استایلمهمانی و مجلسی

پارچه لینن و لباس عروس فرمالیته

لباس عروس فرمالیته برای عکاسی باید در عین سادگی، جذابیت خاصی به شما هدیه کند. علاقه مندان به سبک و استایل بوهو می توانید با دوخت لباس عروس یا لباس فرمالیته خود از پارچه لینن استفاده کنند. با این استراتژی حس و حال عکس ها و مراسم خود را تکمیل می‌کنید. سبک مینیمال باعث خواهد شد سالیان سال از دیدن فیلم و عکس خود لذت ببرند. لباس عروس مگان مارکل عروس خانواده سلطنتی مثال بارز در این زمینه است. سبک لباس مگان مونوکروم و مینیمال است که او را همانند یک ملکه برازنده و زیبا کرده است.

فاکتور اصلی برای انتخاب لباس عروس، خاص و متفاوت بودن لباس شما است. مدل‌ های همیشگی و تکراری مزون‌ ها بعضا خسته کننده یا معمولی می‌باشند. اگر به طرح های موجود در بازار لباس عروس نگاه کنید اکثرا کار شده و پر زرق و برق هستند. احتمالا شما نیز متوجه شده‌اید که این سبک لباس دیگر جذابیت چندانی ندارد. برای متفاوت و منحصر به فرد بودن باید جسور باشید. از متفاوت بود نترسید، همین تفاوت ها شما را خاص جلوه خواهد داد. باید قبول کنیم لباس عروس های پر نقش و نگار دیگر جایی در صحنه مد و فشن ندارند. طی چند سال اخیر با تحولات مد و لباس در سراسر جهان افراد زیادی به سمت طرح‌ها مینیمال جذب شده‌اند.

قیمت پارچه لینن ترک

 

پارچه لینن قطعا می‌تواند همان پارچه ی لباس رویایی تان باشد. قطعا اولین کسی که باید از لباس شما لذت ببرد و از پوشیدن آن احساس راحتی کند خود شما هستید. پارچه لینن به سبب بافت فوق‌ العاده‌ای که دارد این احساس راحتی و غرور را برای شما به ارمغان می‌آورد. پس در طراحی و دوخت آن نهایت سلیقه را به خرج دهید و به مدل‌های آماتور و همیشگی توجه نکنید. ما در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با مدل‌های جدید و ترند جهانی که با پارچه لینن تهیه شده‌اند آشنا کنیم.

لباس عروس فرمالیته با پارچه لینن نازک

پارچه لینن های ظریف و بسیار نازک موجود در بازار مناسب لباس های چند لایه و پر چین است. از طرفی پارچه لینن بسیار مقرون به صرفه تر از پارچه های موجود در بازار است. با استفاده از پارچه لینن نسبت به پارچه های مجلسی، می‌توانید با هزینه ای معقول لباس فرمالیته‌ زیبا داشته باشید. این مقرون به صرفه بودن پارچه لینن چیزی از کیفیت این پارچه کم نخواهد کرد.

لباس عروس اصولا با چین‌های زیاد دوخته می‌شود. پس باید از پارچه ‌ای استفاده شود که دامن لباس را به زیبایی جلوه دهد. پارچه لینن به خاطر بافت لطیفی که دارد باعث می‌شود دامن لباس عروس به زیبایی هر چه تمام ‌تر طراحی شود‌. استفاده از پارچه‌ های زخیم و گران قیمت که بعضا کیفیت بالایی هم ندارند برای لباس فرمالیته اصلا مناسب نمی‌باشند. تنوع رنگی پارچه لینن باعث می‌شود که دست شما در انتخاب رنگ سفید، شیری و یا عسلی باز باشد.

لینن
پارچه لینن

ترکیب کردن پارچه های مختلف با پارچه لینن

اگر می‌ خواهید کمی لباس عروس خود را از مینیمال بودن فاصله دهید، ترکیب پارچه را امتحان کنید. برای ایجاد تنوع در پارچه لینن سفید خود می توانید از کمی پارچه دانتل و یا حریر ساده کمک بگیرید. استفاده از برش های جدید و ترکیب با پارچه هایی از جنس های مختلف تنیجه‌ی فوق العاده‌ای ایجاد می‌کند. این روش با حفظ اصالت و سادگی لباس شما آن را در چشم مخاطب زیبا تر جلوه می ‌دهد. این ترکیب پارچه شما را در لباس عروس جدای از سادگی، با وقار و خاص نشان خواهد داد. اگر به دنبال لباس عروسی زیبا و شیک برای مراسم خود هستید از این آیتم غافل نشوید. استفاده از تور و دانتل در سرشانه‌ ها و بدنه لباس باعث درخشش شما در لباس عروستان خواهد شد. در ادامه خواهیم گفت که از این ترکیب پارچه در آستین ها و شنل لباس خود می‌توانید استفاده کنید.

لینن
پارچه لینن

مقاله مرتبط: پارچه سیلک و پیراهن عروس


پارچه لینن های روشن برای لباس عروس

اگر شما هم از دیدن لباس عروس‌های پر زرق و برق و تکراری خسته شده اید. از طرفی به دنبال یک آیتم خاص و جدید می‌گردید بازم هم لینن نجات دهنده شما است. حتی ممکن است از آن دسته عروس هایی باشید که می خواهید کلیشه ها را کنار بگذارید. این کناره گیری از کلیشه‌ها ممکن است باعث شود که دیگر نخواهید از لباس سفید استفاده کنید. لینن این امکان را به شما می دهد که از رنگ های روشن و کمرنگ دیگری برای لباس خود بهره ببرید. رنگ هایی مانند توسی روشن، شیری، کرم، عسلی و…

لینن
پارچه لینن

کمربند ساده و یا طرحدار؟

استفاده از کمربند هایی از جنس پارچه لینن را فراموش نکنید. استفاده از کمربند روش ساده‌ ای است که با آن می توانید به مدل لباس خود تنوع بدهید. اگر دوست دارید لباس عروس شما فیت تن باشد و اندام شما را زیبا نشان دهد از کمربند استفاده کنید. استفاده از کمربند با پارچه لینن، هم جنس با بدنه لباس یک پارامتر فوق العاده است. همچنین وجود یک کمربند به روی پیراهن‌های آزاد با پارچه لینن باریک بودن کمر را به خوبی نشان می‌دهد. می‌توانید از کمربندهای نگین دار و سنگ دوزی شده برای زیباتر به چشم آمدن لباس خود استفاده کنید.

پارچه لینن بسیار مناسب گلدوزی و خامه دوزی است. همچنین این امکان را به شما می دهد که گلدوزی های ظریف و زیبایی بر روی کمربند یا لباس خود اضافه کنید. این کمربند ها از طرفی جدا کننده بالا تنه و دامن لباس خواهند بود. بالا تنه شما از جنس پارچه لینن و فیت تن، پایین تنه به صورت چین دار طراحی می‌شود. یک کمربند بر روی لباس شما این تناقض را بهتر نشان می‌دهد.

خرید پارچه لینن نچرال

 

کمربند لباس فرمالیته عروس
پارچه لینن

استفاده از لباس عروس و یا لباس فرمالیته لینن برای فصول گرم مناسب ترین خواهند بود. به دلیل لطافت و بافت بخصوص پارچه، این پارچه بسیار خنک و راحت است. جنس لینن برای عروس هایی که در گرمای تابستان قصد برگزاری مراسم و یا عکاسی دارند بسیار مناسب است.

سنگ دوزی یا نگین دوزی؟!

شاید اندکی تجملات با رعایت حد و حدود خیلی هم بد و چیپ نباشد. اینکه لباس عروس شما کاملا ساده و مینیمال باشد یا بر روی آن کار دست بشود انتخاب شماست. اما دوختن سنگ ها و نگین های درخشان بر روی لباس عروس شما بسیار خاص خواهند بود. نگین های درخشان و سنگ های زیبا بر روی لباس عروستان از شما یک ستاره خواهد ساخت. خود را در یک لباس عروس با لینن تصور کنید که در عین سادگی سنگ و نگین روی آن می‌درخشد. ست گردن زیور آلات شما با اکسسوری های لباس عروستان فوق العاده خواهد شد. درخشش سنگ های و نگین ها ممکنست نظرتان عوض شود و از آن سبک مینیمال فاصله بگیرید.


حتما بخوانید: آشنایی با 7 طرح پارچه چهارخانه کاربردی و زیبا


از آستین های لباس عروس غافل نشوید

لباس عروس آستین دار زیبا

لباس عروسی که با پارچه لینن تهیه می‌کنید دست شما را در طراحی آستین باز می‌گذارد. اگر تمایل ندارید روی لباس خود را با جواهرات تزیین کنید. میتوانید برای متفاوت نشان دادن لباستان در قسمت آستین ها خلاقیت به خرج دهید. پارچه لینن شما را در این امر همراهی خواهد کرد و به شما اجازه مانور زیادی خواهد داد. اگر علاقه‌ای به لباس عروس های باز ندارید مطمئنا برای لباس خود آستین طراحی خواهید کرد. انواع و اقسام طراحی آستین ها بر روی لینن قابل اجرا است. از بابت زیبا ایستادن آستین اصلا نگران نباشید لینن از دسته پارچه های خوش دوخت است.

قیمت پارچه لینن هندی

اخرین قدم را برای درخشیدن با شنل بردارید

آیتم آخری که میخواهیم به شما معرفی کنیم جای هیچ حرف و حدیثی باقی نخواهد گذاشت. اگر اندکی با دنیای لباس در ارتباط باشید می‌توانید حرف های ما را درک کنید. می‌دانید که امروزه لباس عروس های شنل دار بسیار ترند شده‌اند. شنل ها میتوانند کوتاه و یا بسیار بلند باشند به طوری که بر روی زمین دنبال شما کشیده شود. شنل های بلند را میتوان جایگزین شیفون ها و تورهای سنگین کرد. این آیتم فوق جذاب شما را در مهم ترین شب زندگیتان تبدیل به یک ستاره خواهد کرد. جنس شنل خود را میتوانید از خود لینن با از پارچه مکمل مانند حریر انتخاب کنید. مسلما با پوشیدن یک لباس عروس شنل دار با لینن فوق العاده زیبا خواهید شد. این زیبایی و جذابیت را بی شک اول مدیون لینن و بعد از آن طراحی بی ‌نظیر خودتان هستید.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا