استایلبهار و تابستان

پارچه لینن سوزن دوزی و 5 پارچه مناسب برای ترکیب با آن

پارچه لینن سوزن دوزی پارچه ای زیبا و چشم نواز بوده که از الیاف کتان تولید می شود. این پارچه دارای دوامی بالا بوده و حس تنفس پذیری خوبی دارد. مقاومت این پارچه از پارچه های دیگر بالاتر می باشد. این پارچه با ویژگی ضد باکتریایی، از ایجاد حساسیت جلوگیری می کند. پارچه لینن سوزن دوزی به تنهایی می تواند در دوخت لباس های گوناگون و جذابی به کار برده شود. البته این پارچه در ترکیب با پارچه های دیگر نیز بسیار عالی می شود.

برای مثال با آن می توانید مانتوهای ترکیبی سوزن دوزی و پارچه های دیگر را بدوزید. همچنین می توانید در دوخت شومیز و سایر لباس ها نیز این ایده را اجرا کنید.پارچه های مناسب برای ترکیب با لینن سوزن دوزی عبارتند از: پارچه کتان، پارچه شانتون نخ، پارچه کتان لمه، پارچه وال خامه دوزی و پارچه لینن.

خرید پارچه لینن سوزندوزی هندی

 

پارچه لینن ساده را می توانید در ترکیب با این پارچه زیبای کار شده در بیاورید. برای مثال در دوخت مانتوی لینن سوزن دوزی کرمی از لینن سوزن دوزی کرمی ساده استفاده کنید. از آنجایی که لینن سوزن دوزی به صورت کار شده است در نتیجه می توانید آن را برای بخش هایی از لباس مانند سر آستین، روی جیب ها و روی یقه کار کنید.

دوخت مانتوهای دو طرفه ساده و سوزن دوزی نیز ایده ای جذاب در دوخت لباس های شما می باشد. برای مثال می توانید سمت راست لباستان را با این پارچه کار شده بدوزید و سمت دیگر لباس را با پارچه لینن ساده بدوزید. پارچه وال خامه دوزی، پارچه کتان لمه و پارچه شانتون نخ نیز  ترکیبات چشم نوازی را با لینن سوزن دوزی خلق می کنند. در ادامه با ایده های جذاب برای ترکیب با این پارچه زیبا و خاص آشنا می شویم.

پارچه لینن ساده و پارچه لینن سوزن دوزی

پارچه لینن با ظاهر ساده و شیکی که دارد برای دوخت لباس های مینیمال و ساده بسیار مناسب می باشد. این پارچه ساده را می توانید با انواع پارچه های کار شده دیگر ترکیب کنید و لباس های چشم نوازی را خلق کنید. ترکیب پارچه لینن ساده در کنار لینن سوزن دوزی، وال خامه دوزی و سایر پارچه های کار شده بسیار زیبا و چشم نواز می شود.

پارچه لینن ساده و پارچه لینن سوزن دوزی

اگر قصد دوخت یک شومیز زیبای زنانه را دارید می توانید دور یقه و آستین ها را با این پارچه خنک و زیبا بدوزید. سایر قسمت های لباس را با پارچه لینن ساده بدوزید. در دوخت مانتو نیز می توانید از ترکیب لینن سوزن دوزی و لینن ساده استفاده کنید.

قسمت های بالاتنه و سر آستین ها را با لینن سوزندوزی بدوزید؛ سایر قسمت های مانتو را با لینن ساده بدوزدید. برای دوخت مانتوهای عروسکی این مدل مانتوهای ترکیبی مناسب هستند. همچنین می توانید مانتوهای چند طبقه چین دار با پارچه لینن بدوزید و قسمت بالای آن را با لینن سوزن دوزی بدوزید.

این ترکیب زیبا را در دوخت پیراهن های بلند هم می توانید اجرایی کنید. اگر به پیراهن های بلند تابستانه و به اصطلاح به پیراهن های ساحلی علاقه دارید، با ترکیب پارچه لینن ساده و سوزن دوزی یک پیراهن زیبا و خاص را می توانید بدوزید.

در دوخت لباس های ترکیبی لینن و لینن سوزن دوزی به رنگ های پارچه ها دقت کنید. برای مثال می توانید پارچه هایی با رنگ های مکمل را انتخاب کنید. همچنین می توانید از رنگ هایی استفاده کنید که در کنار یکدیگر ترکیب زیبا و چشم نوازی را ایجاد کنند. برای مثال لباس های لینن و لینن سوزن دوزی با ترکیب رنگی کرمی و یشمی زیبا می شوند.

ترکیب پارچه لینن سوزن دوزی و کتان

پارچه کتان یکی از پرمصرف ترین پارچه ها می باشد. این پارچه به دلیل اخاصیت تنفس پذیری و ویژگی های خاصی که دارد توجه طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. پارچه کتان دارای انواع مختلفی است. در واقع پارچه های کتان را می توان بر اساس ضخامت آن ها دسته بندی کرد. پارچه های کتان با ضخامت کمتر را می توانید برای دوخت لباس های خنک تابستانه و بهاره استفاده کنید.

یکی از ترکیبات زیبا و چشم نواز با پارچه کتان و لینن سوزن دوزی می باشد. از آنجایی که لینن سوزن دوزی پارچه ای خنک و تابستانه است، در ترکیب آن باید از پارچه کتان با ضخامت پایین استفاده کنید.

ترکیب پارچه لینن سوزن دوزی و کتان

یکی از لباس های زیبای ترکیبی با پارچه کتان و سوزن دوزی دوخت یک دامن کتان است. در واقع می توانید از  لینن سوزن دوزی در این دامن به عنوان خرج کار استفاده کنید. دوخت دامن بلند با این دو پارچه ترکیبی را به شما پیشنهاد می کنیم. زیرا روی دامن های بلند می توانید مانور دهید.

یکی از ایده های خاص و زیبا با پارچه کتان و سوزن دوزی، دوخت یک دامن سنتی با این دو پارچه است. در این طراحی لباس دوخت دامن بلند را به شما پیشنهاد می کنیم. زیرا می توانید روی آن مانور بیشتری دهید. این دامن را با پارچه کتان بدوزید. سپس می توانید روی آن را به صورت مدل دار با لینن کار شده ی سوزن دوزی بدوزید. برای دوخت دامن های کوتاه هم می توانید همین ایده را پیاده سازی کنید.

یکی دیگر از ایده های جذاب، دوخت تاپ های زیبا با پارچه لینن سوزن دوزی و کتان می باشد. مثلا می توانید یک تاپ کتان و سوزن دوزی را به صورت دو تکه بدوزید.

قیمت پارچه لینن سوزن دوزی

 

وال خامه دوزی و لینن سوزن دوزی؛ ترکیبی زیبا و چشم نواز

پارچه وال نوعی پارچه نخی نازک و تنفس پذیر است. این پارچه سطحی لطیف و نرم دارد. ایستایی این پارچه به صورت لخت است؛ البته باید بگوییم که ایستایی این پارچه بر اساس الیاف استفاده شده در آن متغیر می باشد. پارچه وال یکی از پارچه های مناسب برای ترکیب کردن با لینن سوزن دوزی می باشد. این دو پارچه هر دو تنفس پذیر هستند. از این پارچه ها برای دوخت لباس های خنک بهاره و تابستانی استفاده می شود.

یکی از ایده های جذاب برای دوخت با پارچه وال و لینن سوزن دوزی، دوخت شال های دخترانه و زنانه است. در این مدل شال ها می توانید بیش تر قسمت های شال را با پارچه وال بدوزید. حاشیه های شال را با سوزن دوزی بدوزید. دوخت شال های مزونی این چنینی برای استایل های بهاری و مجلسی پیشنهاد می شوند.

وال خامه دوزی و لینن سوزن دوزی؛ ترکیبی زیبا و چشم نوازدر دوخت مانتو نیز می توانید پارچه وال خامه دوزی و سوزن دوزی را با یکدیگر ترکیب کنید. دوخت مانتوهای عروسکی خنک با این دو پارچه پیشنهاد می شوند. پارچه وال یکی از پارچه های خنک و عالی برای دوخت لباس های تابستانی و خنک به شمار می آید.

ترکیب پارچه وال و لینن سوزن دوزی نیز یکی از ترکیبات چشم نواز و پیشنهادی در طراحی و دوخت لباس می باشد. به خصوص می توانید از این ترکیب برای دوخت شال های مزونی ایده بگیرید. برای مثال یک شال با پارچه وال ساده بدوزید. انتهای این شال را با سوزن دوزی طراحی کنید.


مقاله مشابه: پارچه وال خامه دوزی و پارچه های مناسب برای ترکیب با آن


پارچه شانتون نخ

پارچه شانتون یکی از پارچه های پیشنهادی برای ترکیب کردن با لینن سوزن دوزی می باشد. زمینه پارچه شانتون، حالتی بافت مانند دارد. پارچه شانتون پارچه ای ساده و مینیمال است؛ به همین دلیل برای ترکیب کردن با پارچه های طرح دار و مدل دار مناسب است. لینن سوزن دوزی با طرح های ظریف و جذاب خود، برای ترکیب کردن با پارچه شانتون پیشنهاد می شود.

در دوخت لباس های ترکیبی شانتون و سوزن دوزی، به رنگ پارچه ها دقت کنید که در کنار یکدیگر به خوبی بنشینند. برای مثال می توانید از رنگ های مکمل مانند طوسی و صورتی استفاده کنید. همچنین می توانید از رنگ های نود و ملایم مانند کرم و سبز نیز در کنار یکدیگر استفاده کنید.

یکی از ایده های خلاقانه در دوخت لباس های ترکیبی شانتون و سوزن دوزی این است که لباس خود را با پارچه شانتون بدوزید. بخش هایی از لباس مانند سر آستین، یقه و جیب های مانتو را با سوزن دوزی بدوزید.

پارچه شانتون نخ

از ایده های جذاب با پارچه شانتون نخ و سوزن دوزی می توان به دوخت مانتوهای چند طبقه اشاره کرد. برای مثال یک مانتوی زیبای ساده با پارچه شانتون بدوزید. سپس قسمت پایین آن را با سوزن دوزی بدوزید و قسمت پایین تر را با پارچه شانتون بدوزید. بدین ترتیب یک مانتوی چند طبقه لینن سوزن دوزی و شانتون خواهید داشت.

مشاهده طرحهای جذاب پارچه لینن سوزندوزی

 

پارچه کتان لمه

پارچه کتان لمه یکی از بهترین پارچه های مانتویی به شمار می آید. پارچه کتان لمه با ظاهر چشم نواز و برق خاصی که دارد، یکی از پارچه های مناسب پیشنهادی برای ترکیب کردن با لینن سوزن دوزی است. برای دوخت انواع لباس و مانتوهای مجلسی می توانید از ترکیب لینن سوزن دوزی و کتان لمه استفاده کنید.

یکی از ایده های جذاب در دوخت لباس های ترکیبی کتان لمه و لینن سوزن دوزی، دوخت لباس های کتان لمه با یقه گرد است. در دوخت این لباس ها می توانید اطراف یقه را با نواردوزی های طرح دار سوزن دوزی بدوزید.

در دوخت شومیزهای شیک زنانه هم می توانید از این ترکیب استفاده کنید. یقه شومیز را می توانید به صورت یقه انگلیسی بدوزید و روی آن را با پارچه لینن سوزن دوزی کار کنید.

پارچه کتان لمه

کت دو طرفه ترکیبی با پارچه کتان لمه و سوزن دوزی نیز ایده ای خاص در استایل شما خواهد بود. در طراحی این لباس می توانید از پارچه هایی استفاده کنید که در تناژ رنگی هماهنگ با یکدیگر هستند.

در دوخت پیراهن هم می توانید از ترکیب لینن سوزن دوزی و کتان لمه استفاده کنید. برای مثال قسمت بالا تنه پیراهن را با پارچه کتان لمه بدوزید و قسمت دامن پیراهن را به صورت طبقه طبقه و عروسکی با سوزن دوزی بدوزید. این مدل پیراهن با طراحی خاص و عروسکی که دارد برای خانم های جوان پیشنهادی عالی است. در این استایل می توانید رنگ صندل و کیف خود را به رنگ پارچه کتان لمه انتخاب کنید.


مقاله مرجع: پارچه لینن سوزن دوزی و ویژگی های آن


سخن آخر

یکی از بهترین پارچه ها برای ترکیب کردن با سوزن دوزی، لینن ساده است. پارچه کتان انواع گوناگونی دارد. پارچه کتان یکی از بهترین پارچه ها در دوخت لباس به شمار می آید را می توانید با سوزن دوزی ترکیب کنید. برای ترکیب کردن پارچه لینن سوزن دوزی و کتان بهتر است به سراغ پارچه های کتان نازک بروید. پارچه های کتان با ضخامت پایین که برای دوخت لباس های خنک به کار می روند می توانند با پارچه لینن ترکیب شوند.

پارچه کتان لمه که براقیت و جلوه خاصی دارد نیز یکی از بهترین پارچه ها برای ترکیب با سوزن دوزی می باشد. پارچه شانتون نخ یکی از بهترین پارچه ها برای ترکیب کردن با لینن سوزن دوزی می باشد. این پارچه دارای بافتی خاص است. روی پارچه شانتون می توانید گلدوزی هم کنید. با ترکیب پارچه شانتون و سوزن دوزی یک لباس زیبا و چشم نواز را می توانید خلق کنید.

دو پارچه چشم نواز کار شده و زیبا را که در ترکیب با یکدیگر بسیار زیبا می شوند، پارچه های سوزن دوزی و وال خامه دوزی هستند. این دو پارچه کار شده اگر به صورت اصولی و با طراحی های دقیق با یکدیگر ترکیب شوند، لباس های زیبایی را برای شما خلق می کنند.

پارچه لینن ساده یکی از هماهنگ ترین پارچه ها برای ترکیب کردن با پارچه سوزن دوزی می باشد. زیرا این پارچه دقیقا از جنس لینن سوزن دوزی می باشد. ترکیب پارچه لینن و سوزن دوزی را برای دوخت شال های مزون دوز پیشنهاد می کنیم.

منبع: etsy.com

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا