استایلپاییز و زمستانروزمره و کاربردی

پارچه توییت (کشمیر) و استایل های کلاسیک زمستانی

پارچه توییت، پارچه محبوب زمستانی است که با آن کت ها و پالتوهای کلاسیک و مدرن بسیار زیبایی طراحی و تولید می شود. تنوع محصولاتی که با این پارچه تهیه می شوند بسیار بالا است. یکی از جذاب ترین لباس هایی که با پارچه توییت تولید می شود، کت یقه انگلیسی کلاسیک است. در اینجا لازم است به این نکته اشاره کنیم که بین پالتو و کت زمستانی تفاوت هایی وجود دارد. بارز ترین تفاوت های بین این دو لباس تفاوت در قد و ضخامت آن ها است. کت ها قد کوتاه تری به نسبت پالتوها دارند. همچنین کت ها را می توان در فضاهای داخلی مانند رستوران و خانه به تن داشت. اما پالتوها را به خاطر ضخامت زیادی که دارند در فضاهای داخلی از تن در می آوریم.

در اینجا لازم است به این نکته اشاره کنیم که بین پالتو و کت زمستانی تفاوت هایی وجود دارد. بارز ترین تفاوت های بین این دو لباس تفاوت در قد و ضخامت آن ها است. کت ها قد کوتاه تری به نسبت پالتوها دارند. همچنین کت ها را می توان در فضاهای داخلی مانند رستوران و خانه به تن داشت. اما پالتوها را به خاطر ضخامت زیادی که دارند در فضاهای داخلی از تن در می آوریم.

با پارچه توییت می توانید ایده های جذابی را اجرایی کنید. برای مثال امکان دوخت انواع کت، پالتو، رویه های زمستانه و غیره برای شما وجود دارد. یکی از ایده های جذابی که می توانید با این پارچه داشته باشید، ترکیب کردن آن با پارچه های دیگر مثل پارچه فوتر، پارچه خز یا پارچه چرم است. در ادامه استایل های جذابی را با این پارچه زمستانه می بینیم.

خرید پارچه توییت چهارخونه

کت کلاسیک که خود به تنهایی بسیار زیبا و کاربردی است، با پارچه زمستانی توییت زیباتر نیز می شود. تنوع مدل در این کت ها با تغییر در یقه، مدل جیب، تعداد دکمه ها و مدل آستین انجام می شود. ما در این مقاله نکات و راهکار هایی ارائه خواهیم کرد که بتوان با استفاده از کت توییت، استایل های کلاسیک متنوعی خلق کرد.

خرید پارچه پشمی چهارخونه

 

کت کلاسیک که خود به تنهایی بسیار زیبا و کاربردی است، با پارچه زمستانی توییت زیباتر نیز می شود. تنوع مدل در این کت ها با تغییر در یقه، مدل جیب، تعداد دکمه ها و مدل آستین انجام می شود. ما در این مقاله نکات و راهکار هایی ارائه خواهیم کرد که بتوان با استفاده از کت توییت، استایل های کلاسیک متنوعی خلق کرد.

کت تویید کلاسیک

کمربند های چرم

به احتمال زیاد همه ما در منزل یک کمربند چرم داریم که اغلب از آن استفاده نمی کنیم. برای اینکه نتیجه این نکته را به صورت عملی ببینید، کت توییت کلاسیک خود را از کمد بیرون آورده و به تن کنید. کمربند چرم خود را از روی کت به کمر ببندید. کمربند را محکم کنید تا انحنای کمر به خوبی دیده شود.

کمربند چرمی

اگر چند چین کوچک به روی کمر کت افتاد، به آرامی آن ها را در جاهای مختلف پراکنده و مرتب کنید. حال در آینه به استایل خود نگاه کنید تا ببینید که فقط با یک کمربند چرمی چگونه استایل کلاسیک خود را نو کرده اید. برای تنوع در استفاده از کمربند، می توانید خود کمربند را گره بزنید تا کمی به روز تر دیده شوید.

استایل های چند لایه با پارچه توییت

سبک لباس پوشیدن چند لایه برای فصل پاییز و بهار که تغییرات آب و هوایی زیاد است کاملا کاربردی است. در صورت گرم یا سرد شدن هوا با تنظیم تعداد لباس هایی که به تن کرده اید می توان از گرما و سرما در امان ماند. اما در اینجا ما علاوه بر کاربرد این استایل، به زیبایی و جذابیت آن نیز توجه خواهیم کرد.

استایل لایه ای با کت تویید

استایل های چندلایه یکی از سبک های مد و فشن به شمار می رود. پارچه توییت در مقایسه با پارچه فوتر ضخامت کمتری دارد و برای لایه های زیرین این استایل مناسب است. پس بهترین گزینه برای اینکه از زیر پالتو خود بپوشید کت کلاسیک با پارچه توییت است. اگر تعداد لایه های لباستان زیاد است می توانید با بستن یک کمربند پارچه ای، جذابیت استایلتان را دو چندان کنید.

 

دیدن طرح های پارچه کشمیر توییت

 

کیف های کمری به روی کت توییت

کیف کمری

کیف های کمری که این روزها جوان پسند ترین ترند به حساب می آیند در فصل زمستان نیز مورد استفاده قرار می گیرند. کیف کمری خود را به روی کتی که با پارچه توییت دوخته اید، ببندید تا شما نیز یک استایل ترکیبی از لباس کلاسیک و اکسسوری ترندی داشته باشید. برای انتخاب کیف کمری بهتر است که کیف های چرم، جیر و مخمل را مد نظر قرار دهید. زیرا هماهنگی بیشتری با پارچه توییت دارند.

پیراهن های بلند زمستانی با پارچه توییت

اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که پوشیدن پیراهن را در هر فصلی ترجیح می دهید، برای فصل زمستان نیز پیشنهاد می کنیم از پیراهن در استایلتان استفاده کنید. نگران هوای سرد زمستان نباشید، می توانید از روی پیراهن، کت کلاسیک خود را که از جنس پارچه توییت (کشمیر) است بپوشید.

پیراهن و کت زمستانه

پارچه پیراهن را می توانید از جنس های متنوع در نظر بگیرید. پارچه های حریر و سیلک به خاطر ظرافتی که دارند بسیار چشم نواز هستند. این ترکیب زیبا استایل شما را دگرگون می کند و بسیار شیک به نظر خواهید رسید. در این استایل می توانید علاوه بر کت توییت، از پالتو نیز استفاده کنید.

 

خرید پارچه کشمیر اصل

 

شال و روسری در کنار کت با پارچه توییت

اکسسوری های زمستانی بسیار متنوع هستند. ما در اینجا قصد داریم که از ترکیب شال و روسری در استایل زمستانی صحبت کنیم. شال های پشمی مانند شال موهر و شال کشمیر هر ساله در فصول سرد مورد استفاده قرار می گیرند.

دستمال گردن در استایل زمستانه

برای کت های کلاسیک از جنس پارچه توییت می توان از شال های پشمی استفاده کرد. اما یک انتخاب لوکس و جذاب دیگر، استفاده از روسری ابریشمی به روی کت توییت است. روسری ابریشمی طرحدار را می توانید همانند شال پشمی، دور گردن خود بپیچید. اطمینان داشته باشید که استایل زمستانی شیکی خواهید داشت.


مقاله مشابه: پارچه کشمیر (پارچه توییت) و ویژگی های آن


کیف کراس بادی

برخی از خانم ها به خاطر ضخامت و پف دار بودن لباس های زمستانی، از استفاده کیف های کراس بادی اجتناب می کنند.

کیف کراس بادی

ما در اینجا به شما توصیه می کنیم تا از پارچه توییت برای دوخت کت زمستانی استفاده کنید تا علاوه بر گرمای پارچه، از ضخامت کم آن نیز لذت ببرید. کت های کلاسیک توییت به خاطر ظرافت بیشتر و ضخامت کمتر برای استفاده با کیف کراس بادی بسیار مناسب هستند. به تصاویر زیر دقت کنید تا متوجه شوید که کیف کراس بادی در استایل های مختلف جذابیت های خاص خود را دارد.

کت های خاص زیبای زنانه با پارچه توییت

یکی از بهترین ایده ها که می‌توانید آن را با پارچه توییت اجرا کنید دوخت کت کلاسیک و زیبای زنانه است. این کت ها با ظاهر خاص و جذاب خود می‌توانند استایل شما را بسیار شیک و رسمی کنند. در ادامه چندین مدل از این کت ها را می بینیم و نحوه ست کردن آنها با لباس های گوناگون را بیان می کنیم.

بهترین رنگ ها برای کت توییت رنگ طوسی است. پارچه های توییتر پرنسس و گال انتخاب مناسبی برای دوخت کت زمستانه زنانه می باشند.

این مدل کت ها با پوشش عالی خود و همچنین ظاهر جذابی که دارند، یک پوشش زیبا و شیک برای زمستان هستند. اگر کت توییت را به صورت اندامی و اندازه بدنتان بدوزید، می توانید از آن در موقعیت های کاری و رسمی استفاده کنید. کت های اورسایز توییت نیز یک انتخاب خوب برای استایل های کژوال و راحت می باشد.

یکی از طراحی های جذابی که می توانید در طراحی کت توییت اجرا کنید، این است که یقه آن را به حالت یقه انگلیسی بدوزید. دو دکمه در دو طرف کت در این توع طراحی قرار دهید. ترکیب رنگی مشکی و طوسی یک ترکیب رنگی فوق العاده می باشد. از زیر کت خود می توانید یک لباس مشکی ساده بپوشید.

به خصوص اگر از پارچه توییت طرح دار مانند پارچه توییت پرنس دوگال استفاده می کنید، آن را در کنار لباس های ساده و تک رنگ بپوشید. قد این مدل کت تا روی ران پا می آید. شلوار لی نسبتا تیره مانند آبی پر رنگ، می تواند همراه خوبی در این استایل باشد. یک کفش با پاشنه متوسط مشکی را برای این تیپ پیشنهاد می کنیم.

پیراهن توییت؛ یک انتخاب خاص

شاید این مدل طراحی لباس با پارچه توییت برایتان جالب و کمی عجیب باشد. در این طراحی یک پیراهن آستین کوتاه زنانه با پارچه توییت دوخته شده است. یقه این کار به صورت یقه هفت طراحی شده و با رنگ خاص صورتی و دخترانه ای که دارد، طراحی بسیار زیبایی دارد. در دو طرف این پیراهن دو عدد جیب طراحی و دوخته شده است. جیب های کوچک مستطیلی نمای خاصی به این استایل داده اند. برای این پیراهن از دکمه های مرواریدی استفاده شده است.

این دکمه ها این استایل را دخترانه تر کرده اند. این پیراهن آستین کوتاه می تواند یک رویه مناسب برای لباس های مجلسی شما باشد. برای مثال می توانید آن را روی یک ماکسی آستین بلند بپوشید. در این استایل نیز این رویه توییت بر روی یک پیراهن دکلته سفید پوشیده شده است. پیراهن زیری سفید راه راه است و ترکیب رنگی جذابی را با این رنگ صورتی ایجاد کرده است. در این استایل مجلسی برای اکسسوری می توانید از زیورآلات مرواریدی استفاده کنید.

از آنجایی که دکمه های رویه توییت با مروارید دوخته شده اند، در نتیجه ست کردن آن با زیورآلات مرواریدی انتخاب خوبی خواهد بود. در این تیپ می توانید از کفش پاشنه بلند صورتی همرنگ با رویه توییت خود استفاده کنید. یک کیف سفید نیز می تواند آیتم مناسبی در این تیپ مجلسی و زیبای شما باشد.

ست کت و دامن کوتاه با پارچه توییت

ست نیم تنه، کت و دامن توییت یکی از خاص ترین ست هایی است که می توانید با این پارچه داشته باشید. در این استال نیز شاهد این ست خاص هستیم. پارچه توییت به کار رفته شده برای این ست یک پارچه کرم قهوه ای با طرح های زیبای مربعی می باشد. یک نیم تنه با این پارچه دوخته شده و از زیر کت پوشیده می شود.

کت این استایل نیز دارای یقه گرد است. در بالای این کت دو عدد جیب هلالی شکل طراحی و دوخته شده است. این کت به دلیل طراحی خاصی که دارد، یک کت منحصر به فرد می باشد. زیرا معمولا در سایر کت ها می بینیم که جیب در قسمت پایین کت طراحی و دوخته می شود. اما در این استایل، دو عدد جیب در قسمت بالا و دو طرف کت قرار داده شده اند و بسیار هم زیبا هستند. در نتیجه اگر خواستید یک طراحی خاص برای کت توییت خود داشته باشید، قرار دادن جیب در قسمت بالای آن، ایده خوبی خواهد بود.

در این استایل یک دامن کوتاه چپ و راستی نیز به کار رفته و استایل را خاص تر کرده است. یکی از جهت های دامن بلندتر از سمت دیگر آن است. دکمه های گرد مرواریدی برای این کت به کار رفته شده و آن را همه چیز تمام کرده است. همانطور که می بینید یک گوشواره صدفی نیز به عنوان اکسسوری در این استایل به کار رفته است.

اگر طرفدار تیپ های پر زرق و برق و ماکسیمال هستید، پیشنهاد می کنیم که علاوه بر گوشواره از گردنبند نیز در این استایل استفاده کنید. اما اگر به تیپ های مینیمال علاقه دارید، گوشواره به عنوان اکسسوری این استایل کافی می باشد.


حتما بخوانید:   6 لباس زنانه با پارچه کشمیر (پارچه توییت)


سویشرت از جنس پارچه توییت

یکی از بهترین پارچه های ترکیبی با پارچه توییت، پارچه فوتر می باشد. به راحتی می توانید پارچه فوتر ساده را با پارچه طرحدار توییت در کنار هم بیاورید و یک لباس خارق العاده خلق کنید. در طراحی و دوخت این سویشرت نیز شاهد این اتفاق هستیم. پارچه طوسی ساده یکی از خوش ست ترین پارچه ها برای ست کردن می باشد.

سویشرت زنانه با ترکیبی از فوتر و توییت

در واقع به طور کلی رنگ طوسی یک رنگ خنثی و زیبا است که با بسیاری از رنگ های دیگر می آید. در این استایل نیز پارچه فوتر طوسی ساده با پارچه توییت طرح دار ست شده است. پارچه توییت دارای طرح های چهارخونه با ترکیب رنگی طوسی، سبز و قهوه ای است. آستین ها و جیب های این سویشرت با پارچه توییت دوخته شده و سایر قسمت های این لباس با پارچه فوتر دوخته می شوند.

این سویشرت با زیپ بسته می شود. جیب های این سویشرت بزرگ تر از حالت معمول طراحی شده اند و آن را خاص تر کرده اند. از زیر این سویشرت می توانید یک لباس ساده مشکی بپوشید. این سویشرت یک حالت اسپرت دارد به همین دلیل می توانید آن را با شلوار لی آبی ست کنید. در این استایل می توانید از ترکیب چند گردنبند استفاده کنید و یک استایل خاص و دخترانه داشته باشید.

ترکیبی متفاوت در کت زمستانه توییت

در این استایل شاهد یکی از خاص ترین مدل ها با پارچه توییت هستیم. در این استایل یک کت خاص زنانه با پارچه توییت و فوتر دوخته شده است. این کت به صورت ترکیبی دوخته شده و یک سمت آن با پارچه فوتر و سمت دیگر آن با پارچه توییت دوخته شده است. رنگ شیری یک رنگ بسیار عالی برای ست کردن با این نوع پارچه طرح دار توییت می باشد. حتما از زیر این کت باید یک لباس ساده پوشیده شود تا توجه به سمت کت جلب شود. یقه این کت به حالت یقه انگلیسی دوخته شده است.

ترکیبی متفاوت در کت زمستانه با پارچه توییت

در دو طرف کت دوعدد جیب ساده وجود دارد. این کت زیبا و خاص از وسط دو دکمه می خورد. پیشنهاد می کنیم که این کت را با لباس یقه اسکی ساده بپوشید. در این استایل می توانید از شلوار لی استفاده کنید. اگر دکمه های کتتان را باز می گذارید برای شلوارتان یک کمربند زیبا تهیه کنید. این کت زیبا ترکیبی از سادگی و طرح است.

انتخاب این کت در استایل افراد جسارت می خواهد زیرا دارای طراحی متفاوت و غیر معمولی می باشد. اما در عین حال حالتی شیک و چشم نواز را از آن خود کرده است. در این استایل پیشنهاد می کنیم که از آیتم های ساده استفاده کنید تا زیبایی کت به خوبی به چشم بیاید. برای مثال می توانید یک کیف تک رنگ شیری و یک کفش پاشنه بلند شیری بپوشید. در این استایل بهتر است از گردنبند استفاده نکنید زیرا یقه لباس زیری به صورت یقه اسکی می باشد.

پالتوی خاص از جنس توییت

اگر به دنبال یک پالتوی خاص و زیبا با پارچه توییت می گردید، این استایل را از دست ندهید. در این استایل یک پالتو سبز توییت با یقه کشیده و بلند طراحی و دوخته شده است. این پالتو کمی دارای حالت اور سایز بوده و به صورت جذب طراحی نشده است. این  پالتو سبز به صورت ترکیبی با رنگ سفید ادغام شده است.

پالتوی خاص از جنس پارچه توییت

در دو طرف این پالتو می توانید دو عدد جیب قرار دهید تا کاربردی تر شود. اگر می خواهید این پالتو را به صورت جلوباز بپوشید بهتر است که از زیر آن یک لباس ساده بدون طرح به تن کنید. یک بافت یقه اسکی سفید انتخاب مناسبی برای زیر این پالتوی توییت خواهد بود. این پالتو را با شلوار جین آبی ست کنید. همچنین می توانید از شال و کلاه سفید نیز در این استایل استفاده کنید. یک بوت سفید، استایل شما را شیک تر خواهد کرد.

ست چرم و توییت

لباس های توییت را می توانید در کنار سایر جنس های دیگر بپوشید و با آن ها ست کنید. یکی از ایده های جذاب، ست کردن توییت و چرم در کنار یکدیگر است. در این استایل یک کت زنانه توییت دوخته شده و در کنار دامن کوتاه چرمی قرار گرفته است. این ترکیب، یک ترکیب خاص و چشم نواز است.

در ابتدا به بررسی طراحی های کت توییت زنانه می پردازیم. کت توییت به کار رفته شده در این استایل با طراحی و نوع دوختی که دارد، بیش تریک کت مجلسی است که در استایل های مجلسی می توانید از آن استفاده کنید. این کت با پارچه توییت چهارخونه آبی دوخته شده است. یکی از جذابیت های طراحی این کت، استفاده از نوارهای سفید در حاشیه های کت می باشد. در حاشیه یقه، آستین و روی جیب های این کت با پارچه خز سفید طراحی و دوخته شده است.

ست چرم و توییت

این ایده دوخت یک ایده جذاب است که می توانید در دوخت پالتو و انواع کت های توییت آن را اجرا کنید. در این استایل یک دامن چرمی مشکی کوتاه استفاده شده است. قد این دامن تا روی ران پا می آید. این دامن زیبا از گوشه کمی چاک می خورد. از زیر این کت می توانید یک تاپ مجلسی با یقه باز بپوشید. از آنجایی که این استایل یک استایل مجلسی است بهتر است که از گردنبند استفاده کنید.

یقه لباس هم باز است و گردنبند نمای زیبایی در این استایل خواهد داشت. در این تیپ مجلسی زمستانه از گردنبند سه ردیفه استفاده شده است و این استایل نمایی مجلسی تر و خاص پیدا کرده است.  این استایل را از خانم های جوان تا به خانم های میانسال هم پیشنهاد می کنیم.

کت با پارچه توییت و شلوار لی؛ دخترانه و جذاب

اگر می خواهید با پارچه توییت یک استایل دخترانه و جذاب داشته باشید، این مدل پالتو را به شما پیشنهاد می کنیم. این پالتوی توییت ترکیبی از رنگ های صورتی و سفید است و طراحی چهاخونه دارد. این پالتو از دو طرف جیب دارد و دارای دکمه های دو طرفه می باشد. این مدل پالتو را با شلوار لی یا جین می توانید ست کنید.

کت با پارچه توییت و شلوار لی؛ دخترانه و جذاب

در این استایل این پالتو با شلوار مام استایل دخترانه ست شده است. بوت قهوه ای روشن همراه خوبی در این استایل است. در این استایل یک کیف سفید به کار رفته که هماهنگی خوبی با رنگ پالتو دارد. از زیر این پالتو ترجیحا یک لباس سفید ساده بپوشید. یک گردنبند بلند آویز دار نیز اکسسوری مناسبی برای این تیپ است.


پیشنهاد ما: راهنمای خرید پارچه زمستانی برای استایل های مینیمال ‌+ عکس


سخن آخر

پارچه زمستانه توییت یک پارچه گرم و جذاب برای دوخت انواع لباس های زمستانه است. با این پارچه می توانید ایده های مختلفی را اجرا کنید. در این مطلب انواع استایل های مختلف زمستانه را بررسی کردیم. دوخت کت های زمستانه با پارچه توییت بسیار عالی می شود. بر اساس سلیقه خود می توانید کت های بلند یا کوتاه بدوزید.

کت های زنانه کلاسیک رسمی با پارچه توییت پرنس دوگال بسیار عالی و چشم نواز می شوند. کت های اورسایز توییت یک پوشش مناسب برای استایل های کژوال شما هستند. یکی از ایده های عالی که با پارچه توییت می توانید اجرایی کنید، استفاده از ریش ریش های این پارچه در طراحی لباس است. برای مثال می توانید کناره های یقه، جیب و آستین پالتوی خود را به صورت ریش ریش طراحی کنید.

پارچه خز یک پارچه عالی برای ترکیب کردن با پارچه توییت است. برای مثال می توانید یقه پالتو و کت زمستانه خود را با این پارچه بدوزید. یکی دیگر از پارچه های مناسب برای ترکیب کردن با پارچه توییت، پارچه فوتر است. پارچه فوتر ساده را می توانید با پارچه توییت طرح دار ست کنید.

با پارچه توییت می توانید رویه لباس نیز بدوزید. برای مثال پیراهن های آستین کوتاه توییت یک رویه مناسب برای پیراهن های مجلسی شما هستند. پیراهن آستین کوتاه توییت را می توانید با دامن چرم کوتاه ست کنید. دامن های چپ و راستی کوتاه توییت نیز یک آیتم جذاب زمستانه برای استایل های مجلسی شما هستند. برای دیدن استایل های بیشتر با پارچه توییت، مطالعه این مطلب را از دست ندهید…

منبع: etsy.com

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا