استایلروزمره و کاربردی

پارچه جین کاغذی و تنوع محصولات

پارچه جین یا دنیم یکی از پارچه های بدون زمانی است. پارچه جین طی تغییرات مد و ترند ها همیشه محبوب و مورد مصرف قرار می گیرد. این پارچه که در گذشته بسیار ضخیم و زمخت بوده است، امروزه با استفاده از الیاف ظریف تر و تکمیل های متفاوت تر، با ضخامت های متنوع و وزن متفاوت تولید می شود. پارچه جین در حالت معمول از الیاف پنبه تولید می شود. الیاف طبیعی باعث می شود برای فصل بهار و تابستان بسیار مناسب باشد. پارچه جین کاغذی که بسیار سبک و نازک است انتخاب ایده آلی برای دوخت انواع پوشاک بهار و تابستان است.

مشاهده رنگ های پارچه لینن جین

مانتو و پارچه جین کاغذی

مانتو یکی از آیتم های پر مصرف که به شکل های متنوعی مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از پارچه جین کاغذی برای استایل های روزمره و کژوال بسیار کاربردی است. با این پارچه می توانید انواع مانتو ها را بدوزید و از خنکی و سبکی آن لذت ببرید. مانتو های مدل کیمونو به صورت کوتاه و بلند، همچنین مانتو های مدل شومیزی برای دوخت با پارچه جین کاغذی بسیار پیشنهاد می شود. پارچه جین کاغذی به خاطر ضخامت کمی که دارد برای دوخت مدل های چین دار و پیلی دار بسیار استفاده می شود.

 

لباس با پارچه جین کاغذی | پارچه نگار

طراحی جیب های کوچک و بزرگ بر روی مانتوهایی با پارچه جین یک ایده پر کاربرد است. میتوانید برای جلوی مانت. خود از دکمه های فلزی و پرسی استفاده کنید. از طرفی طراحی یک کمربند از جنس پارچه جین برای جمع کردن جلوی مانتو بخصوص و یونیک خواهد بود. برای زیباتر شدن مانتو خود می توانید از نخ طلایی برای رودوزی درز های استفاده کنید.

شومیز بلند جین و ست کردن آن

پارچه جین کاغذی برای انواع لباس های کژوال و نیمه رسمی مناسب است. همچنین پارچه جین گزینه مناسبی برای دوخت شومیزهای خیلی بلند و نیمه رسمی است. این شومیز های بلند را می توان جایگزین مانتو کرد. با ست کردن این شومیزها با یک شلوار جین راسته یا بوت کات، می توان استایل جذابی را برای خود فراهم کرد. استفاده از کمربند پارچه ای به روی شومیز بلند استایل متفاوت تری را برای شما رقم می زند.

شومیز بلند با جین کاغذی

پرطرفدارترین یقه برای این شومیزها یقه مردانه است. طراحی مچی های پهن و باریک در انتهای آستین های شومیز شما زیبایی آن را دو چندان خواهد کرد. به خاطر نازک و کاغذی بودن جنس پارچه جین مدل های فون و پر چین مناسب این پارچه خواهند بود. سعی کنید پایین شومیز خود را به صورت فون طراحی کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.

 


حتما بخوانید: شلوار جین و چند روش کاربردی تزیین


 

تونیک و پارچه جین کاغذی

پارچه جین کاغذی به خاطر لطافت و نازکی برای دوخت بلوز و تونیک نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. می توان با این پارچه جذاب و همه پسند تونیک های خنک و راحتی برای فصل تابستان دوخت. با استفاده از پارچه جین می توانید این تونیک ها را به صورت جلو باز و دکمه خور یا جلو بسته تهیه کنید.

تونیک بلند و کاربردی دخترانه

این تونیک های ساده را می توان با گلدوزی و یا پرچ های متنوع زیباتر کرد. از دوخت جیب های بزرگ در کنار پهلو ها و جیب های روی کار بر روی سینه غافل نشوید. بهتر است هر چه به سمت پایین تونیک میروید کمی به آن گشادی بدهید. این کار سبب می شود تا در هنگام پوشیدن و در آوردن آن احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

پارچه جین کاغذی و پیراهن

پارچه جین کاغذی که اغلب برای استایل های روزمره و کژوال انتخاب می شود. انتخابی متفاوت اما بسیار جذاب برای دوخت پیراهن های نیمه رسمی است. لختی و لطافت این پارچه این امکان را فراهم می کند که انواع چین و پیلی و رافل را بدوزید و پیراهنی ظریف و زنانه برای موقعیت های نیمه رسمی داشته باشید. پیراهن های گشاد و آزاد پارچه جین کاغذی را می توانید با بوت بلند ست کنید و استایل چشمگیری داشته باشید. پیراهن های زنانه و با جزئیات پارچه جین کاغذی در میان استایل های متنوع کمتر دیده شده است. این خاص بودن می تواند ظاهر شما را کاملا متفاوت از دیگران کند.

پارچه کاغذی مناسب دوخت چین

سرهمی و استایل کژوال

در سال های اخیر سرهمی و شلوار های پیشبندی برای استایل های کژوال و راحتی بسیار پر طرفدار است. این که برای دوخت این نوع از لباس ها بسیار مناسب است، در بازار موجود بوده و با دوخت آن می توانید استایلی جذاب برای دورهمی و مهمانی ها داشته باشید. همچنین می توان از سرهمی و شلوار پیشبندی برای استایل های روزمره استفاده کرد. ست کردن سرهمی پارچه جین کاغذی با کیمونو نخی طرحدار نتیجه بسیار عالی ای در پی خواهد داشت.

خرید پارچه جین کاغذی از پارچه نگار

 

سرهمی های کژوال

شلوار با پارچه جین عضو همیشگی کمد لباس

شلوار با پارچه جین بدون شک پرکاربردترین و ماندگارترین کالا در هر کمد لباسی است. آن‌ها در رنگ‌ها، شکل‌ها، اندازه‌ها، سبک‌های مختلف تهیه و توزیع می شوند. ست کردن شلوار جین با یک تی شرت گرافیکی برای استایل غیر رسمی آسان است. اما فهمیدن اینکه چگونه شلوار با پارچه جین را بپوشاید تا برای هر موقعیتی مناسب باشد، کمی خلاقیت بیشتری می طلبد. افراد شیک و خوش پوش با استفاده از ترفندهای ساده این کار را انجام می دهند.

اضافه کردن کت و کفش پاشنه بلند یا ست کردن یک تی شرت گرافیکی با یک ژاکت براق، چند مورد از این ترفند ها هستند. در هنگام پوشیدن شلوار با پارچه جین، از جسور بودن نترسید. روش ها و ترفندهای جدید را امتحان کنید و آن ها را تغییر دهید.

پارچه جین و اکسسوری ها

پارچه جین و اکسسوری ها

بدون شک لباس هایی با جین یکی از ابزار های اصلی کمد لباس هستند. از شلوار جین گرفته تا کت و دامن هایی که از جین تهیه شده اند. جین، همه کاره و ماندگار با امکانات ظاهری بی پایان است. می توان اینگونه بیان کرد که هیچگاه از خرید لباس هایی با  پارچه جین پشیمان نخواهید شد. هر گاه از ظاهر یکنواخت لباستان خسته شده اید می توانید به سراغ اکسسوری های بروید.

استفاده از زیور الات تزئینی بر روی جین یک ترفند فوق العاده برای زیبا تر کردن لباس شما است. جزئیاتی مانند تکه کاری و اکسسوری ها، لباس را جذاب تر می کند.

وفاداری دنیای مد به پارچه جین

هر فرد علاقه مند به مد و فشن می تواند به عشق بی پایان طراحان لباس به جین سوگند بخورد. طراحان جهانی سالانه لباس های زیادی را با پارچه جین به بازار ارائه می کنند. از این رو جین هیچگاه قدیمی و از مد افتاده به حساب نمی آید. حتی پوشیدن دو لباس با پارچه جین بر روی هم به عنوان یکی از فشن‌ های اصلی مد در نظر گرفته شده است.

 


مقاله مرتبط: 4 پیراهن پیشنهادی با جین کاغذی از استرادیواریوس


 

در اینجا تعدادی از جدیدترین لباس ها با پارچه جین که اخیراً افراد مشهور بر تن کرده اند را با هم می بینیم.

جیجی حدید (gigi hadid)

جیجی حدید (gigi hadid)

سوپر مدل مورد علاقه ما، جیجی حدید، چندین بار در خیابان های لس آنجلس با استایل جین دیده شده است. شلوار جین زایپ دار و گشاد او در کنار کت کوتاهش هارمونی زیبایی ایجاد کرده است. شلوار جین سایه دار با یک ژاکت جین مشابه روی تاپ کراپ قرمز، ترکیب بامزه ای ایجاد کرده است. شلوار زایپ دار جی جی حدید جز ترند ترین و پرطرفدارترین های روز اروپا است. جی جی حدید زیبایی مضاعف استایلش را مدیون بوت های ساق کوتاه و آن پاشنه های قرمز رنگش است.

کیم کارداشیان (kim kardashian)

کیم کارداشیان (kim kardashian)

چگونه لیستی از نمادها و ترندهای سبک لباس را بدون ذکر حداقل یک نفر از قبیله کارداشیان جنر تکمیل کنیم؟ کیم کارداشیان، غول واقعی شبکه ‌های اجتماعی و تلویزیون است. کیم به این دلیل که هر چیزی را که می ‌پوشد به یکی از اِلمان های اصلی مد در میان عموم مردم تبدیل می‌ کند، شهرت دارد. او توسط خبرنگاران با یک شلوار و یک پیراهن جین دیده شد. نکته کلیدی این است که سایه های جین شلوار و پیراهن با یکدیگر متفاوت هستند و در عین حال مکمل هستند. دکمه های فلزی روی پیراهن کیم زیبایی آن را دو چندان کرده است.

کندل جنر (kendell jenner)

کندل جنر (kendell jenner)

اخیراً، سوپر مدل و ستاره رئالیتی مورد بحث همه خبر گذاری ها بوده است. استایل خیابانی کندل جنر همیشه مورد توجه است. فقط یک نگاه به این یبیلرسوت با جین او که با یک کمربند قهوه ای کلاسیک ترکیب شده است، به شما ثابت می کند که چرا کندل یک نماد مد محسوب می شود. بوت های هم رنگ کمربند کندل جنر نیز یکی دیگر از نقاط قوت در استایل او به حساب می آید. آویز کیف پشمالوی آبی و قهوه ای کندل یک پارامتر با نمک و در عین حال هوشمندانه است.

بلا حدید (bella hadid)

بلا حدید (bella hadid)

خواهران حدید در حال طوفانی در باند فرودگاه های مد و فشن در سراسر جهان هستند. سوپر مدل جوان بلا حدید، با این لباس جین خود کم از یک ستاره هالیوودی در لباس پرنسسی ندارد. ست کردن شلوار جین با یک کت جین سایز بزرگ و در عین حال حداقل نگه داشتن آرایش بهترین انتخاب برای استایل روزانه است. تاپ مشکی و کفش های مشکی ورنی پاشنه بلند بلا حدید تیپ این سوپر مدل زیبای را به بهترین شکل تکمیل کرده است.

منبع: Weddingaffair.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا