استایلپاییز و زمستان

با انواع کت بارونی پرکاربرد آشنا شوید

در روزهای بارانی پاییز و زمستان، پوشیدن لباس هایی که ضد آب هستند، از واجبات است. در این روزها فقط یک لباس که بتواند شما را از نفوذ باران و برف در امان نگهدارد، می تواند به شما کمک کند. یکی از پارچه هایی که این قابلیت را دارد، پارچه بارونی است. پارچه بارونی به خوبی جلوی نفوذ باران به درون لباس را می گیرد و بدن شما را از رطوبت دور نگه می دارد. با پارچه بارونی انواع لباس ها را می توانید تهیه کنید و از پوشیدن آن ها لذت ببرید. یکی از آیتم هایی که با پارچه بارونی می تواند خیلی جذاب و پرکاربرد باشد، انواع کت بارونی است.

خرید پارچه بارونی

خصوصیات یک کت بارونی ایدئال و پارچه آن

امروز و در کنار هم سعی می کنیم تا انواع کت بارونی که می توانید برای روزهای سرد و بارانی خود تهیه کنید را، با هم بررسی کنیم. برای داشتن انواع کت بارونی باید با ویژگی های منحصر به فرد این کت ها آشنا شوید. پس در ابتدا خصوصیات یک کت بارونی ایدئال و پارچه ای که در این کت به کار می رود را با هم بررسی خواهیم کرد.

انواع کت بارونی، عایق آب و رطوبت

اگر اهل طبیعت گردی باشید، در روزها بارانی پاییز، ویژگی اصلی یک کت بارونی که برای شما اهمیت خواهد داشت، ضد آب بودن آن است. کت بارونی شما باید بتواند جلوی نفوذ آب را بگیرد. اگر پارچه شما این توانایی را نداشته باشد، بعد از مدتی احساس سرما و رطوبت خواهید داشت. این امر باعث خیس شدن لباس زیرین و بدن شما می شود. پس در زمان خرید پارچه بارونی به ضد آب بودن این پارچه توجه داشته باشید.

قیمت پارچه کتان زارا (بارانی)

زیبایی ظاهری

یکی از چیزهایی که باعث می شود در جمع دوستان خود زیباتر دیده شوید، زیبایی لباسی است که به تن دارید. اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید، در هوای بارانی نیز باید به استایل خود توجه ویژه ای نشان دهید. کت های بارونی در عین حال که برای روزهای برفی و بارانی مناسب و کاربردی هستند، زیبایی ظاهری زیادی نیز دارند. توجه داشته باشید، علاوه بر مدل لباس شما، پارچه آن نیز نقش مهمی در زیباتر به نظر رسیدن شما دارد. پارچه بارونی از جمله پارچه هایی است که دارای زیبایی خاص و تنوع زیاد در طرح و رنگ است. مطمئنا در زمان خرید این پارچه متوجه خواهید شد که چقدر تنوع پارچه بارونی زیاد است. همین امر باعث می شود تا این پارچه بتواند به راحتی تمامی سلیقه ها را پوشش دهد.

کیفیت و دوام بالا در انواع کت بارونی

از ویژگی های دیگری که یک کت بارونی را متمایز می کند، کیفیت و دوام بالای آن است. پارچه بارونی از جمله پارچه هایی است که رنگ ثابتی دارد. همچنین در بلند مدت کیفیت ابتدایی خود را از دست نمی دهد. با تهیه انواع کت بارونی می توانید سال های زیادی را از این کت ها استفاده کنید و از زیبایی آن ها لذت ببرید.

مقاوم در برابر سایش و پارگی

اصولا از لباس هایی که با پارچه بارونی تهیه می شود برای گردش، پیکنیک و طبیعت گردی استفاده زیادی می شود. حتی در فصل بهار ممکن است در ارتفاعات بارش باران را مشاهده کنید. پس بیشترین استفاده از انواع کت بارونی برای مکان ها و موقعیت هایی است که ممکن است امکان آسیب و خراب شدن لباس شما زیاد باشد. پارچه بارونی مقاومت زیادی دارد. به همین دلیل این پارچه به راحتی آسیب نمی بیند. همچنین به خوبی در برابر پارگی و خرابی مقاومت می کند. پس می توان گفت انواع کت بارونی ماندگاری زیادی دارند و مدت طولانی را مهمان کمد شما خواهند بود.

مناسب اکثر مدل ها

پارچه بارونی برای دوخت انواع کت بارونی کاربرد دارد. با خرید این پارچه می توانید تمامی مدل هایی که در ذهن خود دارید را بر روی پارچه پیاده کنید. پارچه بارونی آهار بالایی دارد. این پارچه برای دوخت مدل های پفکی و مدل هایی که به ریزش متوسطی نیاز دارد نیز مناسب است. نتیجه می گیریم برای دوخت انواع کت بارونی دست شما باز است و محدودیتی ندارید. پس نهایت خوش سلیقگی خود را برای دوخت این پارچه زیبا به کار ببرید.

عدم چروک پذیری

چروک پذیری پارچه یکی از عواملی است که می تواند زیبایی استایل شما را به خطر بیندازد. یکی دیگر از ویژگی های انواع کت بارونی و پارچه آن عدم چروک پذیری این پارچه است. به راحتی می توانید بدون اتوکشی از پارچه بارونی و انواع کت آن استفاده کنید و بدون نگرانی از زیبایی آن ها لذت ببرید.

شستشو راحت انواع کت بارونی

در مکان هایی که دسترسی به امکانات زیادی ندارید و نمی توانید مرتبا لباس خود را بشویید، پارچه بارونی به کمک شما خواهد آمد. این پارچه لباس اصلی شما را از خیس و کثیف شدن محفوظ نگه می دارد. از طرفی تمیز کردن خود این پارچه نیز بسیار راحت است. می توانید با یک دستمال نم انواع کت بارونی که برای خود تهیه کردید را تمیز کنید.

انواع مدل های کت بارونی

بعد از آشنایی با ویژگی های یک کت بارونی ایدئال و پارچه آن، مطمئنا مشتاق شدید تا با انواع کت بارونی آشنا شوید. داشتن چند مدل از این کت ها بارونی از واجبات کمد شما خواهد بود. پس با ما همراه باشید تا با انواع کت بارونی بیشتر آشنا شوید. بعد از خواندن این قسمت، می توانید در زمان خرید این پارچه و دوخت آن راحت تر تصمیم بگیرید.

کت های کوتاه یکی از انواع کت بارونی

کت های کوتاه یکی از انواع کت بارونی

یکی از پرکاربردترین انواع کت بارونی در استایل هر خانم خوش پوشی کت های کوتاه با پارچه بارونی است. از این کت ها برای ورزش کردن در روزهای بارانی پاییز می توانید به خوبی استفاده کنید. کت های کوتاه بارونی را می توانید با زیپ یا دکمه، بسته به سلیقه خود تزئین کنید. تنوع بالای پارچه بارونی در طرح و رنگ، می تواند شما را در دوخت چند کت کوتاه زیبا یاری کند. قد این کت زیبا به سلیقه شما بستگی دارد. کت های کوتاه بارونی را با شلوار های جین و کفش های اسپرت می توانید ست کنید.

ترنچ کت های پرطرفدار

ترنچ کت های پرطرفدار

ترنچ کت، نامی که در فصل پاییز بسیار زیاد به گوش می رسد. ترنچ کت را به اسم بارونی های بلند نیز می شناسند. این کت برگفته از استایل افسران، در جنگ جهانی اول است. ترنچ کت به مرور زمان در میان مردم جای خود را پیدا کرد و تبدیل به یک استایل ماندگار شد. ترنچ کت با پارچه بارونی می تواند برای شما یک استایل زیبا و رسمی در هوای ابری و بارانی فراهم کند. از این استایل جذاب می توانید برای قرارهای رسمی و کاری بهره ببرید.


بیشتر بخوانید: پارچه بارانی و مانتو های زنانه ترنچ


قد این ترنچ کت های بارونی از زیر زانو تا روی مچ پا متغییر است. بسته به سلیقه خود می توانید الگوی لباس را طراحی کرده و اقدام به دوخت آن با پارچه بارونی کنید. برای تکمیل استایل خود می توانید از کفش های پاشنه بلند یا بوت های پاشنه دار استفاده کنید. بوت های چرم نیز می توانند یک گزینه ایدئال برای زیباتر دیده شدن شما باشند.

پانچوهای جذاب در میان انواع کت بارونی

پانچوهای جذاب در میان انواع کت بارونی

تصور کنید که برای کوه نوردی به دل طبیعت رفته باشید. پس از مدتی باران شروع به باریدن کند. اگر در تجهیزات خود یک پانچو بارونی داشته باشید این باران برای شما بسیار لذت بخش و جذاب خواهد بود. اما اگر پانچو بارونی خود را فراموش کرده باشید مطمئنا بعد از چند دقیقه تمامی لباس های شما خیس خواهد شد. پس وجود پانچو های بارونی در کمد لباس شما به عنوان یک طبیعت گرد یک امر ضروری محسوب می شود. می توانید برای دوخت پانچو خود کلاه در نظر بگرید. کلاه می تواند سر و گردن شما را از قطرات باران در امان نگهدارد. پانچو به شکل جلو بسته طراحی می شود.

شنل بارونی و استایل متفاوت

شنل بارونی و استایل متفاوت

زمانی که تصمیم به دوخت انواع کت بارونی دارید، بهتر است شنل های جذاب را نیز مد نظر داشته باشید. یکی دیگر از آیتم های جذابی که می توانید با دوخت آن ها برای خود یک استایل خاص و ترند فراهم کنید، شنل ها هستند. شنل و پانچو در عین حال که شباهت زیادی دارند، دو آیتم کاملا متفاوت هستند. شنل ها اکثرا به شکل جلو باز طراحی می شوند. اما همانطور که گفته شد پانچوها اصولا جلو بسته هستند. می توانید برای شنل خود از جیب نیز استفاده کنید. از آنجایی که شنل شما جلو باز است، می توانید از جیب ها در کناره های لباس بهره ببرید. دوخت شنل یکی از راحت ترین کارها محسوب می شود. هر چقدر که در خیاطی مبتدی باشید، به راحتی می توانید این شنل های زیبا را بدوزید و از زیبایی آن ها لذت ببرید.

خرید پارچه بارانی ضد آب

بارونی کلاه دار

یکی از بهترین ایده ها برای طراحی یک بارونی زیبا، در نظر گرفتن کلاه است. در بین انواع کت بارونی، بارونی های کلاه دار در بین خانم ها جایگاه ویژه ای دارند. بارونی های کلاه دار در انواع رنگ های و مدل ها تولید شده و در بازار عرضه می شوند. می توانید بارونی خود را به شکل کمینو بدوزید. هرچقدر حلقه آستین شما گشادتر باشد، برای پوشیدن لباس هایی مثل بافت در زیر آن راحت تر خواهید بود. اندازه کلاه و گشادی آن کاملا سلیقه ای است. می توانید از کلاه هایی که به بارونی شما وصل است یا کلاه های جدا استفاده کنید. کلاه جدا، امکان جدا شدن از بارونی را برای شما فراهم می کند، تا زمانی که به آن نیازی ندارید آن را کنار بگذارید.

منبع: https://www.beautyanswered.com/what-are-different-types-of-raincoats.htm

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا