اخبارطراحان و برندها

برند فوف و لباس های پنبه ای

امروزه برندهای ایرانی زیادی را مشاهده می‌ کنید که در دنیای مد و فشن حرف‌ های بسیاری برای گفتن دارند. استفاده از پارچه‌ های باکیفیت و طراحان خبره باعث شده‌ است تا برندهای ایرانی نیز بتوانند در این عرصه با رقبای خارجی خود همراه شوند. یکی از برندهای معروف و خوب ایرانی که می‌ توانید برای تهیه لباس‌ های خانگی به آن مراجعه کنید برند ایرانی فوف می‌ باشد. برند فوف به یک برند معروف جهت تهیه لباس‌ های خانگی تبدیل شده است. ویژگی بارز برند ایرانی فوف استفاده از پارچه مرغوب و طراحی‌ های شکیل و زیبا می‌ باشد.

پوشیدن لباس‌ هایی که از پارچه‌ های نامرغوب تهیه‌ شده اند می‌ تواند به پوست شما در دراز مدت آسیب بزند. اصولا این لباس ها از پلاستیک تهیه می شوند. همین امر باعث ارزان تر تمام شدن لباس می شود. اما به چه قیمتی؟! پوشیدن لباس هایی با جنس نامرغوب سلامت جسم ما را به خطر می اندازد. از طرفی پوشیدن پیراهن‌ های پلاستیک برای مدت طولانی باعث ایجاد بوی نامطبوع بر روی بدن شما خواهند شد. از این‌ رو باید برای مصرف طولانی‌ مدت یک لباس عموما باید به جنس پارچه آن بیشتر از طرح آن توجه بکنید. برند فوف این مژده را به شما می‌ دهد که یک کالای مرغوب و با کیفیت را با قیمت مناسب از برندهای داخلی هم می‌ توانید تهیه کنید.

مشاهده پارچه الیاف طبیعی لینن

تنوع محصولات برند فوف

کیفیت بالای محصولات برند فوف هیچ‌ چیز از زیبایی و تنوع این برند کم نخواهد کرد. برند فوف از جمله برندهایی است که می‌ تواند افراد با هر نوع سلیقه‌ ای را از خود راضی نگه دارد. از نکات برجسته برند فوف می‌ توان به‌ همین تنوع بالای محصولات و زیبایی کارهای آن‌ ها اشاره کرد. طراحان متخصص و زبردست برند فوف با استفاده از پارچه‌ های باکیفیت و ایده های جذاب، لباس‌ های زیبایی را برای هر نوع سلیقه‌ ای طراحی می‌ کنند. نکته مهم و فوق ویژه برند فوف همین ادغام زیبایی و کیفیت با یک دیگر می‌ باشد.

پارچه های پنبه ای برند فوف

 

برند ایرانی فوف محصولات متنوعی از جمله شلوار، شلوارک، تاپ، پیراهن، بلوز و غیره را تولید می کند. فوف با برش هایی مینیمال و ساده، با استفاده از پارچه های الیاف طبیعی محصولات خاص خود را تولید می کند. این برند علاوه بر تولید پوشاک زنانه، پوشاک خانگی مردانه با پارچه پنبه ای نیز تولید می کند.

گلدوزی های فوف

شاید اولین چیزی که شما را در کالکشن های برند ایرانی فوف جذب کند همین سادگی و مینیمال بودن آن ها می‌ باشد. اما طرح و ایده جذاب برند فوف برای متمایز کردن محصولات خود از دیگر نمونه‌ های موجود در بازار گلدوزی‌ های خاص و زیبایی است که بر روی محصولات خود به ثمر می‌ رسانند‌. با کمی دقت متوجه این تفاوت زیبا با سایر محصولات مشابه خواهید شد. گلدوزی‌ های یونیک و ظریفی که با دست بر روی لباس انجام می‌ شوند. مورد گفته شده تنها یک نمونه از ایده‌ های جذاب طراحان خوش‌ سلیقه ‌ی برند فوف می‌ باشد. همانطور که در تصویر مشاهده می‌ کنید رنگ‌ های جذاب و زیبای کار شده بر روی محصولات فوف چیزی نیست که بتوان از کنار آن به‌ سادگی گذشت.

گلدوزی های افغان به روی پارچه پنبه ای

 

برند فوف یکی از مجموعه های خود را با همکاری زنان افغان در دوخت گلدوزی های بومی ارائه کرد. این مجموعه نیز، با پارچه های پنبه ای تهیه شده است. این کالکشن از رنگ روشن تهیه شده بود. از طرفی با دوخت گلدوزی های افغان که پر از رنگ و طرح متنوع هستند، تزیین شده است. این مجموعه زیبایی و سادگی را در یک قاب نشان می داد. پارچه های پنبه ای (نخی) برای دوخت انواع گلدوزی مناسب و کاربردی هستند.


حتما بخوانید: پارچه لینن و نگاهی به استایل های کیرا نایتلی با آن


نیل و برند ایرانی فوف

برند فوف برای چند مجموعه اخیر خود علاوه بر پارچه های روشن و گلدوزی های افغان، از رنگرزی پارچه های پنبه ای با گیاه نیل و دیگر مواد رنگزا نیز بهره برده است. تنوع رنگرزی طبیعی و سنتی با گیاهان و مواد رنگزا بسیار بالا است. می توان طیف گسترده ای از رنگ ها را با این روش تولید کرد. پارچه پنبه ای، پارچه هایی خوش دوخت و راحت می باشند. از طرفی برای رنگرزی نیز پارچه ای بسیار مناسب می باشند.

طیف رنگی وسیع و گسترده پارچه باعث می‌پ شود که محصولات فوف از تنوع بالایی برخوردار باشند. می‌ توانیم این مژده را به شما بدهیم که در زمان تهیه محصولات فوف به‌ هیچ‌ عنوان با محدودیت مواجه نخواهید شد. چه چیزی بهتر از این که در دنیایی از رنگ و طرح غرق شوید و با خیال راحت خرید کنید. محصولات باکیفیت برند فوف را با خیال راحت برای خود تهیه کنید و از آن لذت ببرید.

پارچه های رنگ شده با نیل برند فوف

اصولاً محصولات فوف از پارچه‌ های پنبه‌ ای و نخی تهیه می‌ شوند. اما این به معنای تک‌ بعدی بودن فوف نمی‌ باشد. در اصل محصولات فوف فقط محدود فصل‌ های گرم تابستان و بهار نمی‌ شود. برند فوف با ایده‌ ای نوین توانسته در فصل‌ های سرد نیز محصولات جذابی را برای مخاطبان خود ارائه کند. هودی های جذاب و زیبای برنده فوف یکی از این نمونه طرح‌ ها می‌ باشد. فوف در مجموعه پاییزی خود انواع هودی های دولایه آسترکشی شده دارد. این هودی ها از جنس پارچه پنبه ای طراحی و تولید کرده است. این هودی ها که در ادامه خواهید دید، به خوبی نشان دهنده کاربرد های بسیار متنوع پارچه پنبه ای است.

 

منبع: www.instagram.com/fooof.style

3.8/5 - (22 امتیاز)

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا