استایلپاییز و زمستان

با 9 کاربرد پارچه کشمیر در استایل های پاییزه و زمستانی آشنا شوید

یکی از نشانه های شخصیت و آراستگی هر انسانی، زیبایی استایل و ظاهر او است. برای داشتن یک استایل زیبا ممکن است ساعت ها در فروشگاه های لباس جستجو کنید. حتی ممکن است از پیج ها و آنلاین شاپ های زیادی بازدید کنید، اما در آخر نتیجه دلخواه خود را دریافت نکنید. دلیل آن کاملا مشخص است. پیدا کردن یک استایل که از نظر مدل، پارچه و رنگ کاملا با سلیقه شما همخوانی داشته باشد، کار بسیار سختی است. در این موارد بهتر است مدل دلخواه خود را انتخاب کنید و با پارچه مورد نظر خود آن را بدوزید. در فصل پاییز و زمستان این راهکار به شدت به کمک شما خواهد آمد. پارچه های متنوعی برای این فصل وجود دارد، که یکی از پرطرفدارترین آن ها پارچه کشمیر است. امروز و در اینجا قصد داریم با کاربرد پارچه کشمیر در استایل های زنانه بیشتر آشنا شویم.

دلایل زیادی برای انتخاب پارچه کشمیر وجود دارد. اگر شما هم مشتاق هستید تا با کاربرد پارچه کشمیر و ویژگی های آن بیشتر آشنا شوید، در کنار ما باشید.

خرید پارچه کشمیر

دلایل محبوبیت پارچه کشمیر چیست؟

در قدم اول لازم است تا کمی با ویژگی های این پارچه جذاب آشنا شوید. پارچه کشمیر خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی دارد، که می تواند شما را متقاعد کند تا از آن در استایل خود استفاده کنید. در ادامه با این ویژگی های آشنا می شویم.

  • زیبایی خیره کننده
  • کیفیت و دوام بالا
  • گرمای مطبوع و مناسب
  • تنوع در طرح و رنگ
  • مناسب برای انواع مدل ها
  • راحتی در دوخت و شستشو
  • چروک پذیری بسیار کم
  • بدون آبرفت و اتورفت
  • بدون نیاز به اتوکشی

پیشنهاد خواندنی: راهنمای خرید پارچه بارانی و هرچه باید در مورد آن بدانید


کاربرد پارچه کشمیر در آیتم های مختلف استایل شما

ویژگی های گفته شده، پارچه کشمیر آن را به یک پارچه فوق العاده و با کیفیت تبدیل کرده است. در ادامه به سراغ چندین کاربرد پارچه کشمیر در استایل شما خواهیم رفت.

کاربرد پارچه کشمیر به عنوان دامن

کاربرد پارچه کشمیر به عنوان دامن

یکی از جذاب ترین آیتم های زمستانی برای بانوان دامن است. دامن های کوتاه می توانند برای شما یک استایل فانتزی و دخترانه فراهم کنند. از طرفی دامن های بلند برای استایل های کلاسیک و بوهیمن کاربرد زیادی دارند. شما نیز می توانید بسته به سلیقه خود یک استایل خاص برای روزهای سرد سال انتخاب کنید. پارچه کشمیر برا انواع مدل ها مناسب است. می توانید دامن خود را به شکل کلوش، فون و یا راسته در نظر بگیرید. از آنجایی که پارچه کشمیر ضخامت کمی ندارد بهتر است روی آن از پیلی استفاده نکنید. در کنار دامن خود می توانید از بوت های بلند چرم بهره ببرید. برای ایجاد هارمونی بیشتر می توانید از کمربند چرم نیز برای دامن خود استفاده کنید.

قیمت پارچه توییت چهارخونه

شلوارهای خاص

شلوارهای خاص و استایل پاییزه با پارچه کشمیر

اگر از استایل های تکراری و همیشگی خسته شدید یکی  از راه های ایجاد تنوع در استایل شما استفاده از شلوار طرحدار به جای شلوار ساده است. پارچه کشمیر یک پارچه طرحدار است و می توانید از آن برای دوخت شلوار استفاده کنید. پارچه کشمیر آهار مناسبی برای دوخت شلوار دارد و از این رو می توانید با این پارچه زیبایی منحصر به فردی را برای استایل خود فراهم کنید. یکی از ویژگی های مهم پارچه کشمیر چروک پذیری کم آن است. این موضوع پارچه کشمیر را به یک گزینه فوق العاده برای دوخت شلوار تبدیل کرده است. همچنین برای انتخاب مدل شلوار دست شما باز است. می توانید شلوارهای بگ و نیم بگ را امتحان کنید و در کنار آن ها از کت های کوتاه بهره ببرید. اگر به شلوارهای گشاد و اورسایز علاقه ای ندارید می توانید شلوارهای راسته یا اسکینی را با پارچه کشمیر امتحان کنید.

کاربرد پارچه کشمیر در کت و شلوارهای پرطرفدار

کاربرد پارچه کشمیر در کت و شلوارهای پرطرفدار

کت و شلوار از گذشته های دور نقش ویژه ای در استایل های زنانه داشته است. به طور کلی می توان گفت کت و شلوار عضو ثابت کمد لباس خانم ها محسوب می شود. از کت و شلوار می توانید در مراسم های رسمی، قرارهای روزانه، تولدها و غیره استفاده کنید. طیف کاربردی این کت و شلوارها به قدری زیاد است که به یکی از آیتم های اصلی استایل شما تبدیل خواهد شد. کاربرد پارچه کشمیر برای کت و شلوارهای زنانه نیز بسیار زیاد است. پارچه کشمیر می تواند یک استایل رسمی را در قالب کت و شلوار برای شما فراهم کند. اندازه کت شما بستگی به سلیقه تان دارد. می توانید از کت های بلند برای قرارهای روزانه یا از کراپ کت ها برای جشن های خودمانی تر بهره ببرید. کت و شلوار خود را می توانید با تیشرت های اسپرت یا پلیورهای بافت ست کنید.

هودی و شلوارهای کاربردی با پارچه کشمیر

ست هودی و شلوار

کاربرد پارچه کشمیر محدود به استایل های روزانه و رسمی نمی شود. از این پارچه زیبا می توانید برای استایل های خانگی نیز استفاده کنید. پارچه کشمیر برای استفاده در منزل به عنوان هودی و شلوار نیز مناسب است. راحتی پارچه کشمیر باعث می شود تا بتوانید ساعات طولانی در این ست جذاب احساس راحتی داشته باشید. از طرفی لباس های خانگی نیاز به شستشوی زیادی دارند. ثابت بودن رنگ و اندازه پارچه کشمیر خیال شما را از این بابت راحت خواهد کرد. برای اینکه در هودی و شلوار خود احساس راحتی بیشتری داشته باشید، بهتر است آن ها را به صورت اورسایز بدوزید. از این ست جذاب می توانید در کنار پافر نیز استفاده کنید و برای قرارهای روزانه از آن بهره ببرید. هودی و شلوار می توانند برای شما استایل های خیابانی یا اسپرت را فراهم کنند. بهتر است برای تکمیل استایل خود از کفش اسپرت بهره ببرید.

بیشترین کاربرد پارچه کشمیر در کت های تک

کت تک کشمیر

یکی از بهترین انتخاب ها برای استایل های پاییزه و زمستانی، انتخاب کت های تک است. کت های تک می توانند برای شما انواع استایل ها را فراهم کنند. از استایل های رسمی و کلاسیک گرفته تا استایل های اسپرت و خیابانی، همگی به یک کت تک با پارچه کشمیر نیاز دارند. از ویژگی هایی که یک کت باید داشته باشد، زیبایی ظاهری، ایستایی مناسب و کیفیت بالا است. پارچه کشمیر تمامی این ویژگی ها را برای شما فراهم می کند. از طرفی یقه کت شما به پارچه ای نیاز دارد که خوش دوخت باشد. پارچه کشمیر، از پارچه های خوش دوخت و مورد علاقه طراحان لباس است. ست کردن این کت های جذاب کار بسیار راحتی است و نیاز به کمی خوش سلیقگی شما دارد. اگر می خواهید از بوت های بلند استفاده کنید، شلوار های اسکینی و برای کفش های پاشنه دار از شلوار دم پا بهره ببرید.

خرید پارچه کشمیر اصل

کت و دامن، انتخاب خانم های شیک پوش

کت و دامن گرم

اگر بخواهیم یک ست زیبا انتخاب کنیم که برای تمامی سنین جذاب و کاربردی باشد، قطعا کت و دامن بهترین گزینه است. در فصل زمستان کت و دامن شما در عین زیبایی باید گرمای مناسبی را برای شما ایجاد کند. پارچه کشمیر از پارچه هایی به شمار می آید که می تواند گرمای بی نظیری را در هوای سرد به شما هدیه دهد. اگر از این ست جذاب در هوای باز استفاده می کنید، برای گرمای بیشتر بهتر است آن را آسترکشی کنید. آستری گرمای کت و دامن شما را بیشتر می کند و باعث خوش فرم تر ایستادن لباس شما می شود. برای ست کردن کت و دامن شما فقط نیاز به کیف و کفش دارید. کفش های پاشنه دار، و بوت های بلند، هر دو با این ست جذاب همخوانی دارند، بسته به سلیقه خود می توانید یکی از آن ها انتخاب کنید.

کاربرد پارچه کشمیر در پالتوهای بلند و گرم

کاربرد پارچه کشمیر در پالتوهای بلند و گرم

اگر بخواهید در یک روز سرد زمستانی به برف بازی کنید و یا اسکی بروید، تنها یک پالتوی بلند می تواند شما را از سوز و سرما در امان نگهدارد. پالتو یکی از کاربردی ترین لباس ها در زمستان است. قیمت پالتوهای موجود در بازار ممکن است بسیار زیاد باشد. حتی ممکن است زمانی که با هزینه آن مشکلی ندارید، نتوانید پالتوی دلخواه خود را پیدا کنید. اما در میان این همه تنوع طرح و رنگ پارچه کشمیر حتما می توانید پارچه دلخواه خود را انتخاب کنید. پالتوهای بلند خود را می توانید با بوت و کمربند چرم ست کنید. کفش های اسپرت و پاشنه دار با پالتوهای بلند زیاد همخوانی ندارد.

پانچو و شنل، انتخاب دختران خوش سلیقه

پانچو و شنل

شنل را می توان به عنوان یکی از پرطرفدارترین لباس ها در میان خانم های جوان و دختران درنظر گرفت. تنوع بالای مدل های پانچو و شنل، تمامی سلیقه ها را پوشش می دهد. می توانید جهت زیباتر کردن شنل خود برای آن کلاه در نظر بگیرید. از دیگر ویژگی این شنل ها دوخت راحت آن ها است. اگر شما در حد مبتدی خیاطی بلد باشید، باز هم می توانید این شنل ها را بدوزید و از زیبایی آن ها لذت ببرید. با استفاده از کمربند می توانید شنل خود را از حالت اورسایز خارج کنید تا فیت تن شما شود. برای ست کردن آن می توانید از بوت یا کفش های اسپرت بهره ببرید. اگر شنل شما به شکل جلو باز است بهتر است از یک پلیور بافت که با شنل شما همخوانی دارد در زیر آن استفاده کنید.


حتما بخوانید: پارچه کشمیر مناسب چه فصلی است؟


وست های شیک و متنوع

 

اگر برای کافه گردی در زمستان و ملاقات با دوستانتان به کمی تنوع احتیاج دارید، بهتر است وست با پارچه کشمیر را در دستور کار خود قرار دهید. پارچه کشمیر آهار مناسبی برای دوخت یک وست ایدئال و شیک را دارد. از آنجایی که پارچه کشمیر یک پارچه خوش دوخت است و با اکثر مدل ها قابل اجرا می باشد، می توانید یقه های انگلیسی و آمریکایی را بر روی وست خود امتحان کنید. اندازه قد وست نیز کاملا بستگی به سلیقه شخصی شما دارد. این آیتم جذاب را می توانید در مهمانی ها و دورهمی ها نیز استفاده کنید. کافی است آن را با یک بوت بلند جیر یا چرم ست کنید. مطمئنا از نگاه تحسین برانگیز دیگران غرق لذت خواهید شد.

منبع: https://textiledetails.com/what-is-tweed-fabric

4/5 - (8 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا