استایلروزمره و کاربردی

پارچه لینن راه راه و خلاقیت با آن

پارچه لینن راه راه از کیفیت خوبی برخوردار می باشد که نسبتاً نازک است. این پارچه در طرح و رنگ های متنوع در فروشگاه های مختلف موجود می باشد. در واقع یکی از اولویت های انتخاب بسیاری از بانوان شیک پوش است. در چند سال گذشته پارچه های راه راه به خوبی جای خود را در میان ترند های محبوب پیدا کرده اند. در این میان بیشترین تنوع در طرح راه راه مختص پارچه لینن است. با کمی خلاقیت در استفاده از پارچه راه راه می توانید لباس های خاص و زیبایی برای خود تهیه کنید.

شما می توانید از برش های الگو و راه راه های پارچه لینن راه راه در جهت رسیدن به هدف خود استفاده کنید. درواقع ایجاد خطای دید با این پارچه ساده و راحت تر است. همچنین پارچه لینن از ایستایی نسبتاً مناسبی برخوردار است. پارچه لینن راه راه کاملاً بدون آبرفت بوده و مناسب فصول گرم سال می باشد. شما می توانید از این پارچه برای دوخت انواع مانتو، پیراهن، شومیز، دامن، لباس عقد و حتی خرجکار استفاده کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با ایده های جذاب دوخت لباس های متنوع با این پارچه آشنا کنیم.

خرید پارچه لینن درجه یک

نقش این پارچه در استایل

لباس راه راه برای هر کمد ساده و در عین حال زنانه لازم است. شما می توانید به راحتی آن را با دیگر لباس های شیک کمد لباس خود ست کنید. می‌توان آن‌ها را به تنهایی پوشید و با کفش‌ها و اکسسوری‌های مد روز ست کرد. بسیاری از مردم خطوط راه راه را خسته کننده می دانند. اما اینطور نیست، یک لباس راه راه پایه و اساس ظاهر روز شما را ایجاد می کند، پارچه لینن راه راه برای دوخت یک لباس روزمره بسیار کیس مناسبی است.

نقش پارچه لینن راه راه در استایل

درواقع وقتی لباس راه راه می پوشید، می خواهید مطمئن شوید که استایلتان کامل شده یا نیاز به تکمیل دارد. باید بگوییم که شما با انتخاب این لباس حتی به تنهایی جذابیت استایل خود را خواهید داشت. یک بولیز تک رنگ به همراه شلوار و یا دامن راه راه شما استایلی بسیار جذاب و ترنددر شما ایجاد می‌کند. فرقی نمی‌کند که شما از پارچه لینن راه راه رنگ پاستلی روشن یا رنگ خنثی استفاده کنید، طرح های راه راه با هر رنگی جذاب و چشمگیر هستند.

پارچه لینن راه راه ساده

معمول ترین راه استفاده از پارچه لینن راه راه استفاده ساده به صورت افقی و یا عمودی است. استفاده یکنواخت از پارچه باعث می شود تا دست شما برای انتخاب مدل لباس و برش ها باز تر باشد. به انتخاب خود می توانید لباسی پرکار و یا ساده داشته باشید. جهت ایده پردازی و خلاقیت برای دوخت لباس با این پارچه ساده می‌توان  دوخت شلوار بلند گشاد را پیشنهاد داد.

پارچه لینن راه راه ساده

شما می توانید این شلوار گشاد را که امروزه بسیار ترند شده با کفش های لژدار و پاشنه بلند و یا حتی کتانی ست کنید. شلوار دوخته شده با این پارچه شما را کشیده تر و بلند تر نشان خواهد داد. درواقع انتخابی بسیار مطلوب و جذاب به شمار می آید. پیشنهاد می کنیم که حتما دوخت شلوار گشاد را برای یکبار هم که شده با پارچه لینن راه راه ساده امتحان کنید. توصیه می‌کنیم که با لباس راه راه خود کفش های کتانی بپوشید تا ظاهری غیررسمی و راحت داشته باشید.کفش‌های کتانی سفید بدون دردسر با لباسی از جنس پارچه لینن راه راه سیاه و سفید ست می‌شود. اگرچه ظاهری غیررسمی دارد، اما همچنان بسیار امروزی و یک انتخاب لباس روزمره ایده‌آل است.


حتما بخوانید: 8 مدل بلوز و شومیز با پارچه پوپلین راه راه


پارچه لینن راه راه مورب

استفاده از این پارچه به صورت اریب یا مورب یکی از تنوع هایی است که می توان در لباس ها ایجاد کرد. استفاده از چند جهت مختلف پارچه راه راه باعث جالب توجه تر شدن لباس می شود. اگر نگران برش الگو از بیراه پارچه هستید باید بدانید که پارچه لینن با طرح راه راه پارچه بسیار مناسبی برای برش بیراه یا مورب است و معمولا در هنگام دوخت ایجاد مشکل نمی کند. طراحان مد و لباس بیشتر با استفاده از این پارچه برای دوخت انواع پیراهن به وفور استفاده می کنند. شما نیز می توانید با استفاده از این پارچه پیراهن میدی و یا کوتاه دلخواه خود را دوخت کنید. این پارچه می‌تواند استایل شما را بسیار خاص و متفاوت جلوه دهد.

خاص پسندانی که همواره به دنبال لباس های متنوع و جذاب هستند می توانند با استفاده از این پارچه یک پیراهن روزمره دوخت کنند. همچنین لباس‌های بلند نیز شیک هستند و می‌توان آن‌ها را برای موقعیت‌های متعدد پوشید. از آنجایی که با این پارچه می‌توان لباس بلند دوخت، لازم نیست نگران باشید که چه کفشی بپوشید. صندل های مورد علاقه خود را با استایل پیراهن ساحلی و بلند خود به راحتی می‌توانید ست کنید.

قیمت پارچه لینن راه راه

لینن راه راه افقی و عمودی

راه راه افقی و عمودی در یک لباس در نگاه اول شاید باعث جذب بیننده نشود. اما با دقت و توجه بیشتر بیننده متوجه ظرافت و خلاقیت در استفاده از پارچه راه راه می شود. این پارچه به خاطر تنوع بسیار زیاد انتخاب های زیادی را پیش روی شما می گذارد. شما می توانید با استفاده از پارچه لینن راه راه به صورت راه های افقی و عمودی برای دوخت مدلهای مختلف خود استفاده کنید. فقط لازم است که قبل از همه چیز بر اساس جثه و اندام خود، این پارچه را به صورت عمودی و یا افقی برش دهید.

لینن راه راه افقی و عمودی

در نهایت مهم است که توجه داشته باشید که کدام نوع از لباس های راه راه برای تیپ اندام شما مناسب تر است. رایج ترین آنها عمودی و افقی هستند. یک مشاور استایل به شما می‌تواند راهنمایی های بسیاری کند. اگر قد کوتاهی دارید و می خواهید بلندتر به نظر برسید، حتی با پوشیدن کفش پاشنه بلند، پوشیدن یک لباس راه راه عمودی انتخاب مناسبی است. راه راه های عمودی به شما کمک می کند قد بلندتر به نظر برسید. این همچنین برای آن دسته از خانم هایی که ممکن است بخواهند اندام باریک تری را به تصویر بکشند، صدق می کند. همچنین لباس‌های راه راه افقی به زنان قد بلندتر اجازه می‌دهند کمی کوتاه‌تر به نظر برسند. همچنین به شما این تصور را می‌دهند که کمر پهن‌تری دارید.

 

ایجاد خطای دید با پارچه لینن راه راه

یکی از جذاب ترین طرح هایی که می توان با استفاده از پارچه راه راه اجرا کرد طرح های با خطای دید است. در این روش می توانید از برش های الگو و راه راه های پارچه در جهت رسیدن به هدف خود استفاده کنید. ایجاد خطای دید با این پارچه ساده راحت تر است.

ایجاد خطای دید

راه راه و چارخانه

هماهنگ کردن پارچه ها با طرح ها و پترن های متفاوت شاید کار سختی به نظر بیاید اما معمولا نتایج شگفت انگیزی دارد. ترکیب پارچه راه راه و پارچه چارخانه یکی از این ترکیب های عالی و زیبا است. اگر نگران نتیجه کار هستید فقط کافیست لینن با طرح راه راه را با رنگ پارچه چارخانه خود ست کنید. نتیجه این استایل مطمئنا چشم نواز خواهد بود. افرادی که علاقه مند به استایل ترکیبی با طرح‌های راه راه به همراه چارخانه هستند، باید بدانند که هیچ اشکالی ندارد و می‌توانند با ست کردن این دو طرح متفاوت، استایلی بسیار خاص و جذاب را داشته باشند.  همان طور که می دانید هر دوی این طرح ها جزو طرح هایی است که همیشه در بورس است. لباس های زیادی به صورت ترکیبی از این دو طرح در کنار هم استفاده می کنند.

خرید پارچه لینن چهارخونه

 

پیراهن لینن راه راه

استفاده از جهات مختلف از این پارچه ممکن است میزان پارچه مصرفی برای لباس را افزایش دهد. پیش از خرید پارچه به این نکته توجه کنید.

2/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا