اخبارسلبریتی ها

بررسی جدیدترین استایل های کیت میدلتون + عکس

در طول تاریخ زنان زیادی هستند که با استایل های جذابشان توجه طراحان مد و مردم عادی را به خود جلب می کنند. کیت میدلتون یکی از آن ها است که امروزه به عنوان یک نماد مد شناخته می شود. او در موقعیت های مختلف با استایل های باشکوه و بی نظیرش نظر همه را به خود جلب کرده است. کاترین الیزابت کیت میدلتون، همسر ویلیام شاهزاده ولز و ولیعهد بریتانیا است. این بانوی 42 ساله در سال 2010 با پرنس ویلیام ازدواج کرد و عروس خاندان سلطنتی بریتانیا شد. کیت از همان ابتدا به عنوان یک پرنسس خوش لباس شناخته شد و در مراسم های مختلف درخشید. سلیقه خوب او در انتخاب لباس و ترکیب آن ها همواره مورد تحسین استایلیست ها است. محبوبیت استایل های کیت به قدری زیاد است که بسیاری از خانم ها در سراسر دنیا سعی می کنند از او الگو بگیرند.

شاهدخت ولز یک الگوی خوب در زمینه مد است. لباس هایی که او می پوشد مورد پسند طیف گسترده ای از خانم ها است. آن ها سعی می کنند با الهام از سبک پوشش و آیتم های انتخابی کیت استایل خود را طراحی کرده و بدرخشند. کیت یکی از افرادی است که با استایل های حرفه ای خود در هر موقعیتی حرفی برای گفتن دارد. جزئیات استفاده شده در استایل های او علاوه بر زیبایی، تاثیر زیادی بر آگاهی سیاسی و اجتماعی مردم داشته است. در این مطلب قصد داریم جدیدترین استایل های این بانوی تاثیرگذار در سال های اخیر را بررسی کنیم. پس تا انتها همراه ما باشید.

خرید پارچه حریر

لباس خال خالی حریر کیت میدلتون

کیت میدلتون یکی از افرادی است که اتفاقات سیاسی و اجتماعی در استایل او تاثیر می گذارند. لباس خال خالی حریر که در نوامبر 2022 پوشید، یکی از این لباس ها است. با آغاز جنگ بین روسیه و اوکراین موجی از حمایت ها از سراسر دنیا به راه افتاد. کیت هم یکی از این افراد بود و با پوشیدن لباس خال خالی با رنگ ملی اوکراین، حمایت خود را از این کشور نشان داد.

لباس خال خالی با رنگ ملی اوکراین

استایل او علاوه بر تاثیرگذاری زیاد، بسیار جذاب بود. او برای طراحی این اوت فیت از یک پیراهن میدی خال خالی استفاده کرد. این پیراهن جذاب از پارچه حریر دوخته شده بود. او همچنین برای تکمیل استایل خود از یک پالتوی فوتر بلند کرم رنگ و یک کیف کلاسیک مشکی رنگ استفاده کرده بود.

پیراهن سبز اجاره ای، نمادی از پایداری در مد

همسر ولیعهد بریتانیا، در مراسم جایزه Earthshot 2022 در بوستون یک پیراهن بلند سبز رنگ پوشید. او این پیراهن را از برند بریتانیایی Hurr اجاره کرده بود. پوشیدن یک لباس اجاره ای با چنین رنگی، یکی از قوی ترین پیام های مد در زمینه پایداری محصولات این حوزه را به دنیا می دهد. مراسم اهدای جایزه Earthshot، توسط شاهزاده ویلیام و سر دیوید آتنبرو تأسیس شده است. هر سال در این مراسم، پنج کمک هزینه به ایده ‌ها، افراد و پروژه‌ هایی که با گرمایش جهانی مبارزه می‌ کنند، اهدا می شود.

پیراهن سبز اجاره ای، نمادی از پایداری در مد

استفاده از رنگ سبز در این پیراهن بلند دوخته شده از پارچه کرپ ظریف، حاوی پیام های زیست محیطی است. همچنین اجاره کردن لباس، نشان می‌ دهد که کیت به جای خرید یک لباس مجلسی جدید، روشی پایدارتر و بلکه مقرون به صرفه‌ تر را ترویج می ‌کند.


پیشنهاد خواندنی: 5 زن تاثیرگذار دنیای فشن را بشناسید


بلیزر زرد کیت میدلتون، شاد و جذاب

کیت میدلتون یکی از افرادی است که از رنگ های شاد زیادی در استایل های خود استفاده می کند. او در اکتبر 2023، برای بازدید از بیرمنگام یک کت بلیزر زرد رنگ را انتخاب کرد. این دیدار بخشی از میزبانی شاهزاده ویلیام و پرنسس کیت از جوانان در روز جهانی بهداشت روان بود. زرد، به طور سنتی رنگی است که باعث شادی می شود و برای بزرگداشت روزهای سلامت روان در سراسر جهان استفاده می شود. استفاده از این رنگ زیبا پیام مهم شاهدخت برای همبستگی در زمینه سلامت روان را اعلام می کرد.

بلیزر زرد کیت میدلتون، شاد و جذاب

از آن جایی که کیت یکی از طرفداران پوشیدن لباس های تکراری است، تعجبی ندارد که این کت را برای بار دوم بپوشد. او بلیزر زرد رنگش را قبلا با شلوار و بلوز سفید ست کرده بود. اما این بار این کت جذاب را با یک شلوار پارچه ای و بلوز مشکی پوشیده بود. ترکیب این دو رنگ باعث جذابیت بیشتر استایل او شده بود.

استایل جذاب شاهدخت ولز با پالتوی بلند چهارخانه

پالتوی بلند تارتان سرمه ای و سبز، یکی از آیتم های مورد علاقه کیت میدلتون در فصل زمستان است. او تا به حال سه مرتبه در موقعیت های مختلف با این پالتو ظاهر شده است. او آخرین بار، در ژانویه 2023 برای بازدید از بیمارستان دانشگاه رویال لیورپول و خیره Open Door در بیرکهند، این پالتو زیبا را پوشید.

کیت میدلتون با پالتوی بلند چهارخانه

پیش از این، میدلتون این پالتو را برای کاشت درختی به یاد ملکه الیزابت فقید در کلیسای وست مینستر در دسامبر 2022 و همچنین برای تماشای فیلمی درباره خاطره با لژیون سلطنتی بریتانیا و پیشاهنگان در نوامبر 2021 پوشیده بود. استایل کیت در ژانویه 2023، با یک پیراهن مشکی بلند تا زیر زانو و همچنین کیف و کفش کلاسیک به رنگ مشکی تکمیل شده است.

قیمت پارچه حریر

پیراهن مجلسی الکساندر مک کوئین، زیبا و باشکوه

کیت میدلتون به عنوان یک شخصیت تاثیرگذار و مشهور، در مراسم های مهم زیادی شرکت می کند. او در هر کدام از این مراسم ها لباس های خاصی می پوشد. یکی از جذاب ترین اوت فیت های کیت، پیراهن تک شانه سفید رنگ او از برند الکساندر مک کوئین است. این پیراهن بلند به طرز ظریفی در کمر جمع شده بود. همچنین طراحی نامتقارن شانه، که با گل های پارچه ای تزئین شده بود، جذابیت آن را چندان برابر کرده است.

پیراهن مجلسی الکساندر مک کوئین

این لباس جذاب که از پارچه حریر به رنگ سفید دوخته شده، تا کنون دو بار توسط کیت پوشده شده است. آخرین بار کیت این پیراهن بلند را در فوریه 2023، در مراسم اهدای جوایز BAFTA پوشیده بود. او برای تکمیل استایل خود از دستکش های مشکی بلند، کفش های پاشنه بلند طلایی و کیف کلاچ مشکی رنگ استفاده کرده بود.

استایل کیت میدلتون با پیراهن خال خالی

یکی دیگر از جذاب ترین استایل های کیت میدلتون در سال های اخیر، پیراهن خال خالی سفید و مشکی او است. او این پیراهن جذاب که به صورت سفارشی توسط برند الساندرا ریچ تولید شده است را در ژوئن 2023، برای مراسم Garter Day پوشید. این پیراهن زیبا در قسمت یقه و کمر چسبان بود. همچنین دامن آن به صورت ساده و بدون چین طراحی شده بود.

استایل کیت میدلتون با پیراهن خال خالی

کیت این لباس زیبا را با یک جفت کفش پاشنه بلند سفید، یک کلاه مشکی با جزئیات خال خالی و یک کیف کلاچ سفید ترکیب کرده بود. او همچنین از جواهرات مرواریدی برای تکمیل استایل خیره کننده خود استفاده کرده بود.

خرید پارچه حریر مجلسی

استایل کیت میدلتون در مسابقات ویمبلدون

پرنسس ولز یکی از علاقه مندان مسابقات تنیس ویمبلدون است. او هر سال به تماشای این مسابقات می رود. او در اولین حضورش در مسابقات قهرمانی ویمبلدون 2023، یک کت بلیزر به رنگ سبز نعنایی از برند Balmain به تن داشت. کاترین این کت زیبا را با یک دامن پلیسه سفید رنگ ست کرده بود. همچنین برای تکمیل استایلش از کفش های پاشنه بلند و کیف چرم سفید استفاده کرده بود.

کیت میدلتون در مسابقات ویمبلدون

علاقه کیت میدلتون به رنگ سبز به همین جا ختم نمی شود. او در فینال انفرادی زنان ویمبلدون 2023 هم یک پیراهن میدی به رنگ سبز پاستلی انتخاب کرده بود. کیت این پیراهن جذاب را با یک کت آستین کوتاه دوخته شده با پارچه شانل ترکیب کرده بود.

استایل باشکوه کیت میدلتون با کت مشکی کاترین واکر

کت مشکی کاترین واکر به سبک نظامی، یکی از لباس های مورد علاقه کیت میدلتون است. او در مراسم های مختلفی با این کت های جذاب ظاهر شده است. پرنسس ولز آخرین بار، در مراسم سالانه یکشنبه یادبود به رهبری پادشاه چارلز در یادبود جنگ سنوتاف، یک کت مشکی کاترین واکر با یقه مشکی و دوخت های جلویی به سبک لباس های نظامی را پوشید.

استایل کیت میدلتون با کت نظامی

او از این سبک کت قبلا در مراسم یکشنبه یادبود سال 2019 و 2017 هم استفاده کرده است. کیت برای تکمیل استایل خود بار دیگر از آیتم های تکراری استفاده کرد. یک کلاه مشکی پاپیونی از برند فلیپ تریسی و یک جفت کفش مشکی پاشنه بلند آیتم های تکمیلی استایل او بودند.

استایل ساده و جذاب شاهدخت ولز با پیراهن میدی سفید

کیت میدلتون ثابت کرده که با پیراهن های چسبان عالی به نظر میرسد. او در یکی از استایل های خیابانی خود در می 2023 از یک پیراهن سفید چسبان استفاده کرد. این پیراهن جذاب و در عین حال ساده از پارچه کرپ بسیار باکیفیت تهیه شده است. یقه لباس گرد و بسته است. همچنین آستین های آن بلند و متناسب هستند. خط کمر این پیراهن میدی با یک نوار مشکی رنگ مشخص شده و تناسب زیبایی را ایجاد کرده است. او استایل خود را با یک جفت کفش پاشنه بلند مشکی رنگ کامل کرده است.

پرنسس ولز با پیراهن میدی سفید

پیراهن پولکی خیره کننده کیت

پیراهن صورتی رنگ کیت میدلتون در مراسم عروسی ولیعهد اردن، یکی از جذاب ترین استایل های او در سال 2023 به شمار می رود. این پیراهن بلند که از پارچه پولکی دوخته شده، از برند جنی پکهام انتخاب شده است. تزئینات کریستالی روی خط کمر و بالاتنه لباس، زیبایی این پیراهن را چند برابر کرده اند. کیت برای تکمیل استایل خود در این مراسم از یک کیف کلاچ صورتی رنگ از برند پرادا استفاده کرد. همچنین از جواهرات بسیار زیبا و تاج لاورز نات که یکی از تاج های مورد علاقه پرنسس دایانا بود استفاده کرده است.

پیراهن پولکی کیت میدلتون

سخن پایانی

همان طور که دیدید، در این مطلب درباره استایل های جدید کیت میدلتون صحبت کردیم. کیت میدلتون یکی از افراد خانواده سلطنتی بریتانیا است. او در مراسم های سلطنتی و همچنین رویدادهای اجتماعی زیادی شرکت می کند. بنابراین استایل او همواره مورد توجه خانم های شیک پوش سراسر دنیا است. کیت از ابتدای ورود به خانواده سلطنتی بخاطر استایل های زیبا و هوشمندانه اش مورد تحسین قرار گرفته است. او در سال های اخیر از لباس های متنوعی استفاده کرده است. این لباس ها که گاها تکراری هم هستند، کاملا مناسب رویدادهای مختلف استایل می شوند. همچنین گاهی بیانگر پیام های اجتماعی و سیاسی هستند. با مطالعه این مطلب با استایل های سال های اخیر همسر ولیعهد بریتانیا آشنا خواهید شد.

منبع: https://wwd.com//

4.2/5 - (5 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا