استایلروزمره و کاربردی

با استایل ماب وایف (Mob Wife Style)، ترند سال 2024 آشنا شوید

همواره شاهد این هستیم که یک لباس خاص تبدیل به ترند می شود. به عنوان مثال کراپ کت ها یا شلوار کارگو جزو آیتم های جدیدی هستند که در میان ترندهای سال 2024 می بینید. اما در چند سال اخیر یک سبک لباس پوشیدن نیز به عنوان یک ترند معرفی شده است. به این ترتیب که شما مجموعه ای از لباس ها را که در یک سبک قرار می گیرند، به عنوان مد سال می شناسید. استایل مینیمال در سال های گذشته یکی از سبک های پرطرفدار پوشش بود. اما با پیشرفت دنیای مد سبک های متعددی معرفی شدند و هر یک از این سبک ها نیز در زمان مشخصی به عنوان ترند و مد سال شناخته می شوند. استایل ماب وایف ( (Mob Wife Styleیکی از استایل های ترند 2024 است. این استایل برای خانم هایی که به زرق و برق و در چشم بودن علاقه دارند، مناسب است. ی

در نتیجه اگر خانم شیک پوشی هستید و به استایل کلاسیک و لوکس علاقه دارید، ما به شما استایل ماب وایف را توصیه می کنیم. این استایل ترند سال 2024 است و با داشتن چند آیتم کاربردی، می توانید استایلی خاص و متفاوت داشته باشید. در ادامه این مطلب قصد داریم به این سوال بپردازیم که استایل ماب وایف چیست و به چه لباس هایی برای پوشیدن در این استایل نیاز دارید. در نتیجه اگر به دنبال ظاهری لوکس و متفاوت برای سال 1403 خود هستید، از مطالعه ادامه این مطلب غافل نشوید.

خرید مخمل ونوس

استایل ماب وایف چیست

همانطور که گفتیم، در سال های اخیر استایل های کاملی که بیانگر یک سلیقه یا طرز تفکر باشند، مد شدند. استایل ماب وایف نیز اخیرا به کمک فضای مجازی تبدیل به یک ترند پرطرفدار شده است. در اکتبر سال گذشته، یک بلاگر معروف با نام سارا آرکوری، ویدیویی با عنوان چگونه مانند همسر یک خلافکار لباس بپوشیم را منتشر کرد. تاثیرگذاری این ویدیو به حدی بود که به سرعت غوغایی در دنیای مد به پا کرد و به عنوان ترند 2024 مورد توجه قرار گرفت. واژه Mob در این استایل از واژه Mobster گرفته شده است. Mobster به معنای خلافکار است. اگر به سینمای اکشن و مافیایی بخصوص در دهه 80 و 90 میلادی علاقه داشته باشید، حتما این سبک استایل را در آن ها مشاهده کردید.

استایل-ماب-وایف-چیست

در فیلم هایی مانند پدرخوانده شما زنان خوش پوشی را می بینید که همزمان شیک، لوکس و مرموز و پر قدرت به نظر می رسند. استایل ماب وایف قرار است دقیقا چنین ظاهری به شما ببخشد. با استفاده از لباس های مشخص و به کارگیری یک پالت رنگی شما می توانید شیک و مرموز به نظر برسید. البته در این میان استفاده از اکسسوری های مناسب و مدل مو و آرایش صحیح می تواند بسیار موثر باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی چند آیتم پرکاربرد برای داشتن استایل ماب وایف بپردازیم.


پیشنهاد ما: با پارچه مخمل ساده این مدل لباس ها را بدوزید + عکس


7 آیتم کاربردی در استایل ماب وایف

اگر به این سبک علاقه دارید، می توانید در استایل روزمره و حتی مجلسی خود استایل ماب وایف داشته باشید. تنها کافی است بدانید زنان بزرگترین و معروف ترین تبهکاران جهان به چه پارچه هایی علاقه داشتند و چگونه با انتخاب یک لباس مناسب قدرت و زیبایی خود را به رخ می کشیدند.

در استایل ماب وایف به لباس هایی با طرح پلنگی نیاز دارید

یکی از طرح هایی که همواره نشانی از سلیقه لوکس و کلاسیک یک خانم دارد، پارچه با طرح پلنگی است. این طرح پارچه از گذشته های دور تا امروز جایگاه خود را در استایل خانم ها حفظ کرده است. همانطور که می دانید، پوست حیوانات جزو گرانترین مواد اولیه ی ممکن هستند. به علاوه، طرح پوست پلنگ یا ببر می تواند به عنوان نمادی از قدرت، شما را نیز قدرتمند نشان دهد. لباس های پلنگی به عنوان بخشی از استایل می توانند شما را شیک و طرفدار استایل های لوکس نشان دهند. البته مشروط بر اینکه بتوانید با دقت و هوشمندانه از آن در استایل خود بهره ببرید. به عنوان مثال، این طرح پارچه می تواند برای اکسسوری های شما بسیار مناسب باشد.

در-استایل-ماب-وایف-به-لباس-هایی-با-طرح-پلنگی-نیاز-دارید

البته اگر یک پیراهن بلند یا کت با پارچه ای پلنگی بر تن می کنید، بهتر است سایر اجزای استایل خود را تک رنگ انتخاب کنید. به طور معمول رنگ مشکی بهترین انتخاب برای ترکیب با این پارچه طرحدار است. البته می توانید از رنگ شتری نیز در این ترکیب بهره ببرید. زیرا معمولا طرح های پلنگی با طیفی از رنگ های قهوه ای روی پارچه طراحی می شوند. سادگی سایر آیتم های استایل می تواند تضمین کننده زیبایی و آراستگی ظاهر شما باشد.

قیمت پارچه مخمل مجلسی

لباس های چرمی بپوشید

یکی دیگر از پارچه هایی که می تواند استایلی متفاوت و لوکس برای شما بسازد، پارچه چرم است. چرم طبیعی نیز مانند طرح پلنگی، یاد آور پوست حیوانات است. در نتیجه نمادی از قدرت و ثروت محسوب می شود. البته توصیه می شود برای حفظ تنوع در استایل ماب وایف، از پارچه چرم مصنوعی استفاده نمایید. به این ترتیب می توانید لباس های متنوع و مقرون بصرفه ای داشته باشید. این پارچه برای دوخت انواع کت، شلوار، دامن، پیراهن و نیم تنه مناسب است. در نتیجه می توانید با توجه سلیقه خود از این پارچه در هر مناسبتی استفاده نمایید.

لباس-های-چرمی-بپوشید

برای داشتن استایلی تاثیرگذارتر، می توانید از کفش های پاشنه بلند و کیف های کوچک کمک بگیرید. به این ترتیب موفق خواهید شد در عین نمایش قدرت و ابهت، جلوه ای ظریف و زنانه به استایل خود بدهید. شال های پشمی و روسری های کوچک می تواند استایل ماب وایف شما را به بهترین شکل ممکن تکمیل نماید.

پارچه خز، اصلی ترین آیتم استایل ماب وایف است

اگر در مورد استایل ماب وایف جستجو کنید، خواهید دید پارچه خز از اصلی ترین آیتم ها در این استایل است. همانطور که می دانید خز حیوانات نیز جزو گرانترین محصولات در دنیای مد هستند. از نظر تاریخی نیز پارچه خز جزو اولین پارچه های مورد استفاده بشر بوده است. پس از آن نیز استفاده از خز حیوانات تنها مختص اشراف زادگان بوده و همچنان نیز دسترسی به آن برای عموم مردم چندان آسان نیست. البته شما می توانید برای جذاب تر کردن استایل ماب وایف خود از پارچه خز مصنوعی استفاده نمایید.

پارچه-خز،-اصلی-ترین-آیتم-استایل-ماب-وایف-است

پارچه خز مصنوعی این امکان را به شما می دهد که بتوانید در رنگ ها و طرح های مختلف، از این پارچه در استایل خود بهره ببرید. این پارچه برای دوخت انواع کت، پالتوهای بلند و شنل های شیک کاربرد دارد. قیمت پارچه خز در مقایسه با سایر پارچه های مشابه بسیار مقرون بصرفه است. تنوع طرح و بافت این پارچه از مدل های طبیعی آن بیشتر است و در نتیجه شما می توانید ظاهری جذاب تر با این پارچه برای خود بسازید.

رنگ های تیره را فراموش نکنید

رنگ-های-تیره-را-فراموش-نکنید

در استایل ماب وایف قرار است شما مرموز و خاص به نظر برسید. برای نمایش دادن چنین ظاهری به دیگران، به شما رنگ های تیره را توصیه می کنیم. رنگ های تیره باعث می شوند مرموز به نظر برسید. به عنوان مثال رنگ مشکی باعث می شود اطرافیان احساس قدرت و سکوتی پر از رمز و راز را از شما بگیرند. البته مجبور نیستید در استایل ماب وایف همواره مشکی بپوشید. شما می توانید طیف تیره از هر رنگی را انتخاب نمایید. به عنوان مثال برای مهمانی ها قرمز تیره یا سبز تیره رنگی بسیار جذاب خواهد بود. البته اگر به طور کلی به رنگ های روشن علاقه دارید، رنگ های بژ و کرم نیز می توانند در دسته رنگ های کاربردی در استایل ماب وایف محسوب شوند.

به اکسسوری های طلایی رنگ نیاز دارید

جواهرات همواره بهترین روش هستند که طبقه اجتماعی شما را نمایش دهند. نوع تفکر و طبقه اجتماعی و ثروت خود را می توانید با یک انگشتر یا گردنبند به سادگی عیان کنید. در استایل ماب وایف، همسران تبهکاران معمولا به اکسسوری های طلایی رنگ علاقه دارند. این اکسسوری ها معمولا درشت هستند تا از هر فاصله ای نگاه مخاطب را به خود جلب کنند. البته برای استفاده صحیح از این اکسسوری های چشمگیر باید قواعدی را رعایت کنید.

به-اکسسوری-های-طلایی-رنگ-نیاز-دارید

به عنوان مثال اگر یک گردنبند بزرگ بر گردن دارید، باید گوشواره های ظریفی انتخاب کنید. اگر گوشواره های شما بزرگ و خیره کننده است، از پوشیدن گردنبند بپرهیزید. به همین ترتیب توصیه نمی شود یک انگشتر درشت را با یک دستبند بزرگ و چشمگیر بپوشید. با در نظر داشتن این نکته می توانید استایلی خاص و در عین حال لوکس و درخشان داشته باشید.

خرید پارچه خز

آیتم های مردانه را فراموش نکنید

آیتم-های-مردانه-را-فراموش-نکنید

در استایل ماب وایف باید تصور کنید همسر یک مافیای تبهکار هستید. باید مصمم و قدرتمند به نظر برسید و برای چنین استایلی، چه چیزی بهتر از آیتم های مردانه؟ منظور از آیتم های مردانه کروات، کلاه و کت و شلوارهایی با الگوهای کلاسیک و مردانه است. این آیتم ها را اگر با زیورآلات، کفش های پاشنه بلند و مدل موی مناسب ست کنید، همزمان ظریف و زنانه نیز به نظر می رسند. ترکیب این آیتم ها می تواند بیانگر جسارت و قدرت شما باشد.

در استایل ماب وایف مخمل و ساتن بپوشید

استایل ماب وایف تنها محدود به استایل رسمی و خیابانی نمی شود. شما برای مهمانی ها نیز می توانید از این استایل ایده بگیرید. در نتیجه قصد داریم برای مهمانی ها دو پارچه خاص و شیک به شما معرفی نماییم. همانطور که چندین بار اشاره شد، در استایل ماب وایف باید ساده، شیک و لوکس به نظر برسید. برای داشتن چنین استایلی به پارچه هایی تک رنگ با درخشندگی اندک نیاز دارید. دو پارچه مخمل و ساتن در دسته همین پارچه ها قرار می گیرند. مخمل یکی از لوکس ترین پارچه های موجود در بازار است. این پارچه ساده می تواند به آسانی جلوه ای بسیار متفاوت به استایل مجلسی شما ببخشد. این پارچه درخشندگی بسیار کمی در نور شب دارد.

در-استایل-ماب-وایف-مخمل-و-ساتن-بپوشید

پارچه ساتن نیز نسخه ای جدید از پارچه های ابریشمی قدیمی است. این پارچه مقرون بصرفه درخشش اندکی دارد و به زیبایی بر تن شما می نشیند. برای دوخت این پارچه لطیف نیاز به آستر کشی ندارید. علاوه بر این، این پارچه می تواند سایه روشنی متناسب با فرم اندام شما ایجاد کند. به این شکل ظاهری بسیاری لوکس و البته جذاب و ساده برای مهمانی ها خواهید داشت.

سخن پایانی

استایل ماب وایف در کنار بسیاری از استایل هایی که در سال های اخیر ترند شدند، جدیدترین ترند سال 2024 محسوب می شود. افراد مشهور بسیاری به این استایل علاقه دارند. به عنوان مثال خانواده کارداشیان جزو افرادی هستند که همگی مطابق با این استایل گرانقیمت لباس می پوشند. پالتوهای خزی که بر تن زنان این خانواده می بینید، جزو برجسته ترین آیتم های این استایل لوکس است. در این استایل قرار است شما به واضح ترین شکل ممکن ثروت خود را به رخ بکشید. تیلور سوئیفت و ریحانا نیز جزو طرفداران استایل ماب وایف به حساب می آیند. جنیفر لوپز و هیلی بیبر نیز جزو افراد مشهوری هستند که معمولا به این سبک لباس می پوشند.

استایل-لوکس

استایل ماب وایف محدودیت سنی ندارد. اگر شما نیز به سبک پوشش کلاسیک علاقه دارید، این استایل می تواند برای شما کاربردی باشد. برای داشتن این استایل به پارچه های بسیار گران نیز نیاز ندارید. تنها کافی است پارچه های درخشان را برای مهمانی یا حضور در خیابان انتخاب نمایید. پارچه های ساتن و پولکی در این دسته قرار می گیرند. برای مهمانی های خاص نیز پارچه مخمل و انواع خز و چرم را به شما توصیه می کنیم. برای تکمیل استایل ماب وایف همواره به کفش های پاشنه بلند و اکسسوری های طلایی نیاز دارید.

منبع: https://www.byrdie.com/mob-wife-aesthetic-outfit-ideas-8550929

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا