اخبارطراحان و برندها

آشنایی با برند شین (Shein) و هر چه باید در مورد آن بدانید

شین (Shein) یک برند چینی است که به تولید لباس های مقرون بصرفه مشهور است. محصولات این برند تنوع زیادی دارند و در حجم بالایی تولید می شوند. بنابراین پاسخگوی همه سبک ها و سلیقه ها هستند. این برند مشهور برای اولین بار در سال 2008 به بازار معرفی شد. در طول این سال ها شین پیشرفت سریعی داشت و طرفداران زیادی پیدا کرد.

محصولات برند شین شامل مدل های مختلف لباس، لوارم آرایشی، کیف، کفش، جواهرات و سایر اکسسوری ها هستند. این برند ثابت کرده است که می توان شیک پوش بود، بدون اینکه پول زیادی خرج کرد. بنابراین مشتریان شین می توانند طیف گسترده ای از کالاهای مورد نیازشان را بدون پرداخت هزینه بالا خریداری و استفاده کنند. در این مطلب قصد داریم درباره برند شین و محصولات آن صحبت کنیم. پس تا انتها همراه ما باشید.

خرید پارچه پولکی

معرفی برند شین

قبل از اینکه درباره محصولات و فعالیت های برند شین صحبت کنیم، بهتر است آن را معرفی آن کنیم. به طور کلی، شین یک برند مد چینی است. این برند در سال 2008 توسط کریس ژو در شهر نانجینگ چین تاسیس شد. یکی از دلایلی که باعث شد شین بین مردم دنیا شناخته تر شود، قیمت مناسب کالاهای آن است. سرعت پیشرفت این برند بسیار زیاد است. به طوری که بعد از گذشت 10 سال از زمان تاسیسش بیش از یک چهارم از بازار فست فشن ایالات متحده آمریکا را به خود اختصاص داد. بنابراین می توان آن را به عنوان تهدیدی برای برندهای این حوزه، مثل H&M و ZARA به حساب آورد.

معرفی برند شین

برند شین در ابتدای مسیر فعالیت خود فقط لباس عروس می فروخت. بعد از گذشت چند سال وارد بازار لباس های زنانه شد و به فروش آن ها پرداخت. در ابتدا این برند، لباس ها را از بازار عمده فروشی پوشاک گوانگژو چین تهیه می کرد. اما الان لباس های برند شین، توسط طراحان اختصاصی این مجموعه طراحی و تولید می شوند. محصولات این شرکت با استفاده از پارچه های مقرون بصرفه و همچنین به تعداد بسیار زیاد تولید می شوند. بنابراین قیمت آن ها برای مصرف کننده بسیار کمتر از محصولات برندهای لوکس است. این برند محصولات خود را در بیش از 195 کشور دنیا به فروش می رساند.


پیشنهاد ما: دوناتلا ورساچه کیست؛ هر چه باید در مورد برند ورساچه (Versace) بدانید


علت شهرت برند شین

اگر به دنیای مد و لباس علاقه مند باشید، قطعا تا به حال اسم برند شین را شنیدید. این برند امروزه یکی از مشهورترین برندهای دنیای فست فشن است. محصولات این مجموعه به صورت گسترده توسط اینفلوئنسرهای ایرانی و خارجی تبلیغ می شود. اما به نظر شما علت شهرت سریع شین چیست؟ به طور کلی، قیمت مقرون بصرفه، تنوع بالا و پوشش طیف گسترده ای از سایز ها، از 2xs تا 5xL، باعث شده که افراد زیادی به خرید محصولات این مجموعه ترغیب شوند.

علت شهرت برند شین

کیفیت محصولات این برند متوسط است. بنابراین افرادی که به تنوع زیاد در لباس هایشان علاقه دارند، می توانند با پرداخت قیمت پایینی آیتم های متنوعی را در کمد لباس خود داشته باشند. یکی دیگر از دلایل شهرت شین، تبلیغات گسترده آن در شبکه های اجتماعی بود. این برند برای تبلیغ محصولات خود از اینفلوئنسرهای شناخته شده در حوزه فشن استفاده کرده است. همچنین تبلیغات ویدئویی خود را در برنامه تیک تاک انجام داد. بنابراین، تعامل با افراد شناخته شده و نزدیک شدن به مخاطب از جمله دلایل شهرت شین هستند.

برند شین و حواشی آن

حواشی زیادی درباره برند شین وجود دارد. این برند با تولید محصولات ارزان قیمت، با کیفیت متوسط توانست در مدت زمان کوتاهی به یکی از غول های فست فشن دنیا تبدیل شود. بنابراین شین امروزه به عنوان یک رقیب سرسخت برای سایر برندهای این حوزه به شمار می رود. جالب است بدانید که محصولات و سبک های جدید برند شین به صورت هفتگی تولید و به بازار عرضه می شوند. این مجموعه در هر روز بیش از 6000 محصول جدید را به صورت آنلاین به فروشگاه های خود اضافه می کند. بنابراین سرعت تولید و همچنین میزان تولیدات این برند بیشتر از سایرین است و مشتریان می توانند از تنوع بسیار زیاد محصولات آن لذت ببرند.

برند شین و حواشی آن

این برند مخالفان سرسخت زیادی هم دارد. آن ها معتقدند که تولید حجم بالایی از محصولات از مواد ارزان قیمت و ناپایدار باعث آسیب به محیط زیست خواهد شد. همچنین اعتقاد دارند که استراتژی فروش شین باعث شده که خرید کردن به یک تفریح آنلاین تبدیل شود. اما این مجموعه همچنان به تولید محصولات خود ادامه داده و نقش پررنگی را در بخش خرده فروشی پوشاک ایفا می کند.

پارچه های محبوب برند شین

سبد محصولات شین بسیار وسیع است. این برند به صورت پیوسته لباس هایی از جمله انواع شلوارهای جین، تیشرت، لباس های ساحلی، پیراهن های کوتاه و بلند مجلسی و … را به بازار عرضه می کند. این برند، در روند تولید محصولاتش از طیف گسترده ای از پارچه ها استفاده می کند. بخش زیادی از این پارچه ها از الیاف مصنوعی تولید می شوند. استفاده از این پارچه ها که قیمت کمتری نسبت به پارچه های طبیعی دارند، باعث می شود که قیمت تمام شده محصول پایین تر باشد. پارچه های نخی، لینن، پلی استر، استرچ، تور، جین و چرم مصنوعی از جمله پر استفاده ترین مواد برای تولیدات لباس های شین به شمار می روند. شما می توانید از طریق مراجعه به فروشگاه پارچه نگار، به طیف گسترده ای از پارچه های طبیعی و مصنوعی دسترسی داشته باشید.

پارچه های محبوب برند شین

پرطرفدارترین محصولات برند شین

محصولات شین تنوع بسیار زیادی دارند. بنابراین می توان از آن ها در موقعیت های مختلف روزمره استفاده کرد. شما می توانید با توجه به سبک پوشش خود آیتم های مورد نظرتان را از این برند خریداری کنید. در این قسمت بخشی از آیتم های پرطرفدار شین در سال 2023 و استایل هایی که می توان با آن ها طراحی کرد را به شما معرفی می کنیم.

خرید پارچه مجلسی پولکی

مدل های مختلف بلوز زنانه

بلوز و شومیزهای طراحی شده به سبک پیراهن های مردانه، یکی از ترندهای امروز بازار به حساب می آیند. برند شین محصولات متنوعی را در این سبک به مشتریان خود عرضه می کند. پیراهن راه راه کلاسیک شین و پیراهن ساتن دکمه دار از جمله بهترین محصولات شین در این گروه به حساب می آیند. شما می توانید این پیراهن ها را با استفاده از مدل های مختلف دامن و شلوار استایل کنید و زیبایی آن ها لذت ببرید.

مدل های مختلف بلوز زنانه

مدل های مختلف بلیزر شین

کت بلیزر یکی از آیتم های پرطرفدار و ترند شده در بازار است. این کت ها را می توان در محیط های اداری و آموزشی استفاده کرد. شین یکی از برندهایی است که مدل های مختلف بلیزر با قیمت مقرون بصرفه را به بازار عرضه می کند. بلیزر کلاسیک دوبل با دکمه های طلایی، کت Houndstooth و بلیزر وست شین از جمله پرطرفداترین و بهترین محصولات این برند به شمار می روند. شما می توانید این کت ها را با آیتم های دیگر ترکیب کرده و یک استایل منحصر به فرد را برای خود طراحی کنید.

مدل های مختلف بلیزر

شلوارهای تولید شده توسط برند شین

شین طیف گسترده ای از شلوارهای مد روز را با قیمت مناسب در اختیار مشتریانش قرار می دهد. شلوار بگی پیلی دار خاکستری و شلوار مام استایل کوتاه از جمله جذاب ترین مدل شلوارهای برند شین به حساب می آیند. شما می توانید این شلوارهای زیبا را با مدل های مختلف مانتو و شومیز ست کنید.

مدل های مختلف شلواز

لباس های مجلسی جذاب شین

شین به صورت گسترده لباس های مجلسی زنانه را تولید می کند. برای تولید این لباس اغلب از پارچه های پر زرق و برقی مثل ساتن، لمه یا پارچه پولکی استفاده می شود. پیراهن مینی آستین بلند ساتن یکی از جذاب ترین لباس ها برای مهمانی هایی است که در شب برگزار می شوند. همچنین پیراهن میدی پولکی شین جلوه بسیار زیبایی برای مهمانی های مهم دارد. شین این لباس ها را در رنگ و سایزهای مختلف به بازار عرضه می کند. شما می توانید این پیراهن های مجلسی را با کفش های پاشنه بلند مجلسی و اکسسوری های ظریف ست کنید.

لباس مجلسی

قیمت پارچه پولکی مجلسی

خرید محصولات شین

برند شین محصولات خود را از کانال های متفاوتی می فروشد. نمایندگی های این برند در کشورهای زیادی در جهان فعال بوده و به فروش محصولات آن می پردازند. علاوه بر این، مشتریان می توانند خرید خود را از طریق اپلیکیشن و یا وب سایت این برند انجام بدهند. متاسفانه برند شین در ایران نمایندگی ندارد. همچنین در وب سایت این برند گزینه ای برای ارسال محصولات به ایران وجود ندارد. اما فروشندگان مختلف محصولات شین را از کشورهای دیگر به صورت عمده تهیه می کنند و در بازار ایران به فروش می رسانند. بنابراین شما می توانید محصولات شین را از طریق آنلاین شاپ های اینستاگرامی، سایت های فروش لباس و یا فروشگاه های حضوری در سراسر کشور بخرید.خرید محصولات شین

سخن پایانی

همان طور که دیدید، در این مطلب درباره برند شین و محصولات آن صحبت کردیم. شین یک برند چینی است که از سال 2008 در بازار مد و فشن فعالیت می کند. این برند به ارائه محصولات متنوع و مقرون بصرفه مشهور است. در شین طیف گسترده ای از محصولات در رنگ ها، سایزها و مدل های مختلف به فروش می رسند. لباس های این برند اغلب از پارچه های نخی، لینن، استرچ، پولکی، ساتن و … تولید می شوند. مدل های مختلف شومیز، شلوار، تاپ، بلیزر و لباس مجلسی از جمله پرفروش ترین محصولات شین به حساب می آیند. شما می توانید محصولات این برند مشهور را از طریق آنلاین شاپ ها و یا فروشگاه های حضوری وارد کننده لباس، خریداری کنید.

منبع:  https://yesmissy.com/

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا