استایل

اکسسوری هایی از جنس پارچه لینن

اگر شما هم از آن دسته از آدم هایی هستید که فکر می کنید پارچه لینن فقط برای دوخت لباس مناسب است، این مطلب به شما نشان می دهد که این پارچه به هر شکلی که استفاده شده، جالب توجه و مورد استقبال است. ما در این مقاله سعی داریم شما را با شکل های مختلف اکسسوری لینن آشنا کنیم. پارچه لینن به جهت بافت خاص و ویژه ای که دارد بجز لباس در تهیه اکسسوری ها نیز کاربرد دارد. از این پارچه برای تهیه اکسسوری لینن که شامل ماسک، کمربند و چیزهای هیجان انگیز دیگر است استفاده خواهد شد. موارد مصرف جالبی مانند کلاه یا بسته بندی مواد غذایی که در آن ها از پارچه لینن استفاده شده به خوبی نشان می دهد این پارچه پاسخگوی تمام نیاز های شماست.

خوش دوخت بودن و راحتی کار با پارچه لینن باعث می شود تا انتخاب اول در تهیه اکسسوری ها باشد. ویژگی های این پارچه باعث می شود تا بدون اینکه نیاز به خیاط حرفه ای داشته باشید خودتان دست بکار شوید و اکسسوری مورد نیاز خود را تهیه کنید. مزیت استفاده از اکسسوری لینن هزینه مناسب پارچه لینن است. این مناسب بودن قیمت با هیچ وجه از کیفیت این پارچه کم نمی کند. دوام و ماندگاری پارچه لینن نکته حائز اهمیت در هنگام خرید آن به حساب می آید. از طرفی تنوع رنگی وسیع این پارچه ست کردن اکسسوری لینن را راحت بسیار راحت کرده است.

جهت دیدن رنگبندی پارچه لینن ساده کلیک کنید

اکسسوری ماسک با پارچه لینن

برای ایجاد هماهنگی بیشتر پوشاک با ماسک می توانید متناسب با لباس خود ماسک تهیه کنید. اگر از ماسک های یکنواخت و تکراری موجود در بازار خسته شده اید پارچه لینن به کمک شما خواهد آمد. ماسک های سه بعدی یا ساده جزئی از اکسسوری لینن به حساب می آیند. باید قبول کنیم که ماسک جزئی از پوشاک ما به حساب می آید و برای آن باید وقت بگذاریم.

اما مژده ای که برای شما داریم این است که نیاز به صرف هزینه زیاد برای خوش پوش بودن نیست. ماسک هایی با پارچه لینن را میتوانید با هزینه مناسب تهیه کنید. حتما مستحضر هستید که ماسک های پارچه ای چند بار مصرف خواهند بود. همین امر باعث می شود هزینه های شما کاهش یابد. ماسک های پارچه ای سه لایه را با سلیقه ی خود طراحی و اجرا کرد. برای لایه های بیرونی ماسک می توان از پارچه لینن ساده و یا طرحدار استفاده کرد. این ماسک ها را میتوانید در چندین رنگ تهیه کنید تا در زمان ست کردن راحت تر باشید.

ماسک لینن
پارچه لینن

اکسسوری کمربند با پارچه لینن

اگر تا به حال به فکر طراحی و دوخت خلاقانه کمربندهای پارچه ای نیافتاده اید، باید گفت این یک فرصت مناسب است تا شانس خود را امتحان کنید. اکسسوری لینن بعدی که می خواهیم به شما معرفی کنیم چیزی نیست بجز کمربند. پارچه لینن به خاطر آهاردار بودن خود برای کمربند انتخاب ایده آلی است. با دوخت کمربند که یک اکسسوری لینن به حساب می آید تیپ و استایل خود را زیباتر کنید.

این کمربندها از مواردی هستند که به راحتی ست خواهند شد. برای زیباتر شدن کمربند و لباس خود می توانید از رگه دوزی و حلقه های تزئینی استفاده کنید. با پارچه لینن کمربندهایی مناسب پیراهن ها و لباس های تابستانی خود بدوزید. استفاده از این کمربند ها جذابیت استایل شما را دو چندان خواهد کرد.

کمربند زیبا لینن
پارچه لینن

کلاه تابستانی با پارچه لینن

تابستان و استفاده همه جانبه از پارچه لینن. چه انتخابی بهتر از دوخت کلاه های آفتابگیر با پارچه خنک لینن خواهد بود؟ بافت خنک این پارچه باعث می شود اکسسوری لینن همگی مناسب هوای گرم تابستانی باشند. پارچه های لینن به دلیل جذب رطوبت توسط الیاف گیاه کتان انتخاب مناسبی به عنوان کلاه برای آفتاب های سوزان تابستان است. این اکسسوری لینن جذاب، تیپ و استایل فوق العاده منحصر به فردی را برای هر کس به ارمغان می آورد. کلاه های کلاچ که در فرانسه بسیار محبوب است با پارچه لینن بی نظیر خواهد شد. اکسسوری لینن از شما یک مگا استار خواهد ساخت که با حفظ سادگی بینهایت خوش پوش است.

کلاه تابستانی جذاب
پارچه لینن

کش اسکرانچی، تل و گیره مو اکسسوری لینن

کش اسکرانچی به عنوان ترند محبوب امسال از آن دسته اکسسوری هایی است که در اتاق اغلب خانم ها پیدا می شود. این اکسسوری لینن برای هر خانمی ضروری است. اگر کش اسکرانچی یا تل و دیگر اکسسوری های مو خاص و مختص خود می خواهید، بهتر است دست به کار شوید. با پارچه های لینن متنوع کار خود را با دوخت این ساده های جذاب شروع کنید. پارچه های لینن ساده یا طرح دار متناسب با لباس شما می تواند در ساخت استایل شما بسیار موثر باشد. مکمل یک پیراهن ساده و تابستانی چیزی بجز یک اکسسوری لینن مانند کش مو و تل نیست. اکسسوری لینن شاید ساده به نظر بیاید ولی در خوش تیپی و خوش استایلی شما تاثیر شگفت انگیزی دارد.


مقاله مرتبط: پارچه لینن و لباس عروس فرمالیته


کش اسکرانچی، تل و گیره مو
پارچه لینن

گل های تزئینی اکسسوری دوستداشتنی لینن

تا به حال برای اکسسوری های منزل از پارچه لینن استفاده کرده اید؟ ساخت گل های لیننی یکی از ایده های دکور منزل با استفاده از متریال های (پارچه های) در دسترس است. به این گل های زیبا نگاه کنید! می توانید با پارچه لینن از این گل های زیبا درست کنید و از دیدنشان لذت ببرید. تهیه این اکسسوری لینن از رنگی که با تم منزل شما همخوانی داشته باشد بسیار جذاب است. از طرفی از این اکسسوری لینن زیبا می توانید بر روی لباس و پیراهن خود استفاده کنید. از طرفی این اکسسوری لینن را می توانید بر روی یک تل مو بچسبانید و با پیراهن خود ست کنید.

گل های تزئینی با پارچه لینن

کیف های بسته بندی لیننی

پارچه ی لینن به عنوان یکی از پارچه های سازگار با محیط زیست است. اکسسوری لینن انتخاب خوب و معقول برای دوخت سبد و یا کیف های بسته بندی مواد غذایی در آشپزخانه هستند. به خاطر خنک بودن و جذب رطوبت بالای پارچه لینن، برای باکس های شما بهترین انتخاب است. هم چنین قابل شست و شو بودن پارچه لینن باعث می شود با خیال راحت مواد غذایی مانند حبوبات و بنشن خود را در این بسته بندی ها گذاشته و در کابینت قرار دهید. این باکس های بسته بندی بسیار شیک و جذاب است. طراحی این باکس ها به شکل سر باز یا دکمه دار کار شما را در مرتب ساختن آشپزخانه راحت می کند. این اکسسوری لینن آشپزخانه شما را سامان می دهد و از هرج و مرج و بهم ریختگی خلاص می کند.

خرید پارچه لینن هندی

 

کیف های بسته بندی لیننی

ساچت با پارچه لینن

ساچت ها کیف های کوچک پارچه ای هستند. این کیف ها که در آن ها گیاهان و مواد معطر ریخته و در جاهای مختلف خانه قرار می گیرند. جاهایی مانند کمد لباس ها، کابینت ها و اتاق ها و … می گذارند. این ساچ ها باعث می شود تا گیاهان معطر محیط خانه را عطرآگین کنند. این اکسسوری لینن باعث خوش بو شدن فضا خانه می شود، بسیار زیبا و در عین حال کاربردی است. با استفاده از پارچه لینن دوخت ساچت را شروع کنید. با دوخت پاپیون ها و وسایل تزئینی بر روی این کیسه ها آن ها را زیبا تر کنید. درون آن گیاه اسطوخودوس و میخک گذاشته و از عطری که در فضای خانه پخش می کند نهایت لذت را ببرید.

ساچت با پارچه لینن
پارچه لینن

پارچه لینن به جای کاغذ کادو

دوستداران و حامیان محیط زیست مردم را به مصرف کمتر کاغذ و پلاستیک تشویق می کنند. در این بین یکی از راه های کاهش مصرف کاغذ کادو استفاده از پارچه لینن است. برای کادو کردن و بسته بندی کردن هدایای عزیزانتان از این اکسسوری لینن استفاده کنید. با این کار جدای از زیبایی بسته بندی هدیه شما، به حفظ محیط زیست کمک می شود. به دلیل طول عمر زیاد پارچه لینن می توان بعد از باز کردن هدایا از پارچه استفاده های دیگری نیز کرد. این اکسسوری لینن زیبا هدیه شما را خاص و دلنشین نشان خواهد داد‌. این کار به حفاظت و حمایت از محیط زیستمان نیز کمک خواهد کرد.

قیمت پارچه لینن تابستانه

 

کاغذ کادو پارچه ای

 

توربان های جذاب با پارچه لینن

توربان لینن

اکسسوری لینن کاربردی که امروزه در بین بانوان طرفدار پیدا کرده است توربان است. توربان ها معمولا به سبب زیبایی که دارند جایگزین شال و روسری در مجالس می شوند. اکسسوری لینن در قالب توربان برای مجالس عقد عروسی و حتی میهمانی ها پیشنهاد فوق العاده ای محسوب می شود. با استفاده از توربان علاوه بر حفظ حجاب از زیبایی منحصر به فردی نیز بهره مند خواهید شد. طراحی این توربان ها با پارچه لینن که طیف رنگی وسیعی هم دارد کار شما را در استایل زدن راحت تر می کند. مدل های مختلف و متنوعی برای توربان ها وجود دارد که به راحتی با پارچه لینن قابل تهیه و استفاده است. برای زیبا تر شدن و درخشیدن بیشتر در میان جمع می توانید توربان خود را تزئین کنید. از این رو اکسسوری و زیورآلاتی که برای تهیه لباس خود استفاده کرده اید در تزئین توربانتان هم بهره ببرید.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا