استایلپاییز و زمستانروزمره و کاربردی

پارچه تدی و انواع استایل زمستانی ترندی

لباس های دوخته شده با پارچه تدی، بسیار زیبا و به روز به نظر می رسند. بنابراین مطمئن هستیم که پس از خواندن این مقاله می خواهید از آن برای شیک پوش بودن بیشتر استفاده کنید. شما می توانید انواع مختلفی از کاربرد های این پارچه در دوخت را پیدا کنید. به عنوان مثال انواع مدل کت، هودی، پالتو، جلیقه، ژاکت و… و البته می توانید طول و رنگ مناسب لباستان را با توجه به سایر لباس ها و استایل خود و کاربرد آن انتخاب کنید.

اگر فکر می کنید ترکیب کردن لباس با پارچه تدی برایتان بسیار دشوار خواهد بود، سخت در اشتباه هستید. بسیاری از خانم های شیک پوش و افراد مشهور لباس تدی خود را با لباس ها، اکسسوری ها و کیف و کفش های مختلف ست می کنند و استایل هایی منحصر به فرد و دیدینی به وجود می آورند. بنابراین بدون شک می توانید آنها را در استایل های مختلف خود تکرار کنید. در ادامه این مقاله برای شما از ایده های دوخت با پارچه تدی و نکات مهم درباره ست کردن می گوییم.

کت دخترانه با پارچه تدی

کت سفید دخترانه با پارچه تدی | پارچه نگار

کت ها یکی از لباس های ضروری و شیک برای فصل سرد زمستان هستند. به همین دلیل تولیدی های پوشاک و همین طور مزون ها هر ساله کت های متنوعی را در مدل های گوناگون و رنگ های مختلفی تولید می کنند. لباس های دوخته شده با پارچه تدی، یکی از نمونه های شیک و جدید است که این روزها مورد توجه بسیاری از بانوان با سلیقه قرارگرفته است. یکی از لباس های جدید پاییز و زمستان که امسال هم بسیار مشاهده خواهیم کرد، کت هایی از همین دسته هستند که به اسم تدی کت هم نام گذاری شده اند.

خرید پارچه تدی ببعی

کت تدی سفید با بوت های چرم بلند مشکی

ترکیب کت سفید تدی و بوت چرم

بهترین روش برای داشتن استایل کامل با کت سفید رنگ تدی، این است که آن را با قطعات مشکی یا تیره رنگ بپوشید تا کت سفید زیبا توجه همه را به خود جلب کند. به عنوان مثال، کت را با دامن دکمه دار مشکی، شلوار جین ذغالی یا مشکی و چکمه های چرمی بلند تا زانو قهوه ای بپوشید. یک کلاه بافتنی خاکستری می تواند ظاهرتان را جذاب تر کند.

کت تدی قهوه ای با شلوار جین و کفش ورزشی

کت قهوه ای تدی با شلوار جین

همچنین می توانید یک پالتو تدی برای استایل معمولی خیابانی بپوشید. یک پیراهن سفید با شلوار جین و کفش های کتانی سیاه و سفید بپوشید. با پوشیدن کت تدی قهوه ای، نه تنها این لباس به یک لباس زمستانی تبدیل می شود. بلکه در واقع حس ظرافت شدید را به لباس می افزاید و استایلی بینظیر و شیک ایجاد می کند.

کت تدی شیری با تی شرت راه راه سیاه و سفید

ترکیب کت زمستانه با تی شرت راه راه

همانطور که در بیشتر اوقات دیده و شنیده ایم، به نظر می رسد پیراهن مشکی و سفید راه راه با 90 درصد لباس ها، اگر نه بیشتر آن ها خوب به نظر می رسد. می توانید آن را با شلوار جین جذب مشکی و کت تدی خاکستری رنگ ست کنید. برای کفش ها، بوت های چرمی تا زانو یا نیم بوت های چرمی تا مچ پا واقعا با لباس هماهنگ می شوند. همچنین می توانید از کلاه بافتنی استفاده کنید که رنگ آن مشابه کتتان باشد.

پالتو دخترانه با پارچه تدی

پالتو دخترانه زمستانه

پالتو تدی ما را به یاد عروسکی های خرسی می اندازد. زیرا که پارچه آن ها از نوع پولیشی و یا به اصطلاح خر می باشد. جنس آنان نه از نوع مصنوعی هست و نه در آن از خز حیوانات استفاده شده است. لازم به ذکر است که افرادی که از نظر ظاهر دوست ندارند خیلی سایز بزرگ دیده بشوند بهتر است، به سراغ این نوع کت و پالتو ( پالتو تدی ) نروند. زیرا که به دلیل جنس پارچه تدی معمولا بزرگتر از سایز خودشان دیده می شوند. پالتو نسبت به لباس‌های دیگر زمستان گران‌تر است. و به همان نسبت ماندگاری بیشتری نیز دارد. گاهی ممکن است که شخصی سال‌ها و یا حتی دهه‌ ها از یک پالتو بتواند استفاده کند. پس پرداخت هزینه زیاد بابت یک پالتو تدی زیبا و با کیفیت، موضوعی عقلانی بشمار می رود.


حتما بخوانید: پارچه تدی ببعی و شناخت ویژگی های آن


پالتو تدی بلند با شلوار جیر

ترکیب پالتو تدی و شلوار جیر

رنگ های به کار رفته در لباس باعث می شود لباس بسیار شاداب و منحصر به فرد به نظر برسد. برای رسیدن به این ظاهر رویایی، یک بلوز سفید با شلوار جیر بپوشید. از کلاه بافتنی استفاده کنید که رنگ آن مشابه شلوار باشد. برای کفش ها، کفش های کتانی سفید بسیار مناسب هستند. در نهایت، یک پالتو تدی بلند بپوشید. یکبار دیگر به تصویر نگاه کنید تا از نحوه عملکرد فوق العاده لایه ها و رنگ ها در این لباس بسیار مطلع شوید.

 

قیمت پارچه تدی پشمی

 

پالتو تدی خاکستری با شلوار چرم و نیم بوت

پالتو دخترانه خاکستری تدی

اگر استایلی سنگین تر و در عین حال جذاب را می خواهید، یک لباس مشکی، سفید و خاکستری شیک می تواند همین کار را انجام دهد. فقط یک تی شرت سفید با شلوار چرمی و چکمه های جیر مشکی بپوشید. این لباس را با یک کت تدی خاکستری بلند، یک روسری مشکی و یا یک کلاه بافتنی مشکی تکمیل کنید.

پالتو تدی با شلوار جین و پاشنه نوک تیز سفید

پالتو بلند شیری تدی با بوت سفید

اگر ترجیحاً تن رنگ روشن تری را ترجیح می دهید، می توانید یک پالتو تدی شیری با شلوار جین جذب بپوشید. لباس شیکتان را با پاشنه های نوک تیز سفید و کلاه بافتنی مشکی تکمیل کنید.


پیشنهاد ما: پارچه سوییت، انتخاب محبوب زمستانی


هودی با پارچه تدی

هودی دخترانه زمستانه

هودی از جمله لباس های ترند پاییز و زمستان از سال گذشته تا به الان بوده است. پارچه تدی بسیار نرم و لطیف است که گرمای آن مناسب برای روزهای سرد سال است.

نیم تنه با پارچه تدی

نیم تنه های جذاب تدی

شومیز های نیم‌تنه‌ تدی معمولا بین دختران و خانم ‌های جوان پرطرفدار هستند. این نیم تنه ها به طور معمول مناسب برای هر اندامی هستند و بهتر است با دامن و شلوار های ساده ست شوند. نیم تنه با پارچه تدی، به همراه یک کت یا ژاکت می تواند یک استایل کژوال و بسیار زیبا را ایجاد کند. با توجه به این که نیم تنه ها بخش نسبتا بیشتری از قسمت بالا و زیر سینه و شانه ها را می پوشانند، از بهترین انتخاب ها برای دختران جوان به خصوص بسیاری از آنها که دارای کمری باریک هستند، می باشد. استفاده از نیم تنه به صورت تک می تواند علاوه بر ایجاد استایلی اسپرت و خاص،  زیبایی اندام آن ها را هم به نمایش بگذارد.

 

انواع مدلهای پارچه تدی را از اینجا ببینید

 

لباس راحتی با پارچه تدی

لباس خانگی و راحت زمستانه

اولین موضوعی که می توان درباره لباس راحتی به آن اشاره کرد این است که هنگام پوشیدنش، لباس احساس خوب و حس راحتی به شما بدهد. پوشیدن لباس راحتی مناسب هنگام کار کردن باعث می شود فعالیت بیشتری داشته باشید چرا که حواس پرتی هایتان کمتر می شود و کارهایتان را با کیفیت بهتر و با خیال راحت و آرامش کافی انجام می دهید. وقتی لباس راحتی مناسب می پوشید در واقع ذهنتان بهتر عمل می کند و احساس آرامش و سرزندگی را به شما انتقال می دهد. این ها همگی مواردی هستند که شما می توانید با پوشیدن لباس راحتی با پارچه تدی تجربه کنید. گرم، نرم و در عین حال زیبا.

کلاه با پارچه تدی

کلاه تدی

کلاه نوعی اکسسوری است که قدمت آن به دوران باستان برمی گردد. اگر چه درگذشته برای محافظت از سر در برابر عوامل خارجی مورد استفاده قرار می گرفته است. اما در قرن های اخیر بیشتر به عنوان یک اکسسوری استفاده شده است. کلاه با ویژگی های مناسب برای شما می تواند لباس های معمولیتان را فوق العاده کند. شما را فردی با اعتماد به نفس بالاتری نشان دهد و یا باعث تغییر فرم صورتان شود. امسال با پارچه پرکاربرد تدی می توانید انواع کلاه مانند کلاه برت یا فرانسوی، کلاه کلوش، کلاه بوکت، کلاه بولر، کلاه کاپتانی و… را بدوزید و از ویژگی های فوق العاده آن لذت ببرید.

برای دوخت لباس با هر جنس پارچه ای نیازمند توجه به نکات مختلفی هستیم. در ادامه مهم ترین نکات را برایتان بازگو می کنیم.

خانم هایی که اندام مستطیلی دارند

اگر چنین اندامی دارید یعنی پهلوها، سینه و باسن شما تقریبا در یک خط مستقیم قرار گرفته است. برای اینکه خوش هیکل تر دیده شويد کافیست مدل کت هایی را انتخاب کنید که کمر باریکی دارد. پوشیدن کت تدی با دیگر آیتم های طرح دار و رنگی به شما توصیه می شود.

افرادی که اندام گلابی شکل دارند

باسن این افراد نسبت به بالا تنه بزرگ تر است. بنابراین از پوشیدن کت های زنانه ای که بر روی باسن تان قرار می گیرند جدا خودداری کنید. چرا که در این صورت باسن شما بزرگ تر از آن چیزی که هست دیده می شود. برای اینکه چاقی شما در ناحیه باسن کمتر مورد توجه قرار بگیرد کت هایی به تن کنید که لبه بزرگتری دارند.

افرادی که اندام مثلث برعکس دارند

اگر سرشانه های پهن دارید دقیقا در این دسته بندی قرار می گیرید. اگر جز این دسته از خانوم ها هستید، سعی کنید از کت هایی که فاقد اپل هستند استفاده کنید.

افرادی که اندام سیبی شکل دارند

اگر شکم تان نسبت به سینه و باسن بزرگ تر است شما در این دسته بندی قرار دارید. سعی کنید کتی بپوشید که بر روی باسن تان قرار بگیرد. در این صورت خیلی خوشتیپ تر به نظر خواهید رسید.

 

3/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا