استایلپاییز و زمستانروزمره و کاربردی

پارچه بارانی و مانتو های زنانه ترنچ

اگر دوست دارید یکی از زیباترین استایل های پاییزه و زمستانه با پارچه بارانی را تجربه کنید، مانتوهای ترنچ‌ گزینه ای عالی هستند. مانتوی ترنچ‌ یا بارانی یکی از لباس های کاربردی در هوای سرد می باشند. جالب است بدانید تاریخچه واژه «ترنچ» به زمان های گذشته و دوران جنگ بر می گردد.

افسران جنگ جهانی از این استایل در پوشش خود استفاده می کردند و با مرور زمان، ترنچ‌ جایگاه خود را در میان صنعت مد و فشن باز کرد. ترنچ کت و انواع مانتوهای ترنچ‌ از جذاب ترین آیتم های تیپ زمستانه شما می توانند باشند. پارچه مناسب ترنچ کت، پارچه بارانی است. همچنین دوخت مانتوی ترنچ‌ با پارچه بارانی بسیار خاص و زیبا می‌شود که در ادامه انواع خاص و گوناگون آن را بررسی می کنیم.

جالب است بدانید در ابتدا رنگ کت های ترنچ، خاکی بوده ولی با گذشت زمان، رنگ های زیادی برای دوخت انواع ترنچ کت و مانتوهای آن، در نظر گرفته شده است.

معمولا قد مانتوهای ترنچ‌  به صورت بلند در نظر گرفته می شود. یکی دیگر از ویژگی های مانتو های ترنچ‌، یقه انگلیسی آن ها می باشد. یکی از مشخصه های اصلی مانتوهای ترنچ، وجود 10 عدد دکمه است که در روبروی یکدیگر قرار گرفته اند.

انواع مانتوی ترنچ با پارچه بارانی

یکی از مهم ترین نکاتی که در پوشیدن مانتو یا کت های بلند ترنچ با پارچه بارانی، باید به آن دقت کنید، پوشیدن رنگ های خنثی در این استایل ها است. برای مثال از زیر مانتوی خود می توانید لباس هایی با رنگ های خنثی مثل مشکی، خاکستری، کرم و بژ بپوشید.

یکی از بهترین مزایای مانتوهای ترنچ، خوش ست بودن آن ها است. شما می توانید این مانتوها را با انواع استایل های خود بپوشید و استایل خاص مورد علاقه خود را داشته باشید. برای نمونه در کنار مانتوی ترنچ خود می توانید یک پیراهن آستین بلند یقه گرد ایده خوبی در این استایل است.

همچنین می توانید انواع شلوارهای جین، کتان و غیره را با مانتوی خود ست کنید. در ادامه بهترین استایل مانتوهای ترنچ را معرفی می کنیم.

انواع مدل مانتو ترنچ پاییزی با پارچه بارانی | پارچه نگار

 

مانتوهای ترنچ با پارچه بارانی؛ زنده کننده حس و حال کلاسیک

مانتوهای ترنچ که از پارچه بارانی تهیه شده ان، یکی از گزینه هایی هستند که می توانید در موقعیت های رسمی و کژوال از آن استفاده کنید. مانتو و کت های ترنچ دارای سبک مینیمال هستند و پوششی ایمن در هوای بارانی هستند.

امروزه طراحان کمی خلاقیت را چاشنی مدل ترنچ سنتی کرده اند و شاهد انواع مدل های متنوع و در عین حال مدرن، کت ترنچ و انواع مانتوهای آن هستیم. برای نمونه برخی از مانتوهای ترنچ همراه با کمربند طراحی می شوند و این ویژگی باعث می شود که بتوانید به راحتی آن را به سایز دلخواه خود تنظیم کنید.

وجود کمربند و دکمه هایی که در مانتو و کت های ترنچ قرار داده شده اند به شما این امکان را می دهند، که بتوانید به راحتی ست مورد علاقه خود را به وجود آورید.

یکی دیگر از ویژگی های مانتوهای ترنچ، سبک طراحی و دوخت این مانتوها است. این نوع از مانتوها با ظاهر زیبا و جذابی که دارند، دارای حس و حال کلاسیک نیز هستند. اگر دوست دارید یک استایل کلاسیک پاییزه، زمستانه داشته باشید، مانتوهای ترنچ، بهترین گزینه هستند.

خوش ست و محبوب

کت و مانتوهای ترنچ با پارچه بارانی، همیشه یکی از محبوب ترین لباس های بوده اند؛ زیرا این استایل خاص به شما در ست کردن بسیاری از تیپ هایتان کمک می کند. معمولا مانتوهای ترنچ با انواع استایل ها و تیپ ها به راحتی، ست می شوند.

نکته در پوشیدن و ست کردن کت و مانتوی ترنچ با پارچه بارانی

  • مانتوهای ترنچ ساده را با لباس های رنگی و طرحدار به تن کنید، تا تمامی آیتم های تیپ شما به چشم بیایند؛
  • یک تیپ تک رنگ بزنید و از روی لباس خود، یک مانتوی ترنچ طرحدار انتخاب کنید تا استایلی با انرژی و چشم نواز پیدا کنید؛
  • شما می توانید کت و مانتوی ترنچ را از روی هر لباسی به تن کنید و هیچگونه محدویتی وجود ندارد؛ در نتیجه اگر قصد دارید یک تیپ، کژوال و غیر رسمی با پارچه بارانی بزنید می توانید از زیر یک لباس یا تی شرت سفید به همراه لگ بپوشید و از روی آن مانتو یا کت ترنچ خود را به تن کنید؛
  • کفش های پاشنه بلند و بوت در کنار مانتو و کت ترنچ، استایل شما را به استایلی نیمه کلاسیک، تبدیل می کنند؛
  • اگر می خواهید یک تیپ با کلاس زمستانه بزنید، می توانید یک لباس یقه اسکی، بوت، لگ و مانتو ترنچ بپوشید؛
  • همراه با ترنچ کت یا مانتوی ترنچ خود از اکسسوری های مناسب استفاده کنید؛ برای مثال گوشواره هایی که دارای آویز به جهت پایین هستند، ایده مناسبی می توانند باشند؛ زیرا به خوبی نمایان هستند و جلوه ای ویژه دارند.

قیمت پارچه بارانی

آیا می شود مانتوی ترنچ با پارچه بارانی را زمانی که هوا خیلی سرد نیست، پوشید؟

مانتوهای ترنچ  که با پارچه بارانی دوخته شده اند، بسته به نوع دوخت و مواد استفاده شده در آنها، برای انواع آب و هوا طراحی شده اند؛ و نکته مهم این است که شما مانتوی مناسب برای فصلی که می خواهید را تهیه کنید. این مانتوها را می توانید در انواع فصل های پاییز، زمستان و حتی بهار هم بپوشید. فقط بر اساس فصلی که در آن هستید، می توانید لباس های متناسب با آن را ست کرده و بپوشید.

در صورتی که هوا خیلی سرد نباشد، می توانید آن را به صورت جلو باز با یک لباس آستین بلند بپوشید؛ چنانچه هوا خیلی سرد شد، می توانید یک لباس یقه اسکی را با آن همراه کرده و کمربند آن را ببندید.

یک کیف چرمی می تواند این استایل شما را زیباتر کند. در استایل خود، اکسسوری های زیبا و مناسب را فراموش نکنید. برای مثال یک گردنبند کوتاه، ایده ای کاربردی در این استایل است. این تیپ، یک تیپ رسمی است که می توانید آن را در موقعیت های رسمی مثل قرار های رسمی و کاری بپوشید.

ایده دوخت مانتوهای ترنچ پاییزه با پارچه بارانی

اگر آب و هوای محل زندگیتان خیلی سرد نیست، می توانید از ایده های دوخت مانتوی ترنچ با پارچه بارانی، برند بربری کمک بگیرید. برای نمونه دوخت یک مانتو ترنچ بدون آستین، ایده جذابی به نظر می رسد. این استایل را می توانید با دامن و یک لباس آستین بلند بپوشید. همچنین یک کتونی راحت، این استایل را بسیار کژوال و راحت می کند.

اگر قصد دارید این تیپ را برای محل کار بزنید، بهتر است این مانتو را با کمربند ببندید. در چنین استایلی می توانید کفش های رسمی و پاشنه بلند بپوشید و استایلی رسمی داشته باشید.

انواع مانتوهای ترنچ

جدید ترین تیپ 2021 با مانتو ترنچ و پارچه بارانی 

بسیاری از دخترخانم ها و خانم های جوان عاشق لباس هایی هستند که دارای پلیسه و کمربند های ظریف است؛ زیرا این ویژگی ها باعث می شود، تیپی جذاب دخترانه و بسیار زیبایی ایجاد شود. اگر شما هم از این دسته افراد هستید که عاشق ظرافت کاری های لباس های دخترانه هستید، ایده این استایل، توجه شما را جلب می کند.

در این استایل کلاسیک می توانید از زیر مانتوی ترنچ که با پارچه بارانی تهیه شده، یک تاپ ساده بپوشید و از تیپ جذابی بهاری خود لذت ببرید.

استایلی مناسب برای خانم های مسن با پارچه بارانی 

بالا رفتن سن به این معنا نیست که دیگر شما نمی توانید خوش تیپ باشید و استایل های جذاب و خاص بزنید؛ بلکه با بالاتر رفتن سن، بهتر است از آیتم هایی استفاده کنید که استایل شیک، چشم نواز و ساده ای را برای شما ایجاد می کنند. مانتوی ترنچ در کنار اینکه می تواند یکی از زیباترین المان های کمد خانم های جوان باشد، می تواند یکی از بهترین استایل ها برای خانم های سن بالا نیز باشد.

توجه داشته باشید که منظورمان از استایل های ساده، استایلی نیست که در آن همه رنگ ها را کنار بگذارید و فقط از یک رنگ پایه استفاده کنید. در واقع در این استایل می توانید رنگ های متوازن با یکدیگر را انتخاب کنید.

برای مثال می توانید یک لباس طرح دار از زیر مانتو ترنچ با پارچه بارانی بپوشید؛ شلوار راسته و مانتو ترنچ قهوه ای در این تیپ، ایده جذابی خواهند بود. می توانید این مانتو را به صورت جلو باز به نحوی که طرح لباستان خود نمایی کند، بپوشید.

مانتوی ترنچ چه رنگی انتخاب کنیم؟

رنگ مانتو و لباس شما هیچ ربطی به رنگ پوست شما ندارد. پس اجازه ندهید این ایده اشتباه در خصوص رنگ پوست و لباس، شما را محدود کند. تنها چیزی که در این بین اهمیت دارد، انتخاب های هوشمندانه ای است که استایل شما را تشکیل می دهند.

برای مثال مانتوهای ترنچ، همان اندازه که به افراد سفید پوست و گندمی می آیند به افراد برنزه با پوست های تیره تر نیز می آیند. می توانید یک مانتوی ترنچ کرمی را انتخاب کنید. در این استایل از زیر مانتوی ترنچ یک یقه اسکی مشکی بپوشید. شلوار جین ایده بسیار جذابی در تکمیل این تیپ است.

در انتخاب رنگ مانتو ترنچ خود، به استایلتان دقت کنید. رنگی را انتخاب کنید که بیشتر به تیپ شما بخورد. حتی اگر فکر می کنید یک مانتو ترنچ زرد، استایل شما را تکمیل می کند و با آن حس خوبی دارید و راحت هستید، در انتخاب آن، درنگ نکنید.


مقاله مرتبط: پاییز و زمستان 1400 چه رنگ‌هایی ترنده؟ (رنگ‌های مد امسال بر اساس گزارش پنتون)


مانتوهای ترنچ با پارچه بارانی مناسب برای افراد چاق 

اگر از دسته افرادی هستید که دارای وزن و سایز بالایی هستید، اصلا نگران نباشید؛ زیرا شما هم می توانید یک مانتوی ترنچ جذاب کلاسیک داشته باشید. هر تعداد لباسی را که می خواهید می توانید بپوشید و از روی آن تنها یک مانتو ترنچ به تن کنید. مدل کت و مانتوی ترنچ به نحوی است که به راحتی می توانید آن را بپوشید بدون اینکه دغدغه نمایان شدن اندامتان را داشته باشید.

یک استایل جذاب که می توانید امتحان کنید، را به شما معرفی می کنیم. یک تاپ مشکی را به همراه یک شلوار جین فاق بلند بپوشید. در این استایل، مانتوی قهوه ای ترنچ با پارچه بارانی را برای استایل خود،انتخاب کنید.

یک کیف با طرح پلنگی می تواند ایده بسیار زیبایی در این تیپ باشد. همچنین صندل مشکی برای تکمیل این تیپ پیشنهاد می شود. البته بر اساس آب و هوایی که در آن هستید، نوع کفش خود را انتخاب کنید.

ایده مانتوهای ترنچ طرح دار

زمانی که به بحث استایل می رسیم، نمونه های دارای نقش و نگار با الگوهای جذاب، به چشم می آیند. اگر به مانتوهای ترنچ طرحدار با پارچه بارانی علاقه مند هستید، می توانید آن ها را با لباس و شلوارهای ساده بپوشید. برای مثال در استایل خود با مانتوی طرحدار ترنچ، از زیر مانتو، یک لباس مشکی ساده بپوشید.

یک شلوار جین مشکی نیز در تیپ شما می تواند بسیار عالی باشد. در این استایل می توانید از گوشواره های گرد استفاده کنید.

مانتوی ترنچ و شلوار چرم

یکی از بهترین راه های تیپ زدن در فصل زمستان، انتخاب یک شلوار چرمی است که در تابستان نمی توانید آن را در استایل خود بگنجانید. ترکیب شلوار چرمی و مانتوی ترنچ، ایده بسیار جذابی خواهد بود که با امتحان کردن آن، این تیپ، استایل مورد علاقه شما در زمستان خواهد شد. این استایل، استایل بسیار شیکی است. در استایل می توانید از بوت پاشنه بلند استفاده کنید تا تیپی زمستانی تر داشته باشید.

چگونه تیپی رسمی با مانتوی ترنچ با پارچه بارانی، داشته باشیم؟

یکی از سوالات خانم ها، نداشتن ایده مناسب با مانتو  و پارچه بارانی، برای استایل رسمی است. ولی طراحی یک استایل رسمی با مانتو ترنچ بسیار راحت است. مانتوی ترنچ سرمه ای را برای این تیپ در نظر بگیرید. مانتوی ترنچ خود را با لگ مشکی بپوشید. کفش های مشکی با پاشنه متوسط نیز گزینه جذابی در این استایل هستند. این استایل  با ویژگی هایی که ذکر کردیم، قطعا بسیار زیبا و خاص می شود.

 

شال گردن و مانتوی ترنچ؛ استایلی خاص برای نوجوانان

ایده دوخت مانتو پاییزه

یکی از تیپ های زیبا که می توانید با مانتو ترنچ بزنید، استفاده از یک شال گردن در کنار آن است. این استایل، تیپی مناسب برای نوجوانان و جوانان است. در تیپ های روزمره برای رفتن به مدرسه، دانشگاه و سرکار می توانید این تیپ زیبا را بزنید. چرا که این استایل، استایلی گرم در هوای سرد پاییزی و زمستانی است.

کفش های اسپرت و راحتی در این استایل، ایده خوبی به نظر می رسند. برای گرمای بیشتر در این استایل می توانید از پاپوش های بلند برای گرم کردن پا خود استفاده کنید.

بوت های بلند و مانتو ترنچ

زمستان بهترین زمان برای به نمایش گذاشتن بوت های بلند شما است. از زیر مانتوی ترنچی که با پارچه بارانی دوخته شده، می توانید یک لباس ساده بلند تا زیر روی زانو بپوشید. این استایل، استایلی خاص و کژوال است.

مانتو ترنچ و پاشنه بلند

یکی دیگر از بهترین روش های استفاده از ترنچ کت با پارچه بارانی، ست کردن آن با کفش پاشنه بلند همرنگ آن است. به راحتی می توانید این تیپ را سر کارتان یا زمانی هایی که به بیرون می روید، بپوشید. این استایل خاص با جلوه ویژه ای که در تیپ شما به وجود می آورد، مورد تحسین افراد زیادی قرار می گیرد.

خرید انواع پارچه بارانی

شلوار چهارخانه و مانتو ترنچ

شلوارهای چهارخانه شلوارهایی شیک و با مزه هستند. بنابراین اگر می خواهید تیپی خاص و بامزه به همراه مانتو یا کت ترنچ با پارچه بارانی داشته باشید، این شلوارها را پیشنهاد می کنیم.

شلوارهای چهارخانه دارای نمونه های متعدد و بسیار زیادی هستند. هر رنگی از این شلوارهای چهارخانه را که دوستدارید را می توانید با یک مانتوی ترنچ خنثی بپوشید. علاوه بر موارد ذکر شده در این استایل با مانتو ترنچ، می توانید از کفش های پاشنه دار طرح دار استفاده کنید.

استایل ترنچ و سلبریتی ها

سلنا گومز که یکی از محبوب ترین سلبریتی های جهانی است با کت بلند ترنچ خود، افراد زیادی را به وجد آورده است. سلنا در این استایل کلاسیک، یک شلوار جین را به همراه پلیور گرم مشکی، پوشیده است. یک کت مشکی بلند ترنچ که با پارچه بارانی دوخته شده، را در این استایل وارد کرده و مدل موهای خود را نیز به حالت موجی شکل در آورده است.

استایل سلبریتی ها با مانتو ترنچ با پارچه بارانی

مانتوی ترنچ و زیری سفید

اگر قصد دارید مانتو ترنچ خود را به صورت جلو باز به تن کنید، کافی است تا از زیر آن یک پیراهن سفید بپوشید. حتی در مراسم هایی که لباس سفید به تن می کنید نیز می توانید از یک کت یا مانتوی ترنچ به عنوان رویی استفاده کنید. این استایل، استایلی پوشیده و همچنین زیبا می شود.

جلیقه و مانتوی ترنچ با پارچه بارانی

یکی از خاص ترین استایل ها با مانتو ترنچ، پوشیدن یک جلیقه از زیر مانتو است. از آنجایی که در فصل زمستان هوا سرد است، در نتیجه انتخاب لباس های چند لایه در استایل، ایده خوبی خواهد بود. در این استایل زمستانه از زیر کت یا مانتو ترنچ خود با پارچه بارانی، می توانید، یک جلیقه گرم بپوشید و سپس کت را از روی آن به تن کنید. استفاده از یک شلوار جذب طرح دار در این استایل پیشنهاد می شود.

مانتو ترنچ برای سر کار

شما می توانید از مانتو ترنچ برای رفتن هر روزه، به محل کار استفاده کنید. این مانتو، حالتی رسمی و حرفه ای به تیپ شما می دهد و آن را برای سر کار رفتن، بسیار ایده آل می کند.

در این استایل، کفش های رسمی مخصوص به کار را بپوشید؛ می توانید از یک کفش چرمی، استفاده کنید. از زیر مانتو ترنچ خود می توانید یک تی شرت بپوشید و آن را در داخل شلوارتان قرار دهید.

مدل موی مناسب با مانتوی ترنچ با پارچه بارانی

مدل موهای حالت دار؛ مدلی هماهنگ با مانتوهای ترنچ

یکی دیگر از مواردی که در استایل زیبای شما با مانتو ترنچ اهمیت فراوانی دارد، مدل موی مناسبی است که می توانید انتخاب کنید. زمانی که مانتو و کت ترنچ می پوشید باید مطمئن باشید که مدل موی مناسبی را در این استایل انتخاب کرده اید.

یکی از مدل های شیک که با مانتو ترنچ هماهنگ است، مدل موی حالت دار می باشد. این مدل مو، ظاهر شما را جذاب تر کرده و همچنین ظاهر شما را زنده و بشاش می کند.

استایل وینتیج با مانتو ترنچ

اگر به سبک وینیتج و لباس هاس خوش استایل علاقه دارید، بنابراین می توانید با مانتو ترنچ، استایل مورد علاقه خود را ایجاد کنید. در این استایل، از یک لباس یقه اسکی استفاده کنید.

شلوارهای لی فاق بلند نیز در این استال گزینه خوبی خواهند بود. در نهایت یک کتونی بند دار، استایل شما را تکمیل می کند. در چنین استایلی پیشنهاد می کنیم از مانتو ترنچ با پارچه بارانی با قدی بلند استفاده کنید.

کمربند را بالا ببندید!

برای داشتن تیپی گرم و ظاهری زمستانه می توانید کمربند مانتو خود را ببندید. از کمربندهای رنگی هم می توانید در این تیپ استفاده کنید. همچنین می توانید با استفاده از پارچه بارانی خود ترنچ، یک نوار بدوزید و آن را به صورت پاپیون به صورت کمربند ببندید.

ظاهر کژوال

همانگونه که می توانید از مانتوی ترنچ که با پارچه بارانی دوخته شده اند، در سر کار خود و محیط های رسمی استفاده کنید، به راحتی می توانید تیپی کژوال را با آن ایجاد کنید. در این تیپ بهتر است ،  رنگ های خنثی در استایل خود استفاده کنید.

یک شلوار جین و کفش راحت، تیپ شما را تکمیل می کند. همچنین می توانید یک بافت طوسی بپوشید و از روی آن مانتوی ترنچ به تن کنید.

استایل مناسب با مانتوی ترنچ قرمز

زمستان، فصل جذابی است که می توانید از انواع رنگ های جذاب و شاداب استفاده کنید. به همین دلیل می توانید از رنگ های زیادی در استایل خود استفاده کنید که ظاهر شما را چشم نواز کنند.

رنگ قرمز یکی از بهترین انتخاب ها است. برای نمونه می توانید از زیر کت و مانتوی ترنچ   خود که با پارچه بارانی تهیه شده، یک لباس مشکی بپوشید. در این استایل زیبا، شلوار لی به خوبی خود نمایی می کند.

استفاده از اکسسوری های مناسب و پارچه بارانی 

یکی از راه های عالی برای متفاوت و جذاب تر به نظر رسیدن با مانتو ترنچ و پارچه بارانی، استفاده از اکسسوری های مناسب است. برای مثال، کمربند های خاص می توانند خود نمایی ویژه ای روی مانتو ترنچ شما داشته باشند.

استایل های مدرن با پارچه بارانی و مانتوی ترنچ

تلیفیقی از مدرنیته در مانتو ترنچ

یکی از استایل های زیبایی که می توانید با پارچه بارانی کرمی داشته باشید، دوخت یک مانتوی ترنچ با آستین های آزاد است. در این استایل می توانید از رنگ سرمه ای برای لایه درونی مانتو استفاده کنید. رنگ مناسب در نظر گرفته شده برای مانتو نیز رنگ قهوه ای کم رنگ است.

مدل یقه شکاری، این تیپ را خاص تر می کند. در طراحی یقه این لباس می توانید در برخی از قسمت های آن از رنگ سرمه ای استفاده کنید. قد این مانتو را تا روی پا در نظر بگیرید.

یک نیم بوت چرم مشکی می تواند استایل شما را بسیار خاص تر و زیباتر کند. در کناره های این مانتو نیز می توانید دو عدد جیب به حالت اریب قرار دهید.


حتما بخوانید: پارچه بارانی و جدید ترین استایل های ۲۰۲۲


ایده دوخت مانتو ترنچ دخترانه

یکی از استایل های زیبای دخترانه، با مانتو ترنچ، یک مانتوی کرمی با پارچه بارانی تا روی زانو است. از زیر این مانتو می توانید یک لباس طرح دار ارتشی با یقه بسته بپوشید. یک شلوار راسته مشکی به همراه نیم بوت قهوه ای چرم سوخته، این استایل را بی نظیر می کند.

ست پیراهن و مانتوی ترنچ

مانتوی زنانه و زیبای ترنچ که می توانید برای خود با پارچه بارانی طراحی کنید، این ایده است. در این استایل، قد مانتو را تا زیر زانو در نظر بگیرید. از داخل می توانید یک پارچه آستری بری بری برای این استایل قرار دهید.

رنگ مد نظر برای این مانتو رنگ شیری است. یک شلوار شیری مام استایل فاق بلند را با این مانتو بپوشید. یک پیراهن با رنگ بژ، می تواند ایده ای جذاب در این تیپ باشد. کفش های بند دار چرمی مشکی نیز ایده خوبی در این استایل زیبا خواهند بود.

ایده دوخت مانتوی دو رنگ با پارچه بارانی

کژوال و جذاب

اگر علاقه دارید تیپی شاد و همچنین خاص داشته باشید، این استایل با مانتوی ترنچ و پارچه بارانی، توصیه خوبی خواهد بود. در این تیپ میتوانید از یک مانتو ترنچ که قد آن تا زیر زانو می آید، استفاده کنید. یک شلوار آبی روشن آزاد بپوشید. از زیر مانتو نیز یک بلوز ساده نارنجی به تن کنید. کفش مناسب در این استایل، یک بوت طرحدار پاشنه بلند خواهد بود.

مانتوی ترنچ دو رنگ

در این تیپ زیبا می توانید از دو رنگ پارچه در استایل خود استفاده کنید. در واقع طراحی این مانتوی ترنچ به این صورت است که یک سمت آن با پارچه بارانی به رنگ کرمی بوده و سمت دیگر آن نیز با پارچه بارانی مشکی دوخته شده است. بوت مشکی بلند چرمی، استایل شما را جذاب تر می کند.

پیراهن طرحدار و مانتوی ترنچ

اگر قصد دارید تیپی پوشیده و بسیار زیبا داشته باشید، این استایل با مانتو ترنچ و پارچه بارانی، توجه شما را به خود معطوف می کند. در این استایل از زیر مانتو ترنچ می توانید یک پیراهن آستین بلند که قد آن تا روی پا بیاید بپوشید. یک مانتوی ترنچ به رنگ کاراملی را برای این استایل انتخاب کنید.

یک نیم بوت کوتاه چرم قهوه ای، استایل شما را بی نظیرتر می کند. در سر آستین و سر شانه این مانتو می تواند یک نوار رد شود و خرج کار گذاشته شود. یک کیف دستی قهوه ای با طرح های ریز، استایل شما را فوق العاده تر می کند.

پارچه طرحدار در استایل های مدرن

شلوار راه راه و مانتو ترنچ

در استایل جذاب خود با مانتو ترنچ می توانید از یک شلوار قهوه ای راه راه آزاد استفاده کنید. قسمت پایینی این شلوار را می توانید در حدود 3 سانتی متر، تا بزنید. یک مانتوی ترنچ قهوه ای روشن در این استایل انتخاب کنید. بوت های قهوه ای نیز ایده جذابی در این استایل هستند.

ترکیبی جذاب از کت توئیت و مانتو ترنچ

در چنین استایلی می توانید یک مانتو ترنچ با پارچه بارانی قهوه ای روشن را با دامن توئیت ست کنید. در این استایل دقت کنید کمربند مانتو را به نحوی ببندید که زیبایی و طرح های دامن پیدا باشد.

طرح های چهار خانه این دامن زیبا، استایل شما را وزین تر می کند. یک کتونی و کیف مشکی، این استایل زیبا را همه چیز تمام می کند.

ترکیب استایل چرم و مانتو ترنچ

در این استایل خاص، دو نمونه از پارچه های زمستانی با یکدیگر ترکیب شده اند. استفاده از آیتم های چرم و پارچه بارانی در کنار یکدیگر در استایل شما می تواند بسیار خاص باشد. در این استایل می توانید، از یک بارانی ساده به رنگ نخودی که تا پایین پای شما می آید، استفاده کنید.

دستکش و کفش های چرمی مشکی، از عناصر زیبای چرمی به کار رفته شده در این ست می باشند. از زیر مانتوی ترنچ خود نیز می توانید یک لباس مشکی ساده بپوشید. یک شلوار طوسی ساده نیز ایده جذابی در استایل شما خواهد بود.

ترکیب پارچه بارانی و پارچه توئیت در استایل های جذاب زنانه

مام استایل و مانتو ترنچ

شلوار مام استایل که در صنعت مد و فشن امروزه یکی از محبوب ترین نوع شلوار محسوب می شود، می تواند ترکیبی فوق العاده را با مانتو ترنچ به وجود بیاورد. در این استایل زیبا می توانید یک مانتوی کرمی ترنچ با پارچه بارانی را که قد آن تا بالای زانو بیاید را طراحی کنید.

در این تیپ زیبا از شلوار آبی کم رنگ مام استایل استفاده می شود. یک کفش قهوه ای بدون پاشنه و راحت، این استایل را بسیار خاص می کند. همچنین می توانید یک کوله چرمی را در این استایل استفاده کنید. این استایل زیبا با شکل و شمایل خاصی که دارد، مناسب برای مکان هایی مثل دانشگاه و سر کار می باشد.

ترکیبی زیبا در استایل سفید با مانتوی ترنچ

یکی از استایل های خاصی که می توانید با پارچه ترنچ داشته باشید، دوخت یک مانتوی بلند ترنچ است که قد آن تا زیر زانو می آید. جذاب ترین ویژگی این استایل، استفاده از آیتم های سفید است. برای مثال می توانید، از یک دورس سفید و یک شلوار کتان سفید در این تیپ استفاده کنید.

یک نیم بوت چرمی قهوه ای با طرح پوست ماری می تواند استایل شما را خاص تر کند. در این استایل همچنین می توانید از یک کیف قهوه ای پر رنگ چرمی نیز استفاده کنید و خالق تناژ رنگی بسیار خاصی در استایل خود باشید.

مانتو ترنچ به همراه شلوار جذب

بسیاری از افراد به دلیل اینکه بسیاری از مواقع از شلوارهای جذب در استایل خود استفاده کرده اند، به آن ها عادت کرده اند. البته که نمی توان منکر حالت زیبای این شلوار ها در تیپ خود باشیم.

یکی از جذاب ترین استایل هایی که می توانید با مانتو ترنچ و شلوار لی داشته باشید، دوخت یک مانتو  با پارچه بارانی تا روی زانو است. در این استایل از یک شلوار لی آبی کم رنگ جذب استفاده کنید و استایل خاص خود را داشته باشید.

یک کفش عروسکی ورنی مشکی، تیپ شما را بسیار خاص تر می کند. این استایل بهاری، می تواند از زیباترین استایل های شما باشد.

شلوار اور سایز و مانتوی ترنچ با پارچه بارانی

یکی از محبوب ترین نوع لباس ها، لباس های اور سایز است. در استایلی که می خواهیم معرفی کنیم از شلوار اورسایز مشکی استفاده شده است. در این استایل قد مانتو ترنچ با پارچه بارانی را تا روی زانو بگیرید. یک کت لی آبی کوتاه، ایده جذابی برای زیر مانتو ترنچ شما می تواند باشد.

یک کیف بزرگ چرمی قهوه ای، استایل شما را دیدنی تر خواهد کرد. در این استایل زیبا می توانید از کتونی تخت سفید استفاده کنید.

از زیر کت لی خود نیز می توانید یک لباس یقه اسکی سفید بپوشید که آستین آن از زیر لباس شما به بیرون بیاید. این استایل می تواند استایلی گرم برای روزهای بسیار سردی که در زمستان منتظرش هستید، باشد.

انواع ایده های دوخت مانتو ترنچ

استایلی مناسب و شیک روزمره برای خانم ها

اگر در هوای خیلی سردی از پاییز یا زمستان به سر نمی برید، یا قصد دارید یک تیپ بهاری بزنید، ایده این استایل را به شما پیشنهاد می کنیم. در این استایل زیبا می توانید یک مانتوی ترنچ قهوه ای روشن با پارچه بارانی ک تا زیر زانو می آید، طراحی کنید.

یک شلوار لینن، همراه خوبی در این استایل است. یک بلوز سفید از زیر مانتو بپوشید و آن را درون شلوار قرار دهید. سپس می توانید آن را با یک کفش راحتی سفید، ست کنید. یک عدد کیف قهوه ای روشن، مکمل جذابی در استایل شما خواهد بود.

ترکیب مانتوی ترنچ با پارچه بارانی و لباس مشکی

رنگ مشکی رنگی خنثی است که در بسیاری از استایل ها به کمک شما می آید. در این استایل جذاب می توانید یک پیراهن مشکی بپوشید. قد پیراهن را به طوری طراحی کنیدکه تا روی زانوی شما بیاید.

دکمه های مشکی براق در این تیپ، ایده بسیار خوبی است. یک نیم بوت و کیف چرم را می توانید در این استایل ست کنید. اکسسوری مناسب در این استایل می تواند یک گردنبند چند طبقه باشد.

پیراهن آبی و مانتوی ترنچ

استایل جذاب و جالب توجهی که می توانید با مانتو ترنچ با پارچه بارانی داشته باشید. پوشیدن یک یپراهن آبی دکمه دار از زیر این مانتو است. در طراحی این پیراهن، آستین ها به صورت بلند هستند. به نحوی که آستین پیراهن را می توانید از زیر مانتو در بیاورید و سپس تا بزنید.

این پیراهن از قسمت یقه، دارای دکمه های سفید است. قد مانتو نیز تا روی زانو می آید. این استایل خاص را می توانید با یک کتونی سفید بند دار بپوشید.

انواع استایل های زیبا پاییزه

استایلی مناسب با پارچه بارانی

یک تیپ جذاب برای هوای بارانی، ست مانتو ترنچ با پارچه بارانی و جین است. در این استایل زیبا می توانید یک شلوار لی با قد 90 سانتی متر بپوشید.

کفش و کیف چرم، را با یکدیگر در این استایل ست کنید. رنگ مانتو ترنچ شما در این تیپ، باید کرمی باشد. یک پیراهن یقه گرد مشکی از زیر مانتوی ترنچ بپوشید تا این استایل تکمیل شود.

مانتو ترنچ با یقه خاص  

یقه و آستین قسمت هایی از لباس هستند که اگر دارای شکل و شمایل خاصی باشند، استایل شما را جذاب تر می کنند. برای نمونه در این استایل یقه های لباس را می توانید به صورت یقه شکاری طراحی کنید.

ویژگی خاص این استایل این است که لبه یقه های آن، دارای حالت گرد است. همچنین یک ست لباس و شلوار مشکی از زیر این کت بپوشید. کیف مشکی چرم و یک کفش راحتی چرم، همراه خوبی در این استایل هستند.

مانتو کوتاه ترنچ

اگر به مانتوهای کوتاه علاقه دارید، و می خواهید مانتوی زمستانه و پاییزه کوتاهی انتخاب کنید، یک مانتوی ترنچ کوتاه با پارچه بارانی، گزینه مناسبی است.

قد این مانتو را می توانید تا روی ران پا در نظر بگیرید. یک تاپ مشکی یقه هفت یا پیراهن آستین کوتاه مشکی، برای زیر این مانتو پیشنهاد می شود. یک شلوار مشکی راسته را نیز می توانید در این استایل بپوشید.

لباس راه راه و مانتوی ترنچ با پارچه بارانی

یکی از انواع لباس های ساده که بسیاری از برندها آن را تولید می کنند، بلوزهای راه راه هستند. در این استایل می توانید یک بلوز آستین بلند از زیر مانتو ترنچ خود بپوشید. در دو ردیف جلوی مانتو، دکمه های کرم قهوه ای بگذارید. این استایل را می توانید با یک کیف دستی پلنگی داشته باشید. شلوار مشکی راسته نیز استایل شما را تکمیل و خاص تر می کند.

مانتو ترنچ بهاری و پارچه بارانی 

یک مانتوی ترنچ بهاری با پارچه بارانی، که رنگ و لعاب بهار را با خود به همراه دارد، یک مانتوی ترنچ آبی آسمانی است. در این استایل می توانید یک شلوار لی متناسب با رنگ مانتوی خود بپوشید. صندل بند دار قهوه ای پاشنه دار، استایل شما را جذاب تر می کند.

در این استایل می توانید یک پیراهن سفید از زیر مانتو ترنچ بپوشید. از گردنبند های گرد نیز می توانید به عنوان اکسسوری مناسب این استایل استفاده کنید. یک شلوار جین تیره، راسته بپوشید. ایده جذابی که می توانید در پوشیدن این شلوار پیاده کنید، این است که آن را کمی تا بزنید.

مانتوی ترنچ بلند و شلوار لی

در این استایل مینیمال می توانید با کمربند، استایل زیبای خود را به نمایش بگذارید. در واقع می توانید کمربند را به صورت پاپیونی ببندید؛ از آنجایی که طراحی این مانتو به صورت ساده است، در نتیجه یک پاپیون جذاب در این استایل، بسیار شیک و زیبا خواهد بود.

ایده دوخت انواع مانتوهای ترنچ با پارچه بارانی

در این مقاله به معرفی انواع کت و مانتوهای ترنچ با پارچه بارانی پرداختیم. پارچه بارانی یکی از پارچه هایی است که در فصل سرما برای گرم کردن افراد، کاربرد ویژه ای دارد.

خوب است بدانید سبک ترنچ از زمان های گذشته و پوشش نظامیان گرفته شده است. با گذشت زمان، استایل مدرنیته در آن راه پیدا کرده و امروزه دیگر، مدل های بسیار متنوع و خاصی از استایل های ترنچ را می بینیم. مانتوهای ترنچ به گونه ای طراحی شده اند که از انواع مدل های آن می توان برای پوشش دخترخانم ها، خانم های جوان و همچنین افراد مسن استفاده کرد.

یکی دیگر از مزایای استایل ترنچ، این است که به راحتی می توانید آن را با استایل های گوناگون همراه کنید. اگر قصد دارید استایلی رسمی یا کژوال داشته باشید هیچ فرقی نمی کند. زیرا مانتوهای ترنچ تمامی این استایل ها را پوشش می دهند.

به تنها نکته ای که در انواع استایل باید دقت کنید، استفاده از اکسسوری های مناسب می باشد. حتی خانم های چاق به راحتی می توانند از مانتوهای ترنچ استفاده کنند و نگران نمایان بودن بدن خود نباشند. استایل های جدید مانتوهای ترنچ همچون مانتوهای دو رنگ، هر شخصی را به وجد می آورد.

منابع: www.uniqlo.comwww.outfittrends.com

5/5 - (7 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا