پافر چرم یکی از بهترین گزینه های لباس های خاص و جذاب زمستانه و پاییزه است. خوب است بدانید واژه ((پافر)) از نام یک ماهی که حالت پفی دارد، نشات گرفته شده است؛ از این رو اسم برخی لباس های پف دار زمستانه را پافر گذاشته اند.

خرید پارچه پافر چرم

 

پافرهای چرمی علاوه بر اینکه می توانند گرمای بسیار زیادی را به شما بدهند و بدن شما را از سرما ایمن کنند، یکی از بهترین ترندهای زمستانه هم به شمار می آیند. پافر چرمی دارای یک لایه درونی پشم شیشه است که این لایه هم گرمای زیادی را برای شما ایجاد می کند.

پافرهای چرمی یکی از محبوب ترین ترندهای چرمی برای دوخت لباس های زمستانه هستند. همانطور که از نام این گونه پافرها مشخص است از جنس چرم ساخته شده اند. به راحتی می توانید در روزهای بارانی و برفی، پافرهای چرمی بپوشید، بدون اینکه نگران خیس شدن باشید؛ زیرا یکی از اصلی ترین مزایای این نوع پافرها، ضد آب بودن آن ها می باشد. پارچه های تشکیل دهنده پافرها، از پارچه های ضد آب است. در ادامه به بررسی سایر ویژگی پافرهای چرم و معرفی انواع استایل های جذاب 2021 با آن ها می پردازیم.

ویژگی های پافر چرم

پارچه پافر چرم | پارچه نگار

پافرهای چرم یکی از جدیدترین و گرم ترین استایل های پاییزه و زمستانه هستند. یکی از بهترین مزایای این نوع پافرها، چروک نشدن آن ها است. در واقع این پافرها نیازی به اتوکشی ندارند؛ البته در صورتی که تمایل به اتوکردن آن داشتید، توصیه می کنیم از یک لایه محافظ پنبه ای استفاده کنید و اتو را به صورت مستقیم روی پارچه نگذارید.

حالت ایستایی

شناخت ویژگی های پارچه پافر چرم

کپ پافرهای چرمی به صورت کتی می باشد. یکی از ویژگی های ظاهری پافرهای چرمی، بافت لایه لایه است. به دلیل این لایه لایه بودن بافت پافرهای چرمی، این نوع لباس ها، دارای حالت حجیمی هستند. بر اساس دوخت به کار رفته شده در این نوع پارچه ها، میزان حجیم بودن آن ها مشخص می شود؛ برای نمونه برخی از پافرهای چرمی دارای حجم زیادی هستند که این ویژگی باعث می شود که حرکت کردن کمی محدود شود. اما برخی دیگر از انواع این پارچه دارای حجم کمتر و معقول تری می باشند که به فرد اجازه می دهند به راحتی بتواند حرکت کند.

قیمت پارچه پافر

نکات اساسی در دوخت

آموزش دوخت پافر چرم

یکی دیگر از نام های پافر چرم، کاپشنی پافر است. این نوع پارچه دارای طرح راه راه می باشد. راه های طراحی شده در این پارچه از جهت طول پارچه در نظر گرفته شده است. همچنین فاصله بین راه های پارچه نیز به اندازه 3 سانتی متر می باشد؛ این فاصله ایجاد شده باعث می شود که با پوشیدن این نوع پافر چرمی، چاق به نظر نرسید.

راه های این پافر در جهت طول می باشد. در جهت پشتی پافرهای چرمی از یک لایه پشم شیشه استفاده شده است؛ در نتیجه در دوخت لباس با این پارچه، بهتر است از آستر استفاده کنید. یکی دیگر از مزایای جالب توجه پافرهای چرمی، حس لمسی فوق العاده آن می باشد. در واقع جنس این پارچه ها بسیار نرم و لطیف است که از لمس کردن آن، لذت می برید.

کاربردهای ویژه پافرهای چرم

پارچه پافر چرمی برای دوخت انواع کت، پالتو و کاپشن، گزینه ایده آلی است. همچنین در دوخت لباس های زمستانه می توانید این پارچه را با سایر پارچه های زمستانه همچون فوتر، موهر، فوم و کشمیر ترکیب کنید و خالق یک لباس زمستانه جذاب باشید. برای حفظ کیفیت این پارچه، حتما آن را برای شست و شو، به خشک شویی بسپرید.

استایل با پافر بلند

پافر بلند چرم دخترانه

در این استایل از پارچه پافر چرمی برای دوخت پالتو بلند استفاده شده است. قد این پالتو تقریبا تا روی زانو در نظر گرفته شده است. اگر به پوشیدن شلوار جین با پافر علاقه دارید، این استایل گزینه ایده آلی است. یک نیم بوت پاشنه دار مشکی در این استایل، مکمل خوبی برای تیپ شما است.

پافر دخترانه با دامن و ایده دوخت در استایل زمستانه 2021

کاپشن چرم و دامن

بسیاری از افراد، علاقه به پوشیدن دامن در تیپ خود را دارند. جالب است بدانید ترکیب پافر و دامن یکی از ایده های خاص استایل های زمستانه است. در این استایل از یک پالتوی پافر چرمی بلند تا روی ران پا استفاده کنید. همچنین یک نیم بوت مشکی، تیپ شما را خاص تر می کنید. در واقع به این دلیل که در این استایل از پافر چرمی مشکی و بوت مشکی، استفاده کرده اید، می توانید یک دامن طرح دار با رنگ چشمگیر انتخاب کنید. برای نمونه در این استایل یک دامن طلایی با طرح چهارخانه ریز، در نظر گرفته شده است.

طراحی پافر کوتاه برای دوخت کاپشن در استایل زمستانی

کاپشن کوتاه در استایل زمستانی

کاپشن کوتاه زمستانی، یکی از محبوب ترین لباس های گرم زمستانی است که می تواند استایل های متنوع و خاصی را ایجاد کند. در این استایل یک کاپشنی پافر کوتاه چرمی طراحی شده است. قد این کاپشن تا بالای ران بوده و در زیر آن نیز یک لباس سفید، خود نمایی می کند. ترکیب رنگی سفید و مشکی در این استایل، تیپ خاص و زیبایی را ایجاد کرده است. در این استایل می توانید یک لگ چرمی یا نخی مشکی بپوشید؛ یک نیم بوت بند دار مشکی نیز در این استایل بسیار جذاب خواهد بود.


مقاله مرتبط: راهنمای خرید پارچه زمستانه برای استایل های مینیمال ‌+ عکس


ایده استایل کاپشن پافر و شلوار چرم مشکی

پارچه چرم یکی از پارچه هایی است که هرگز از مد نمی افتد؛ اگر تاریخچه پارچه ها را بررسی کنید، مشاهده می کنید که پارچه چرمی همواره از زمان های گذشته یکی از پرطرفدارترین پارچه ها بوده است. پارچه چرمی، امکان دوخت لباس های زیادی را برای انواع استایل ها به شما می دهد.

استایل کاپشن پافر و شلوار چرم مشکی

استفاده از یک لباس چرمی در استایل شما، می تواند تیپ بسیار جذاب و تماشایی را به شما هدیه دهد. ترکیب انواع آیتم های چرمی در تیپ شما و استفاده از چندین لباس چرمی نیز ایده بسیار کاربردی هستند. برای نمونه در استایل خود هم می توانید کاپشن و شلوار خود را از جنس چرم انتخاب کنید.

در چنین استایلی، پارچه پافر چرمی، برای دوخت یک کاپشن کوتاه برگزیده شده است. قد این کاپشن پافر کوتاه در نظر گرفته شده است. از زیر این کاپشن مشکی می توانید یک لباس سفید ساده بپوشید. شلوار چرمی راسته مشکی، استایل شما را بسیار خاص تر می کند. در این استایل می توانید یک نیم بوت چرمی را برای تکمیل استایلتان در نظر بگیرید.

استایل رسمی با پالتو پافر چرمی مشکی

اگر برای حاضر شدن در برخی از محیط ها همچون دانشگاه، اداره و غیره به یک تیپ رسمی و زمستانی احتیاج دارید، این تیپ، کمک شایانی به شما می کند.

استایل رسمی با کاپشن چرم

اگر ترکیب مناسبی را در کنار پالتو پافر چرمی در تیپ خود قرار دهید، می توانید یک استایل رسمی جذاب داشته باشید. در این استایل قد پالتو تا روی زانو می آید. یک نیک بوت پاشنه بلند و شلوار جین مشکی، این تیپ رسمی زیبا را تکمیل می کنند.

ایده استایل خاص با ترکیب پافر چرم و پارچه های زمستانه

یکی دیگر از انواع مدل پافر چرمی، ترکیب آن با سایر پارچه های زمستانه می باشد. از ترکیب پافر چرمی و سایر پارچه ها می توان استایل های بسیار متنوعی را به وجود آورد. برای نمونه می توانید یک پالتوی بلند که قد آن تا روی زانو بیاید را مد نظر قرار دهید.

ترکیب پارچه خز و چرم

طراحی این پالتو به نحوی است که سر آستین و یقه آن پارچه خز به کار رفته شده و در کناره های پالتو و آستین آن، پافر چرمی دوخته شده است. قسمت میانی پالتو نیز با یک پارچه بارانی دوخته شده است. شلوار جین مشکی با یک بوت نیمه بلند مشکی، دیگر آیتم های این تیپ زمستانه هستند.

تیپ اسپرت با پافر بلند مشکی چرم

با پافر چرم می توانید انواع تیپ هایی که به آن ها علاقه دارید را بزنید؛ تنها نکته مهم، انتخاب سایر لباس های تیپ شما است. در این استایل، یک تیپ اسپرت و زیبای دخترانه با پافر چرم مشکی بلند را معرفی می کنیم. در این استایل، قد پافر تا نزدیکی زانو می آید. یک شلوار مشکی راحت نیز در کنار این پافر زیبای چرمی پیشنهاد می شود.

پافر اسپرت دخترانه

اگر می خواهید پافر شما، ظاهری اسپرت به خود بگیرد، بهتر است از خرج کارهای اسپرت استفاده کنید. برای اینکار همانند استایلی که در تصویر می بینید، می توانید یک جیب روی باوزی پافر ایجاد کنید و سپس روی آن را خرجکار اسپرت بزنید.

با انجام این کار، پافری زیبا و اسپرت خواهید داشت. یک شال گردن در این تیپ می تواند تاثیر زیادی در خوش تیپ شدن شما داشته باشد. از زیر پافر چرمی یک بافت کرم قهوه ای رنگ بپوشید؛ رنگ شال گردن انتخابی نیز قهوه ای پر رنگ می باشد.

استایل اسپرت و کتانی

استایل اسپرت زمستانی

 

اگر عادت به پوشیدن کتونی دارید و برای پیاده روی از آن استفاده می کنید، می توانید استایل خاص خودتان را با پافر چرمی نیز داشته باشید. در این استایل شیک اسپرت یک پافر چرمی بلند تا روی زانو طراحی شده است. بخش کناری پافر از پایین تا ران پا، چاک خورده است. در این تیپ می توانید یک شلوار لی آبی روشن، راسته کوتاه بپوشید. یک کتونی سفید را در این استایل بگنجانید و استایل زیبای خود را خلق کنید.

استایل سفید مشکی و پافر

ترکیب رنگ سفید و مشکی در استایل زمستانه

ترکیب بسیار زیبا و خاص رنگی سفید مشکی، انکار نارپذیر است. در این بخش می خواهیم یک استایل سفید مشکی را معرفی می کنیم که ترکیب جذاب رنگی آن، توجه هر کسی را به خود جلب می کند. در این تیپ خاص می توانید یک کاپشن تا قسمت بالای ران پا، طراحی کنید. یک شلوار دمپای سفید و یک بلوز یقه اسکی سفید نیز از زیر کاپشن پافر بپوشید. این استایل خاص در عین سادگی، جذابیت زیادی دارد.

استایل دخترانه با پافر کوتاه چرم جلیقه ای

وست چرم دخترانه

یکی از مدل های متنوعی که می توان با پافر چرمی ایجاد کرد، دوخت پافر جلیقه ای یا بی آستین است. در این استایل یک پافر کوتاه قد پافر کوتاه و تا بالای ران پا در نظر گرفته شده است. در این استایل از زیر پافر می توانید یک بلوز طوسی زمستانه بپوشید. یک شلوار لی تیره گزینه خوبی برای تکمیل این تیپ است. همچنین یک بوت بلند جیر تا زیر زانو بپوشید و آن را با یک کیف مشکی ست کنید.

یک استایل خاص با پافر چرمی که به صورت جلیقه ای یا بی آستین طراحی شده را معرفی می کنیم. در این استایل قد پافر کوتاه و تا بالای ران است. نحوه بسته شدن آن نیز با استفاده از دکمه می باشد. این پافر خیلی حجیم نیست و از نمونه های کم حجم تر پافر می باشد.

این پافر از دسته پافرهای بی آستین به شمار می آید ولی سرشانه آن تا بالای بازو می تواند بیاید. این تیپ را می توانید با یک شلوار لی سایه روشن آبی بپوشید و استایل خاص خود را داشته باشید. همچنین از زیر پافر نیز یک بلوز گرم مشکی ساده بپوشید تا تیپ زمستانه و زیبای شما تکمیل شود.

ست کردن پافر کم حجم چرمی با دامن چرم

استفاده از چندین لباس چرم در تیپ زمستانه، یکی از ترندهای زیبای 2021 بوده است. در این استایل زیبا، یک دامن چرمی همراه با پافر ست شده است. پافر طراحی شده در این استایل خاص، بسیار کم حجم بوده و قد آن نیز تا روی ران پا می آید. ترکیب این پافر مشکی و یک دامن مشکی، ایده بسیار زیبایی خواهد بود.

ترکیب پافر و دامن چرم

طراحی در نظر گرفته شده برای دامن چرمی نیز به صورت ساده می باشد؛ تنها ایده جذابی که می توانید روی آن مانور دهید، دوخت این دامن به صورت چپ و راستی همانند تصویر است.

قد دامن نیز تقریبا تا زیر زانو در نظر گرفته می شود. پافر این استایل، به صورت دکمه دار طراحی شده است. در این تیپ خاص می توانید یک بوت مشکی چرمی نیز بپوشید. لباسی که برای زیر پافر انتخاب می کنید بهتر است طرحدار باشد، زیرا پافر و دامن دارای طراحی ساده ای بوده و به رنگ مشکی می باشند. برای مثال می توانید یک لباس قهوه ای طرحدار انتخاب کنید و از زیر پافر آن را به تن کنید. لازم به ذکر است که در کناره های این پافر می توانید دو عدد جیب بگذارید.


حتما بخوانید: 7 ایده جذاب با پارچه چرم برای پاییز و زمستان 20/21 + عکس


کاپشن پافر چرم بسیار حجیم

این استایل را به خاص پسندان پیشنهاد می کنیم. در این استایل خاص و زیبا یک پافر چرمی بسیار حجیم طراحی شده است. قد این کاپشن تا بالای ران پا می آید. کلاه دار بودن یکی از مزیت های ویژه این کاپشن به شمار می آید.

کاپشن حجیم دخترانه

این استایل به دلیل طراحی ویژه ای که دارد، برای نوجوانان فوق العاده می شود. در این استایل از دورنگ استفاده شده است. در واقع رنگ غالب به کار رفته شده، رنگ مشکی می باشد. در بخشی از کلاه و بندهای پایینی کاپشن می توانید از یک رنگ دیگر نیز استفاده کنید. برای مثال در این استایل رنگ صورتی پاستیلی به کار رفته شده که استایل را دخترانه و زیباتر کرده است.

نحوه بسته شدن این کاپشن پافر حجیم با استفاده از زیپ می باشد. یک لباس سفید با طرح های آبی برای زیر پافر در نظر گرفته شده است. همچنین برای انتخاب شلوار نیز می توانید از یک شلوار سفید گشاد استفاده کنید. در این استایل کتونی مشکی خودنمایی می کند.

ایده استایل کاپشنی پافر کوتاه چرم و جین

کاپشن کوتاه چرم

استایل جذابی که می توانید با پافرهای چرمی داشته باشید، دوخت یک کاپشن کوتاه و استفاده از آن در تیپ اسپرتتان است. در این استایل طراحی پافر به نحوی است که علاوه بر داشتن زیپ از دکمه نیز برخوردار شده است. قد این کاپشن تا کمر فرد می آید. بک لباس سفید از زیر این کاپشن، استایل شما را خاص تر می کند. همچنین یک شلوار جین طوسی روشن نیز، جلوه بهتری را در تیپ شما به وجود می آورد.

استایل خاص زنانه با پافر مشکی چرم

از استایل های محبوب که خانم ها می توانند آن را در پوشش خود به کار گیرند، دوخت یک پافر کوتاه چرمی است. در این تیپ، قد کاپشن تا روی ران پا می آید. نحوه بسته شدن این کاپشن با زیپ بوده و به صورت ساده ای طراحی شده است. می توانید دوعدد جیب در کناره های کاپشن و به صورت اریب قرار دهید به صورتی که نحوه بسته شدن آن نیز با زیپ باشد.

استایل خاص زنانه با پافر مشکی

شلوار جین نیمه جذب ذغالی در این استایل بسیار عالی خواهد بود. یک نیم بوت مشکی چرم پاشنه بلند نیز مکمل خوبی در این استایل زیبا است. از زیر پافر نیز یک لباس پاییزه یا زمستانه گرم سفید ساده بپوشید.

رنگبندی پارچه پافر چرم

پافر چرم و شومیز سفید! استایلی خاص

پافر مشکی و شلوار چرم مشکی، ترکیب بسیار زیبایی را در کنار یکدیگر به وجود می آورند. در این استایل می توانید از یک کاپشن پافر مشکی چرمی که تا روی ران پا می آید استفاده کنید. این کاپشن علاوه بر داشتن دکمه دارای زیپ نیز می باشد.

ترکیب پافر چرم و شومیز سفید

از زیر این کاپشن می توانید یک پیراهن سفید یقه گرد ساده بپوشید. طراحی این کاپشن به صورت نیمه حجیم بوده و دارای حجم بسیار زیادی نیست. از این رو برای استفاده روزمره پیشنهاد مناسبی می باشد. شلوار چرم شما می تواند به صورت نیمه جذب باشد. یک نیم بوت چرم مشکی یا پاشنه بلند سفید در این استایل ایده بسیار فوق العاده ای خواهد بود.

پافر اور سایز چرمی

یکی از محبوب ترین ترندهای 2021 استفاده از انواع لباس و کاپشن های اور سایز بوده است. در این استایل می توانید یک کاپشن پافر اور سایز چرمی مشکی انتخاب کنید. قد این کاپشن بلند در نظر گرفته شده است.

کاپشن اور سایز

اگر بخواهیم این کاپشن را از لحاظ حجیم بودن بررسی کنیم، حجم بسیار زیادی ندارد. در این استایل خاص 2021 یک لباس قهوه ای روشن برای لایه زیری کاپشن چرمی، در نظر گرفته شده است. یک شلوار خاکی و بوت مشکی چرم، تکمیل کننده این استایل خاص هستند.

استایل پالتو پافر چرمی زنانه 2021

اگر علاقه به پوشیدن یک پالتو گرم و ترند خاص را دارید، ایده این استایل را به خواطر بسپرید. در این استایل زیبا می توانید یک پالتو که قد آن تا بالای زانو می آید را طراحی کنید. این پالتو به صورت زیپ دار بسته می شود.

همچنین در کناره های پالتو نیز می توانید به صورت اریب دو عدد جیب طراحی کنید؛ نحوه بسته شدن این جیب ها، بهتر است با استفاده از زیپ باشد تا با نحوه اصلی بسته شدن پالتو ست شوند. از پارچه خز در این تیپ به عنوان خرج کار استفاده کنید.

برای مثال می توانید در قسمت یقه این پالتو پارچه خز قرار دهید تا جلوه زیباتر و همچنین گرمای بیشتری داشته باشد. در این استایل از یک شلوار جذب مشکی استفاده کنید؛ همچنین نیم بوت و بوت هر دو در این تیپ می توانند به کار روند. پیشنهادی که در این بین می کنیم، استفاده از نیم بوت یا بوت چرم مشکی ساده است. همچنین اگر در این استایل، قصد استفاده از کیف را دارید، انتخاب خودرا به نمونه های چرمی ساده مشکی محدود کنید.

سخن آخر

در فصل زمستان یکی از مهم ترین مواردی که برای پوشیدن لباس به آن دقت می کنیم، گرمای لباس است. حتی گاهی گرمای بیش تر لباس ها را به زیبایی آن ها ترجیح می دهیم. اما با طراحی پافرهای چرمی و ورود آن به عرصه لباس های زمستانه، نوعی لباس گرم و در عین حال شیک و زیبا در دسترس است.

بر اساس سلیقه خود می توانید ایده های گوناگونی با پافر های چرمی داشته باشید. برای مثال اگر پافر بدون آستین دوست دارید می توانید یک پافر کوتاه یا بلند چرمی بی آستین بدوزید. همچنین ترکیب پافر چرمی با سایر پارچه ها برای دوخت یک پافر بسیار زیبا و کاربردی خواهد بود. به راحتی می توانید این پارچه را با پارچه های دیگر زمستانه ترکیب کنید و استایل خاص خود را خلق کنید.

اگر به استایل هایی که با پافرهای پفی بسیار حجیم شکل گرفته اند، علاقه ای ندارید، می توانید از پافرهای کم حجم تر در تیپ خود استفاده کنید. ویژگی مثبت پافرهای کم حجم تر نسبت به نمونه های حجیم، این است که به راحتی با پوشیدن آن ها می توانید، حرکت کنید.

در این مقاله 17 نمونه از استایل های جذاب و خاص 2021 را که می توانید با پافر چرمی داشته باشید، را در اختیار شما گذاشتیم.

منبع: www.thezoereport.com

4.8/5 - (18 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا