اخبارسلبریتی ها

بررسی استایل کارا دلوین + عکس

سلبریتی ها و افراد مشهور الگوی نسل جوان هستند. آن ها در موارد مختلفی از جمله استایل و سبک لباس پوشیدن مورد توجه طرفداران خود قرار دارند. وقتی که به استایل سلبریتی مورد علاقه تان نگاه می کنید، می توانید از او ایده بگیرید و اوت فیت های جذابی را متناسب با موقیعت های مختلف برای خود طراحی کنید. کارا دلوین، بازیگر و هنرمند انگلیسی، یکی از سلبریتی هایی است که استایل خاصش باعث شده طرفداران زیادی داشته باشد.

کارا دلوین فعالیت هنری خود را از دنیای مد شروع کرد. او در ابتدا مدل بود و پس از آن وارد حرفه بازیگری شد. این بازیگر انگلیسی در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد. چهره زیبا، سبک آرایش خاص و همچنین استایل جذاب این بازیگر، او را به یکی از محبوب ترین سلبریتی ها تبدیل کرده است. او با برندهای مشهوری در زمینه مد همکاری می کند. سبک خاص و پارچه های بسیار باکیفیتی که کارا دلوین استفاده می کند، از نقاط قوت او به شمار می روند. در این مطلب قصد داریم درباره کارا دلوین و زیباترین استایل های او صحبت کنیم. پس تا انتها همراه ما باشید.

پارچه ساتن آمریکایی

کارا دلوین کیست؟

قبل از این که استایل و سبک لباس پوشیدن کارا دلوین را بررسی کنیم، بهتر است بیشتر او را بشناسیم. کارا جاسلین دلوین (Cara Jocelyn Delevingne)، 12 آگوست 1992 در شهر لندن متولد شد. این هنرمند مشهور، ابتدا وارد صنعت مد و فشن شد. او در 10 سالگی حرفه مدلینگ را شروع کرد و در سال 2011 برای اولین بار در هفته مد لندن ظاهر شد. همکاری با برندهای لوکسی مثل شنل، بربری، دولچه اند گابانا، فندی، لویی ویتون و … بخشی از فعالیت های این هنرمند پرطرفدار به شمار می روند. او همچنین در طول سال های فعالیتش به عنوان چهره تبلیغاتی برندهایی مثل ایو سن لوران، دی کی ان وای و ریمل شناخته شده است.

کارا دلوین کیست؟

کارا دلوین در سال های 2012 و 2014 جایزه بهترین مدل سال بریتانیا را به دست آورد. او علاوه بر حرفه مدلینگ، در زمینه بازیگری و موسیقی هم فعالیت می کند. اولین مجموعه تلویزیونی با بازی کارا دلوین در سال 2014 پخش شد. او در فیلم های معروفی مثل جوخه انتحار، محله کارناوال، شهرهای کاغذی، والرین و شهر هزار سیاره بازی کرده است. او همچنین در قسمت تجدید دیدار سریال فرندز هم به عنوان مهمان حضور داشت.

زیباترین استایل های کارا دلوین

کارا دلوین یکی از هنرمندانی است که استایل مخصوص خودش را دارد. او همواره در مراسم های مختلف با پوشیدن لباس های خاص و جذاب نظر همه را به خود جلب می کند. علاوه بر این، استایل های خیابانی این هنرمند بسیار خاص و پرطرفدار است. کارا دلوین یکی از هنرمندانی است که هر سال در مراسم مت گالا می درخشد. سبک خاص لباس پوشیدن او نشان می دهد که برای جذاب بودن استایلش تلاش های زیادی کرده و بسیار ریسک پذیر است. اما به نظر شما بهترین استایل این هنرمند انگلیسی کدام است؟ در ادامه بهترین استایل این سوپر مدل و بازیگر پرطرفدار را بررسی می کنیم.


پیشنهاد خواندنی: آشنایی با برند شین (Shein) و هر چه باید در مورد آن بدانید


استایل های خیابانی کارا دلوین

کارا دلوین یکی از هنرمندانی است که استایل های خیابانی بسیار راحتی دارد. او که به عنوان یکی از ستاره های دنیای مد در دهه 2010 شناخته می شود، به پوشیدن آیتم های ورزشی و ساده در خیابان مشهور است. او برای حضور در مکان های عمومی در حالت عادی از استایل های اسپرت و کژوال استفاده می کند. اغلب استایل های خیابانی کارا از کت های اورسایز، تیشرت های چاپ دار و شلوار جین های زاپ دار تشکیل می شوند. علاوه بر این، شلوارهای ورزشی و کفش های کتانی از آیتم های جذاب مورد علاقه کارا دلوین برای اوت فیت های خیابانی به شمار می روند.

استایل های خیابانی کارا دلوین

پیراهن ماکسی قرمز در مراسم اسکار

کارا دلوین هنرمندی است که همواره استایل جذابی دارد. یکی از زیباترین لباس های او، پیراهن ماکسی قرمز رنگی است که در مراسم اسکار سال 2023 پوشید. این پیراهن بلند که از پارچه ساتن آمریکایی دوخته شده، در قسمت بالاتنه جذب و نامتقارن است. روی شانه سمت راست این لباس یک گل بزرگ طراحی شده که زیبایی آن را چندین برابر کرده است. همچنین دامن این پیراهن جذاب بلند است و یک چاک سرتاسری دارد. او این لباس ماکسی خیره کننده را با کفش های پاشنه بلند قرمز و جواهراتی از برند بولگاری ست کرد و به یکی از زیباترین حاضران روی فرش قرمز اسکار تبدیل شد.

پیراهن ماکسی قرمز در مراسم اسکار

خرید پارچه ساتن مجلسی

استایل کارا دلوین با بلیزر مشکی

بلیزر مشکی کارا دلوین در مراسم اهدای جوایز CFDA یکی از جذاب ترین لباس هایی است که این هنرمند پوشیده است. او این کت بلیزر را به جای پیراهن استفاده کرده و زیر آن یک دامن مینی پوشیده است. بلیز مشکی رنگ کارا از پارچه مخمل دوخته شده و روی آن چند دکمه به رنگ طلایی دیده می شود. او این لباس زیبا را با نیم بوت های پاشنه بلند مشکی و جواهرات طلایی ست کرد.

استایل کارا دلوین با بلیزر مشکی

استایل جذاب با کت و شلوار

کت و شلوار یکی از اوت فیت های مورد علاقه کارا دلوین به شمار می رود. او در مراسم های مختلفی از کت و شلوارهای جذاب و مد روز استفاده می کند. به عنوان مثال در شوی لباس برند Boss یک کت و شلوار اور سایز به رنگ بنفش پاستیلی پوشید. او این کت و شلوار کرپ را با یک تیشرت سفید ساده ست کرد. همچنین برای تکمیل استایل جذابش از یک جفت کفش نوک تیز سفید استفاده کرد.

استایل جذاب کارا دلوین با کت و شلوار

او همچنین در جشن معرفی عطر جدید برند بربری، از یک کت و شلوار مشکی استفاده کرد. این کت و شلوار از پارچه فاستونی بسیار باکیفیت دوخته شده است. استفاده از پارچه ساتن در بخش یقه لباس و دکمه های طلایی، باعث افزایش جذابیت این لباس شده است. کارا استایل سفارشی خود را که توسط برند بربری طراحی شده بود با یک جفت چکمه مشکی مات تکمیل کرد.

قیمت پارچه ساتن مات

کارا دلوین در مراسم مت گالا

مت گالا یک مراسم سالانه است که در اولین دوشنبه ماه می هر سال در موزه متروپولیتن نیویورک برگزار می شود. هدف از برگزاری این مراسم جمع آوری کمک مالی برای انیستیتو طراحی لباس است. هر ساله هنرمندان و طراحان مد سرشناس با استایل های جذابی در این مراسم شرکت می کنند. کارا دلوین هم یکی از هنرمندانی است که با استایل های خود در دوره های مختلف مت گالا درخشیده است. او در انتخاب استایل های خود ریسک زیادی می کند.

استایل مراسم مت گالا

پیراهن مخمل مشکی رنگی که در مراسم مت گالا سال ۲۰۱۲ پوشید، یکی از خیره کننده ترین استایل های این هنرمند به شمار می رود. دامن این پیراهن جذاب به سبک دامن‌ های زاک پوزن است و ظاهر بسیار زیبایی دارد. کارا دلوین این پیراهن طراحی شده توسط برند بربری را با کفش پاشنه بلند مشکی و دستکش توری استایل کرده است. یکی دیگر از استایل های چشم نواز کارا دلوین در مراسم مت گالا، کت و شلوار دیور قرمز رنگی است که در سال ۲۰۲۲ پوشید. این اوت فیت از ترکیب یک شلوار قرمز براق و یک کراپ کت کرپ تشکیل شده است. علاوه بر این، استفاده از اکسسوری های طلایی رنگ باعث شد که زیبایی استایل او چندین برابر شود.

چگونه از استایل کارا دلوین الهام بگیریم؟

کارا دلوین یکی از هنرمندانی است که موفق شده استایل شخصی و خاص خود را داشته باشد‌. او با استفاده از آیتم های شیکی مثل کت و شلوار و پیراهن های بلند زیبا همواره در مراسم های مختلف می درخشد. علاوه بر این، استایل های خیابانی کارا دلوین از یک سبک خاص و مشخص پیروی می کنند.

cara delevingne outfit

او همواره از لباس های راحت و آراسته در استایل هایش استفاده می کند. اگر دوست دارید از استایل کارا دلوین ایده بگیرید، به این نکات توجه کنید:

  • از لباس های راحت استفاده کنید.
  • آیتم های زنانه و مردانه را با هم ترکیب کنید.
  • شلوارهای جذب را همراه با بلوز یا کت های اور سایز بپوشید.
  • از لباس های چرم و جین غافل نشوید و آن‌ ها را در استایل خود بگنجانید.

سخن پایانی

همان طور که دیدید، در این مطلب درباره استایل کارا دلوین صحبت کردیم. این هنرمند ۳۲ ساله از ۱۰ سالگی وارد حرفه مدلینگ شد. او از ابتدا از طریق همکاری با برندهای لوکس و مشهوری مانند شنل، دیور، بربری، فندی و لویی ویتون توجهات زیادی را به خود جلب کرد. او یکی از هنرمندانی است که برای حضور در مراسم های مختلف از استایل های خاص و پر ریسک استفاده می کند‌. این هنرمند همواره با استایل های خود درخشیده و توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

کارا دلوین استایل منحصر به فرد و مخصوص خودش را دارد. این سوپر مدل انگلیسی در استایل های خیابانی خود آراسته و راحت ظاهر می شود. او توانسته با ترکیب آیتم های متفاوت از سبک های مختلف استایل بی نظیری داشته باشد. اگر به استایل این بازیگر زیبا علاقه مند هستید، با مطالعه این مطلب می توانید از او ایده بگیرید.

منبع: https://www.instyle.com/

3.5/5 - (6 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا