اخبارسلبریتی ها

۵ استایل با پارچه سیلک از آنجلینا جولی

آنجلینا جولی یکی از پرآوازه ترین بازیگران هالیوود است که در بسیاری از رویداد ها و فرش قرمز ها با لباس های زیبا و بینظیری با پارچه سیلک ظاهر می شود. اندام ترکه ای و باریک وی جذابیت پارچه سیلک را بیشتر می کند و هر کدام از این لباس ها چشم نواز تر از پیش جلوه می کنند. در ادامه چند استایل مختلف از آنجلینا جولی که در آن از پارچه سیلک استفاده شده است را می بینید.

به روز ترین رنگبندی از پارچه سیلک

آنجلینا جولی در پیراهن یقه دراپه با پارچه سیلک مشکی

یقه دراپه یا یقه شل یکی از مدل های بسیار مناسب با پارچه سیلک می باشد، مخصوصا اگر در قسمت سرشانه با بند باریکی به قسمت پشت وصل شده باشد. این پیراهن جذاب مشکی آنجلینا جولی، دامن فون۳ چاکداری نیز دارد که باعث شده مدل دراپه بالاتنه لباس بیشتر دیده شود.

آنجلینا جولی با پیراهن سیلک مشکی دراپه

پیراهن آستین بلند با پارچه سیلک قهوه ای

پیراهن آستین بلندی که بر تن آنجلینا جولی است نشان از این دارد که پارچه سیلک برای لباس های کمتر رسمی نیز کاربردی و مناسب است. این پیراهن که در قسمت زیر یقه دارای پیلی های مورب است، به عنوان مانتو برای قرار های رسمی بیرون از منزل بینظیر است.

پیراهن قهوه ای با پارچه سیلک آنجلینا جولی

بلوز آستین بلند و پارچه سیلک سفید

بلوز آستین بلند سفیدی که در این استایل با دامن چرم ست شده است، از جنس پارچه سیلک می باشد. پارچه سیلک علی رغم نازکی و ظرافت و راحتی که دارد برای استفاده روزمره مناسب نمی باشد. این بلوز یقه هفت با آستین مچ دار انتخاب خوبی برای دورهمی و مهمانی ها است.

بلوز سیلک و دامن چرم آنجلینا جولی


حتما بخوانید: 6 استایل حجاب با پارچه سیلک


آنجلینا جولی در پیراهن یک طرفه و پارچه سیلک مشکی

پیراهن سیلک مشکی مدل رومی یا یک طرفه که آنجلینا به تن کرده است از آن دسته لباس هایی است که نشان دهنده سبک و سلیقه شخصی اوست. در بسیاری از رویداد ها و مراسم ها وی را با پیراهن های متنوع با پارچه سیلک و حریر می بینیم که همانند این پیراهن کاملا آزاد و گشاد هستند. استفاده از این پارچه های لخت و ظریف بخشی از استایل شخصی آنجلینا جولی است.

پیراهن مدل رومی با پارچه سیلک

پیراهن کمربندار با پارچه سیلک نقره ای

همانطور که گفته شد پیراهن های آزاد با پارچه های لخت یکی از استایل های محبوب آنجلینا جولی است، در این تصویر پیراهن نقره ای کمربند داری را در همین استایل مشاهده می کنید. پیراهن نقره ای با پارچه سیلک که وی در یکی از مراسم های فرش قرمز به تن کرده است با بالاتنه مدل بلوزان و گشادی که دارد بسیار برازنده باریک اندام ها می باشد.

مشاهده رنگ های زیبا از پارچه سیلک

پارچه سیلک نقره ای برای پیراهن مجلسی

 

1.7/5 - (6 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا