استایلپاییز و زمستانروزمره و کاربردی

پارچه چرم و جدید ترین ترندهای 2021

پارچه چرم یکی از بهترین پارچه های محبوب و مورد توجه به شمار می آید. یکی از ویژگی های این پارچه، ساخت انواع استایل های زیبا و چشم نواز است. چرم مصنوعی که امروزه در دوخت لباس های زیادی به کار می رود، مزایای فراوانی دارد که باعث شده طرفداران زیادی را به سمت خود بکشاند.

پارچه چرم مصنوعی همواره مورد توجه افراد علاقه مند به دوستداران حیوانات است. دوستداران حیوان چرم مصنوعی را بر چرم طبیعی ترجیح می دهند. یکی دیگر از ویژگی های چرم مصنوعی، آسان تمیز شدن این پارچه است.

چرم مصنوعی به راحتی تمیز می شود؛ برای تمیز کردن آن کافیست تا فقط از یک حوله  تمیز با آب و در صورت لزوم از مواد شوینده ضعیف برای از بین بردن مواد چسبنده استفاده کنید. اغلب در زمان های گذشته پارچه چرم برای دوخت لباس های ورزشکاران همچون سوارکاران به کار رفته می شد. اما امروزه چرم جای خود را در بسیاری از مراسم ها و فصول سال باز کرده است.

تنوع لباس های چرمی به حدی زیادی است که انتخاب از این دایره نامحدود کمی سخت می شود. در ادامه این مطلب جدیدترین ترندهای 2021 که با پارچه چرمی ساخته شده اند را معرفی می کنیم تا انتخابی شایسته و جذاب برای پوشش چرمی خود داشته باشید.

پارچه چرم و کت های کلاسیک

با پارچه چرمی می توان ایده های بسیار متفاوتی را پیاده کرد. برای نمونه دوخت انواع کت های پف دار و بلوزهای چرمی با این پارچه امکان پذیر است. اما استایل خاص و جدیدی که توجه هر شخصی را به زیبایی خود خیره می کند، کت های چرمی کلاسیک هستند. در واقع می توان ادعا کرد که این کت های کلاسیک زیبا، متداول ترین نوع لباس بیرونی چرم مصنوعی هستند. ساختار منسجم و یقه های زیبا و با الگوی زیبای این کت ها، باعث شده که استایل خاصی را به وجود بیاورند.

پارچه چرم یکی از پارچه های ضد آب به شمار می آید. بنابراین استفاده از کت، کاپشن و سایر لباس های چرم مصنوعی، می تواند محافظی ایمن برای جلوگیری رطوبت و باران به بدن شما باشد.

رنگ مشکی یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب پارچه چرمی در دوخت کت کلاسیک می باشد. استفاده از کمربند در کت های کلاسیک، ایده ای کاربردی و در عین حال زیبا است. اگر به رنگ های گرم علاقه دارید می توانید از چرم قرمز نیز برای دوخت کت کلاسیک استفاده کنید.

خرید پارچه چرم

شلوارهای محبوب 2021 با پارچه چرم

در سال گذشته پارچه های کتان و پنبه ای از سری پارچه های ترند برای دوخت شلوارهای جذب بودند. اما در ترند 2021 شلوارهای جذاب و زیبای جذب چرمی، استایلی متفاوت و زیبا را ایجاد کرده اند. شلوارهای چرمی بسیار خوش ست هستند؛ برای مثال می توانید پیراهن های اور سایز طرحدار یا پلیورهای بافتنی را با این شلوارها بپوشید و استایلی بسیار زیبا داشته باشید.

استایلی عالی در محیط کار با پارچه چرم

شلوارهای چرمی کمربند دار، یکی از بهترین آیتم ها در استایل شما برای محیط کارتان هستند. برای نمونه شلوارهای چرمی با رنگ هایی همچون زیتونی یا مشکی را برای این منظور به شما پیشنهاد می کنیم. برای چنین تیپی بهتر است از لباس های ساده با رنگ های خنثی استفاده کنید.

از آنجایی که شلوارهای چرمی فاقد منافذ هستند، بنابراین می توانید این شلوارها را در هوای سرد بپوشید و گرم بمانید. این شلوارها نه تنها استایل شما را بسیار زیبا و شیک می کنند، بلکه بسیار راحت نیز هستند؛ حتی پس از ساعت ها کار کردن نیز این شلوارها شما را کلافه نمی کنند.

انواع دامن و لباس های یکسره دامن دار چرم

دامن های چرمی و لباس های یکسره چرمی یکی از پرطرفدارترین و زیباترین  آیتم های چرمی 2021 شناخته شده اند. در تولد، مجالس و مراسم های پرشکوه می توانید این لباس ها را بپوشید و استایل خاص خود را داشته باشید.

برای داشتن یک استایل مجلسی چرمی می توانید یک لباس یکسره چرمی کرمی بپوشید. بهتر است یقه این لباس را در این استایل به صورت باز طراحی کنید. پارچه چرمی پیشنهادی برای دوخت چنین لباسی، پارچه ای با حالت جذب و کشسانی بالا است. از زیر این لباس می توانید یک لباس مشکی با آستین های بلند به تن کنید.

قد لباس خود را تا رون پا در نظر بگیرید. یک بوت مشکی می تواند ایده ای عالی در تکمیل کردن این استایل باشد. استایل دیگری که می توانید در مجالس با پارچه چرمی داشته باشید، دوخت استفاده از یک دامن چرمی است. مثلا می توانید یک دامن چرمی کوتاه نقره ای را که از گوشه یک چاک خورده، به همراه یک تاپ مشکی مجلسی به تن کنید. در این استایل از صندل جلو باز استفاده کنید.


مقاله مرتبط: پافر چرم و معرفی 17 استایل زمستانه 2021


دامن کاراملی نیمه بلند چرم

طراحی دامن های چرمی بسیار متنوع و زیاد است. در این بخش دامن های محبوب ترند 2021 چرمی را بررسی می کنیم. یکی از خاص ترین دامن های ترند 2021 دامن نیمه بلند چرمی با رنگ کاراملی است. یک استایل خاص و زیبا که می توانید با این دامن داشته باشید، پوشیدن یک بوت بلند هم رنگ این دامن است. همچنین می توانید پیراهن ست این دامن را نیز بدوزید و در این استایل از آن استفاده کنید. این دامن را می توانید کاملا ساده بدوزید و در پشت آن زیپ قرار دهید؛ در عوض برای پیراهن این دامن می توانید جیب طراحی کنید. اکسسوری های ظریف و کوچک مانند گوشواره های طلایی حلقه ای کوچک در این استایل می توانند، بسیار عالی باشند.

دامن بلند قهوه ای تیره چاک دار با پارچه چرم

یکی دیگر از دامن های زیبا و خاص ترند 2021، دامن بلند قهوه ای تیره است. با این دامن می توانید استایلی خاص برای خود داشته باشید. در این استایل، یک دامن بلند قهوه ای تیره را به طرزی که چاک آن تا نیمه و در وسط باشد طراحی کنید. یک کفش با پاشنه نیمه بلند مشکی را با این استایل همراه کنید. در چنین تیپی می توانید یک ژاکت فوتر بپوشید.

کت و دامن چرم چین دار 

استایلی بسیار متفاوت و در عین حال زیبا دامن چرمی ساده و چین خورده است. در این استایل شیک دامن چرمی نقره ای با یک کت چرمی مشکی به کار رفته می شود. استفاده از اکسسوری های نقره ای مانند یک گوشواره نقره ای ظریف در این استایل، پیشنهاد می شود.

دامن دکمه دار با پارچه چرم

یکی دیگر از دامن هایی که می توانید با پارچه چرمی برای خود بدوزید و استایل زیبایی داشته باشید، دامن دکمه دار چرمی است. برای مثال دامن قهوه ای کم رنگ با دکمه های کرمی را می توانید در استایل خود داشته باشید. دکمه های این نوع دامن را در وسط آن قرار دهید. یک پالتوی بلند اور سایز همراه با یک صندل همرنگ با دامن، استایل شما را منحصر به فرد تر می کنند.

شلوارک های کوتاه چرم؛ انتخابی مناسب همه فصول  

مهم نیست در چه زمانی باشیم، شلوارک های چرمی کراواتی همیشه یک گزینه محبوب کلاسیک هستند که هرگز از مد نمی افتند. در ماه های سردتر سال یک جفت جوراب شلواری طرح دار را به همراه این شلوارک ها بپوشید تا گرم و شیک باشید.

شلوارک های کوتاه به همراه کمربند و جیب نیز می توانند استایل بسیار زیبایی را برای شما ایجاد کنند. انتخاب رنگ قرمز برای شلوارک چرمی در فصل های سرد سال می تواند احساس گرما برای شما ایجاد کند. یک ایده جالب توجه با شلوارک چرمی، استفاده از شلوارک کوتاه چرمی مشکی است. در این استایل می توانید یک پیراهن سفید یقه باز بپوشید. استفاده از کیف چرمی مشکی در این استایل، ایده بسیار خوبی خواهد بود. اکسسوری مناسب نیز یک گردبند به همراه گوشواره های با ظرافت است.

شلوارک های بلند با پارچه چرم

شلوارک های بلند چرمی یکی از محبوب ترین استایل ها در ترند 2021 هستند. آیتمی که به راحتی می توانید در این استایل استفاده کنید، بوت های بلند هستند. شلوارک های بلند در کنار بوت های بلند استایل بسیار منحصر به فردی را برای شما خلق می کنند. رنگ مشکی بهترین رنگ در این نوع استایل شناخته شده است. در چنین استایل هایی می توانید از بلوزهای بافت، بلوزهای ابریشمی و انواع بلیزر استفاده کنید.

استایل سر تا پا چرم و انواع ست های چرم

در ترند 2021 برای انتخاب لباس های چرمی این عقیده وجود دارد که هر چه لباس چرمی در استایل بیشتر استفاده شود، شاهد تیپ خاص تر و زیباتری خواهیم بود.

از نظر برندهایی همچون فندی، هرمس و گابریلا هرست، طراحی تمامی تیپ به صورت هماهنگ بسیار جالب و زیبا خواهد بود. این استایل می تواند در قالب کت و شلوار مناسب، ژاکت و دامن هماهن یا یک ست پیراهن شلوار باشد. تنها در انتخاب رنگ پارچه چرمی این نکته را در نظر بگیرید که رنگ های خنثی همچون سیاه، کارامل و گندمی از مد نمی افتند و تا همیشه روی مد باقی می مانند. یکی دیگر از تیپ های بسیار زیبا با پارچه چرمی که در سال 2021 ترند بوده، ست های چرمی هستند. در ادامه به معرفی چند نمونه از بهترین ست های چرمی می پردازیم.

ست کت و شلوارک

یکی از ایده های پیشنهادی در استایل ست چرمی، طراحی کت به همراه شلوارک است.  استفاده از پارچه چرمی طرحدار مثل پارچه چرمی پوست ماری در طراحی این ست، ایده ای کاربردی خواهد بود. از سایر پارچه های چرمی طرحدار نیز می توانید در این استایل استفاده کنید.

 

رنگ پیشنهادی برای این استایل مشکی است. از زیر کت چرمی می توانید یک پیراهن بلند ساده مشکی بپوشید. آستین این لباس را می توانید تا بزنید و به نحوی طراحی شده باشد که در زمان تا خوردن، داخل آن به رنگ سفید دیده شود. استفاده از یک گردنبند نسبتا شلوغ نگین دار در این استایل می تواند بسیار خاص و زیبا باشد.

قیمت پارچه چرم پالتویی

ست پالتو و شلوار چرم

یکی دیگر از آیتم هایی که در ترند 2021 به چشم می خورد، ست پالتو و شلوار چرمی است. در این استایل رنگ پالتو و شلوار، عسلی پر رنگ می باشد. قد پالتو تا کمی روی زانو می آید. پوشش مورد نظر برای پا یک صندل سفید با حالت بند دار انتخاب شده است. در زیر پالتو هم یک لباس سفید در این استایل در نظر گرفته می شود. کمر شلوار چرمی این استایل به صورت ساده باید دوخته شود. این ست چرمی می تواند ایده ای چشم نواز و گرما بخش در فصل سرما باشد.

پالتو و شلوار چرمی یشمی

یکی دیگر از استایل های زیبا که با پالتو و شلوار چرمی شکل گرفته را معرفی می کنیم. در این تیپ می توانید از رنگ یشمی برای دوخت پالتو و شلوار چرمی خود کمک بگیرید. یک صندل فیروزوه ای رنگ با پاشنه های نسبتا بلند در کنار یک لباس سبز روشن برای زیر پالتو می توانند مکمل استایل شما باشند.

برای کمر این شلوار، یک کمربند با همان پارچه چرمی اصلی طراحی کنید. همچنین می توانید در کناره های هر پاچه ی شلوار نیز یک بند نازک را قرار دهید تا علاوه بر جذابیتی که دارد، با کمربند شما نیز ست شود.

ست پیراهن آستین کوتاه و شلوار چرم صورتی؛ ملیح و دلربا

یکی دیگر از ایده های خاص برای استایل چرمی در ترند 2021، طراحی پیراهن آستین کوتاه همراه با شلوار ست آن بوده است. در این استایل از پارچه چرمی صورتی برای دوخت لباس خود استفاده کنید. سادگی و جذابیت این سبک همانند تیپ های مینیمال است.

در طراحی شلوار این استایل، با یک بند ظریف، پائین شلوار را جمع کنید. یک کمربند بسیار نازک نیز می توانید برای آن طراحی کنید. پیراهن این استایل بسیار ساده و شیک است. یک کفش پاشنه بلند صورتی به همراه یک کیف در همین تناژ رنگی می تواند، تکمیل کننده ست زیبای شما باشد.

ست پالتو و شلوارک چرمی

در ترند 2021 توجه افراد زیادی به طراحی ست پالتو و شلوارک چرمی، جلب شده است. در چنین استایلی قد پالتو بلند تا زیر زانو می باشد. رنگ سبز در این استایل خود نمایی می کند. یک شلوارک کوتاه با یک پیرهن سفید، از دیگر آیتم های این تیپ چرمی هستند. استفاده از یک نیم بوت چرمی بند دار مشکی، این استایل را زیباتر کرده است.

ست پیراهن و شلوار چرمی

از دیگر ایده های جذاب در ترند 2021 با پارچه چرمی، طراحی پیراهن آستین بلند کرمی همراه با شلوار آن است. شلوار این استایل حالت جذب ندارد و ایستایی آزادی دارد. آستین های پیراهن این تیپ بسیار زیبا و با ظرافت طراحی شده اند و تا روی انگشتان را پوشش می دهند. یک کفش چرمی قهوه ای پر رنگ در این استایل آن را بی نظیرتر می کند.

انواع شلوار با پارچه چرم

یکی از اصلی ترین نماد پارچه چرم، شلوار های چرمی با انواع گسترده خود هستند. اگر می خواهید یک شلوار تنگ، گشاد، بلند، کوتاه، دمپا و حتی شلوارک داشته باشید، می توانید از شلوارهای چرمی استفاده کنید. می توانید برای موقعیت و مناسبت های مختلف چند شلوار با پارچه چرمی بدوزید و به دفعات از آن ها استفاده کنید.

شلوارهای چرم یکی از تاثیرگذارترین موارد در انواع استایل ها هستند. شلوارهای چرمی در مدل های گوناگون و با طراحی های مختلف تولید می شوند. بر اساس سلیقه و استایل خود می توانید شلوار جذب، دمپا، آزاد و غیره چرمی را انتخاب کنید. در ادامه چند ایده جالب برای ترندهای 2021 با پارچه چرمی را بررسی می کنیم.

انواع استایل های 2021 با شلوار چرمی

استایلی خاص با شلوار آزاد چرم

یکی از انواع شلوارهای چرمی که می توانید در استایل خود داشته باشید، شلوار چرمی نیمه گشاد است. اما طراحی این شلوار به چه شکل است؟

این شلوار را به صورت فاق بلند طراحی کنید؛ به نحوی که به راحتی لباس خود را در آن قرار دهید. دو جیب در کناره های شلوار خود بگذارید. این شلوار در قسمت ران، تنگ تر است و از زانو به پایین گشادتر می شود. دقت کنید که این شلوار به صورت کامل، دمپا نیست و شاید بتوان گفت که نیمه دمپا است.

استایل جذابی که می توانید با این شلوار داشته باشید، یک کت آزاد است که قد آن تا بالای زانو باشد. رنگ کت در تناژ قهوه ای باشد به نحوی که چند درجه از رنگ شلوار تیره تر باشد. یک کتونی سفید و یک لباس سفید از زیر کت، این استایل را خاص تر می کنند. همچنین می توانید یک کیف به رنگ کرمی یا شیری را در استایل خود بگنجانید. اکسسوری مناسب در استایل شما، یک گردنبند با طراحی گرد است.

استایل جذاب با شلوار چرم جذب

شلوارچرمی جذب، یک تیپ خاص را برای شما ایجاد می کند. در ترند 2021 لباس های چرمی نیز این نوع شلوار خود را نشان داده است. البته شلوار مدنظر در این استایل از نوع بسیار جذب و اندامی نیست ولی از شلوارهای نسبتا جذب و فیت با پا محسوب می شود. در طراحی شلوار این استایل می توانید چند ایده طراحی جالب و شیک نیز پیاده کنید و شلوار را کاملا ساده نگذارید. رنگ قهوه ای تیره رنگی مناسب برای این شلوار است. یک بافت کرمی کلوش را در این استایل بپوشید. یک صندل با پاشنه متوسط می تواند تکمیل کننده این تیپ زیبا باشد.


حنما بخوانید: پارچه چرم طبیعی بهتر است یا پارچه چرم مصنوعی؟


شلوار چرم دمپا گشاد

یکی دیگر از شلوارهای چرمی جذاب، شلوار چرمی دمپا گشاد است. این شلوار از قسمت ران باید راسته و راحت باشد. از بخش زانو به پایین نیز کاملا دمپا و گشاد می شود. استایل مطلوب با این شلوار چرمی به همراه یک کفش مشکی با پاشنه کوتاه است.

فاق شلوار را به صورت نیمه بلند در نظر بگیرید. می توانید یک بافت با رنگ کرمی یا قهوه ای روشن در این استایل بپوشید و رنگ شلوار نیز قهوه ای چند درجه تیره تر از لباس باشد. یک کیف کوچک مجلسی با این تیپ بسیار مناسب خواهد بود. استفاده از اکسسوری های بزرگ مثل النگوی اورسایز با این تیپ، پیشنهاد می شود.

لگ چرمی؛ پرطرفدار و محبوب

لگ چرمی یکی از محبوب ترین شلوارهای چرمی محسوب می شود. لگ چرمی با محبوبیت بالای خود در ترند لباس های چرمی 2021 نیز معرفی شده است. یک استایل زیبا با لگ چرمی مشکی می توانید برای خود داشته باشید. در این استایل یک کت سفید با یقه مشکی را طراحی کنید. یک لباس سفید ساده را نیز از زیر کت بپوشید. یک صندل زیبا با پاشنه نیمه بلند مسی، تکمیل کننده استایل زیبای شما خواهد بود.

ایده استایل چرمی با شلوار مام استایل

شلوار مام استایل با پارچه چرم

شلوار مام استایل به دلیل ایستایی و راحتی، انتخاب بسیاری از شیک پوشان است. شلوار مام استایل چرمی یکی از زیباترین و جدیدترین ترندهای چرمی به شمار می آید. تیپ های اسپرت جذابی را می توانید با این شلوار بزنید. برای مثال در این استایل می توانید یک کتونی سفید بندی به پا کنید.

یک شلوار چرمی مام استایل همراه با یک لباس کرمی راحت، تکمیل کننده این ست است. یک گردنبند ظریف و خاص با این تیپ بسیار عالی می شود. استفاده از اکسسوری های اسپرت همچون دستبندهای اسپرت در این استایل پیشنهاد می شود.

انتخابی جسورانه با کت و بلیزرهای اورسایز چرم

لباس ها و کت های اورسایز در ترند انواع لباس های 2021 نقش مهمی داشته اند. لباس و کت چرمی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. رنگ مشکی پرطرفدارترین و جذاب ترین رنگی است که می توانید برای لباس یا کت اور سایز خود در نظر بگیرید.

هودی و کت اورسایز با پارچه چرم

یکی از ایده های جالب برای استایل چرمی با کت اورسایز مشکی را معرفی می کنیم. در چنین استایلی یک شلوار جین مام استایل آبی کم رنگ بپوشید. یک کتونی بندی با رنگ سفید مشکی، تیپ اسپرت شما را نمایان می کند. در ابتدا یک هودی کوتاه بپوشید. سپس یک کت چرمی اورسایز را روی این هودی به تن کنید. طراحی یک کمربند تزئینی در قسمت پائین کت می تواند ایده جذابی در استایل شما باشد. یک کیف مشکی کوچک استایل زیبای شما را تکمیل می کند.

ایده دوخت کت چرم مشکی ساده

کت و بلیزر چرمی مشکی ساده

در این استایل نیز یک کت چرمی مشکی مدنظر است. این کت به نحوی طراحی شده که جذب بدن نیست و خیلی هم اورسایز نیست. طراحی این کت به سبک کت های مردانه می باشد. یک شلوار جین آبی به همراه یک لباس یا تی شرت سفید و یک کیف مشکی، استایل شما را بسیار خاص و تماشایی تر می کند. یک گرنبند و یک گوشواره حلقه ای را برای اکسسوری این استایل در نظر بگیرید.

کت و بلیزر اورسایز با جیب های بزرگ

کت اورسایز با جیب بزرگ اتفاق خاصی را در تیپ شما رقم می زند. در این تیپ می توانید کت مشکی خود را با یک شلوار ذغالی ست کنید. یک پیراهن مشکی را می توانید از زیر کت به تن کنید. آستین کت چرم را می توانید به صورت کشی جمع شو طراحی کنید.

قیمت پارچه چرم مصنوعی

کت و بلیزر چرمی مشکی و شلوار مشکی

یک کت اورسایز همراه با یک شلوار مشکی جذب می تواند ایده جالبی در استایل شما باشد. در سر آستین این کت می توانید دو دکمه به سبک پیراهن های مردانه بدوزید. در دو طرف این کت می توانید دو جیب قرار دهید. از زیر کت می توانید یک لباس سفید ساده برای مثال یک تاپ یقه باز بپوشید.

کت چرمی مشکی اورسایز

کت و بلیزر اورسایز و شلوار گشاد

کت اورسایز چرم مشکی خود را می توانید با یک شلوار گشاد طوسی راه راه بپوشید. در این استایل می توانید یک کتونی سفید مشکی بند دار بپوشید. فاق شلوار باید بلند باشد. در زیر کت چرمی تان نیز یک تیشرت یا لباس سفید ساده به تن کنید. استفاده از چند گردنبند ظریف و هماهنگ با یکدیگر در این استایل، بسیار جذاب خواهد بود.

کت و بلیزر چرمی اور سایز و شلوار مخمل کبریتی

استایل زمستانه خود را به گونه ای می توانید طراحی کنید که یک شلوار کوتاه مخمل کبریتی با بوت بلند بپوشید. یک لباس پشمی گرم مشکی را می توانید از زیر کت بپوشید. این استایل برای روزهای سرد، پیشنهاد مناسبی است.

بلیزر چرمی مشکی

انواع بلیزر با پارچه چرم

بلیزر چرمی یکی از متنوع ترین آیتم های زمستانه و پاییزه است. این بلیزرها با انواع طراحی ها همچون طراحی کلاسیک یا مدل های شلوغ با جزئیات فراوان دوخته می شوند. با پارچه چرم می توانید یک یا دو کت بلیزر متفاوت برای خود بدوزید و استایل و تیپ های متفاوتی داشته باشید. جالب است بدانید برندهای معروف گوچی یا الکساندر وانگ، کت های بلیزر با یقه های تیز را در استایل های خود به کار می برند.

کت دوچرخه سواری با پارچه چرم

یکی از نمادین ترین مدل های کت یا کاپشن با پارچه چرم، کت های به اصطلاح دوچرخه سواری هستند. طراحان بسیاری از برندهای سلین و ورساچه گرفته تا لوئیس ویتون و براندون ماکسول با طراحی های خلاقانه خود این لباس ها، خالق جذابیت فراوانی بوده اند. یقه های اغراق آمیز، ظرافت کاری های بالا همراه با طراحی مدرن از جمله مواردی است که این طراحان در طراحی و دوخت پارچه چرمی کت دوچرخه سواری در نظر گرفته اند.

لباس مجلسی کوتاه با پارچه چرم

لباس مجلسی چرمی کوتاه یکی از بهترین انتخاب ها برای درخشیدن شما در مهمانی ها است. در ادامه چند استایل شیک با لباس چرمی کوتاه را معرفی می کنیم.

یکی از خاص ترین انتخاب ها در استایل شما می تواند، استفاده از یک کت چرمی کوتاه مشکی باشد. از زیر این کت می توانید یک لباس یقه بسته روشن به تن کنید تا نمای یقه آن به زیبایی خود را نشان دهد. با توجه به استایل خود می توانید این کت را در مدل جذب یا گشادتر در نظر بگیرید. اما جالب است بدانید که برند ورساچه کت چرمی مشکی کوتاه با آستین های پفی در فشن ویک میلان به نمایش درآورده است. در چنین استایلی می توانید از یک صندل بند دار برای پوشش پای خود استفاده کنید. اکسسوری مناسب این استایل می تواند گوشواره بزرگ گرد باشد.

جمع بندی

پارچه چرم یکی از محبوب ترین پارچه هایی بوده که طرفداران خاص خود را دارد. ایده های طراحی و دوخت انواع لباس با پارچه چرم بسیار متنوع و زیاد هستند که دست شما را برای انتخاب لباس های محبوبتان باز گذاشته است.

در این مقاله به بررسی لباس های چرمی محبوب و مورد توجه در ترند 2021 پرداختیم و انواع استایل های مختلف در این حوزه را بررسی کردیم. برای مثال در ترند 2021 ایده های زیادی برای استفاده از انواع شلوارک های کوتاه و بلند، بلیزر و کت های چرمی، انواع لگ و شلوارهای چرمی وجود دارد.

کت های به اصطلاح دوچرخه سواری، انواع دامن های چرمی و برخی از لباس های مجلسی چرمی نیز از دیگر لباس هایی بودند که استایل های مناسب با آن ها را بررسی کردیم. یکی دیگر از موارد حائز اهمیت در استایل، انتخاب اکسسوری مناسب با آن تیپ مشخص است که در این مطلب مورد بررسی قرار گرفته شد.

منبع: www.windsorstore.com

 

5/5 - (23 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا