استایلمهمانی و مجلسی

پارچه کرپ کنزو و 5 مدل لباس جذابی که می توانید با آن بدوزید

لباس های زنانه یکی از مهم ترین آیتم ها در صنعت مد و لباس هستند. طراحان لباس در سراسر دنیا سعی بر تولید لباس های جذاب و پرفروش برای خانم ها دارند. لباس های کوتاه، پیراهن های بلند، کت و شلوار، کت و دامن تنها بخشی از تولیدات آن ها است. انتخاب لباس مناسب کاری سخت و در عین حال لذت بخش است. لباس شما باید متناسب با سلیقه و استایل شما باشد. لباس یک خانم خوش پوش باید خاص و منحصر به فرد باشد. همچنین باید از زیبایی و جذابیت خوبی برخوردار باشد، تا لایق یک بانوی خوش پوش شود. خانم های جوان و شیک پوش در انتخاب لباس خود نهایت سلیقه را به کار خواهند برد. سخت گیری شما برای انتخاب لباس کاملا قابل درک است. پارچه کرپ کنزو می تواند نظر هر خانم خوش سلیقه ای را به خود جلب کند.

خرید پارچه کرپ کنزو | پارچه نگار

زیبایی در کنار کیفیت بالا از شما یک ستاره زیبا در میان دوستان و آشنایانتان خواهد ساخت. پس علاوه بر انتخاب مدل باید در انتخاب پارچه هم دقت لازم را داشته باشید. یکی از بهترین و با کیفیت ترین پارچه ها برای دوخت لباس پارچه کرپ کنزو است. این پارچه جز پارچه های ایدئال و پرطرفدار در بین طراحان لباس است. شما نیز می توانید از این پارچه استفاده کنید و با اعتماد بنفس بیشتر در جمع ها و مهمانی ها حضور پیدا کنید. در این مقاله سعی می کنیم تا در کنار هم چند مدل لباس جذاب با پارچه کرپ کنزو را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.


حتما بخوانید: پارچه کرپ حریر ساده را با این پارچه ها ترکیب کنید


لباس کوتاه و فانتزی با پارچه کرپ کنزو

پیراهن کوتاه زنانه

پیراهن های کوتاه همیشه جز پرطرفدارترین لباس ها در میان زنان و دخترانه بوده است. در دنیای بزرگ تولید لباس، پیراهن های کوتاه نقش پر رنگی را ایفا می کنند. پارچه کرپ کنزو به دلیل نرمی و ایستایی خوبی که دارد برای دوخت انواع پیراهن های کوتاه استفاده می شود. دامن پیراهن خود را می توانید به شکل کلوش یا فون طراحی کنید. پارچه کرپ کنزو این مدل دامن ها را به خوبی نمایش می دهد. پیراهن شما می تواند به شکل دکلته، رومی یا آستین دار باشد. همچنین می توانید پیراهن خود را با کت کوتاه ترکیب کنید. این استایل برای دختران و خانم های جوان یک آیتم جذاب می تواند باشد.

به دلیل نرمی و بافت منحصر به فرد پارچه کرپ کنزو، تمامی این مدل ها با پارچه کرپ کنزو فوق العاده می شود و از شما یک سوپر استار می سازد. برای پیراهن خود می توانید از حلزونی یا چین و پیلی استفاده کنید. پیراهن های دخترانه هر چقدر فانتزی تر باشند جذاب تر خواهند بود. پس در طراحی و دوخت پیراهن خود نهایت خوش سلیقگی را به کار ببری. پارچه کرپ کنزو به خوبی شما را همراهی خواهد کرد.

اورال های جذاب و دوست داشتنی

سرهمی مجلسی با پارچه کرپ کنزو

اورال ها برای همه خانم ها مناسب نیست، این سبک لباس فقط مخصوص خانم های خوش سلیقه است. اورال لباسی خاص است. اورال هم برای مهمانی ها و هم برای مراسم های رسمی کاربرد دارد. از طرفی می توان از اورال ها در کنار مانتو برای جلسات رسمی و مراسم های مختلط نیز استفاده کرد. اما کاربرد اورال ها همینجا تمام نمی شود.

قیمت پارچه کرپ کنزو ژاپن

 

سبک های کلاسیک و تکراری لباس های عروس سلیقه ی همه نیست. امروزه افراد زیادی برای مراسم های عقد و نامزدی خود نیز از این آیتم جذاب استفاده می کنند. جذابیت اورال ها در کنار زیبایی چشم نواز پارچه کرپ کنزو بی نظیر است. می توانید اورال ها را با پارچه های دیگر میکس کنید. اگر برای اورال خود از یک شنل با پارچه حریر هم رنگ استفاده کنید زیبایی لباس شما چند برابر خواهد شد. این اورال ها را می توانید برای مهمانی ها به شکل دکلته نیز طراحی کنید. از طرفی کیفیت بالای پارچه کرپ کنزو برای مراسم های رسمی و خاص انتخاب هوشمندانه ای است.

کت و دامن های کاربردی با پارچه کرپ کنزو

مدل کت و دامن مجلسی

وقتی صحبت از لباس مناسب برای یک خانم با وقار می شود کت و دامن اولین اسمی است که در ذهن ما تداعی می شود. کت و دامن دامن نه تنها در میان خانم های شیک پوش ایرانی، بلکه در میان تمام بانوان در سراسر دنیا پرطرفدار است. ممکن است فکر کنید کت و دامن کمی سن شما را بالا می برد. اما این دیدگاه درستی نیست. امروزه خانم های جوان و حتی دختران نیز کت و دامن را برای مراسم های رسمی انتخاب می کنند. می توان اینطور گفت که اگر می خواهید با وقار و با صلابت به نظر برسید کت و دامن برای شما است. کت و دامن را می توانید برای مراسم های خاستگاری و میهمانی های خود نیز انتخاب کنید.

حتما می دانید که کت و دامن های میدی در بین اروپاییان به خصوص انگلیسی ها طرفداران زیادی دارد. انتخاب اول آن ها برای مراسم های رسمی کت و دامن است. کت و دامن انتخاب منحصر به فردی به حساب می آید. پس پارچه آن هم باید منحصر به فرد باشد. برای کت و دامن پارچه کرپ کنزو یک انتخاب عالی است. پارچه کت و دامن باید ایستایی بالا داشته باشد. از طرفی باید چروک نشود و کیفت خوبی داشته باشد. پارچه کرپ کنزو تمامی این خصوصیات را دارد.

کت و شلوارهای زیبا

کت و شلوار با پارچه کرپ کنزو

از جذابیت کت و شلوار صحبت کردن کار سختی است. به قدری کت و شلوارهای زنانه زیبا و جذاب هستند که قابل توصیف نیست. کت و شلوار یکی از واجبات کمد هر خانم ایرانی می باشد. کاربردی بودن کت و شلوارهای زنانه مثال زدنی است. در مراسم های رسمی، میهمانی ها و مکان های عمومی کت و شلوار می تواند جز گزینه های اصلی باشد. کت و شلوار خود را می توانید با یقه آرشال، یقه آمریکای و یقه انگلیسی طراحی کنید. می توانید کت خود را به صورت جلو باز یا جلو بسته و حتی چپ و راستی در نظر بگیرید. اگر قد کت شما بلند است شلوار خود را به صورت راسته و اگر قد کت خود را کوتاه در نظر گرفتید از شلوارهای بوت کات غافل نشوید.

توجه کنید که پارچه شلوار شما باید ایستایی بالایی داشته باشد. ایستایی پارچه کرپ کنزو برای دوخت شلوار عالی و ایده آل است. دوخت اکسسوری بر روی کت یک ایده پر طرفدار در میان خانم های جوان است. اما مراقب باشید که در استفاده از آن ها زیاده روی نکنید. اگر کت شما جلو باز است می توانید برای استایل خود از جلیقه استفاده کنید. برای انتخاب پارچه کت و شلوار، پارچه کرپ کنزو از پارچه های موجود در بازار یک سر و گردن بالاتر است. این پارچه خوش دوخت یک استایل جذاب را برای شما فراهم می کند.

پیراهن های بلند با پارچه کرپ کنزو

مدل پیراهن مجلسی بلند

پرکاربردترین لباس برای خانم ها لباس های بلند و به اصطلاح لباس شب است. از این رو سالانه تعداد زیادی لباس شب از طرف برندهای معتبر وارد بازار می شود. تنوع بالای لباس های بلند به قدری است که تمامی سلیقه ها را پوشش می دهد. از طرفی یک پیراهن بلند مجلل که با اکسسوری های متفاوت زیباتر شده، خیره کننده است. پیراهن های بلند اندام شما را کشیده تر و قد شما بلندتر نشان می دهد. این پیراهن ها با کفش پاشنه بلند برای مراسم های بزرگ مانند عقد و عروسی ها، یک انتخاب طلایی هستند.

خرید پارچه کرپ کنزو اورجینال

 

ما به شما برای داشتن یک استایل رویایی پارچه کرپ کنزو را پیشنهاد می دهیم. کرپ کنزو تنوع بالایی در رنگ دارد و تمامی سلیقه ها را پوشش می دهد. از طرفی نرمی و لطافت این پارچه برای تایم طولانی پوست شما را محافظت می کند. برای داشتن یک لباس شب زیبا با پارچه کرپ کنزو می توانید آن را با پارچه های دیگر به عنوان خرجکار میکس کنید. پارچه حریر یا کرپ حریر برای ترکیب با پارچه کرپ کنزو پیشنهاد ما به شما است. برای قسمت بدنه لباس می توانید از پارچه کرپ کنزو استفاده کرده و برای شنل رویی، آستین ها و دامن لباس خود از پارچه های دیگر بهره ببرید. اگر به پارچه های طرح دار و لباس های پرزرق و برق تر علاقه دارید، می توایند پارچه کرپ کنزو را با پارچه های گیپور و پارچه های پولک دار نیز ترکیب کنید.

منبع: https://www.instagram.com/kenzofabrics/?hl=en

3.7/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا