اخبارمعرفی بلاگرها

فرانا یعقوبی، اینفلوئنسر محبوب مد در اینستاگرام

ستارگان معروف در زمینه مد و طراحی در اینستاگرام، دیدگاه ما را نسبت به استایل‌ها تغییر داده‌اند. این تاثیرگذاران شبکه‌های اجتماعی یا اینفلوئنسرهای مد، هر روز بیشتر از قبل الهام بخش ما در انتخاب لباس‌هایمان هستند. به همین دلیل در این مقاله به معرفی فرانا یعقوبی، یکی از استایلیست‌های معروف در اینستاگرام می‌پردازیم. تا به شما در الهام گرفتن و رسیدن به استایل شخصیتان کمک کنیم.

مشاهده انواع پارچه لینن

 

فرانا یعقوبی اینفلوئنسر مد، طراحی و سبک زندگی از شهر رشت است که در حال حاضر در نیویورک زندگی می‌کند. او علاقه‌مندان زیادی در بین مخاطبان دنیای مد دارد. کمتر کسی مانند فرانا پیدا خواهید کرد که محتوای مد و سبک زندگی آمیخته با خلق و خوی هنری خلق کند. می‌توانید از سبک و استایل خاص فرانا و لباس‌های متنوع و ترکیب آنها با مد روز الهام بگیرید. مهمتر از آن، فرانا روی پایداری تمرکز می‌کند و به ساخت کمد لباس متنوعی کمک می‌کند که پس از پایان یک فصل آن را دور نخواهید انداخت. همچنین فرانا یک استاد در پوشیدن لباس بدون جنسیت و سبک کژوال است.

فرانا یعقوبی را بیشتر بشناسیم

آشنایی با فرانا یعقوبی | پارچه نگار

فرانا یعقوبی فعالیت در زمینه طراحی و انتشار استایل شخصی خود در اینستاگرام را از سال 2016  آغاز کرد. فرانا اسم دوم این اینفلوئنسر محبوب در زمینه مد است، نام اصلی او فرناز و متولد رشت است. وی در حال حاضر ساکن نیویورک بوده و در مدرسه طراحی پارسونز، برترین دانشگاه هنر امریکا و سومین دانشگاه هنر برتر در دنیا در حال تحصیل است. پارسونز جزء دانشگاه‌های گران‌قیمت محسوب می‌شود. و دارای لیست فارغ‌التحصیلان و طراحان چشمگیر و اعضای هیئت علمی است که در صنعت مد فعالیت می‌کنند. بنابراین کاملا واضح است که دانشجویان آن مانند فرانا، در زمینه مد و فشن دیزاین بستر فعالیت گسترده و آینده روشنی خواهند داشت.

از آنجا که مد یک صنعت بسیار بصری است، بسیاری از اینفلوئنسرهای مد نیز در کانال‌های ترکیبی اینستاگرام، یوتیوب، توییتر، پینترست و سایر کانال‌ها فعالیت می‌کنند. فرانا نیز هم در اینستاگرام و هم در یوتیوب، استایل و علایق خود را به اشتراک می‌گذارد.

اکثر پست‌های فرنا در اینستاگرام شامل استایل‌های منحصر به فرد و زیبای خود و سبک زندگی اوست. یکی از موضوعات ثابت پست‌های فرانا، استایل‌های مختلف با یک آیتم خاص مانند پافر، کت و … است. که بسیار هم مورد توجه طرفدارانش قرار گرفته است. او در اینستاگرام فالوئرهای وفادار و قابل توجهی دارد. به علاوه کپشن‌های فوق‌العاده مثبتش یکی دیگر از دلایل محبوبیت او در بین کاربران است. فرانا یعقوبی در یوتیوب نیز به تازگی شروع به تولید ویدئوهایی در زمینه مد، سفر به آمریکا و پاسخ به سوالات طرفدارانش کرده است. و محبوبیتش روز به روز در حال افزایش است.

استایل مورد علاقه فرانا یعقوبی در دنیای فشن

فرانا عاشق استایل و سبک کژوال است. او اکثرا استایل‌هایی را انتخاب می‌کند که مختص فصل نباشد، به این صورت که با اضافه کردن لایه‌بندی یا کم کردن آن، بتوان گرمی و سردی لباس را تنظیم کرد. فرانا ثابت می‌کند که مجبور نیستید بین پوشیدن لباس ساده و شیک یکی را انتخاب کنید. اگر بخواهیم سبک فرانا یعقوبی را در دو کلمه توصیف کنیم، لوکس و راحت است. همچنین او در ترکیب رنگ‌های گوناگون حرفه‌ای عمل می‌کند. هرچند پالت رنگی مورد علاقه‌اش رنگ آبی و کرم است.

مشاهده پارچه های مناسب استایل اور سایز

 

استایل‌های فرانا شامل شلوار جین، ژاکت و تی شرت، کفش ورزشی و خیلی چیزهای دیگر است. اما ترکیب مورد علاقه او یک تیشرت بیسیک و یک شلوار دمپا یا مام استایل، یک جفت کتونی و کت است. ترکیب کت و شلوار با کتونی، در همه فصول برای او یک ترکیب وسوسه‌انگیز است. همچنین او از طرفداران استایل مونوکروم است. یعنی از تناژها، سایه‌ها و درجات مختلف یک رنگ اصلی در ترکیب و هارمونی تکه‌های مختلف استایل خود استفاده می‌کند. هر چند لباس‌های اورسایز نیز چیزی نیستند که از کمد لباس‌ او حذف شود. زیرا هم ترند سال‌های اخیر است و هم از چیزی که فکرش را بکنید راحت‌تر است.

فرانا معتقد به ایجاد استایل شخصی است، اینکه هر شخص برای استایل شخصی خود، قوانین خودش را داشته باشد و در نهایت چیزی را بپوشد که دوست دارد. همچنین پای ثابت لوازم جانبی در استایل‌های شخصی فرانا، ساعت، عینک و اکسسوری انگشتر است.

استایل‌های پاییزه فرانا با پارچه کشمیر

کت‌های طرح‌دار مانند چهارخانه‌های ریز و درشت یکی از استایل‌های همیشگی فرانا برای پاییز و زمستان است. یک کت پاییزه یا زمستانی با پارچه پشمی کشمیر، بازتابی از زیبایی و راحتی در استایل فرانا است. استایل‌های فرانا یعقوبی پر از ایده‌های کاربردی و زیبا برای استفاده از کت‌های متنوع است. در این ویدئو چند نمونه از استایل‌های راحت و لوکس فرانا با کت‌های طرح‌دار با پارچه پشمی کشمیر را می‌بینید.

همانطور که در ویدئو می‌بینید، وقتی کت شما با سایر لباس‌های زمستانی مانند شلوار، لباس‌های گرم، اکسسوری‌ها و چکمه‌ها ترکیب می‌شود، زیباتر به نظر می‌رسد. آنها از نظر رنگ مکمل یکدیگر خواهند بود. همچنین انتخاب رنگ‌های روشن‌تر به دلیل توانایی‌شان در بالا بردن روحیه، حتی در غم‌انگیزترین روزها، هوشمندی و هنر انتخاب استایل فرانا را نشان می‌دهد. همینطور استفاده او از طرح‌های چهارخانه، تضمینی هستند برای تبدیل کردن استایل شما به زیباترین حالت ممکن.

اگر شما هم عاشق استفاده از کت در استایل خود هستید کافی است متریال کت خود را انتخاب کنید. چه کت کوتاه یا انواع بلند تا زانو، و چه کت‌های اورسایز یا سایز استاندارد انتخاب کنید فرقی ندراد، استایل با کت توییت (کشمیر)، برای چندین فصل بسیار زیبا و کاربردی است.

 


مقاله مرتبط: پارچه کشمیر (پارچه توییت) و ویژگی های آن


 

استایل خیابانی فرانا یعقوبی با پارچه بارانی

به این استایل خیابانی فرانا نگاه کنید. امیدوارم لذت ببرید و مهمتر از همه از این استایل واقعا جذاب و منحصر به فرد الهام بگیرید. استایل خیابانی یا فشن خیابانی، سبکی است که معمولا بر پایه فردگرایی شکل می‌گیرد و خیلی به ترندهای رایج هر دوره وابسته نیست. یک ایده خوب برای لباس‌های خیابانی، بیشتر از چیزی که فکر می‌کنید الهام بخش است. فرانا یعقوبی در این استایل زیبا، از پارچه شمعی بارانی استفاده کرده است. پارچه‌های شمعی جزء رایج‌ترین نوع پارچه‌ بارانی در دوخت بارانی است. این پارچه‌ها معمولا از موم اندود کردن پارچه‌های کتان، ضد آب می‌شوند. البته پارچه‌های شمعی برای مانتوهای پاییزه نیز گزینه ایده‌آلی هستند.

خرید اینترنتی پارچه لینن

 

علاوه برا این نمونه استایل که مشاهده می‌کنید، می‌توانید ترندهای خیابانی و توصیه‌های استایل جذاب بیشتری در اکانت این اینفلوئنسر محبوب پیدا کنید.

سخن آخر

همیشه می‌توان چیزی‌های جادویی زیادی در مورد مد و استایل‌های منحصر به فرد در اینترنت کشف کرد. اما احتمالاً بهترین کشف در این زمینه، یک اینفلوئنسر محبوب است که نیاز شما به انواع لباس و استایل‌های جذاب و همچنین وسواس شما را تامین کند. با وجود اینفلوئنسرهای زیاد در زمینه مد، احتمالا سخت خواهد بود که تصمیم بگیرید چه کسی را دنبال کنید. به همین دلیل ما فرانا یعقوبی، یکی از بهترین‌ها را به شما معرفی کردیم؛ تا از سبک شخصی و نمونه استایل‌های او الهام بگیرید و ایده‌های تازه‌ای در ذهنتان شکل بگیرد.

 

منبع: instagram.com/feranastyle

3/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا