استایلشب عیدمهمانی و مجلسی

پارچه ژاکارد ساده و بهترین استایل های بهار 1402

پارچه ژاکارد که از لوکس ترین پارچه ها برای دوخت انواع لباس های مجلسی به شمار می آید، در انواع طرح های مختلفی طراحی و تولید شده است. پارچه های ژاکارد گلدار، انواع ژاکارد هندسی، ژاکارد سنتی و غیره وجود دارند. در بین انواع طرح و رنگ های ژاکارد کز توانیم پارچه هایی را پیدا کنیم که با طرح های ساده تر طراحی شده اند. برای نمونه پارچه های ژاکارد که تک رنگ هستند و طرح های ایجاد شده روی پارچه آن ها نیز همرنگ با رنگ زمینه پارچه است.

اگر از افراد ساده پوش هستید و به لباس های شیک و ساده تر علاقه دارید، پیشنهاد ما به شما پارچه ژاکارد ساده برای دوخت لباس های مجلسی تان است. با پارچه ژاکارد ساده می توانید ایده های مختلفی را به منصه ظهور برسانید. برای نمونه دوخت انواع پیراهن های بلند و کوتاه، کت و دامن، کت و شلوار، مانتوهای مجلسی، تاپ و انواع لباس شب با این پارچه امکان پذیر است. در ادامه با استایل های جذاب و گوناگون با پارچه ژاکارد ساده آشنا می شویم.

خرید پارچه ژاکارد ساده

 

استایل های جذاب با پارچه ژاکارد ساده سفید

لباس های سفید نشان دهنده حس آرامش و تازگی هستند. یکی از مزایای لباس های سفید، خنک بودن آن ها است. به همین دلیل در فصل های گرم سال، لباس سفید می تواند بهترین گزینه باشد. با پوشیدن لباس سفید، حس شادمانی را نشان می دهید. تنها در پوشیدن لباس های سفید به این نکته دقت کنید که آیا رنگ سفید به پوستتان می آید یا خیر.

استایل های جذاب با پارچه ژاکارد ساده سفید

 

خوب است بدانید افرادی که رنگ پوست هایشان سرد می باشد، لباس های سفید به خوبی به تنشان می نشیند. افرادی که رنگ پوستشان برنزی است، با پوشیدن لباس های سفید جذاب تر به نظر می رسند. افرادی که رنگ پوست آن ها از قهوه ای روشن تا تیره است، بهتر است رنگ سفید مایل به کرم بپوشند.

استایل مونوکروم با پارچه ژاکارد ساده سفید

یکی از جذاب ترین استایل ها با پارچه ژاکارد ساده، این استایل است زیرا در عین یک رنگی، بسیار خاص می باشد. در این استایل کت ژاکارد که تا روی ران پا می آید، دوخته شده است. آستین های این کت دارای حالتی پفکی هستند. این کتاب به صورت اورسایز است. ایستایی پارچه ژاکارد در این استایل به صورت آهار دار است. یک شلوار سفید همراه بسیار مناسبی برای این استایل می باشد. از زیر کت ژاکارد نیز یک لباس طرح دار سفید، پوشیده شده است. این استایل یک استایل مونوکروم مینیمال می باشد که سادگی و زیبایی را در یک جا دارد.

یکی دیگر از استایل های جذاب با پارچه ژاکارد سفید، این پیراهن عروسکی دخترانه است. قد این پیراهن تا روی ران پا می آید. آستین ها حالتی پفکی دارند و یقه نیز به صورت سه سانتی ایستاده دوخته شده است. پیراهن ژاکارد با طرح گل های زیبا، بسیار خوش جلوه می باشد. سرشانه این پیراهن نیز حالتی پفی دارد.

استایل مونوکروم با پارچه ژاکارد ساده سفید

اگر به پیراهن های چین دار و دخترانه علاقه داری یه دختر این پیراهن ژاکارد ساده سفید را از دست ندهید. پیراهن ژاکارد با طرح های درشت و زیبا دوخته شده است. رنگ زمینه و طرح های پیراهن، یکی هستند. یک کمربند ظریف سفید در وسط پیراهن دخته شده و آن را جذاب تر کرده است. یقه پیراهنی به صورت یقه گرد دوخته شده و آستین‌های آن سه ربع هستند. انجام می توانید با یک کفش نقره ای و کیف نقره ای دستی کنید.


حتما بخوانید: پیراهن ژاکارد مجلسی و معرفی 14 مدل جذاب برای نوروز


مانتو و کت های بلند ژاکارد ساده

از دیگر انواع لباس های خاص مجلسی با پارچه ژاکارد ساده می توانیم به انواع مدل های مانتو و کت با این پارچه اشاره کنیم.

مانتو و کت های بلند ژاکارد ساده

یکی از مدل های خاص مانتو ژاکارد ساده، مانتوی کتی قهوه ای است. پارچه به کار رفته شده در دوخت این کت، پارچه قهوه ژاکارد با طرح های ظریف است. این کت زیبا ترکیبی از پارچه ژاکارد و پارچه مشکی ساده می باشد. کفش مناسب برای ست کردن با این استار کفش مشکی پاشنه بلند می باشد. یک کیف دستی نقره ای طلایی نیز می‌تواند آیتم مناسبی برای همراهی با این استایل باشد.

قیمت پارچه ژاکارد مانتویی

مانتوی بلند ژاکارد طلایی

از دیگر استایل های جذاب با پارچه ژاکارد طلایی، این مدل مانتوی زیبای سنتی است. این مانتو با طرح های ظریف و زیبای ژاکارد دوخته شده و قد آن تا زیر زانو می آید. آهار و ایستایی پارچه ژاکارد این مانتو باعث شده که بسیار زیبا روی تن بشیند.

مانتوی بلند ژاکارد طلایی

 

از دیگر کت های ژاکارد ساده، کت ژاکارد مسی با دکمه های یک طرفه است. این کت از یک جهت دکمه های ظریف می خورد. این کت از دو طرف جیب می خورد و به صورت یک طرفه بسته می شود.

لباس های ژاکارد ساده طوسی

لباس های طوسی به دلیل رنگ خنثی ای که دارند، به راحتی با انواع لباس ها ست می شوند. طوسی یک رنگ خنثی بوده و همه پسند است. جالب است بدانید که لباس های طوسی رنگ، جزو پر فروش ترین لباس ها هستند. در این استایل نیز یک مانتوی کتی با رنگ طوسی دوخته شده است. دوخت این مانتو به صورت ساده بوده و از دو طرف جیب می خورد.

 

در این استایل می توانید از زیورآلات پر کار استفاده کنید. برای نمونه یک گردنبند آویز دار، گزینه بسیار مناسبی است. یک کیف دستی طوسی و کفش نقره ای، این استایل را خاص تر می کند. از آنجایی که تمامی آیتم های این استایل تک رنگ هستند، این استایل یک استایل مونوکروم محسوب می شود.

استایلی دخترانه با ژاکارد ساده طوسی

استایلی دخترانه با ژاکارد ساده طوسی

استایلی دخترانه و جذاب با پارچه ژاکارد ساده را معرفی می کنیم. در این استایل با پارچه ژاکارد طوسی، پیراهن دخترانه و ظریف دوخته شده است. این پیراهن را با کفش کرمی ست کنید. یک کیف کرمی دستی کوچک نیز گزینه خوبی برای همراهی با این استایل است.


پیشنهاد ما: معرفی 4 پارچه شب یلدا و ایده دوخت آن ها


لباس مجلسی دو تکه

یکی از ایده های دوخت لباس مجلسی برای خانم های سن بالاتر، ایده دوخت این کت بلند است. این کت به صورت دو تکه دوخته می شود. لایه زیری و خود کت با ژاکارد کرمی دوخته شده اند. در این استایل یک کت آستین بلند دوخته شده و قد آن تا روی زانو می آید. از زیر این کت نیز یک پیراهن آستین حلقه ای ساده پوشیده می شود. یقه این پیراهن به صورت یقه گرد طراحی شده است. یک کفش مسی ساده، این استایل را تکمیل می کند.

مشاهده رنگبندی پارچه ژاکارد ساده

ترکیب ساتن و ژاکارد ساده

یکی دیگر از استایل های شیک و ساده با پارچه ژاکارد، دوخت پیراهن های ترکیبی ساتن و ژاکارد است. می توانید یک پیراهن دکلته با پارچه ساتن بدوزید و برای لایه رویی آن از پارچه ژاکارد استفاده کنید.

 

کت ژاکارد رویی، با پارچه ژاکارد طرحدار نباتی دوخته شده است. یقه این کت به صورت یقه ایستاده طراحی و دوخته می شود. قد این کت نیز تا روی زانو می آید. این تیپ را می توانید با یک کفش کرمی ست کنید. شینیون موهایتان در این استایل بهتر است به صورت بسته باشد.

ژاکارد مسی و خاص

یکی دیگر از استایل های خاص با پارچه ژاکارد، این پیراهن مسی ژاکارد و ساتن است. از زیر پیراهن با پارچه ساده ساتن یک آستین حلقه ای دوخته می شود. سپس یک لباس سه ربع ژاکارد از روی آن طراحی و دوخته شده است. این پیراهن با کمربند ساتن بسته می شود.

در این استایل از کلاه استفاده می شود و نمای زیبایی به استایل داده است. این تیپ را می توانید با یک کفش مشکی ساده و کیف مشکی ست کنید.

سخن آخر

پارچه ژاکارد ساده یکی از بهترین پارچه ها برای دوخت لباس های شیک و ساده شما می باشد. در این مقاله چندین استایل زیبا و چشم نواز را با این پارچه معرفی کردیم. پارچه ژاکارد، پارچه ای است که در بافت خود دارای طرح و نقش می باشد.

پارچه های ژاکارد پارچه هایی هستند که طرح و نقش های آن ها به نسبت کمتر و ساده تر از سایر پارچه های ژاکارد است. معمولا لباس های ژاکارد که زنگ زمینه پارچه آن ها با رنگ طرح های ایجاد شده روی آن ها، یکی است، از پارچه های ساده ژاکارد محسوب می شوند.

رنگ سفید که یکی از آرامش بخش ترین رنگ ها است، می تواند خالق لباس های چشم نوازی برای شما باشد. در این مطلب چندین نمونه لباس ژاکارد سفید با طراحی های شیک و ساده را پیش رویتان گذاشتیم. پارچه های گلدار با رنگ های ملیح نیز می توانند استایل های ساده و شیکی را برای شما خلق کنند. رنگ طوسی رنگی خنثی است و لباس های طوسی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین لباس ها هستند. دو نمونه از استایل های خاص و زیبا با پارچه ژاکارد ساده طوسی را نیز در این مطلب نشان دادیم.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا