اخباررویدادها

در مراسم گرمی 2024 چه خبر بود + بررسی استایل سلبریتی ها

جشنواره ها و مراسم هایی که برای تقدیر از سلبریتی ها برگزار می شود، همیشه مورد توجه رسانه ها و مردم بودند. سلبریتی ها نیز به خوبی از این موضوع آگاه هستند. از این رو آن ها همیشه سعی می کنند بهترین و فاخرترین استایل ها را در این مراسم ها داشته باشند. یکی از مراسم هایی که به تازگی برگزار شده و سر و صدای زیادی به راه انداخته، مراسم گرمی 2024 است. در 4 فوریه سال 2024 مراسم گرمی در سالن سرپوشیده کریپتو دات کام در شهر لس آنجلس برگزار شد. در این مراسم سلبریتی های زیادی از جمله تیلور سوئیفت و بیلی آیلیش حضور داشتند. استایل سلبریتی ها در مراسم گرمی 2024 حواشی زیادی را به همراه داشت. در ادامه زیباترین و جنجالی ترین استایل های هنرمندان در این مراسم را بررسی خواهیم کرد.

خرید پارچه پولکی

مراسم گرمی چیست؟

مراسم گرمی یا همان گرامافون یکی از مهم ترین مراسم ها برای اهالی موسیقی است. این مراسم برای اولین بار در سال 1958 برگزار شد. در این مراسم جوایز گوناگونی به هنرمندان موسیقی سال اهدا می شود. برای اولین بار جایزه گرمی به هنرمندان بزرگی مثل اندرو لویر وبر و لیزا مینلی تعلق گرفت. ارزش و اهمیت جایزه گرمی مانند جایزه اسکار در سینما، جایزه امی در تلویزیون و جایزه تونی در تئاتر است.

استایل سلبریتی های پرطرفدار در گرمی 2024

همانطور که گفته شد مراسم گرمی یکی از مهم ترین مراسم ها برای سلبریتی ها و طراحان لباس است. آن ها سعی می کنند در این مراسم نهایت خوش سلیقگی خود را نشان دهند. در مراسم گرمی 2024 که شصت و ششمین مراسم گرمی نیز بود سلبریتی های زیادی حضور داشتند. در گرمی 2024 بسیاری از سلبریتی ها استایل های جذاب، زیبا و در عین حال پرحاشیه ای داشتند که در ادامه آن ها را با هم بررسی خواهیم کرد.


پیشنهاد ما: چطور استایل اولد مانی (Old Money) داشته باشیم + عکس و ایده


استایل تیلور سوئیفت در مراسم گرمی 2024

تیلور سوئیفت در 13 دسامبر 1989 در پنسیلوانیا به دنیا آمد. مادربزرگ تیلور یک خواننده معروف در سبک اوپرا بوده است. تیلور سوئیفت از همان کودکی به حرفه مادر بزرگش علاقه زیادی داشت. او در سن 12 سالگی شروع به نوشتن آهنگ های خود کرد. تیلور در سن 16 سالگی به یک خواننده محبوب در آمریکا تبدیل شد. ورود زود هنگام تیلور به دنیای موسیقی باعث شهرت بی نهایت او شد. همین امر باعث شده است که تیلور در سن 35 سالگی به یکی از مهم ترین سلبیریتی ها در زمینه مد و فشن تبدیل بشود. امروزه افراد زیادی پیگیر اخبار تیلور هستند و سعی می کنند در لباس پوشیدن و ساخت استایل از او الگوبرداری کنند. تیلور در مراسم گرمی 2024 موفق به دریافت جوایز بهترین آلبوم سال، بهترین آلبوم آواز پاپ، بهترین ضبط و بهترین ترانه سال شد.

استایل-تیلور-سوئیفت-در-مراسم-گرمی-2024

یکی از زیباترین و جنجالی ترین استایل های تیلور سوئیفت به استایل او در مراسم گرمی 2024 مربوط می شود. او برای شرکت در این مراسم از پیراهن بلندی به رنگ سفید استفاده کرد. جنس این پیراهن از پارچه کرپ باربی است. پارچه کرپ باربی از نرمی و لطافت بالایی برخوردار است. همانطور که می بینید چیزی که در نگاه اول توجه مخاطب را به خود جلب می کند ریزش دار بودن و لطافت بالای پارچه این پیراهن است. فرم پذیری بالای این پارچه در قسمت کمر به یکی دیگر از نقاط قوت پیراهن او تبدیل شده است. پارچه کرپ باربی فرم پذیری بالایی دارد و اجازه دوخت مدل های مختلف را به شما می دهد. طراح لباس تیلور سوئیفت در نهایت خوش سلیقگی دست کش هایی از جنس پارچه مخمل را برای تکمیل استایل او انتخاب کرده است.

خرید پارچه مجلسی پولک دار

استایل زیبای آیس اسپایس، ستاره نو ظهور موسیقی آمریکا

یکی دیگر از سلبریتی های حاشیه ساز در گرمی 2024 آیس اسپایس یا همان آیزیس نایجا گاستون است. او در 1 ژانویه 2000 در شهر نیویورک به دنیا آمد. آیس اسپایس یکی از رپرهای معروف آمریکایی می باشد که فعالیت حرفه ای خود را از سال 2021 آغاز کرد. او در همین مدت کم موفق شده است توجه عده زیادی را به سمت خود جلب کند. مجله هایی مثل نیویورک تایمر و بیلبور به آیس اسپایس لقب پرنسس جدید رپ را دادند و معتقد هستند او می تواند به یکی از بزرگترین ستاره های موسیقی آمریکا تبدیل شود. او در این مراسم نامزد جوایز بهترین هنرمند جدید، بهترین اجرای دوتایی، بهترین آهنگ رپ و بهترین آهنگ نوشته شده برای رسانه های تصویری شد. در شب مراسم گرمی 2024 تمامی رسانه ها و مردم منتظر بودن تا ببینند این ستاره نو ظهور قصد دارد از چه استایل و لباسی استفاده کند.

استایل-زیبای-آیس-اسپایس،-ستاره-نو-ظهور-موسیقی-آمریکا

همانطور که انتظار می رفت آیس اپایس توانست تمامی خبرنگاران و طرفداران خود را با استایل جدیدش شوکه کند. او برای شرکت در مراسم گرمی 2024 از یک کت کوتاه و دامن بلند دنباله دار استفاده کرده بود. اما چیزی که در این استایل تحسین برانگیز است جنس پارچه آن است. در شب مراسم گرمی 2024 طراح لباس آیزیس نایجا گاستون ترجیح داد تا برای استایل او از پارچه جین سرمه ای رنگی بهره ببرد. پارچه جین ایستایی نسبتا بالایی دارد. از این رو می تواند ظاهر کت های زنانه را به زیباترین شکل نشان دهد. برای قسمت دامن از مدل ماهی استفاده شده است. همانطور که می دانید دامن ماهی تا قسمت زانو تنگ طراحی می شود. از این رو پارچه انتخابی برای دوخت این دامن باید محکم و کشسان باشد. پارچه جین معمولا به خاصیت کشسانی مناسبی دارد و استحکام آن مثال زدنی است.

سامر واکر و استایل جنجالی او در مراسم گرمی 2024

سامر واکر نامی آشنا و محبوب در میان علاقه مندان به دنیای موسیقی است. سامر واکر ساکن آتلانتا بوده و به تازگی توانسته است به یکی از محبوب ترین ستارگان دنیای موسیقی تبدیل شود. او فعالیت هنری خود را به طور جدی از سال 2018 آغاز کرد. او نیز به عنوان یکی از مهمانان مراسم گرمی 2024 در سالن کیریپتو دات کام حضور یافت. سامر واکر به عنوان نامزد جایزه گرمی بهترین آلبوم سال انتخاب شده بود، اما موفق به دریافت این جایزه نشد. با این وجود سامر واکر به یکی از حاشیه ساز ترین سلبریتی های حاضر در این مراسم تبدیل شد.

سامر-واکر-و-استایل-جنجالی-او-در-مراسم-گرمی-2024

به جرات می توان گفت یکی از جنجالی ترین و عجیب تری استایل ها در مراسم گرمی 2024 مربوط به استایل سامر واکر می شود. او در کمال ناباوری با پیراهنی زیبا و متفاوت که بر روی آن از پرهای بلندی استفاده شده بود وارد مراسم گرمی 2024 شد. پیراهن سامر به شکل دکلته طراحی شده و دامن آن دنباله دار است. به طور کلی می توان گفت طراحی لباس ساده بوده و در آن از مدل های پیچیده و پرکار استفاده نشده است. اما چیزی که این پیراهن را متفاوت و خاص کرده است، پرهای تزئینی به کار رفته بر روی آن است. یکی دیگر از نقاط قوت استایل سامر واکر کلاه بزرگ او با پارچه ای از همین جنس است. کلاه این سلبریتی محبوب که به شکل اغراق آمیزی بزرگ طراحی شده بود، توانست توجه خبرنگاران و رسانه ها را به خود جلب کند.

لینی ویلسون و استایل متفاوت او در مراسم گرمی 2024

لینی دنی ویلسون یا همان لینی ویلسون خواننده و ترانه سرای آمریکایی است که از دوران کودکی سابقه خوانندگی و حضور در صحنه را دارد. او در سبک موسیقی کانتری یکی از بهترین ها است و طرفداران زیادی دارد. در مراسم گرمی 2024 لینی ویلسون نامزد جایزه بهترین اجرای دو نفری کانتری و برنده جایزه بهترین آلبوم کانتری شد. جالب است بدانید که تقریبا تمامی طرفداران لینی ویلسون به خوبی این موضوع را می دانند که او طرفدار استایل کابوی است. او در بسیاری از مراسم ها و کنسرت های خود از این استایل استفاده می کنند. تقریبا تمامی رسانه ها نیز پیش بینی کرده بودند که در گرمی 2024 نیز او با همین استایل ظاهر می شود. اما در کمال ناباوری این بار استایل لینی ویلسون کاملا متفاوت بود. او با یک کت و شلوار رسمی و شیک بر روی صحنه گرمی 2024 حاضر شد.

لینی-ویلسون-و-استایل-متفاوت-او-در-مراسم-گرمی-2024

همانطور که می بینید لینی همچنان از کلاه کابوی برای تکمیل استایل خود استفاده کرد. طراحان لباس معتقد هستند کلاه کابوی دیگر یک امضا برای استایل لینی ویلسون محسوب می شود. اما قسمت هیجان انگیز استایل لینی یعنی کت و شلوار او همچنان برای مخاطبان جدید و متفاوت بود. کت و شلواری که با پارچه کرپ کنزو تهیه شده و طراح لباس از دکمه های بزرگی برای تزئین آن بهره برده بود. به خوبی می دانید که کت و شلوار یکی از از آیتم های مورد علاقه خانم ها است. پارچه این ست دوست داشتنی باید باکیفیت باشد تا در اثر اصطکاک دچار پرزدهی نشود. از طرفی ایستایی پارچه کت و شلوار باید زیاد باشد. پارچه کرپ کنزو تمامی این خصوصیات را دارد، پس می توان گفت طراح لباس لینی ویلسون بهترین تصمیم را گرفته است.

قیمت پارچه پولکی مجلسی

استایل زیبا و گران قیمت جنل مونی

جنل مونی رابینس معروف به جنل مونی خواننده، ترانه سرا، بازیگر و رپر آمریکایی است. جنل مونی در 1 دسامبر 1985 به دنیا آمد. او تا کنون ده بار نامزد دریافت جایزه گرمی در حوزه های مختلف شده است. جنل مونی نیز یکی از خوش لباس ترین سلبریتی های آمریکایی محسوب می شود. در مراسم گرمی 2024 نیز یکی از زیباترین استایل ها متعلق به این این خواننده خوش صدا بود. چیزی که در استایل جنل مونی توجه مخاطب را به خود جلب می کند مدل ساده و ماکسی پیراهن او نیست. بلکه برای دوخت پیراهن او پارچه ای به کار رفته که یکی از زیباترین و مجلسی ترین پارچه های موجود در بازار است.

استایل-زیبا-و-گران-قیمت-جنل-مونی

حتما به خوبی می دانید که برای داشتن یک استایل جذاب همیشه نیاز به استفاده از مدل های پرکار و شلوغ ندارید. گاهی شما می توانید ساده ترین مدل ها را بدوزید اما مانند یک ستاره هالیوودی بدرخشید. لازمه این کار استفاده از یک پارچه شاین دار و جذاب است. یکی از بهترین پارچه ها برای ساخت یکی استایل مجلسی و جذاب پارچه پولکی است. در پیراهن جنل مونی نیز از این پارچه استفاده شده است. اما طراح لباس ترجیح داده است کمی از سادگی لباس کم کند. او برای این کار از نواردوزی نقره ای بهره برده است. همین ایده ساده اما هوشمندانه زیبایی لباس جنل را چندین برابر کرده است. استفاده از پارچه پولکی به شکل یک دست و بدون خرجکار توانسته است یک استایل لوکس و گران قیمت را برای جنا مونی به ارمغان آورد.

منبع: https://www.harpersbazaar.com/celebrity/red-carpet-dresses/g46573771/best-dressed-photos-grammys-2024

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا