استایلپاییز و زمستانطراحان و برندها

پارچه دورس و هودی هایی از برند کلوین کلاین

هودی های تولید شده از پارچه دورس برند کلوین کلاین از معروف ترین محصولات این برند هستند. لباس های هودی شکلی مشابه با سویشرت دارند. البته به طور معمول بدون دکمه و یا زیپ و به همراه کلاه و جیب های بزرگ طراحی می شوند.

پیش از بررسی جدیدترین مدل های هودی برند کلوین کلاین و استایل های متنوعی که می توانید با آنها داشته باشید، بد نیست بگوییم که پارچه دورس چیست و چه ویژگی هایی دارد. پارچه دورس در سال های اخیر برای دوخت لباس های ورزشی و انواع هودی و سویشرت مورد توجه قرار گرفته است. این پارچه نرم و دوست داشتنی یکی از مدل های پارچه تریکو است. پارچه دورس معمولا از الیاف پنبه تولید می شود. دورس نسبت به انواع تریکو و سایر پارچه های تولید شده از نخ و پنبه، ضخامت بیشتری دارد.

دیدن رنگهای جذاب پارچه دورس

 

برند کلوین کلاین برای دوخت هودی های خود از جنس پارچه دورس معمولا از دورس دو یا سه نخ استفاده می کند. این مدل از پارچه دورس با ضخامت بالا مناسب دوخت لباس های گرمکن و هودی است. در تولید پارچه دورس دو نخ به طور تقریبی از 70 درصد پلی استر و 30 درصد پنبه استفاده می شود. در نتیجه لباس های تولید شده با این پارچه معمولا نرم، لطیف، منعطف و با تنفس پذیری مناسب هستند.

هودی اورسایز با پارچه دورس

پارچه دورس و هودی اورسایز دخترانه | پارچه نگار

 

همانطور که می دانید در دو سال گذشته لباس های اورسایز تبدیل به یک ترند محبوب شده اند. برند کلوین کلاین نیز این معیار را در طراحی هودی های خود در نظر گرفته است. هودی های اورسایز تولید شده از پارچه دورس گزینه ای ایده آل برای روزهای سرد هستند. پوشیدن لباس های گرم، سبک و بزرگ در فصل سرما به شما احساس امنیت می دهد. کلوین کلاین هم بر همین اساس این هودی زیبا را طراحی و تولید کرده است.

خرید پارچه دورس تمام پنبه

 

اگر پلاس سایز هستید و مقداری اضافه وزن دارید این مدل هودی ها برای شما فوق العاده است. برای ایجاد تناسب می توانید از لگینگ و یا شلوارهای جین چسبان استفاده کنید. با توجه به این که هودی های اورسایز بلند هستند شما می توانید به عنوان جایگزین مانتو نیز از آنها در استایل روزمره استفاده نمایید.

برند کلوین کلاین در طراحی این هودی از پارچه دورس خاکستری که استفاده کرده است. برای جذاب تر کردن این رنگ خنثی نیز بندهای زرد را به آن اضافه کرده است. لوگوی این برند نیز به عنوان یک تزئین مینیمال به این هودی جذابیت بیشتری بخشیده است.

هودی کوتاه با پارچه دورس

هودی کوتاه دخترانه با پارچه دورس

 

قد لباس هودی معمولا تا اندکی زیر کمر شلوار است اما مدل های کوتاه آن هم طرفداران بسیاری دارد. پارچه دورس به عنوان یک پارچه گرم، منعطف و تنفس پذیر بهترین گزینه برای دوخت هودی های نیم تنه و کوتاه هستند. همانطور که می دانید برند کلوین کلاین با طراحی های ساده، چشمگیر و مینمال خود شناخته می شود. این برند در طراحی این هودی از پارچه دورس مشکی ساده، بندهای مشکی و لوگوی خود استفاده کرده است. این هودی شیک و ساده را شما به راحتی می توانید با انواع شلوارهای جین و کتان ست کنید. اگر طرفدار پوشیدن پافر وست هستید و به دنبال یک لباس مناسب برای تکمیل استایل خود می گردید، هودی بهترین گزینه است.

برای اینکه در روزهای سرد یک هودی کوتاه را بتوانید در استایل روزمره استفاده کنید بهتر است یک شومیز یا پلیور زیر آن بپوشید. لباس های بافت ظریف و بلند نیز گزینه مناسبی برای ترکیب با هودی دورس نیم تنه هستند.

هودی آستین کوتاه با پارچه دورس

هودی آستین کوتاه

 

اگر هودی جزئی جدا نشدنی از استایل روزمره شما است، می توانید در روزهای گرم هم از آن استفاده کنید. هودی با طراحی های متنوع تنها مخصوص روزهای سرد نیست. هودی های آستین کوتاه با پارچه دورس سبک و نازک دوخته می شوند. این ویژگی آنها را برای روزهای آفتابی پاییز و حتی بهار مناسب کرده است. یک هودی آستین کوتاه را می توانید در منزل و یا باشگاه با لگینگ و شلوارهای راحتی ست کنید.

هودی با پارچه دورس طرح دار

هودی دخترانه با دورس طرحدار

 

اگر قصد خرید پارچه دورس را دارید بهتر است مدل های طرح دار آن را هم مشاهده کنید. پارچه دورس تنوع بالایی دارد و برند کلوین کلاین نیز برای جلب نظر مخاطبان مختلف از این تنوع بهره برده است. در واقع ممکن است پوشیدن هودی های ساده با رنگ های تکراری و مدل های تک رنگ برای شما کسل کننده شده باشد.

انتخاب پارچه دورس طرح دار می تواند در نهایت یک هودی خاص و زیبا به شما هدیه کند. هودی های دوخت شده با این طراحی شیک، استایل شما را به طور کلی متفاوت جلوه می دهند. اگر مایلید یک سبک جدید از لباس های هودی را امتحان کنید، هودی طرح دار با پارچه های سنگ شور شده گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.


مقاله مرتبط: راهنمای خرید پارچه زمستانی برای استایل های مینیمال ‌+ عکس


هودی جیب دار

هودی جیب دار کلوین کلاین

 

هودی های دورس معمولا جیبی در مقابل یا دو طرف خود دارند. طراحان خوش ذوق برند کلوین کلاین در این مدل جیب را از جلوی لباس به روی بازو منتقل کرده اند. این جیب که با یک زیپ ساده بسته می شود، محل مناسبی برای قرار گیر تلفن همراه و یا دسته کلید شما است.

هودی چاک دار

هودی چاک دار کلوین کلاین

 

پارچه دورس بسیار منعطف است و با اندکی خلاقیت می توانید لباس های خاص و شیکی با آن بدوزید. اگر تصور می کنید که لباس های هودی تکراری هستند بهتر است به این مدل نگاهی بیندازید. این هودی ساده و مشکی از برند کلوین کلاین تنها با نام این برند تزیین شده است.

نقطه قوت در طراحی این لباس خاص اضافه کردن یک چاک ساده و شیک در سمت راست آن است. این هودی زیبا می تواند در استایل شما بدرخشد و به دیگران نشان دهد که تا چه اندازه به جزئیات توجه دارید.

هودی و شلوار ست

هودی و شلوار ست

 

در هنگام خرید پارچه دورس بد نیست بدانید می توانید از آن برای دوخت شلوار ست نیز استفاده کنید. این ست زیبا از برند معروف و باکیفیت کلوین کلاین، انتخابی عالی برای استفاده در منزل و یا باشگاه است. آن چیزی که باعث شده است این برند مورد توجه طرفدارانش قرار بگیرد، ترکیب سادگی و زیبایی است. در نتیجه اگر مایلید ساده و شیک بپوشید، این ست مناسب شما خواهد بود. اگر یک شومیز یا پلیور بلند زیر این هودی استفاده کنید به راحتی برای حضور در خیابان و خرید هم می تواند گزینه مناسبی باشد.

انواع پارچه دورس را از اینجا ببینید

 

هودی را با چه شلوارهایی ست کنیم؟

اگر قصد خرید یک هودی دوخته شده از پارچه دورس را دارید و یا در حال حاضر یک هودی بر تن دارید که نمی دانید چه شلوارهایی برای ست کردن با آن مناسب است، ایده های ذکر شده برای شما کاربردی خواهد بود.

هودی + شلوار راحتی

هودی با شلوار راحتی

 

هودی خود از جنس پارچه دورس را می توانید با شلوارهای راحتی از همان جنس ست کنید. این شلوارهای ساده و گشاد نهایت رضایت و راحتی را برای شما به ارمغان می آورند.

هودی + شلوار بگ

هودی با شلوار بگ

 

شلوار بگ یکی از هیجان انگیزترین ترندهای سال گذشته بود. اگر شما نیز طرفدار این شلوار جین راحت هستید می توانید برای روزهای خنک پاییز، هودی خود را با یک شلوار بگ ست کنید.

هودی + لگینگ

 

ترکیب هودی دوخته شده با پارچه دورس با شلوار لگینگ بسیار مناسب است. شما می توانید مدل های کشی و یا حتی چرم آن را امتحان کنید. اگر نگران هستید با هودی کمی چاق به نظر برسید، استفاده از لگینگ به شما کمک می کند با نمایان کردن پاهای زیبا و کشیده تان، تناسب را برقرار کنید.

هودی + جاگر

هودی با پارچه دورس و جاگر

 

شلوار جاگر یا اسلش یکی از ترندهای پر طرفدار امسال است. این شلوار در قسمت دم پا دارای کش یا یک تکه اضافه است که باعث زیباتر شدن آن می شود. شلوارهای جاگر با پارچه دورس مناسب روزهای پاییز و استفاده به عنوان گرمکن هستند.

هودی + دامن

هودی با پارچه دورس و دامن

 

شاید این ترکیب برای شما عجیب باشد اما کافی است کمی احتیاط را کنار بگذارید. اگر مایلید در خانه زیباتر لباس بپوشید و یا از هودی خود برای یک مهمانی دوستانه استفاده کنید، این ترکیب بسیار زیبا و دلنشین خواهد بود. با توجه به اینکه لباس های چرمی مجددا ترند شده اند شما می توانید یک دامن کوتاه چرم و یا جین را با هودی خود امتحان کنید.

 

منبع: calvinklein.us

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا