استایلبهار و تابستانروزمره و کاربردی

پارچه نخی گلدار و شومیزهای جذاب تابستانه

یکی از انتخاب های اساسی پوشش در فصل های گرم سال لباس های گلدار هستند. پارچه نخی گلدار یک متریال مناسب برای تهیه انواع شومیزهای تابستانه برای خانم ها است. در ادامه با مجله پارچه نگار همراه باشید تا انواع پارچه نخی گلدار تابستانه را بشناسید. هم چنین با مدل های مختلف شومیز دوخته شده از این پارچه ها آشنا شوید.

 

با سپری شدن فصل سرد زمستان و ورود به بهار و تابستان، پوشش ما نیز دستخوش تغییر خواهد شد. در فصول گرم سال بهتر است که به سراغ طرح های شلوغ و رنگ های شاد برویم. پارچه های گلدار یکی از انتخاب های مناسب برای استفاده در فصل های گرم سال هستند. شما می توانید از لباس های تهیه شده از پارچه های نخی گلدار برای ساختن یک استایل شاد استفاده کنید.

برای انتخاب لباس های تابستانه معیارهای زیادی مدنظر هستند. پارچه انتخابی نباید دمای بدن را بالا ببرد. همچنین بایستی تنفس پذیری مناسبی داشته باشد. دسته ای از پارچه های نخی با مشخصات خاص به منظور استفاده در فصول گرم تولید می شوند که این ویژگی ها را دارند.

قیمت پارچه نخی گلدار

پارچه نخی گلدار یک انتخاب تابستانه

شومیز زنانه با پارچه نخی گلدار | پارچه نگار

 

پارچه های نخی، منسوجاتی هستند که از الیاف طبیعی پنبه تهیه می شوند. این پارچه ها در طرح های مختلفی بافته می شوند. در نهایت نیز تحت عمل چاپ قرار می گیرند و طرح های زیبای تابستانه روی آن ها نمایان می شود. یکی از طرح های پرطرفدار و زیبا پترن های مختلف گل است. چاپ گل های ریز و درشت در رنگ های متنوع به بازار این دسته از پارچه ها رونق داده است.

پارچه های نخی گلدار انواع مختلفی دارند. این دسته از منسوجات با توجه به الیاف مورد استفاده در آن ها دسته بندی می شوند. این پارچه ها در رنگ بندی متنوع و طرح های متفاوتی در بازار وجود دارند و از پرطرفدارترین پارچه های تابستانه به شمار می روند.

پارچه های نخی گلدار انتخاب مناسب برای دوخت شومیزهای تابستانه

امروزه خانم ها برای حضور در مهمانی ها و مجالس مختلف با انتخاب های مختلفی برای پوشش مواجه هستند. انواع شومیز نخی می تواند یک انتخاب ساده و مناسب باشد. یک پوشش ساده که در عین زیبایی راحتی وصف ناپذیری را در تابستان برای شما به همراه خواهد داشت. شما می توانید یک شومیز نخی گلدار را با یک شلوار جین و یا پارچه ای بپوشید و از زیبایی استایل تان لذت ببرید.

امروزه مدل های متنوعی از شومیزهای گلدار برای خانم های شیک پوش طراحی و تولید می شوند. یک انتخاب اگاهانه متناسب با رنگ پوست و فرم بدنتان می تواند باعث درخشش شما در مهمانی ها شود.


مقاله مرتبط: پارچه نخی گلدار و مجموعه جدید برند آرنم


شومیزهای گلدار ار جنس نخ-ویسکوز

الیاف ویسکوز با پنبه مخلوط می شوند تا به محصول نهایی قابلیت کشسانی اضافه کنند. پس می توان گفت شومیزهایی که از پارچه نخ ویسکوز تهیه می شوند، نسبت به پنبه 100% دارای کشسانی و انطباق پذیری بیشتری هستند. به این دسته از پارچه های نخی گلدار اصطلاحا کُدری گفته می شود.

شومیز کودری گلدار

 

پارچه کدری گلدار در عین زیبایی رطوبت بالایی را جذب می کند و تنفس پذیری و گردش هوای بالایی دارد. اگر یک شومیز گلدار کدری را  خریداری کردید نگرانی از بابت چروک شدن آن نداشته باشید.

خرید اینترنتی پارچه نخی گلدار

شومیزهای گلدار نازک

شومیزهای گلدار نازک

همانطور که در قبل اشاره شد امروزه شومیزهای گلدار بسیار محبوبیت پیدا کرده اند. طراحی متنوع و رنگ های شاد و متفاوت این نوع از شومیز برای انتخاب دست شما را باز می گذارد. شما می توانید یک شومیز گلدار را با یک دامن یا شلوار پارچه ای ساده بپوشید. این ترکیب برای شما یک استایل شیک و رسمی را می سازد.

زیبایی در عین سادگی

شومیز نخی ساده

شومیز در واقع نوعی پیراهن مردانه جلوباز با برش زنانه است که برای خانم ها طراحی و دوخته می شود. امروزه طراحی های متنوعی برای شومیز های زنانه صورت می گیرد. شما می توانید این محصول را با یقه ها و آستین های متفاوت در بازار ببینید. اما زمانی که از پارچه های نخی گلدار در دوخت شومیز استفاده می شود، طرح پارچه در مرکز توجه است. در نتیجه لازم است در خرید یا دوخت شومیز گلدار طرحی را انتخاب کنید که پیچیدگی خاصی نداشته باشد. یک شومیز گلدار نخی با طرح ساده می تواند به راحتی زیبایی پارچه شما را نمایان کند و استایل شما را منظم تر نشان دهد.

 

استفاده از چین و پیلی در دوخت پارچه نخی گلدار

پارچه های نخی دارای لطافت، نرمی و در نتیجه آویزش مطلوبی برخوردارند. این ویژگی ها سبب می شود که دست شما در انتخاب طرح های مختلف باز باشد. شما می توانید یک شومیز نخی گلدرا با یقه و استین پیلی دار استفاده کنید.

شومیز چین دار نخی گلدار

همچنین می توانید در دوخت یک شومیز گلدار نخی از چین در قسمت های مختلف استفاده کنید. شما می توانید سر آستین لباس تان را چین دهید. همچنین می توانید با دوختن یک ردیف چین در کمر لباس به زیبایی آن اضافه کنید. شومیزهای چین دار دوخته شده با پارچه نخی گلدار یک انتخاب مناسب برای استفاده در استایل روزمره و یا مسافرت ها هستند.

 

سخن پایانی

شومیز ها از لباس های محبوب خانم ها به شمار می روند. همچنین پارچه های نخی با طرح گل نیز یکی از موارد محبوب برای خانم ها به شمار می رود. این پارچه ها به دلیل لطافت، سبکی و خنک بودنشان، به خصوص در فصل بهار و تابستان، طرفدارن زیادی پیدا می کنند. شومیز های دوخته شده از پارچه های نخی گلدار می توانند انتخاب مناسبی برای فصل تابستان باشند. شما بایستی در انتخاب این دسته از شومیز ها با دقت و ظرافت  عمل کنید. به مدل دوخت لباس و همچنین پترن پارچه دقت زیادی داشته باشید تا دقیقا مطابق با فرم بدنی و رنگ پوست شما باشد.

شما می توانید یک شومیز نخی گلدار را با دامن و شلوارهای پارچه ای ساده و یا شلوار های جین ست کنید و یک استایل زیبا و در عین حال راحت داشته باشید.

منیع: www.lazada.com

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا