استایلروزمره و کاربردی

ایده های جذاب کت کژوال با پارچه لینن

پارچه لینن بهترین انتخاب برای دوخت کت و بلیزر های تابستانی است. الیافی که در پارچه لینن مورد استفاده قرار می گیرند، علاوه بر جذب رطوبت بسیار سبک هستند. این پارچه ظاهر کژوالی به لباس شما می دهند. کت و یا بلیزر ها که در سال های اخیر همیشه جزو ترند های محبوب بوده اند، به خاطر پوشیده و مطابق بودن با عرف پوشاک جامعه ما، به عنوان مانتو پذیرفته شده اند. در ادامه انواع کت های مختلف را خواهیم دید.

برای خوش پوش بودن همیشه نیاز به هزینه های زیاد نیست، می توانید با هزینه های کم و با انتخاب پارچه های جذاب و تغییر در جزییات لباس خوش پوش و خوش استایل باشید.

قیمت پارچه لینن نخ

کت های بنددار با پارچه لینن، انتخابی نو

یکی از مدل کت هایی که با پارچه لینن بسیار زیبا و کاربردی برای استفاده روزمره است، کت هایی است که در قسمت کمر با بند بسته می شوند. این کت ها هم با دکمه و هم بدون دکمه برای استایل روزمره و یا نیمه رسمی مناسب هستند.

 

کت و شلوار با پارچه لینن


مرتبط: استایل های جذاب خیابانی با پارچه لینن


کت و شلوارک با پارچه لینن

یکی از هیجان انگیزترین انتخاب ها برای مهمانی و دورهمی ها پوشیدن کت کژوال با شلوارک است. اگر کت و شلوارک هر دو از جنس پارچه لینن باشند استایل شما راحت تر و غیر رسمی تر خواهد شد. یکی دیگر از ترند های سال های اخیر کت هایی بدون یقه برگردان است. این مدل کت در استایل های خیابانی نیز فراوان دیده می شوند.

کت و شلوار با پارچه لینن

کت های بلند، جایگزین مانتو

کت هایی با جنس پارچه لینن با قد بلند جایگزین های خوبی برای مانتو ها هستند. این بلیزر ها یا کت های کژوال برای استفاده روزمره انتخاب هایی عالی و کارآمد هستند.

مانتو کتی با پارچه لینن

کت های متنوع برای استایل روزمره

برای خوش پوش بودن احتیاجی به کمد های پر از لباس نیست. بهترین راه برای رسیدن به نتیجه ای خوب انتخاب لباس های استایلیش و متفاوت اما کاربردی است. شما می توانید با انتخاب پارچه چهارخانه برای کت و شلوار خود، استایل کژوال خود را جذاب و چشم نواز کنید. همچنین می توانید از تغییراتی کوچک در جزییات لباس برای متفاوت شدن و خوش پوش بودن استفاده کنید.

خرید پارچه لینن تابستانه 

 

تنوع در طرح کت های با پارچه لینن

4.1/5 - (12 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا