استایلمهمانی و مجلسی

با پارچه مخمل ساده این مدل لباس ها را بدوزید + عکس

یکی از چیزهایی که باعث می شود استایل شما از شکل همیشگی و تکراری خود فاصله بگیرد، استفاده از پارچه های متفاوت و دوخت مدل های ترند با آن ها است. از این رو اگر به دنبال یک ظاهر زیبا و شیک هستید، بهتر است از نقطه امن خود خارج شوید و آیتم های جدید را امتحان کنید. همانطور که گفته شد یکی از چیزهایی که در این زمینه کمک زیادی به شما می کند، پارچه انتخابی شما است. برای دوخت مدل های مختلف به پارچه ای احتیاج دارید که امکان دوخت این مدل ها را به شما بدهد. یکی از پارچه های محبوب و دوست داشتنی از نظر طراحان لباس پارچه مخمل ساده است. پارچه مخمل ساده ظاهر متفاوتی نسبت به سایر پارچه های ساده دارد. این پارچه با ظاهر متفاوت و جذاب خود می تواند انواع استایل ها از کژوال گرفته تا مجلسی را برای شما بسازد.

خرید مخمل ونوس

زیباترین آیتم ها با پارچه مخمل ساده

ممکن است تصور کنید که برای داشتن یک استایل فاخر و جذاب به پارچه های گران قیمت و کار شده احتیاج دارید. اما این تصور خیلی درست نیست. پارچه های کار شده و مجلسی به نوبه خود طرفداران زیادی دارند. اما این موضوع چیزی از محبوبیت پارچه های شاین دار و ساده ای مثل پارچه مخمل ساده کم نمی کند. در این مقاله قصد داریم زیباترین آیتم هایی که می توانید با این پارچه تهیه کنید را بررسی کنیم.

اورال های جذاب با پارچه مخمل ساده

یکی از آیتم های پرطرفدار و محبوب در میان خانم ها اورال است. اورال در انواع مختلف کژوال و مجلسی طراحی می شود. مزون دارهای معتقد هستند که اورال یکی از پرفروش ترین آیتم ها در بین محصولات آن ها است. یکی از دلایل محبوبیت اورال ست شدن آسان آن است. در صورتی که از این آیتم در استایل های کژوال استفاده می کنید، می توانید آن را با کفش های اسپرت یا صندل ست کنید. اما در صورتی که قصد دارید از اورال برای ساخت یک استایل مجلسی بهره ببرید، بهتر است به سراغ کفش های پاشنه بلند بروید.

اورال-های-جذاب-با-پارچه-مخمل-ساده

پارچه ای که برای دوخت اورال استفاده می کنید، تعیین می کند که استایل نهایی شما به چه شکل باشد. پارچه های ساده معمولا در استایل های کژوال و پارچه های براق و مجلل در استایل های مجلسی به کار می روند. اما در این میان پارچه ای وجود دارد که می توانید از آن در هر دو استایل بهره ببرید. این پارچه، پارچه مخمل ساده است. پارچه مخمل ساده جزو پارچه های شاین دار محسوب می شود. اما به دلیل اینکه این پارچه ریزش بسیار خوبی دارد، می توانید از آن در استایل روزمره نیز بهره ببرید. دوخت اورال با پارچه مخمل ساده این امکان را به شما می دهد که بتوانید انواع استایل ها را با این آیتم برای خود بسازید. پارچه مخمل ساده امکان دوخت مدل اورال های متفاوت ها را نیز برای شما مهیا می کند.


پیشنهاد ما: 7 مدل پیراهن شیک با پارچه دانتل مجلسی برای سال 1403 


کراپ و دامن های شیک و زیبا

ست های بلوز و دامن نیز در بین خانم ها از جایگاه ویژه ای برخوردار است. این ست ها بسته به مدل و پارچه ای که دارند، می توانند انواع استایل ها را برای شما فراهم کنند. در این بین بلوزهای کراپ و دامن به دلیل ظاهر فانتزی و خاصی که دارند، فروش بالایی را این روزها تجربه می کنند. از این ست می توانید در مراسم های خودمانی مثل تولدها و دورهمی های خود بهره ببرید.

کراپ-و-دامن-های-شیک-و-زیبا

تنوع ست های کراپ و دامن موجود در بازار بسیار زیاد است. اما پیدا کردن ست کراپ و دامنی که مدل دلخواه شما را در کنار پارچه ای مرغوب داشته باشد، کار آسانی نیست. از این رو بهتر است با خرید پارچه مورد نظر و دوخت آن یک ست زیبا و باور نکردنی را برای خود رقم بزنید. همانطور که گفته شد مدل های زیاد و متنوعی وجود دارد که شما می توانید بسته به سلیقه خود یکی از آن ها انتخاب کنید. اما باید توجه داشته باشید که پارچه انتخابیتان امکان دوخت این مدل ها را به شما بدهد. پارچه مخمل ساده یکی از پارچه های بسیار فرم پذیر است که می توانید از آن برای دوخت این ست زیبا بهره ببرید. پارچه مخمل ساده امکان دوخت مدل های مختلف کراپ و دامن را به شما می دهد.

هودی و شلوارهای کاربردی با پارچه مخمل ساده

یکی دیگر از استایل های محبوب در بین خانم ها، استایل اسپرت است. کاربرد استایل اسپرت در طول روز برای خانم ها به قدری زیاد است که اکثر آن ها ترجیح می دهند مقدار زیادی از درآمد خود را برای داشتن یک استایل اسپرت زیبا هزینه کنند. گستردگی آیتم های استایل اسپرت و تنوع آن نسبت به دیگر استایل ها کم است. معمولا در آن از شلوار، هودی، سوئیشرت و آیتم هایی از این قبیل استفاده می شود. ست های هودی یا دورس با شلوار در این بین از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. بسته به سلیقه خود می توانید از شلوارهای جاگر یا راسته در این ست استفاده کنید. مدل هودی شما نیز کاملا به سلیقه شما بستگی دارد. در نظر داشته باشید اصلی ترین چیزی که می تواند در استایل های اسپرت تنوع ایجاد کند، پارچه به کار رفته در آن است.

هودی-و-شلوارهای-کاربردی-با-پارچه-مخمل-ساده

پارچه ای که برای دوخت استایل های اسپرت استفاده می کنید باید ویژگی های منحصر به فردی داشته باشد. برای مثال تنفس پذیری و لطافت پارچه در این استایل از اهمیت بالایی برخوردار است. پارچه مخمل ساده یکی از محبوب ترین پارچه ها برای دوخت هودی و شلوار است. پارچه مخمل از الیاف پنبه و پلی استر تولید می شود. درصد این دو الیاف می تواند در مدل های مختلف پارچه مخمل ساده متفاوت باشد. اما هر چقدر درصد پنبه موجود در این پارچه بیشتر باشد کیفیت آن بالاتر است. از این رو بهتر است این پارچه را از فروشگاه های معتبر تهیه کنید تا از کیفیت آن مطمئن باشید.

خرید پارچه مخمل ساده

پیراهن مجلسی و شیک مناسب افراد شیک پوش

استایل های مجلسی یکی از استایل های محبوب و مهم برای خانم ها است. معمولا از این استایل در مراسم های بزرگ مثل عروسی ها و نامزدی ها استفاده می شود. یکی از پرکاربردترین آیتم ها در استایل مجلسی بی شک پیراهن های بلند هستند. در مزون های لباس مجلسی یکی از آیتم هایی که می توانید به فراوانی پیدا کنید، همین پیراهن ها هستند. به خوبی می دانید که گستردگی تنوع و مدل در این پیراهن ها بسیار زیاد است. شما می توانید بسته به سلیقه خود از انواع مدل های دامن، یقه و آستین در این پیراهن ها استفاده کنید.

پیراهن-مجلسی-و-شیک-مناسب-افراد-شیک-پوش

به خوبی می دانید که قیمت پیراهن های آماده موجود در فروشگاه ها و مزون ها بسیار زیاد و بعضا غیر معقول هستند. از این رو خرید پارچه و دوخت آن می تواند یک انتخاب مناسب برای کاهش هزینه ها و دوخت پیراهن ایدئال و مد نظر شما باشد. پارچه ای که برای دوخت پیراهن های زنانه استفاده می کنید، تاثیر زیادی در زیباتر دیده شدن آن دارد. اکثر افراد تصور می کنند که برای دوخت پیراهن های مجلسی فقط باید از پارچه های کار شده و گرانقیمت بهره ببرند. اما این تصور خیلی درست نیست. پارچه های مجلل و کار شده به نوبه خود از زیبایی بی نظیری برخوردار هستند. اما شما می توانید از پارچه هایی با قیمت مناسب تر نیز برای دوخت پیراهن مجلسی خود بهره ببرید. پارچه مخمل ساده با شاین زیبایی که دارد، می تواند یک انتخاب فوق العاده باشد.

پیراهن های فانتزی کوتاه با پارچه مخمل ساده

پیراهن های بلند و مجلسی از جایگاه ویژه ای در دنیای مد برخوردار هستند. اما در کنار این پیراهن ها، پیراهن های کوتاه و فانتزی نیز از محبوبیت بالایی دارند. این پیراهن ها نه تنها در بین دختران جوان که حتی در میان خانم های شیک پوش نیز یکی از محبوب ترین آیتم ها است. ظاهر فانتزی و زیبای این پیراهن ها می تواند سن شما را کمتر نشان دهد. معمولا در این مدل پیراهن ها از دامن های کلوش و آستین های فانتزی استفاده می شود.

پیراهن-های-فانتزی-کوتاه-با-پارچه-مخمل-ساده

همانطور که گفته شد در این پیراهن ها بیشتر از مدل های فانتزی استفاده می شود. برای دوخت این مدل ها شما به پارچه ای انعطاف پذیر و نرم احتیاج دارید. این پارچه ها می توانند امکان دوخت مدل های مختلف را برای شما فراهم کنند. پارچه مخمل ساده یکی از نرم ترین و خوش دوخت ترین پارچه های براق و شاین دار است. از طرفی پارچه مخمل ساده چروک پذیر بسیار پایینی دارد. از این رو نگرانی بابت خراب شدن ظاهر پیراهن خود در بلند مدت نخواهید داشت. یکی از چیزهایی که می تواند ظاهر پیراهن کوتاه شما را زیباتر کند، دوخت اکسسوری های مانند مروارید بر روی آن است. پارچه زمینه شما باید از استحکام بالایی برخوردار باشد تا در صورت دوخت این اکسسوری های دچار خرابی و کشیدگی نشود. پارچه مخمل ساده این ویژگی را دارد و اجازه دوخت اکسسوری های مختلف را به شما می دهد.

خرید پارچه مخمل مجلسی

کت و شلوارهای شیک و لوکس با پارچه مخمل ساده

بعد از استایل اسپرت، مجلسی و کژوال نوبت به استایل های رسمی می رسد. به خوبی می دانید که در بسیاری از موارد این فقط استایل های رسمی هستند که می توانند به کمک ما بیایند. از این رو نقش این استایل ها در زندگی روزمره ما غیر قابل انکار است. برای ساخت استایل های رسمی نیز تعداد آیتم ها خیلی زیاد نیست. در بیشتر استایل های رسمی زنانه از کت و شلوار استفاده می شود. از کت و شلوار نه تنها در استایل اسپرت که حتی در استایل کژوال و مجلسی نیز استفاده می شود.

کت-و-شلوارهای-شیک-و-لوکس-با-پارچه-مخمل-ساده

پارچه و مدلی که برای کت و شلوار خود انتخاب می کنید، تاثیر زیادی در نوع استایل شما دارد. اما در این بین پارچه هایی وجود دارند که می توانید از آن در استایل های مختلف بهره ببرید. پارچه مخمل ساده یکی از آن پارچه ها است. شما می توانید از پارچه مخمل ساده در انواع استایل ها بهره ببرید. اگر از این پارچه بدون آسترکشی بهره ببرید استایل شما به سمت استایل های کژوال می رود. اما در صورت آسترکشی می توانید از آن در یکی استایل رسمی و خانومانه نیز بهره ببرید. همچنین بر روی ست کت و شلوار خود از اکسسوری هایی مثل پولک و و مروارید استفاده کنید. با این کار می توانید یک استایل مجلسی و شیک را برای خود رقم بزنید.

منبع: https://www.moodfabrics.com/blog/trend-report-velvet/

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا