استایلپاییز و زمستان

پارچه بارانی و جدید ترین استایل های ۲۰۲۲

پارچه بارانی خالق یکی از جذاب ترین لباس های پاییزه و زمستانه به نام ترنچ کت است. با این پارچه می توانید انواع بارانی های جذاب و خاص را بدوزید؛ کافیست تا نگاهی به دوخت مدل های جدید با این پارچه بگردید. مدل های ساده و مینیمال بارانی ها از بهترین و پرطرفدارترین ها، در دنیای مد و فشن این روز ها هستند. به همین دلیل در طراحی های لباس سال ۲۰۲۲ شاهد این گونه بارانی های مینیمال هستیم.

در استایل های جذاب با این پارچه به نحوه ست شدن آیتم ها دقت کنید. در ست کردن بارانی ها باید به رنگ آن ها دقت کنید. در واقع یکی از اصول اصلی در ست کردن لباس، توجه به رنگ می باشد. باید درنظر داشته باشید که چه رنگ هایی مکمل یکدیگر هستند و ترکیب زیبایی با هم دارند. همچنین طیف های رنگی را انتخاب کنید که به رنگ پوستتان بیاید. در ادامه استایل های جدید و جذاب ۲۰۲۲ با پارچه بارانی را بررسی می کنیم و نکات این استایل ها را نیز بیان می کنیم.

پارچه بارانی و ترنچ کت بژ

رنگ قهوه ای و رنگ های در تناژ رنگی قهوه ای، یکی از بهترین انتخاب ها برای پوشش پاییزه هستند. رنگ بژ یکی از تناژهای رنگی روشن رنگ قهوه ای می باشد. این رنگ استایل شما را شیک می کند. رنگ بژ نشان دهنده سادگی در عین زیبایی است.

رنگ بژ نشانه‌ای از آرامش می باشد، از سری رنگ های خنثی به شمار می آید. به همین دلیل این را با رنگ های متنوع روشن و تیره ست کنید. پوشیدن رنگ بژ در مراسم هایی مانند جلسات مذاکره به افراد کمک می کند که با اعتماد به نفس بیشتری به نظر بیایند.

پارچه بارانی و ترنچ کت بژ

به افراد با پوست های برنزه و موهای روشن پیشنهاد می‌کنیم که از رنگ بژ کاراملی در استایل خود استفاده کنند. اگر مو و پوستتان روشن است بهتر است طیفی از رنگ بژ را استفاده کنید که در آن رگه های قهوه ای روشن به کار رفته باشد. باید از رنگ های گرم تر طیف بژ در استایل خود استفاده کنند.

مشاهده رنگبندی پارچه بارانی (پارچه کتان زارا)

 

در این استایل نیز بارانی با رنگ بژ با طیف رنگی روشن انتخاب شده‌ است. شلوار لی آبی روشن ست زیبایی را در این استایل به وجود آورده است. اگر می خواهید این بارانی را به صورت جلو باز بپوشید از زیر‌ آن یک تی شرت سفید به تن کنید. کتانی سفید برای تکمیل این ست پیشنهاد می شود‌.

ترکیب های رنگی پیشنهادی با بارانی بژ

لازم به ذکر است که ترکیب رنگی طیف بژ، استایلی آرام و ملایم را برای شما خلق می کند. اگر دوست دارید که با رنگ بژ تیپ خاص و کژوالی داشته باشید، باید این رنگ را با رنگ های شاد ست کنید. ترکیب رنگی با بنفش برای یک استایل کژوال پیشنهاد می شود. اگر می خواهید که رنگ بژ را در یک موقعیت را رسمی و جلسات اداری ست کنید، از ترکیب رنگ به همراه مشکی قهوه ای خاکستری و سفید استفاده کنید.

برای نمونه قسمت بالاتنه سایه های روشن رنگ بژ باشند و برای سایر بخش‌های تیپتان از رنگ های ذکر شده استفاده کنید. برای مهمانی های رسمی از ترکیب لباس با رنگ بژ و کفش طلایی استفاده کنید. در استایل پیش رو شاهده ترکیب رنگ آبی و بژ هستیم. ترکیب جین و رنگ بژ در کنار یکدیگر یک استایل روزمره و خیابانی جذاب را خلق می کند.


مطالعه بیشتر: پارچه بارانی و مانتو های زنانه ترنچ


استایلی خاص و شیک با پارچه بارانی مشکی

یکی از مدل های بارانی که از پرطرفدارترین ها به شمار می‌آید، بارانی مشکی است. در این استایل یک کت مشکی شیک با دکمه های دو ردیفه طراحی شده است. این بارانی را می توانید در موقعیت های مختلفی مانند مهمانی، سر کار و خرید بپوشید.

جالب است بدانید یکی از رنگ های پرکاربرد در فصل سرما به رنگ مشکی می باشد. البته که رنگ مشکی را در تابستان نیز می پوشند اما ست های رنگ مشکی برای خانم ها در فصل پاییز و زمستان بسیار جذاب است.

استایلی خاص و شیک با پارچه بارانی مشکی

استایل هایی که با رنگ مشکی هستند اگر به صورت اصولی انتخاب شوند اصلا خسته کننده و تکراری نخواهند بود. ترکیب درست رنگ مشکی در کنار دیگر رنگ‌ها، استایل شما را بسیار جذاب می کند.

یکی از قوانین ست کردن رنگ مشکی این است که این رنگ را با دو رنگ دیگر استفاده کنید. در واقع ترکیب سه رنگ با رنگ مشکی می تواند یک تیپ جذاب را برای شما بیافریند.

استایل های مناسب با بارانی مشکی

ترکیب های رنگی پیشنهادی در این حالت سه رنگ عبارتند از رنگ های قرمز، مشکی و طوسی، سفید شکلاتی و مشکی، مشکی، زرد و شکلاتی و همچنین مشکی زیتونی و طوسی. در این استایل نیز بارانی مشکی با کفش شکلاتی و لباس سفید پوشیده شده و اصول ست سه رنگی با مشکی رعایت شده است.

بارانی مشکی به همراه چکمه های چرمی با پاشنه های بلند، یک استایل مجلسی و شیک برای شما خلق می کند. برای ست کردن بارانی مشکی، بلوز و پلیورهایی با رنگ های زرشکی، طوسی، سفید، آبی و زرد بپوشید. شلوار های لگ و جین نیز با بارانی مشکی بسیار فوق العاده می شوند.

بارانی سبز پاستلی خاص

رنگ سبز دارای طبع سرد نتیجه در هنگام ست کردن باید از رنگ های گرم استفاده کنید. این رنگ جزو رنگ های خنثی نیز به شمار می آید. رنگ های متنوعی می توانند مکمل رنگ سبز باشند اما لازم است به موقعیتی که می‌خواهید در آن حاضر شوید دقت کنید. یکی از رنگ های جذاب برای ست کردن با رنگ سنگ سبز رنگ آبی می باشد. چرا که رنگ سبز از رنگ آبی به دست آمده است.

طیف رنگ های سبز تیره رنگ آبی بیشتری استفاده شده است بنابراین سبزهای تناژ تیره را با رنگ آبی ست کنید. رنگ کرم نیز می‌تواند ترکیب زیبایی را با رنگ سبز ایجاد کند‌. بنفش نیز یکی از مکمل های جذاب با رنگ سبز است. ترکیب رنگ سبز و مشکی در کنار یکدیگر یک ترکیب شیک و تماشایی را ایجاد می کند.

ست کردن بارانی سبز پاستلی

یکی از اصول ست کردن این است که مانتو یا بارانی بلند را می توان با شلوار مشکی ست کرد. این استایل نیز، بارانی سبز با شلوار مشکی ست زیبایی را خلق کرده است. ترکیب سه رنگ مشکی و سفید در کنار یکدیگر پیشنهاد بسیار فوق العاده ای در استایل شما می باشد. زیرا این ترکیب سه رنگه جلوه، بسیار زیبایی دارد. رنگ های پاستلی در دنیای مد و فشن اخیراً بسیار پرطرفدار شده‌اند.

رنگ های پاستلی به دلیل ملایم بودن توجه افراد بسیاری را جلب کرده اند. در این استایل نیز از پارچه بارانی سبز پاستلی استفاده شده است. علاوه بر سه تیکه می بینید می توانید این رنگ را با رنگ های پاستلی دیگر مانند آبی پاستیلی ست کنید.

خرید پارچه بارانی ضدآب

بارانی سفید؛ مینیمال و همه پسند

رنگ سفید و رنگ هایی که در تناژ رنگ سفید هستند می توانند ست های بسیار متنوع زیبایی را برای شما خلق کنند. جالب است بدانید برای داشتن یک استایل زیبا با رنگ خنثی می توانید از لباس‌های سفید استفاده کنید. لباس های سفید در کنار رنگ های پاستلی مانند یاسی، صورتی و غیره بسیار عالی خواهد شد.

بارانی سفید؛ مینیمال و همه پسند

رنگ سفید و تنها برای فصل گرما پیشنهادی عالی است بلکه برای فصل سرما نیز فوق العاده می شود. برای نمونه می توانید بارانی پلیمر یا بافت سفید خود را با یک لاک تیره و اکسسوری های طلایی هماهنگ کنید. یکی از ایده های جذاب استایل های مونوکروم زمستانه با رنگ سفید هستند. ترکیب رنگی سفید و خاکستری در استایل پیشنهاد مناسبی می باشد.

شلوار جین را می توانید با بارانی سفید ست کنید و یک ست خاص داشته باشید. خوب است بدانید که ترکیب تی شرت سفید و شلوار جین نیز بسیار خاص و زیبا خواهد بود.


حتما بخوانید: پارچه جناغی و آشنایی با ویژگی های آن


بارانی آبی آرامش بخش

رنگ آبی یکی از دلنشین ترین رنگ هایی است که استایل شما را دگرگون می کند. ویژگی مثبت رنگ آبی در استایل این است که به راحتی می توانید این رنگ را با انواع رنگ های دیگر ست کنید. رنگ آبی و تناژ های مختلف این رنگ، به انواع پوست های مختلف می آیند.

به همین دلیل به راحتی می توانید، استایل زیبا با رنگ آبی برای خود داشته باشید. یکی از آهنگ های جذاب و متناسب با رنگ آبی، رنگ زرد می باشد. استایل آبی و زرد یک استایل شاداب و پر انرژی است. سبز آبی استایل شما را دگرگون می کنند.

پارچه بارانی آبی و بارانی خاص

ترکیب رنگی سبز و آبی باعث می شود که استایلی آرامش بخش و شیک داشته باشید. شاید برایتان عجیب باشد ولی ترکیب نارنجی و آبی بسیار به دل می نشیند. ترکیب رنگ لباس های سفید و آبی استایلی آرامش بخش و جذاب را برای شما خلق می کند. استایل مونوکروم با رنگ آبی پیشنهادی بسیار عالی است.

استایل مونوکروم با پارچه بارانی آبی

رنگ آبی یکی از بهترین رنگ هایی است که می توانید برای استایل مونوکروم خود از آن استفاده کنید. در استایل مونوکروم خود می توانید از انواع طیف های رنگی آبی استفاده کنید. در این استایل نیز بارانی آبی با شلوار آبی ست شده و یک استایل مونوکروم را ایجاد کرده است. البته بهتر بود به جای صندلی مشکی نیز از یک صندل آبی استفاده می شد.

یکی دیگر از مدل های جذاب که با پارچه بارانی دوخته شده این مدل بارانی صدری می باشد. این بارانی به صورت تک دکمه و با کمربند طراحی و دوخته شده است. این مدل بارانی به دلیل طراحی ساده و شیک که دارند برای استایل های مینیمال بسیار مناسب است.

همانطور که پیشتر گفته این ترکیب رنگی سبز و مشکی ترکیبی ایده آل می باشد. در این استایل، نیز بارانی سبز صدری با شلوار مشکی ست شده است. ترکیب سرنگ سبز، مشکی و سفید در این استایل رعایت شده است.

قیمت پارچه بارانی (پارچه ضدآب) ساده

 

پارچه بارانی یاسی؛ بهترین انتخاب برای خانم های جوان

رنگ یاسی نیز یک رنگ سرزنده و شاد می باشد. در این تیپ یک بارانی یاسی با طراحی ساده و شیک با یقه انگلیسی طراحی و دوخته شده است. شلوار مشکی آیتمی مناسب برای ست کردن با این بارانی می باشد. ترکیب رنگ صورتی روشن و کرم با این رنگ یاسی بسیار چشم‌نواز خواهد بود.

این بارانی به دلیل رنگ شاد و جذابی که دارد، یکی از بهترین انتخاب ها برای خانم های جوان است. رنگ یاسی را می توانید با رنگ صورتی ملایم و آبی کم رنگ ست کنید.

سخن آخر

پارچه بارانی یکی از بهترین پارچه ها برای دوخت مانتو و ترنچ کت های پاییزه و زمستانه می باشد. معمولا طراحی های بارانی ها به صورت ساده و مینیمال است. دکمه های دو طرفه و مدل یقه انگلیسی در طراحی بسیاری از انواع بارانی های پاییزه و زمستانه دیده می شود.

در این مطلب با جدیدترین بارانی های طراحی شده آشنا شدیم. بسیاری از بارانی های تولید شده و موجود در بازار با یکسری رنگ های خاص و مشخص مانند قهوه ای و مشکی هستند. اما با تهیه پارچه بارانی با رنگ های متفاوت دیگر مانند آبی، سبز، یاسی و غیره می توانید بارانی های جذاب و زیبایی را بدوزید.

در ست کردن بارانی باید به رنگ بارانی و سایر آیتم های تیپتان توجه داشته باشید. برای مثال بارانی بژ با شلوار و کفش قهوه ای یا خاکستری برای موقعیت های رسمی پیشنهاد می شود. بارانی مشکی یک استایل کلاسیک و شیک را برای شما می آفریند.

در ست کردن بارانی مشکی فراموش نکنید که آن را با دو رنگ دیگر در استایل خود به کار ببرید. برای نمونه ترکیب مشکی، سفید و سبز یک ترکیب عالی می باشد. پارچه بارانی آبی برای تیپ های مونوکروم بسیار پیشنهاد می شود. می توانید یک شلوار آبی و بوت آبی را با بارانی خود ست کنید. فراموش نکنید که در استایل های مونوکروم می توانید از تناژهای رنگی یک رنگ مشخص استفاده کنید. برای مثال آبی پر رنگ، آبی کم رنگ و غیره را در استایل خود به کار ببرید.

پارچه بارانی یاسی برای دوخت بارانی های دخترانه بسیار عالی می باشد. این پارچه به دلیل جذابیت و طراوتی که در رنگ خود دارد، یک استایل شاد و چشم نواز را خلق می کند. بارانی سفید یکی از کاربردی ترین نوع بارانی ها است و برای تمامی سنین مناسب است. ترفندهای کاربردی بیشتر برای ست کردن انواع بارانی را در این استایل برشمردیم.

منبع: wwd.com/fashion-news

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا