استایلپاییز و زمستانسایز بزرگ

پیشنهاد هایی با پارچه خز برای پلاس سایزها

پارچه خز به عنوان اولین پارچه ای که انسان برای پوشاندن خود و محافظت از بدنش استفاده کرد، شناخته می شود. پارچه خز طبیعی معمولا از پوست حیواناتی مانند روباه، خرگوش و سمور تولید می شود. این پارچه در صنعت پوشاک قدمتی طولانی دارد. به شکلی که پس از رشد این صنعت و همه گیر شدن لباس های مختلف، بسیاری از افراد از آن به عنوان نشانه ای از قدرت و ثروت استفاده می کردند. اگر قصد خرید پارچه خز و یا انتخاب یک لباس خز را دارید مطالعه این مطلب برای شما مفید خواهد بود.

نقش پر رنگ و همیشگی پارچه خز در صنعت مد

پارچه خز در دنیای مد و فشن | پارچه نگار

با گذشت سال ها، حضور پارچه خز در صنعت پوشاک شکل دیگری به خود گرفت و خزهای مصنوعی تولید شده از پلی استر و الیاف مصنوعی وارد بازار شدند. لباس های تولید شده از پارچه خز امروزه بخش مهمی از مد و ترندهای روز را تشکیل می دهند. به عنوان مثال کارل لاگرفلد به عنوان یکی از مطرح ترین طراحان جهان بارها با استفاده از ترکیب پارچه خز و چرم فشن شوهای بسیاری بر پا کرده است.

خرید پارچه خزدار

 

معمولا استفاده از لباس های تولید شده از پارچه خز به دلیل حجیم بودن، به افراد پلاس سایز توصیه نمی شود. نکته مهم این است که نباید اجازه دهید سایز شما، شما را محدود کند. به عنوان یک خانم پلاس سایز اگر به خرید پارچه خز و لباس های خز و گرمای مطبوع آنها علاقه دارید، بهتر است بدون نگرانی به دنبال علایق خود بروید. مطالعه این مطلب به شما کمک می کند در این مسیر انتخاب های بهتری داشته باشید. اگر مایلید در مورد چگونگی استفاده از لباس های تولید شده از پارچه خز در استایل خود اطلاعاتی بیشتری کسب کنید، این مطلب برای شما کاربردی و الهام بخش خواهد بود.

یک کت خز با قد مناسب انتخاب کنید

کت خز کوتاه مناسب پلاس سایز ها

اگر مایلید برای تهیه یک کت یا پالتو اقدام به خرید پارچه خز کنید بهتر است ابتدا در مورد قد آن تصمیم بگیرید. اگر قد کوتاهی دارید به طور کلی کت های بلند و متوسط با قد زیر زانو چندان مناسب شما نیست. بهترین گزینه برای شما کت های نیم تنه و کوتاه است.

برای پوشیدن کت های کوتاه می توانید از شومیزهای کاملا متناسب و فیت بدن یا لباس ها و پلیورهای تنگ استفاده کنید. اگر قد لباسی که برای زیر کت خود انتخاب می کنید به اندازه ی کافی بلند باشد، باعث می شود کشیده تر به نظر برسید. علاوه بر این، این استایل کاملا مناسب فعالیت های روزمره و محیط های نیمه رسمی خواهد بود.

اگر قد متوسط یا بلندی دارد بهتر است کت شما قدی تا بالای زانو داشته باشد. اگر به عنوان یک خانم پلاس سایز قصد دارید یک کت با پارچه خز بپوشید، بهتر است دکمه های آن را باز بگذارید تا با ایجاد یک خط عمودی در جلوی لباس، کمی کشیده تر به نظر برسید.

کت های خیلی بلندی که از پارچه خز تولید شده اند تنها مناسب محیط های بسیار رسمی و مهمانی هستند. اگر قصد پوشیدن یک کت بلند را دارید بهتر است از کفش یا بوت پاشنه بلند استفاده کنید.

با رنگ های پارچه خز آشتی کنید

شناخت رنگ های خز

هنگام خرید پارچه خز بد نیست تنوع بی نظیر آن را مد نظر داشته باشید. به طور کلی رنگ های تیره و طرح های عمودی در کشیده تر به نظر رسیدن شما موثر خواهند بود. اگر مایلید یک کت رنگ روشن بپوشید بهتر است در انتخاب بلوز و شلوار به سراغ رنگ های تیره بروید. این کار کمک می کند با ایجاد خطای دید دو رنگ متضاد، لاغر تر به نظر برسید.

در انتخاب جلیقه تولید شده از پارچه خز، به رنگ شومیز یا بافتی که قصد دارید در زیر آن بپوشید، دقت کنید. استفاده از شومیز و جلیقه خز هم رنگ باعث می شود بالا تنه شما لاغرتر به نظر برسد. اگر مایلید توجهات را به سمت بالا تنه جلب کنید بهتر است از شومیز و جلیقه با رنگ های متضاد استفاده کنید.

اگر قصد دارید استایل خود را با یک لباس تولید شده از پارچه خز به طور کلی دگرگون کنید، بهتر است به سراغ خرید خزهای طرح دار بروید. خزهای مصنوعی با تنوع بی نظیری در رنگ و طرح به بازار عرضه می شوند و شما می توانید با یک انتخاب دقیق یک استایل منحصر بفرد برای خود بسازید.

لباسی با تزئینات پارچه خز انتخاب کنید

لباس زمستانه با تزیینات خز

لباس های خز به عنوان ترند پاییز و زمستان بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. اما بسیاری از خانم ها نگران این هستن که شاید با لباس های خز و حجیم، چاق به نظر برسند. اگر پلاس سایز هستید و از پوشیدن لباسی که از پارچه خز تولید شده است هراس دارید. بهترین انتخاب برای شما لباس هایی است که تزئینات خز دارند. معمولا از پارچه خز برای تزئین دور یقه و آستین لباس های بافتنی ظریف استفاده می شود. شما می توانید با انتخاب لباس گرم و ظریفی که تزئینات خز دارد هم نگرانی خود را نسبت به چاق تر به نظر رسیدن رفع کنید و هم کاملا مطابق مد پیش بروید. در واقع اگر قصد خرید پارچه خز را دارید می توانید از آن به عنوان خرجکار نیز استفاده کنید.

کت چرمی بلند زیبا

کاپشن های چرمی که در آن ها پارچه خز به عنوان آستر و خرجکار استفاده شده است، می توانند یکی بهترین انتخاب ها باشد. این کاپشن ها معمولا با چرم های تیره و خزهای روشن طراحی می شوند. تضاد به کار رفته در رنگ آنها می تواند ظاهر شما را آراسته تر کند و باعث شود لاغرتر به نظر برسید.


حتما بخوانید: تکنیک‌ های دوخت پارچه خز


جلیقه های خز را فراموش نکنید

جلیقه خزدار زیبا

جلیقه های تولید شده از پارچه خز در مدل های بسیار متنوعی در بازار موجود هستند. می توانید با توجه به استایل خود یک لباس پلیور ساده و شیک در زیر این جلیقه ها بپوشید و در تمام پاییز و زمستان استایل خاص و خیره کننده ای داشته باشید.

ترکیب خز و پارچه چرم

جلیقه های تولید شده از پارچه خز را می توانید با لباس های مختلفی ترکیب کنید. این جلیقه ها در استایل خانم های پلاس سایز تقریبا کارکردی مانند لباس هایی با تزئینات خز را دارد. برای اینکه در این استایل کشیده تر به نظر برسید بهتر است دکمه یا زیپ جلیقه خود را باز بگذارید. از یک بلوز و شلوار هم رنگ در زیر آن استفاده کنید.

در هنگام خرید پارچه خز برای دوخت جلیقه به دنبال مدل های تک رنگ طرح پوست حیوانات باشید. در نظر داشته باشید ست کردن جلیقه های تک رنگ بسیار آسان است. استفاده از جلیقه های خز با طرح پوست حیوانات به شما کمک می کند یک آیتم خاص به استایل خود اضافه کنید.

هودی و سویشرت خز، مناسب خانم های جوان

هودی خز مناسب پلاس سایز ها

اگر به خز علاقه دارید و مایل نیستید لباس های حجیم بپوشید. هودی و سویشرت برای شما گزینه های ایده آلی محسوب می شوند. اگر قصد خرید پارچه خز برای دوخت هودی و سویشرت را دارید بهتر است به سراغ خزهای پرز کوتاه بروید. خز پرز کوتاه در نسبت به سایر مدل های خز حجم کمتری دارد. این لباس های گرم و زیبا مناسب دختران نوجوان و خانم های جوان است که مایلند استایلی اسپرت و مناسب استفاده روزمره داشته باشند.

هودی و سویشرت را می توانید با انواع شلوار جین، کتان و لگینگ ست کنید. برای اینکه استایل خود را تکمیل کنید از کفش های کتانی و پاشنه تخت و یا نیم بوت استفاده کنید.

قیمت پارچه خز متری

پانچو و شال با پارچه خز، کاربردی و شیک

شال و پانچو با پارچه خز

یکی دیگر از لباس های فوق العاده زیبایی که از خز تولید می شود و برای خانم های پلاس سایز بسیار مناسب است. پانچو و یا شال های پهن خز است. می توانید از شال های پهن خز به عنوان یک اکسسوری خاص در مهمانی ها استفاده کنید.

اگر مایلید یک آیتم فوق العاده در استایل خود داشته باشید، پانچو خز می تواند بهترین انتخاب باشد. شلوار و بوت بلند چرم، استایل فوق العاده ی شما با پانچو را تکمیل خواهد کرد. با توجه به این که برش پانچو بسیار ساده است. هنگام خرید پارچه خز مناسب برای این مدل، خزهای پرز بلند و خاص را انتخاب کنید.

 کمربند، اکسسوری فوق العاده

کمربند به عنوان یک اکسسوری کاربردی می تواند به طور کلی به لباس خز شما ظاهری جدید ببخشد. اگر نگران هستید که جلیقه ی خز ظرافت اندام شما را می پوشاند، یک کمربند پاسخ قطعی نگرانی شما خواهد بود.

ترکیب خز و کمربند چرم همیشه شیک و زیبا بوده است. در نتیجه شما می توانید با اضافه کردن یک کمربند به استایلتان زیبایی آن را چند برابر کنید. در انتخاب کمربند رنگ آن را با سایر اکسسوری های چرمی مانند کفش و یا بند ساعت، هماهنگ کنید.

 

منابع: www.alexawebb.comwww.morriskayefurs.com

 

3/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا