اخبارسلبریتی ها

پارچه لینن و نگاهی به استایل های کیرا نایتلی با آن

پارچه لینن همانطور که میدانید از الیاف گیاه کتان ساخته می شود. این پارچه یکی از محبوب ترین پارچه های موجود در سرتاسر جهان است. از گذشته تا به امروز از پارچه لینن به عنوان یکی از پرکاربرد ترین پارچه ها استفاده می شود. ما در این مقاله قصد داریم شما را با بازیگر معروف کیرا نایتلی که ۵ استایل زیبا و بسیار جذاب با پارچه لینن ایجاد کرده، آشنا کنیم. با ما همراه باشید تا بیشتر هم با این پارچه و هم با استایل های جذاب کیرا نایتلی با آن آشنا شوید.

مشاهده انواع پارچه لینن

 

پارچه لینن مناسب برای بهار و تابستان

با طولانی‌تر شدن و گرم‌تر شدن روزها، وقت آن است که به تکمیل کمد لباس بهار و تابستان خود فکر کنید. در خصوص لباس هایی از جنس پارچه لینن باید اذعان کنیم که خوشبختانه همیشه در مد هستند. به این معنی که در حال حاضر سرمایه‌گذاری روی یک پارچه لینن، ارزش دارد. زیرا که زیبایی خود را با گذر زمان از دست نمی‌دهد و همواره زیبا به نظر می‌رسد. با وجود تغییر در شکل ها، برش ها، طول ها و رنگ ها، پارچه لینن همیشه محبوب است. لباس های دوخته شده با این پارچه در سفر نیز واقعا کاربردی هستند.

آنها فضای کمی را در چمدان شما اشغال می کنند. همچنین دارای وزن سبکی نیز هستند که سبب سبکی چمدان شما خواهد شد. از مزیت های دیگر لباس های لیننی در سفر  می‌توان به قابلیت شستشوی آسان آن اشاره کرد. در صورت نیاز به شستن لباس های لینن در حین حرکت، می توان آنها را با دست شسته و به سرعت خشک کرد. پس برای تعطیلات تابستانی و بهاری می‌توان از آن به وفور استفاده کرد.

چرا پارچه لینن تا این حد محبوب است؟

لباس هایی با پارچه لینن همانطور که بیان کردیم، محبوب هستند. این محبوبیت به دلیل ایجاد احساس راحتی می‌باشد. به خصوص در ماه‌های گرم‌تر این راحتی را بیشتر احساس خواهید کرد. لباس هایی از جنس پارچه لینن سبب می‌شود که بی هیچ نگرانی از عرق کردن  از این پارچه هیجان انگیز استفاده کنید. همانطور که واقف هستید افراد همواره به دنبال خرید لباس‌های قابل تنفس و راحت در طول تابستان هستند، در این راستا این پارچه به طور موثری عرق را جذب می‌کند و رطوبت را از بدن شما خارج می‌کند. درحقیقت به نوعی دمای بدن شما را تنظیم می‌کند. شلوارها، پیراهن‌ها و لباس‌هایی با پارچه لینن به دلیل ایجاد این احساس مطبوع، بسیار محبوب هستند.

در حالت کلی این پارچه، پارچه ای بادوام است. بنابراین لباس های دوخته شده با پارچه لین عمدتاً غمر و کیفیت بالاتری نسبت به پارچه های بی کیفیت تر دارند. این پارچه با شستشوی مکرر به خوبی سازش می‌کند. حتی به مرور زمان نرم تر نیز می شود. این بدان معناست که می توانید چندین سال از لباس لینن خود لذت ببرید. برای کسانی که نگران عمر پارچه لینن خود هستند، این ویژگی باعث می شود که پارچه لینن برای آن ها تبدیل به کیسی مناسب و محبوب شود.

پارچه لینن پارچه ای ضد حساسیت

بسیاری از افراد از آلرژی ها و بیماری های پوستی مختلف رنج می برند. آن ها احتمالاً متوجه شده اند که انواع خاصی از پارچه ها اغلب بیماریشان را تحریک می کنند. علت این مساله این است که بسیاری از پارچه‌ها اجازه می‌دهند رطوبت ایجاد شود. در این صورت پس از آن  زمینه حوبی را برای رشد باکتری‌ها و میکروب‌ها فراهم می‌کنند. در مورد پارچه لینن، اصلاً اینطور نیست. پارچه لینن بسیار تنفس پذیر است، اجازه می دهد هوا در آن رد و بدل شود. بنابراین، رطوبت را بسیار سریع آزاد می کند. این بدان معنا نیست که این پارچه صددرصد ضد آلرژی است. به طور کلی شاید امکانم دارد آلرژی شما دلیل دیگری داشته باشد، اما لباس ها لیننی برای هرکسی که به نوعی این ناراحتی را تجربه می کنند، مطمئناً یک انتخاب مطمئن است.

 


حتما بخوانید: پارچه لینن و ۱۰ مدل تاپ


پارچه لینن و مشکلات چین و چروک

اگر عاشق پارچه لینن هستید، پس می‌دانید که دیدن چین و چروک‌ها هنگام پوشیدن این جنس از لباس، شلوار یا تاپ چقدر خسته‌کننده است. به نظر می رسد به محض پوشاندن آن، چروک می شود و هیچ مانعی برای آن وجود ندارد. شستن پارچه لینن به درستی می تواند به شما کمک کند که کمتر نامرتب به نظر برسید. اگر لباس‌های لینن شما نیاز به شادابی دارند، چین و چروک‌های عمیق‌تر و قابل‌توجه‌تر را با یک اتوبخار از بین ببرید. در حالت کل بدانید که پارچه لینن چروک می شود.

برای دوخت لباس های راحتی، دورهمی های دوستانه و لباس هایی برای یک تعطیلات از لینن استفاده کنید. ولی اگر برای فضاهای رسمی و میهمانی هایتان می‌توانید از سایر پارچه های ضدچروک استفاده کنید. لباس‌های کتانی معمولاً برای مناسبت‌های غیررسمی‌تر مناسب‌تر هستند. در صورت لزوم برای پنهان کردن چین و چروک های لباس لیننی خود، آستین‌های آن را بالا بزنید. در این صورت شما ظاهری مرتب تر خواهید داشت.

کیرا کریستینا نایتلی کیست؟

کیرا کریستینا نایتلی بازیگر 35 ساله اهل بریتانیا است که بازیگری را از کودکی آغاز کرده است. این بازیگر که نامزد دریافت جوایز اسکار و گلدن گلاب نیز بوده است به خاطر بازی در نقش الیزابت سوآن در مجموعه فیلم های “دزدان دریایی کارائیب” به شهرت رسید.

فیلم “از اول شروع کن” یک کمدی- درام موزیکال است که کیرا نایتلی در آن نقش خواننده و آهنگ نویس جوان و مستقلی را بازی می کند. در این فیلم استعدادش توسط یک تهیه کننده موسیقی  کشف می شود. همچنین با این تهیه کننده برای ضبط آلبوم جدید خود در مکان های عمومی سراسر شهر نیویورک اجراهای زنده برگزار می کند. کیرا نایتلی در فیلم “از اول شروع کن” استایل های مختلفی داشت. اما وجه تشابه 5 استایل او استفاده از پارچه لینن است که در ادامه عکس هایی از آن را خواهیم دید.

خرید پارچه لینن هندی

استایل شلوار کیرا نایتلی با پارچه لینن

کیرا نایتلی در این فیلم نقش  دختر مستقلی را بازی می کند که حتی به خاطر پول حاضر به نادیده گرفتن استقلال خود نیست. در آخر فیلم تصمیم می گیرد آلبوم موسیقی خود را با قیمت 1 دلار روانه بازار کند. طراح لباس این فیلم به خوبی با استایل های ساده با پارچه لینن اما جذاب توانسته آزادی و استقلال شخصیتی این دختر را نشان دهد.

کیرا نایتلی با شلوار لینن

شلوار هایی که در این فیلم برای نقش گرتا جیمز (کیرا نایتلی) در نظر گرفته شده شلوار هایی پیله دار با پارچه لینن است. قسمت دمپای این شلوارها تا شده است. سه شلوار پیله دار این نقش با رنگ های کرم، سرمه ای و طوسی روشن همگی از جنس این پارچه است.

کیرا نایتلی با شلوار لینن


مقاله مرتبط: پارچه لینن و پیشنهاد هایی برای پلاس سایزها


شلوار لینن

 استایل تاپ و شلوارهای کیرا نایتلی

تاپ هایی ساده با رنگ های روشن از جنس پارچه لینن یکی دیگر از آیتم های ساده است. در واقع طراح لباس این فیلم برای نقش گرتا جیمز در نظر گرفته است. این تاپ ها که با همان شلوار های پیلی دار جذاب ست شده است، تکمیل کننده شخصیت این دختر جوان و مستعد است. مخصوصا استایل ساده او که تماماً از این پارچه است. هنگامی که در شب با دوچرخه در شهر دور می زند. شما نیز می‌توانید همانند کیرا نایتلی از چنین استایل شیک و جذابی ایده بگیرید.

دیدن رنگ های دوستداشتنی پارچه لینن ساده

 

کیرا نایتلی با تاپ و شلوار

استایل کیرا نایتلی

حرف آخر

در آخر باید اذعان کنیم که جای تعجب نیست که لباس های لینن مورد علاقه مردان و زنان است. از پیراهن و تونیک گرفته تا شلوار کتان، چیزی برای همه وجود دارد. همچنین لینن لباس مناسبی برای دوخت لباس راحتی در خانه محسوب می‌شود. زیرا  که طبیعت این پارچه سبک، طبیعی و قابل تنفس است. دقیقاً همان چیزی که برای استراحت در خانه یا استراحت در یک آخر هفته به آن نیاز دارید.

اگر تمام نکات بالا را بخوانید، احتمالاً  دانستید که این پارچه، سبک وزن، تنفس پذیر، رطوبت گیر و تنظیم کننده حرارت  است. این پارچه به نوعی در صدر لباس های راحتی قرار دارد. در خصوص استایل با لباس‌هایی از جنس لینن هم متوجه شدیم که معمولاً به گونه‌ای طراحی می‌شوند که گشاد هستند.  استفاده از این پارچه برای افراد در هر سن، اندازه و شکلی مناسب است. در یک کلام بگوییم که پوشیدن کتانی هرگز نمی‌تواند انتخاب بدی باشد. فقط کافیست که مدل موردنظرتان را به دقت انتخاب کنید تا از پوشیدن لباس لیننی خود نهایت لذت را ببرید. شما می‌توانید بسیاری از مدل ها را با استفاده از این پارچه استایل کنید. همچنین پارچه لینن سازگار با محیط‌زیست و قابل بازیافت است. به این معنی که شما به انبوه زباله های نساجی در حال رشد در سراسر جهان اضافه نخواهید کرد.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا