استایلروزمره و کاربردی

با انواع شلوار بگ و استایل های مختلف آن آشنا شوید + عکس

توجه به کت یا مانتو به تنهایی نمی تواند یک استایل شیک و لوکس را برای شما به ارمغان آورد. یکی از آیتم های تاثیرگذار و مهم در استایل خانم ها شلوار است. شلوارهای زنانه انواع گوناگونی دارند. بسته به استایلی که دارید می بایست شلوار مورد نظر خود را انتخاب کنید. جدای از سلیقه و استایل اکثریت جامعه، فصلی که در آن قرار داریم تاثیر زیادی در فروش انواع شلوارهای مختلف دارد. با نزدیک شدن به فصل بهار و تابستان فروش شلوارهای بگ نسبت به دیگر مدل ها چندین برابر می شود. شلوار بگ انواع مختلفی دارد. با توجه به مدل و پارچه ای که در شلوار شما به کار رفته است، استایل شما با شلوار بگ می تواند متفاوت باشد.

خرید پارچه کرپ کنزو

انواع استایل با انواع شلوار بگ

شلوارهای بگ به طور کلی به سه دسته شلوار تمام بگ، شلوار نیم بگ و شلوارهای بگ کوتاه تقسیم بندی می شوند. از آنجایی که شلوارهای بگ بسیار راحت و خنک هستند و همه شما در روزهای گرم سال برای خرید آن ها ترغیب می شوید، قصد داریم امروز و در اینجا در مورد انواع شلوار بگ و استایل هایی که می توانید با آن ها برای خود بسازید، صحبت کنیم.

استایل های مهمانی با شلوارهای تمام بگ طرحدار

داشتن یک استایل جذاب و شیک در مهمانی و دورهمی ها به یکی از بزرگ ترین دغدغه های خانم ها تبدیل شده است. آن ها دوست دارند در جمع دوستان و آشنایان خود شیک پوش و مورد تحسین سایرین باشند. معمولا در جمع های خودمانی و مهمانی های نه چندان بزرگ استفاده از استایل های مجلسی و رسمی مرسوم نیست. به همین دلیل خانم ها به سمت استایل های ساده اما شیک روی می آورند. عموما در این استایل از آیتم های شیک با مدل های ساده استفاده می شود. شلوار بگ به دلیل ظاهر شیک و خاصی که دارد، می تواند جایگزین دامن شود. شلوار تمام بگ به شکل اورسایز طراحی می شود. از این رو در روزهای گرم سال بسیار خنک و راحت است. از این مدل شلوار می توانید در کنار شومیز برای مهمانی های خود بهره ببرید.

استایل-های-مهمانی-با-شلوارهای-تمام-بگ-طرحدار

همانطور که گفته شد شلوارهای تمام بگ حالت اورسایز و راحتی دارند. از این رو بهتر است شومیز خود را نیز به شکل اورسایز طراحی کنید تا در طی مراسم احساس گرما یا خستگی نداشته باشید. پارچه شلوار شما نیز می تواند تاثیر زیادی در خنک نگه داشتن شما داشته باشد. پارچه نخی طرحدار به عنوان یک پارچه خنک با الیاف طبیعی خود می تواند به خوبی از پوست شما محافظت کرده و از ایجاد بوی بد جلوگیری می کند. همچنین این پارچه تنفس پذیری بالایی دارد. به همین دلیل می تواند هوا را به خوبی به سطح پوست شما منتقل کند و آن را خنک نگه دارد. پارچه ژاکارد نیز یکی دیگر از پارچه های پرکاربرد برای دوخت شلوارهای تمام بگ و استایل های مخصوص مهمانی است. این پارچه ایستایی بالاتری نسبت به پارچه نخی طرحدار دارد. پس می تواند فرم شلوار بگ را بهتر نشان دهد.


پیشنهاد خواندنی: شلوار کارگو را این شکلی بپوشید + ایده استایل


استایل های کلاسیک با شلوارهای تمام بگ پیله دار

استایل مونوکروم و کلاسیک دو استایل محبوب و شیک در بین خانم ها هستند. در استایل مونوکروم از یک طیف رنگی خاص مثل خاکستری استفاده می شود. این موضوع به این معنا است که در تمامی آیتم های یک استایل از طیف های مختلف یک رنگ خاص استفاده شده است. زمانی که این ویژگی با استایل کلاسیک ترکیب شود، جذابیت آن دو چندان خواهد شد. استایل کلاسیک چیزی مابین استایل رسمی و سنتی است. شکوه، زیبایی و وقار را می توانید در استایل های کلاسیک منوکروم پیدا کنید. در اکثر استایل های کلاسیک از کت و شلوار در کنار هم استفاده می شود. این سبک لباس پوشیدن در بین خانم های اروپایی بسیار محبوب است. آن ها معتقدند برای زیبا به نظر رسیدن نیازی به آیتم های تجملاتی ندارند و می توانند با ساده ترین لباس ها برای خود یک استایل منحصر به فرد بسازند.

استایل-های-کلاسیک-با-شلوارهای-تمام-بگ-پیله-دار

اگر به دنبال یک استایل کلاسیک فاخر هستید، بهتر است از شلوارهای بگ استفاده کنید. شلوارهای بگ می توانند شما را جسورتر از هر زمان دیگری نشان دهند. در استایل های کلاسیک پیله از جایگاه ویژه ای برخوردار است. شما نیز می توانید از این آیتم در شلوار تمام بگ خود بهره ببرید. برای دوخت شلوار بگ پیله دار به پارچه ای احتیاج دارید که ایستایی و اتوپذیری بالایی داشته باشد. در غیر این صورت پیله های شلوار شما به سرعت باز خواهند شد. از طرفی چروک پذیری پارچه انتخابی شما باید بسیار کم باشد تا بتواند ظاهر شلوار شما را در بلند مدت حفظ کند. پارچه کرپ باربی و پارچه فاستونی از جمله پارچه هایی هستند که برای دوخت کت و شلوار به فراوانی استفاده می شوند. برای اینکه پیله های شلوار شما به خوبی دیده شوند، بهتر است از کراپ کت به جای کت های بلند استفاده کنید.

قیمت پارچه کرپ کنزو

استایل های لش و خنک با شلوار تمام بگ

یکی از چیزهایی که معمولا در روزهای گرم سال باعث کلافه شدن خانم ها می شود، خنک نبودن پارچه لباس آن ها و احساس گرمای بیش از حد با آن است. به همین دلیل فروش لباس های اورسایز و گشاد در این روزهای سال چندین برابر شده و افراد تمایل زیادی برای استفاده از آن ها نشان می دهند. یکی از استایل هایی که ممکن است در این ایام از سال به فراوانی با آن مواجه شوید استایل های لش و خنک است. در این استایل معمولا از یک شومیز و شلوار اورسایز و خنک استفاده می شود. مدل شومیز شما بسته به سلیقه ای که دارید می تواند متفاوت باشد. استفاده از شومیزهای جلو بسته یا پیراهن های مردانه برای استفاده در این فصل طرفداران بسیار زیادی دارند. اما برای قسمت شلوار بهتر است شلوارهای تمام بگ و فوق العاده خنک تابستانی را امتحان کنید.

استایل-های-لش-و-خنک-با-شلوار-تمام-بگ

همانطور که گفته شد برای ساخت استایل های لش دست شما در انتخاب مدل شومیز باز است. می توانید شلوار بگ خود را به شکل ساده یا مدل دار طراحی کنید. برای مثال می توانید در شلوار خود از جیب یا چاک های کوتاه بهره ببرید. مهم ترین موردی که باید در این استایل به آن توجه داشته باشید، انتخاب پارچه است. پارچه شما باید از تنفس پذیری بالایی برخوردار باشد تا بتواند هوا را به خوبی به سطح پوست شما انتقال دهد. الیاف به کار رفته در پارچه به اندازه تنفس پذیری آن اهمیت دارد. الیاف پارچه هایی که در روزهای گرم استفاده می کنید، باید طبیعی باشند. پارچه لینن با الیاف باکیفیتی که دارد، می تواند انتخاب شما برای استایل های لش باشد. پارچه لینن بسیار خوش دوخت بوده و اجازه دوخت مدل های مختلف را به شما می دهد.

استایل کژوال و زیبا با شلوار نیم بگ

اگر به دنبال استایلی هستید که بتوانید از آن در بیشتر روزهای سال استفاده کنید، استایل کژوال مناسب شما است. در استایل کژوال سادگی و راحتی جزو مهم ترین فاکتورها هستند. اکثر خانم ها در سراسر دنیا این استایل را برای استفاده روزانه خود ترجیح می دهند. زیبایی و در عین حال سادگی استایل کژوال می تواند ظاهر شما را به زیباترین شکل ممکن نشان دهد. استفاده از شلوارهای جذب و تنگ در استایل کژوال جایی ندارند. معمولا در این استایل از شلوار مام استایل یا شلوار بگ استفاده می شود. شلوار بگ برای تمام خانم ها در تمام سنین و با هر اندامی مناسب است. اگر قصد دارید لاغرتر به نظر برسید بهتر است شلوار نیم بگ را انتخاب کنید. شلوار نیم بگ نسبت به شلوار بگ گشادی کمتری دارد و برای همه افراد مناسب است.

استایل-کژوال-و-زیبا

پارچه شلوار نیم بگ شما در استایل کژوال باید از ایستایی متوسط یا بالایی برخوردار باشد. از طرفی پارچه هایی که به سرعت چروک می شوند، بعد از نهایت چند ساعت زیبایی اولیه را ندارند و شما را در چشم مخاطب فردی نامرتب جلوه می دهند. در نظر داشته باشید که در استایل های کژوال پارچه های ساده و بدون طرح محبوبیت بیشتری دارند. پس بهتر است برای قسمت شلوار خود از پارچه هایی نظیر پارچه کرپ کنزو، پارچه کرپ مازراتی و پارچه کرپ باربی استفاده کنید. پارچه کرپ کنزو ایستایی بیشتری در این بین دارد. به همین دلیل می توانید از آن برای دوخت کت نیز بهره ببرید. پارچه کرپ باربی کمی خنک تر است و حالت ریزش دارتری دارد. به همین دلیل برای استفاده روزمره مناسب تر است.

قیمت پارچه کرپ شلواری

استایل های دخترانه با شلوارهای بگ کوتاه

زمانی که صحبت یک از استایل محبوب و پرفروش می شود، سن افراد و سلیقه آن ها اهمیت زیادی پیدا می کند. یکی از محبوب ترین استایل ها در بین دختران جوان و نوجوان استایل های دخترانه و فانتزی است. در این استایل ها خبری از آیتم های گران قیمت و پرزرق و برق نیست. چیزی که این استایل ها را خاص و منحصر به فرد می کند، سادگی و طراحی های بامزه آن ها است. معمولا در استایل ها دخترانه لباس های اورسایز با پارچه های ساده، راه راه و چهارخانه را می توانید پیدا کنید. در استایل های دخترانه معمولا از شلوار به جای دامن و از شومیز به جای مانتو استفاده می شود. شلوارهای بگ کوتاه نسبت به دیگر شلوارها کاربرد بیشتری در این سبک لباس پوشیدن دارند.

استایل-های-دخترانه-با-شلوارهای-بگ-کوتاه

شلوار بگ کوتاه یکی از مدل شلوارهایی است که در چند سال گذشته به دنیای مد وارد شده است. این مدل شلوار بگ در همین مدت کم طرفداران زیادی پیدا کرده و فروش بالایی دارد. ظاهر خاص و متفاوت این شلوارها برای استایل های دخترانه یک گزینه ایدئال محسوب می شوند. پارچه جین یکی از پرکاربردترین پارچه ها برای دوخت شلوار بگ کوتاه است. این پارچه ایستایی نسبتا بالایی دارد و فرم شلوار بگ کوتاه را به خوبی نشان می دهد. از پارچه لینن نیز می توانید برای دوخت این مدل شلوار بگ بهره ببرید. پارچه لینن نیز ایستایی متوسط و چروک پذیری کمی دارد. از این رو به یکی از پرکاربردترین پارچه ها برای دوخت شلوار بگ کوتاه تبدیل شده است.

استایل های رسمی با شلوار بگ کوتاه مناسب ایام عید

زمانی که صحبت از شلوارهای بگ کوتاه می شود ممکن است تصور کنید که این مدل شلوار فقط برای استایل های فانتزی و دخترانه کاربرد دارد. اما این تصور خیلی درست نیست. زمانی که از پارچه هایی مثل جین یا لینن برای دوخت این مدل شلوار بگ استفاده شود، ظاهر فانتزی و ساده ای را ایجاد می کند. اما اگر از از پارچه هایی مثل کرپ مازراتی یا کرپ کنزو برای دوخت آن استفاده کنید، ظاهر این شلوارها رسمی تر و خانمانه تر می شود. در نتیجه چیزی که در ظاهر نهایی شلوار بگ و استایلی که با آن ساخته می شود تاثیر زیادی می گذارد، پارچه به کار رفته در آن است.

استایل-های-رسمی-مناسب-ایام-عید

با نزدیک شدن به ایام عید استایل های رسمی به یکی از محبوب ترین استایل ها تبدیل می شوند. معمولا در مراسم های عید و مهمانی ها از این استایل بیشتر از سایرین استفاده می شود. استایل های رسمی ثابت کردند که برای زیباتر دیده شدن همیشه نیاز به استایل های گران قیمت نیست. شما می توانید با انتخاب یک مدل مناسب و پارچه زیبا برای خود یک استایل اولد مانی و جذاب را فراهم کنید. پارچه کرپ کنزو ظاهر فوق العاده جذاب و کیفیت منحصر به فردی دارد. به همین دلیل می تواند انتخاب مناسبی برای دوخت شلوار بگ کوتاه و ساخت یک استایل رسمی باشد. پارچه کرپ مازراتی اما کمی سبک وزن تر است و برای دختران جوان گزینه مناسب تری محسوب می شود.

منبع: https://www.popsugar.com/fashion/how-wear-paper-bag-pants-45466757

3.4/5 - (32 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا