اخبارسلبریتی ها

نینا دوبرو و ۶ استایل با پارچه نخی

نینا دوبرو بازیگر ۳۱ ساله بلغاری ـ کانادایی است. نینا دوبرو به خاطر بازی در سریال خاطرات یک خون آشام به شهرت رسید. نینا دوبرو برای استایل روزمره و نیمه کژوال خود از لباس هایی با پارچه نخی بسیار استفاده می کند. نینا دوبرو در پیراهن هایی با پارچه نخی به وفور دیده شده است. عکس های مختلف وی در رویداد های نیمه رسمی و یا عکس های زندگی شخصی روزمره او که توسط پاپاراتزی ها گرفته شده است، با لباس های مختلفی با پارچه نخی دیده شده است.

خرید پارچه نخی گلدار ریز

پیراهن نینا دوبرو با پارچه نخی ساده

یکی از تصاویر نینا دوبرو که در یک رویداد گرفته شده است او را با پیراهن صورتی رافل داری نشان می دهد. این پیراهن نینا دوبرو با پارچه نخی ساده دوخته شده است. وی که سلیقه بسیار خوبی در انتخاب لباس دارد در این پیراهن صورتی رنگ بسیار جذاب ظاهر شده است. جلزونی یا رافلی که در کناره پیراهن نینا دوبرو دوخته شده است شکلی زیبا و فانتزی ایجاد کرده است.

پیراهن صورتی نخی نینا دوبرو

رنگ جذاب این پیراهن زیبایی خاصی را به نینا دوبرو هدیه کرده است. از طرفی برشی که در پایین پیراهن نینا دوبرو ایجاد شده است، هارمونی و همخوانی زیبایی با رافل لباس رقم زده است. رنگ های تند و جیغ پارچه های نخی برای پیراهن هایی با این سبک بسیار مناسب است. همان طور که مشاهده می کنید این پیراهن به صورت اور سایز طراحی شده است و شکل یونیکی را برای نینا دوبرو رقم زده است.

پارچه نخی زمینه تیره با گل های سفید

نینا دوبرو معمولا برای استایل روزمره خود از پیراهن های کوتاه استفاده می کند. یکی از این استایل ها، در این تصویر با پیراهنی بلند دیده شده است. پارچه نخی این پیراهن همچون عکس اولی که مشاهده کردید، دارای زمینه ای تیره و گل هایی سفید است. نینا دوبروعلاقه بیشتری به پوشیدن لباس های جذب دارد تا پوشیدن لباس های اورسایز. به همین دلیل پوشیدن پیراهن های جذب با پارچه نخی در رویداد های نیمه رسمی احساس راحتی بیشتری به وی می دهد.

پیراهن نخی گلدار بر تن نینا دوبرو، بازیگر

آستین های کوتاه و یقه مردانه این پیراهن از سادگی آن کاسته است. از جمله مزیت های پارچه های نخی تنوع در طرح و رنگ آن ها می باشد. با هر سبک سلیقه ای می توانید پارچه مورد نظر خود را در میان پارچه های نخی پیدا کنید.

بهترین پارچه برای مانتو تابستانی

زمینه سفید با گل های قرمز یا بالعکس؟

استفاده از پارچه گلدار نخی در استایل روزمره نینا بسیار به چشم می خورد. این پیراهن ها چه با زمینه سفید با گل های درشت قرمز، چه با زمینه قرمز با گل های ریز قرمز بسیار برازنده هیکل ترکه ای نینا دوبرو است.

استایل های خیابانی نینا دوبرو

پیراهن هایی که با پارچه نخی به صورت جلو باز یا جلو بسته طراحی شده اند. یقه این پیراهن ها بعضا هفت ساده یا یقه مردانه در نظر گرفته شده است. نکته ی مهم در طراحی این پیراهن ها خلاقیت در دامن پیراهن می باشد. همان طور که در تصویر مشاهده می کنید دامن را می توانید به صورت فون یا کلوش طراحی کنید. حتی میتوانید دامن پیراهن خود را به صورت تنگ ساده در نظر بگیرید.

از طرفی رگه دوزی های موجود بر روی بدنه پیراهن نینا به زیبایی این پیراهن افزوده است. تمامی مدل ها و طراحی ها با پارچه نخی به بهترین شکل ظاهر می شوند. به خوبی در عکس سمت چپ آستین های پیراهن نینا را که خودنمایی می کند مشاهده می کنید. به خوبی می بینید که پیلی های روی سرشانه های آستین نینا به زیبایی هر چه تمام تر نمایان شده است. نینا دوبرو این پیراهن های نخی گلدار را هم برای خرید و قرار های دوستانه و هم برای پیاده روی روزانه استفاده می کند.

رنگ قرمز و پیراهن های نخی گلدار نینا دوبرو

پوشیدن پیراهن هایی به رنگ قرمز هر فردی را شاداب تر و زیبا تر نشان خواهد داد. اینطور که در عکس های مختلف به نظر می رسد نینا دوبرو نیز علاقه زیادی به رنگ قرمز دارد. وی پیراهن های نخی گلدار قرمز رنگ را در مدل های متفاوت برای موارد مختلف و متنوع انتخاب می کند. پیراهن قرمز رنگ آف شولدری که بر تن نینا دوبرو دوست داشتنی در تصویر می بینید با پارچه نخی دوخته شده است. در قسمت کمر این پیراهن از کش بافت استفاده شده است. همین امر باعث می شود که در عین اور سایز بودن پیراهن کمر نینا دوبرو باریک تر نشان داده شود.

پیراهن آف شولدر با پارچه نخی

بیلرسوت هایی به سبک نینا دوبرو

بیلرسوت کوتاه و اورسایزی که در تصویر بر تن نینا مشاهده می کنید از چیزی که تصور می کنید راحت تر است. پوشیدن این بیلرسوت ها به شما احساس بسیار خوشایند و خوبی هدیه می کنند. بیلرسوت هایی که با پارچه نخی طراحی و دوخته می شوند از لطافت و خنکی خاصی بر خوردار هستند.

در قسمت کمر این بیلرسوت که بر تن نینا دوبرو است از کش بافت استفاده شده است. همین امر باعث باریک تر نشان دادن کمر نینا و شکل فانتزی پیراهن می شود. طرح زیبای پارچه نخی این پیراهن زیبایی آن را دو چندان می کند. تمامی پارچه نخی دارای طرح های زیبا و متفاوتی هستند که  سلیقه ی هر مخاطبی را پوشش می دهند.


حتما بخوانید: ۱۰ استایل خیابانی با پارچه نخی گلدار


پیراهن عروسکی نخی نینا دوبرو

شاید تصور کنید که پیراهن هایی با پارچه نخی فقط برای استفاده روزانه مناسب هستند. اما نینا به شما نشان خواهد داد که اینگونه نیست. بخشی از پارچه های نخی آهار دار هستند. همین آهار دار بودن باعث می شود که شکل فانتزی در پیراهن نینا ایجاد کند. آهار دار بودن در کنار خنکی پارچه نخی پیراهن فوق العاده ای را برای شما رقم می زند.

در تصویر دامن کلوش پیراهن نینا را میبینید که در جلوی آن چند پیلی دوخته شده است. همین امر پیراهن نینا را دخترانه و فانتزی کرده است. در جلوی پیراهن او برش زیبایی طراحی شده است که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند. از طرفی بندهای پهن موجود در سرشانه نینا دوبرو و یقه قایقی آن هارمونی زیبایی ایجاد کرده است. این پیراهن ها برای مراسم های نسبتا خودمانی و تولدها پیشنهاد مناسبی می تواند باشد.

قیمت پارچه نخی گلدار

پیراهن بلند پرنسسی به سبک نینا دوبرو

حال می خواهیم شما را با یک استایل بی نظیر از نینا آشنا کنیم. این بار پیراهن بلند پرنسسی، تنها چیزی است که برای ساختن یک استایل رویایی نیاز دارید. پس معطل نکنید! همین الان این پیراهن را برای روزهای گرم سال تهیه کنید و از پوشیدن آن نهایت لذت را ببرید. طراح پیراهن نینا دوبرو برای او از آستین های دولایه حلزونی استفاده کرده است. این طراحی همان چیزی است که شما برای زیباتر دیده شدن به آن احیتاج دارید. متفاوت خاص و ترند بودن پیراهن نینا دوبرو چشم هر بیننده ای را به خود جلب میکند.

پیراهن بلند پرنسسی نخی

از طرفی هفتی باز پشته لباس که توسط بندهای نازک کنار هم نگه داشته شده است نیز یکی دیگر از خوش سلیقگی های طراح لباس نینا است. این بندهای باریک هارمونی خوبی با کمر بند نازک جلوی لباس دوبرو ایجاد کرده است. رنگ جیغ و خاص لباس نینا زیبایی غیر قابل انکاری به لباس او بخشیده است.

بلوز و شلوارک های نخی نینا دوبرو

اگر به دنبال سبک اسپرت هستید و هیچ کدام از استایل های نینا دوبرو تا الان شما را جذب نکرده است این پارت مخصوص شما است. بلوز و شلوارک پاستیلی نینا دوبرو را در تصویر زیر می بینید. این یک آیتم فوق العاده مخصوص خانم های خوش تیپ می باشد. بلوز و شلوارک هایی از جنس پارچه نخی برای پیاده روی و ورزش های هوازی گزینه بی نظیری است. در این مواقع شما نیاز به پارچه خنک برای تنفس پوستتان دارید. پارچه های نخی جدای از زیبایی این امکان رادنیز برای شما ایجاد می کند تا از ورزش خود نهایت لذت را ببرید.

این بلوزها را می توانید به صورت آستین کوتاه یا آستین بلند برای خود تهیه کنید. جدا بودن شلوارک از بلوز در این استایل نسبت به بیلرسوت ها راحتی بیشتری را برای شما فراهم می کند. طرح آبرنگی و رنگ های پاستیلی به کار رفته در بلوز و شلوارک نینا دوبرو استایل تینیجری و فانتزی را برای او درست کرده است.

منبع: Lugako.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا