استایلبهار و تابستانروزمره و کاربردی

پارچه وال خامه دوزی و پارچه های مناسب برای ترکیب با آن

پارچه وال خامه دوزی از بهترین پارچه ها برای دوخت لباس های خنک و در عین حال چشم‌نواز می باشد. این پارچه از سری پارچه های نخی و خنک است. یکی از مهم ترین نکات در دوخت با وال خامه دوزی، نحوه ترکیب کردن آن با سایر پارچه ها است. این پارچه به تنهایی زیبایی خاص خود را دارد.  اما با ترکیب کردن آن با سایر پارچه ها می توانید مدل های بسیار خاص و زیبایی را بدوزید.

پارچه وال خامه دوزی از جنس نخ و پنبه تشکیل شده، لذا برای دوخت لباس های خنک بسیار پیشنهاد می شود. به همین دلیل این پارچه را باید با پارچه های خنک و بهاره و تابستانه ترکیب کرد.

از نکات مهم در ترکیب کردن این پارچه، در نظر گرفتن طرح پارچه ای است که می خواهید با آن ترکیب کنید. در ادامه نکات ویژه ای را در خصوص ترکیب کردن پارچه های مناسب با وال خامه دوزی بیان می کنیم.

خرید اینترنتی پارچه وال خامه دوزی | پارچه نگار

ترکیب جذاب پارچه وال خامه دوزی و سوزن دوزی؛ مد ۱۴۰۱

اگر به مانتو های مد امسال نگاهی انداخته باشید، حتما مانتوهایی که ترکیب وال خامه دوزی و سوزن دوزی بوده‌اند را دیده اید. این نوع مانتو ها معمولا به صورت عروسکی دوخته شده اند.

پارچه سوزن دوزی به طرز ویژه‌ای تهیه شده و جلوه لباس های شما را بسیار خاص تر می کند. سوزن دوزی یکی از بهترین گزینه ها برای ترکیب کردن با وال خامه دوزی می باشد.

ترکیب جذاب پارچه وال خامه دوزی و سوزن دوزی؛ مد ۱۴۰۱

البته باید دقت داشته باشید که در ترکیب این دو پارچه اغراق نکنید. در واقع بهتر است قسمت هایی از لباس مورد نظر خود را با پارچه سوزن دوزی بدوزید. حتی می‌توانید یک پارچه ساده را نیز با این دو پارچه ترکیب کنید.


حتما بخوانید: پارچه وال خامه دوزی و استایل عید 1402


چه ترکیبی بهتر از لینن و خامه دوزی ؟

پارچه لینن از خنک ترین پارچه ها برای دوخت لباس های تابستانه و بهاره محسوب می شود. ترکیب لینن و وال خامه دوزی بسیار عالی می شود. نکته ای که در ترکیب این دو پارچه می توانید رعایت کنید، در نظر گرفتن تناژ های رنگی است. رنگ هایی که در ترکیب با یکدیگر زیبا به نظر می‌رسند یا مکمل یکدیگر هستند را می توانید با هم بدوزید. رنگ بنفش با رنگ های نارنجی، صورتی، بنفش تیره، زیتونی، طوسی، زرد و سفید به خوبی هماهنگ می شود.

مانتو تابستانه خامه دوزی

پارچه وال خامه دوزی و لینن را می‌توانید در ترکیب بنفش و یکی از این رنگ ها انتخاب کنید. وال خامه دوزی آبی را با رنگ هایی مانند طوسی، قهوه ای، نارنجی، صورتی، سفید یا زرد ترکیب کنید. وال خامه دوزی سبز با پارچه های ساده ای در رنگ های طلایی، قهوه ای، نارنجی، سبز روشن، زرد، طوسی، کرم، مشکی، سرمه ای و ترکیب کرم و سفید به خوبی ست می شود.

خرید پارچه وال خامه دوزی رنگی

 

اگر رنگ زرد خامه دوزی را دوست دارید بهتر است برای ترکیب کردن آن از پارچه لینن در رنگ‌ های آبی، آبی کم رنگ، بنفش طوسی و سبز استفاده کنید. وال خامه دوزی نارنجی را می توانید با لینن ساده قهوه ای، زیتونی یا آلبالویی ست کنید. پارچه وال خامه دوزی صورتی از محبوب ترین پارچه ها را می توانید با لینن ساده در رنگ های آبی، سبز، سفید و مشکی ست کنید.

 کتان و وال خامه دوزی

در دنیای مد و فشن، پارچه های کتان یکی از پرکاربرد ترین و پرطرفدارترین پارچه ها می باشد. به دلیل حالت ایستایی و ویژگی های پارچه کتان به راحتی می توانید آن را با وال خامه دوزی ترکیب کنید.

انواع کتان با ضخامت متوسط که برای فصول گرم سال قابل استفاده هستند، را با پارچه وال خامه دوزی ترکیب کنید. جالب است بدانید ترکیب انواع کتان راه راه و وال خامه دوزی ترکیبی جذاب می شود.

مانتو دخترانه با پارچه وال خامه دوزی

پارچه کتان دارای انواع مختلفی است و یکی از انواع آن پارچه کتان کریستال می باشد. این نوع پارچه که دارای ظاهری براق و درخشان است در دوخت انواع لباس ها به کار می رود. همچنین پارچه در دوخت انواع لباس های بهاره کاربرد ویژه ای دارد. اگر پارچه وال خامه دوزی شما در رنگ های خنثی است می توانید آن را با پارچه کتان کریستال ترکیب کنید.


پیشنهاد ما: پارچه کوک دوزی هندی و 6 ایده برای دوخت آن


وال ساده و وال خامه دوزی

پارچه وال خامه دوزی دارای طرح های خاصی در بافت خود است، لذا ترکیب آن با پارچه های ساده بسیار پیشنهاد می شود. پارچه وال ساده در ترکیب با این پارچه ایده بسیار جالبی است. در کنار ترکیب این دو پارچه، می توانید از نوارهای خرج کار نیز استفاده کنید. برای نمونه قسمت های سر آستین و گردن لباس را می‌توانید با یک نوار سوزن دوزی بدوزید.

ترکیب پارچه وال خامه دوزی و ساده در دوخت انواع شال نیز بسیار مورد پسند است. حتما می دانید که پارچه وال یکی از پرطرفدارترین پارچه ها برای دوخت شال می باشد. با ترند شدن وال خامه دوزی، می توانید این دو  را با یکدیگر ترکیب کنید و یک شال خنک و مزونی برای خود بدوزید. معمولا پارچه های وال معمولا برای دوخت شال های ساده و روزمره به کار می روند.

وال ساده و وال خامه دوزی

وال خامه دوزی دارای حالتی مجلسی است. این پارچه اگر در ترکیب با پارچه وال ساده در بیاید می‌تواند یک شال راحت و  مجلسی زیبا را به شما هدیه دهد.

اگر می خواهید شالی مجلسی و راحت داشته باشید، وال ساده و خامه دوزی را با یکدیگر ترکیب کنید. حتی می‌توانید از نوارهای آینه دوزی شده یا سوزن دوزی شده در قسمت پایین شال خود نیز استفاده کنید و جلوه مجلل‌تری را به آن بدهید.

چشم‌ نواز و جذاب با لینن سوزن دوزی و وال خامه دوزی

مانتو سنتی تابستانه

پارچه های سوزن دوزی با نقش و نگارهای جذابی که روی آنها ایجاد شده است، توجه هر فردی را به خود جلب می کنند. این پارچه را اگر با وال خامه دوزی ترکیب کنید، یک ترکیب دلنشین را به وجود می آورید.

قیمت پارچه وال خامه دوزی

 

در ترکیب کردن این پارچه ها به هماهنگی رنگ ها و طرح ایجاد شده دقت کنید. مثلا لینن سوزن دوزی آفوایت با گل های ظریف را می‌توانید با پارچه وال خامه دوزی سفید ترکیب کنید.

 تور سوزن دوزی و وال خامه دوزی؛ ایده ای جذاب برای پیراهن

برای دوخت لباس هایی که حالت بدن ما دارند مانند پیراهن های زنانه و زیبا، می توانید از ترکیب تور سوزن دوزی و وال خامه دوزی استفاده کنید. تور سوزن دوزی با طرح های ظریف، ترکیب چشم نوازی را با وال خامه دوزی ایجاد می کنند.

ترکیبی خنک با پوپلین

پارچه پوپلین معمولا از نخ خالص تولید می شود. پوپلین می‌تواند ترکیبی خنک را با وال خامه دوزی ایجاد کند. پارچه پوپلین با ویژگی هایی مانند سبکی، و خنک بودن ترکیبی عالی با وال خامه دوزی است. پارچه پوپلین در انواع مختلف ساده، راه راه و طرح دار تولید شده اند. بر اساس نوع وال خامه دوزی خود می توانید بهترین آنها را انتخاب کنید.

مانتو ترکیبی تابستانه

برای نمونه اگر می خواهید یک لباس ساده تر داشته باشید ترکیب پوپلین ساده و وال خامه دوزی را به شما پیشنهاد می کنیم. ترکیب پوپلین راه راه و وال خامه دوزی بسیار خاص می شود. این ترکیب برای استایل های کژوال گزینه ای عالی است. اگه عاشق طرح و رنگ هستید می توانید پارچه پوپلین طرح دار را در ترکیب با وال خامه دوزی در بیاورید.

سخن آخر

خامه دوزی یکی از بهترین و خنک ترین انتخاب ها برای فصل بهار و تابستان است. این پارچه می تواند با پارچه های گوناگونی ترکیب شود. در این مطلب به معرفی پارچه های مناسب برای ترکیب با خامه دوزی پرداختیم. یکی از بهترین پارچه ها در این بین پارچه لینن است.

پارچه لینن ساده در کنار این پارچه بسیار خوش می نشیند. تنها نکته ی حائز اهمیت، ترکیب بندی درست پارچه ها است. بهتر است بدانید که چه پارچه هایی را با یکدیگر ترکیب کنید تا ست جذابی را داشته باشید. در مطلب پیش رو رنگ هایی که با رنگ های بنفش، آبی، زرد، سبز، نارنجی و صورتی هماهنگ هستند را معرفی کردیم.

در ترکیب پارچه ساده و خامه دوزی می‌توانید از نوارهای خرج کار نیز استفاده کنید. برای مثال نوارهای خرج کار سوزن دوزی، گزینه عالی برای دوخت سر آستین و اطراف یقه هستند. لنین سوزن دوزی با طرح های ایجاد شده خاص روی آن می‌تواند ترکیبی دلنشین را با وال دوزی ایجاد کند.

لازم به ذکر است که ترکیب وال ساده و وال خامه دوزی مورد توجه طراحان قرار گرفته است. پارچه پوپلین که برای فصل های گرم سال مورد استفاده قرار می گیرد نیز می تواند ترکیب مناسبی را با این پارچه ایجاد کند.

 

منبع: www.threadsmagazine.com

5/5 - (17 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا