اخبارطراحان و برندها

پیشنهادهای برند مانگو با پارچه لینن

برند مانگو یکی از برند های مد سریع (فست فشن) است که در بیشتر کشور های دنیا شعبه رسمی دارد. این برند از انواع پارچه ها و متریال ها برای تولید محصولات خود استفاده می کند. در اینجا پیشنهاد های این برند که از جنس پارچه لینن هستند را بررسی خواهیم کرد.

پارچه لینن یکی از مورد توجه ترین پارچه ها در دنیای مد و فشن است. این پارچه به دلیل ظاهر خاص و ویژگی های جذابی که دارد، در طراحی لباس بسیاری از برندها نقش داشته است. پارچه لینن دارای حس تنفس پذیری بالایی است و وزن سبکی دارد. این پارچه دارای حس لمسی لطیفی است. پارچه لینن از خوش دوخت ترین پارچه ها به شمار می آید. به همین دلیل با این پارچه می توان لباس های زیبا و چشم نوازی دوخت.

لینن کاربردهای فراوانی دارد. از این پارچه می توانید برای دوخت انواع کت و شلوارهای خاص، دامن، کت، شلوار، پیراهن های بلند و کوتاه استفاده کنید. لینن برای استایل های کژوال انتخابی عالی به شمار می آید. با این پارچه می توان انواع لباس های راحت و شیک را دوخت. لینن ماهیتی طبیعی دارد و در تولید آن از الیاف طبیعی استفاده شده است.

یکی از استایل های جذاب که برند مانگو پیشنهاد کرده ایده دوخت کت و شلوار لینن است. کت و شلوار لینن برای استایل های کژوال پیشنهادی عالی می باشد. این کت و شلوار برای خاص پسندان ایدهای فوق العاده می باشد. اگر می خواهید یک لباس شیک راحت برای مهمانی داشته باشید، می توانید از پیراهن لینن برند مانگو ایده بگیرید. این مدل پیراهن برای استایل های شیک و دخترانه پیشنهاد می شود.

بلوز پیراهنی راحت لینن نیز یکی از جذاب ترین ایده های برند مانگو می باشد. برای دوخت این بلوز می توانید از پارچه لینن راه راه استفاده کنید. در اینجا پیشنهاد های برند مانگو که از جنس پارچه لینن هستند را بررسی می کنیم.

خرید پارچه لینن ترک

کت و شلواری از پارچه لینن

یکی از ایده های جذاب در دوخت با پارچه لینن، دوخت کت و شلوار لینن می باشد. لینن را برای دوخت کت و شلوارهای کژوال پیشنهاد می کنیم. کت و شلوارهای لینن برای جوانان و حتی استایل نوجوانان می توانند استفاده شوند. چرا که این پارچه ظاهری کژوال به تیپ می دهد و در تیپ های تینیجری می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

کت و شلواری از برند منگو با پارچه لینن
کت و شلواری از برند منگو با پارچه لینن

اولین پیشنهاد برند مانگو با لینن کت و شلوار رنگ روشنی است که شلوار راسته گشاد دارد. این کت و شلوار برای استایل های کژوال و برای جوانان پیشنهادی عالی می باشد. در این استایل کت و شلوار لینن کرمی انتخاب شده است. از زیر این کت و شلوار یک تاپ مشکی پوشیده می شود. کفش کالج برای همراهی با این استایل ایده مناسبی خواهد بود.

ایده ست کردن کت و شلوار مشکی لینن بدین ترتیب است که آن را می توانید با لباس سفید ست کنید. برای مثال از زیر آن می توانید یک تاپ سفید به تن کنید. ترکیب سفید و مشکی ترکیبی عالی در استایل می شود.


مقاله مشابه: اولیویا پالرمو و بلوز هایی با پارچه پوپلین


پیراهن کمر دار از پارچه لینن

پیراهن یکی از کاربردی ترین لباس های دخترانه و زنانه است. اگر طرفدار استایل مینیمال هستید می توانید پیراهن های شیک و ساده را انتخاب کنید. به خصوص که لینن برای استایل های مینیمال و شیک بسیار مناسب می باشد. برند مانگو نیز شیک و ساده بودن را با یکدیگر ادغام کرده و پیراهن های خاص لینن مینیمال را طراحی و عرضه کرده است.

پیراهن کمر دار از برند مانگو با پارچه لینن
پیراهن کمر دار از برند مانگو با پارچه لینن

لباس بعدی که برند منگو با پارچه لینن پیشنهاد می کند پیراهن راسته ی کمر دار است. این پیراهن راسته با آستین جذاب خود برای مهمانی های تابستانی انتخابی عالی خواهد بود. این پیراهن یک گزینه عالی برای خانم های جوان است. یقه این پیراهن به صورت گرد طراحی شده و از وسط چاک خورده است.

این پیراهن با آستین های کوتاه طراحی و دوخته می شود. این پیراهن دخترانه زیبا با کمربند طراحی شده و کمربند نمای زیبایی به آن داده است. این پیراهن را می توانید با یک صندل کالباسی ست کنید. یک کیف دستی کالباسی را هم می توانید با صندل کالباسی تان ست کنید.

این پیراهن کرمی را می توانید با کیف و کفش قهوه ای هم ست کنید. برای مثال یک کیف شتری کوچک دستی و یک کفش پاشنه بلند همرنگ آن برای این استایل عالی می شود. لباس و اکسسوری های مشکی همیشه از بهترین لباس هایی هستند که به راحتی می توانید آن ها را ست کنید. اگر خواستید تیپتان کلاسیک تر شود می توانید این پیراهن را با کیف و کفش پاشنه بلند مشکی ست کنید.

خرید اینترنتی پارچه لینن

بلوز پیراهنی راحت از برند مانگو با پارچه لینن

بلوز پیراهنی شاید کلمه جدیدی برای شما باشد این کلمه معادل فارسی کلمه shirt dress است که برند منگو برای این پیشنهاد لیننی خود استفاده کرده است. بلوز آستین کوتاه ساده ای که کمی بلند تر از بلوز است را در این استایل می بینیم. لباس های راحت با حالت گشاد و پیراهنی، از بهترین لباس های راحت و کژوال هستند.

بلوز پیراهنی راحت از بند مانگو با پارچه لینن
بلوز پیراهنی راحت از بند مانگو با پارچه لینن

این لباس راحتی دارای یقه گرد است که از وسط چاک می خورد. برند مانگو طراحی وسط یقه را به صورتی طراحی کرده که می توان آن را با دکمه بست.

این مدل لباس راحتی را می توانید با انواع پارچه لینن رنگی بدوزید. حتی پیشنهاد می کنیم که از این ایده لباس راحتی ایده بگیرید و آن را با لینن راه راه اجرایی کنید. زیرا پارچه لینن راه راه برای لباس های راحتی این مدلی بسیار مناسب است.

یک ایده جذاب که در طراحی این تیپ های راحتی می توانید اجرا کند این است که یک شلوارک کوتاه هماهنگ با این لباس را بدوزید. قد این شلوارک می تواند کمی پایین تر از پیراهن بیاید.

دامن لنگی از برند مانگو با پارچه لینن

رنگ های ملیح پارچه لینن بسیار خاص و جذاب هستند و می توانند خالق لباس های چشم نواز و ملیحی برای شما باشند. برند مانگو یک کت و دامن زیبا با لینن پسته ای رنگ طراحی کرده است. این کت و دامن با رنگ خاص و ملیحی که دارد برای استایل های شیک و زنانه انتخابی عالی به شمار می آید.

این مدل کت و دامن را خانم های جوان و حتی مسن هم می توانند در استایل خود داشته باشند. چرا که رنگی ملایم و زیبا دارد و برای همه خانم ها با همه سن کاربردی می باشد.

یکی از جذابیت های استایل های تابستانی پوشیدن دامن است مخصوصا وقتی که این دامن با پارچه خنکی مانند لینن دوخته شده باشد. دامن پیشنهادی برند منگو دامن مدل لنگی با پارچه لینن است.

دامن لنگی از برند مانگو با پارچه لینن
دامن لنگی از برند مانگو با پارچه لینن

می توانید این دامن را با کتی همجنس خود ست کنید. برخی از دخترخانم های جوان شاید فکر کنند که دامن برای خانم های سن بالاتر مناسب است. اما دامن طراحی شده در این استایل برای دخترخانم های جوان هم عالی می شود. زیرا طراحی جوان پسند دارد. این دامن از گوشه کمربند می خورد و دو بند کمربند آن از سمت راست دامن به سمت پایین آن می آید.

پارچه لینن برای دوخت لباس های جوانان و نوجوانان بسیار مناسب است. زیرا ساده و شیک است و برای همه سنی کاربردی است. به همین دلیل است که این دامن لینن را دخترخانم های جوان هم می پسندند. در واقع باید بگوییم که طراحی برند مانگو برای این دامن بسیار هوشمندانه و کاربردی بوده است.

بلوز گره ای از برند مانگو با پارچه لینن

یکی از طراحی های جدید در لباس ها، لباس های گره ای می باشند. برای مثال برخی از لباس ها از قسمت آستین گره می خورند و برخی از لباس ها از سمت پایین آن ها. حتی می توانید لباسی را طراحی کنید که از سمت پایین و آستین هر دو گره بخورند. در طراحی این لباس نیز می بینیم که از جهت پایین گره خورده است.

آستین های این بلوز به صورت ساده طراحی و دوخته شده اند. این پیراهن با پارچه لینن راه راه کرم قهوه ای دوخته شده است. یقه این بلوز مانند یقه انگلیسی می باشد. دکمه های کوچک و ظریف ایجاد شده روی این پیراهن جذابیت آن را بیش تر کرده است. این بلوز زیبا یک انتخاب دخترانه و خاص است و برای استایل های دخترانه پیشنهاد می شود.

بلوز گره ای از برند مانگو با پارچه لینن
بلوز گره ای از برند مانگو با پارچه لینن

بلوز پایین گره لینن راه راه را می توانید با یک شلوار ساده تک رنگ ست کنید. در این استایل یقه بلوز به صورت یقه باز است. به همین دلیل می توانید از اکسسوری های زیبا استفاده کنید تا نمای خوبی در استایل شما داشته باشد. برای مثال می توانید از گردنبند ظریف طلایی یا استیل استفاده کنید.

همچنین می توانید از گوشواره همرنگ آن نیز در این استایل استفاده کنید. این ست زیبا با اینکه بسیار راحت است اما می تواند برای استایل های مجلسی و رسمی هم مورد استفاده قرار بگیرد. در استایل های مجلسی با این پیراهن بهتر است که کفش پاشنه بلند و کیف کلاسیک دستی کوچک استفاده کنید.


حتما بخوانید: 6 استایل مختلف از ناتالی پورتمن


تاپ حلزونی دار از پارچه لینن

پارچه لینن برای دوخت رافل ها و حلزونی ها بسیار عالی است. تاپ پیشنهادی برند منگو دارای حلزونی جذابی است که از پایین جلو شروع شده و تا سرشانه امتداد یافته و در پایین پشت تمام می شود.

پارچه استفاده شده در قسمت جلو این تاپ تور طرحدار زیبایی است. این نوع تاپ لینن را می توانید برای بچه ها، نوجوانان و خانم های جوان بدوزید. رنگ این تاپ را برند مانگو سفید در نظر گرفته است. این تاپ سفید برای مجالس بسیار عالی می باشد.

تاپ حلزونی دار
تاپ حلزونی دار از برند مانگو با پارچه لینن

اگر این تاپ لینن سفید را دوختید پیشنهاد می کنیم که آن را با شلوار سفید ست کنید. برای این استایل اگر یک کیف و کفش سفید هم انتخاب کنید یک استایل مونوکروم خواهید داشت. در استایل ها و تیپ های مونوکروم تمامی لباس های انتخاب شده با یک رنگ انتخاب شده اند.

این تاپ زیبا را می توانید با پارچه لینن رنگ های دیگر هم بدوزید. برای مثال دوخت این تاپ با رنگ صورتی بسیار جذاب و دلربا خواهد شد. تاپ های رنگی حلزونی را می توانید با شلوار جین هم ست کنید. برای مثال این مدل تاپ حلزونی صورتی با شلوار جین آبی ترکیبی چشم نواز و خاص خواهد شد.

شلوار دو بندی از برند مانگو با پارچه لینن

آخرین پیشنهاد برند منگو سرهمی دو بندی است که با پارچه لینن راه راه دوخته شده است. این  سرهمی دو بندی که بند های سرشانه آن بدون دکمه است و با گره زدن بسته می شود، با کمربند و پل های پهن کمربند جذابیت زیادی به استایل شما می دهد.

اگر می خواهید یک استایل خاص و راحت با لینن داشته باشید این مدل سرهمی را به شما پیشنهاد می کنیم. این سرهمی را می توانید با پارچه لینن راه راه بدوزید. این سرهمی از وسط جای کمربند دارد و از داخل کمربند می خورد.

شلوار دو بندی با پارچه لینن
شلوار دو بندی از پارچه لینن

لینن انتخاب شده برای دوخت این سرهمی یک پارچه راه راه با راه های ضخیم در تناژ رنگی آبی، طوسی، سفید، کرم و قهوه ای روشن است. این ترکیب رنگی در کنار یکدیگر بسیار جذاب و عالی شده است. این سرهمی را می توانید برای مهمانی ها بپوشید و آن را با یک صندل چرمی ست کنید.

یکی از ایده های جذاب در این استایل این است که از زیر این سرهمی یک لباس ساده آستین دار بپوشید. این مدل سرهمی را می توانید با پارچه لینن راه راه در تناژهای رنگی دیگر هم بپوشید.

قیمت پارچه لینن ساده

 

سخن آخر

پارچه لینن یکی از بهترین پارچه ها برای دوخت انواع لباس های کژوال و شیک می باشد. این پارچه حس تنفس پذیری خوبی دارد و وزن سبکی هم دارد. با این پارچه می توان ایده های دوخت جذابی را اجرایی کرد. مثلا با آن می توانید انواع تاپ و کراپ تاپ، شومیز، شلوار، دامن، پیراهن و غیره را بدوزید. برند مانگو یکی از برندهای دنیای مد و فشن است که از پارچه لینن در طراحی لباس های خود استفاده کرده است.

در این مطلب نیز ایده های دوخت لباس های خاص و زیبای لینن برند مانگو را پیش رویتان قرار دادیم. جزئیات خاص این استایل ها را نیز بررسی کردیم. خیلی از افراد فکر می کنند که دامن برای افراد سن بالاتر هستند. اما دامن لینن انتخابی عالی برای خانم های جوان است. این دامن با لینن دوخته شده و پارچه لینن یک پارچه ساده و شیک برای دوخت دامن لینن می باشد.

یکی از ایده های جذاب برند مانگو طراحی تاپ حلزونی می باشد. تاپ مدل حلزونی لینن را برای نوجوانان پیشنهاد می کنیم. البته این تاپ برای خانم های جوان هم پیشنهاد می شود. می توانید تاپ حلزونی سفید را با لباس های سفید در استایلتان ست کنید و یک تیپ مونوکروم داشته باشید. این مدل تاپ حلزونی را می توانید با لینن رنگی بدوزید و با شلوار جین ست کنید.

لینن راه راه یکی از جذاب ترین و خاص ترین مدل لینن می باشد. برند مانگو از پارچه لینن راه راه با راه های ضخیم برای دوخت یک سرهمی استفاده کنید. سرهمی پیشنهاد شده با برند مانگو در تناژ رنگی کرم، طوسی، سفید و آبی انتخاب شده است. این سرهمی را می توانید با یک صندل چرمی ست کنید و استایلی جذاب و چشم نواز داشته باشید. همچنین می توانید از زیر آن یک لباس آستین بلند بپوشید و استایل منحصر به فرد خودتان را داشته باشید. برای بررسی این استایل ها با جزئیات بیشتر می توانید این مطلب را مطالعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا