استایلطراحان و برندها

پارچه نخی گلدار در کالکشن تابستانی برند شین (shein)

برند شین (shein) یکی از پرطرفدارترین برندهای دنیاست. این برند چینی جایگاهی مانند برندهای zara و H&M در صنعت مد دارد. فرا رسیدن فصل جدید و روزهای گرم، نوید مجموعه جدیدی از لباس های رنگارنگ این برند محبوب را می دهد. پارچه نخی گلدار یکی از پرکاربردترین پارچه در کالکشن تابستانی برند شین است. این پارچه با ویژگی های فوق العاده ای که دارد، در روزهای گرم بهار و تابستان بی رقیب خواهد بود. طرح های متنوعی که دارد نیز می تواند به راحتی استایلی شیک و مناسب روزهای تابستان برای شما بسازد. اگر به دنبال یک پارچه مناسب برای استفاده در تابستان هستید، مطالعه این مطلب می تواند راهنمای خوبی برای شما باشد. زیرا علاوه بر اینکه می توانید با جدیدترین تولیدات برند شین آشنا شوید، ایده هایی برای دوخت پارچه نخی گلدار نیز پیدا می کنید.

قیمت پارچه نخی گلدار

اندکی درباره برند شین (shein)

برند شین در سال 2008 ابتدا تنها یک فروشگاه متوسط در نانجینگ چین بود. آنها از بازار گوانگجو لباس را به صورت عمده خریداری می کردند و سپس به صورت جزئی می فروختند. پس از مدتی موسس آن کریس زو، توانست با حذف واسطه ها و کاهش هزینه های حمل و نقل، به عنوان یک برند ارزان جای خود را در دل مشتریان باز کند. در سال 2012 این برند اولین گام های خود را برای طراحی و تولید لباس برداشت. در همان زمان فعالیت خود را در فضای آنلاین نیز شروع کرد. این برند انواع کفش، کیف، لوازم آرایشی و زیورآلات را تولید می کند. البته تمرکز اصلی آن بر طراحی و تولید پوشاک زنانه است.

اندکی درباره برند شین (shein)

مخاطب هدف و مشتریان این برند خانم های جوان طرفدار ترندهای روز هستند. به همین دلیل برند shein با دیجیتال مارکتینگ و فعالیت در فضای مجازی موفق شده است رکوردهای فروش بی نظیری را ثبت کند. تولیدات این برند در هر فصل با استقبال بی نظیری مواجه می شود. زیرا اساس طراحی های این برند بر راحتی، قیمت کم و مطابقت با مد روز صنعت لباس است. پارچه نخی گلدار یکی از معدود پارچه هایی است که تمام ویژگی های مناسب را برای طراحی چنین لباس هایی دارد. این پارچه سبک، ضد حساسیت و زیبا یکی از بهترین انتخاب های ممکن برای طراحی لباس های مختلف تابستانی است. اگر مایلید بیشتر با کالکشن تابستان 2023 برند شین (shein) آشنا شوید، مطالعه ادامه مطلب را به شما توصیه می کنیم.


مقاله مشابه: پارچه ساتن گلدار در کالکشن 2023 برند زارا


کالکشن تابستان 2023 برند شین با پارچه نخی گلدار

تنفس پذیری بالا، اولین ویژگی است که باید در هنگام انتخاب پارچه های تابستانی در نظر داشته باشید. برند شین در کالکشن تابستان 2023 خود این نکته را در نظر داشته است. به همین دلیل یکی از محبوب ترین پارچه های این کالکشن، پارچه نخی گلدار است. تنوع طرح و رنگ این پارچه به همراه ایستایی جذابی که دارد، باعث شده طراحان بتوانند از آن در طراحی لباس های مختلف استفاده کنند.

پیراهن بلند با پارچه نخی گلدار، پرطرفدارترین محصول شین

پیراهن های بلند تابستانی یکی از بهترین لباس های برند شین محسوب می شوند. این پیراهن ها با گل های ریز و درشت می توانند کاربردهای مختلفی در استایل شما داشته باشند. از پیراهن با گل های ریز و پارچه نخی گلدار با حاشیه های ساده می توانید برای مهمانی های نیمه رسمی و حتی استایل خیابانی استفاده کنید. این پارچه ها با زمینه سفید علاوه بر اینکه استایلی رویایی برای شما می سازند، به راحتی نیز با رنگ های مختلف ست می شوند. پارچه های گل های درشت با رنگ های شاد مانند آبی تیره یا سبز جزو طرح های ترند سال هستند. شما می توانید این پیراهن ها را با رنگ های برجسته به کار رفته در طرح پارچه ست کنید. رنگ هایی مانند صورتی، بنفش یا نارنجی  جزو رنگ های گرم و زیبایی هستند که استایل تابستانه جذابی برای دورهمی و سفرهای شما می سازند.

پیراهن بلند با پارچه نخی گلدار، پرطرفدارترین محصول شین

بسته به مدل پیراهن نیز کاربرد آن می تواند کاملا متفاوت باشد. پیراهن های چین یا دراپه دار برای استفاده در استایل راحتی منزل و سفر مناسب هستند. پیراهن های دکمه دار یا کمربند دار می توانند کاربردی رسمی یا مجلسی تر داشته باشند. مدل های آستین بلند این پیراهن های کاربردی، می توانند جایگزین مناسبی برای مانتوهای روزمره باشند. اگر به دنبال لباسی برای دورهمی های دوستانه و حتی میزبانی تولد هستید نیز این کالکشن برای شما آیتم های مناسبی دارد. پیراهن های کوتاه با پارچه نخی گلدار یکی از بهترین گزینه های شما برای مهمانی های تابستانی در فضای باز هستند. اگر به پیراهن های کوتاه عروسکی با چین های متعدد علاقه دارید، در کالکشن 2023 برند شین می توانید مدل مناسب خود را پیدا کنید.

خرید پارچه نخی تابستانه

نیم تنه و دامن، پرکاربرد و زیبا

یکی از زیباترین لباس هایی که برند شین با تنوع بالا تولید می کند، نیم تنه با دامن های کوتاه و بلند است. البته shein برای طراحی این لباس های دوست داشتنی و محبوب از پارچه های مختلفی استفاده می کند. یکی از این پارچه ها،

نخی گلدار است. تنوع طرح و وزن پایین می تواند از فاکتورهای انتخاب این پارچه برای دوخت این سبک لباس باشد. در میان تنوع بی نهایت کالکشن 2023 برند شین، نیم تنه های تک و همراه با شورتک های جذاب را نیز می بینید. مزیت خرید این لباس های دو تکه، زیبایی و کاربرد آن ها است. شما می توانید هر یک از این لباس ها را به تنهایی هم بپوشید. اگر به نیم تنه علاقه دارید، می توانید به راحتی آن را با مانتو، کت، شلوار جین، شلوارهای پارچه ای و دامن های مختلف ست کنید.

نیم تنه و دامن، پرکاربرد و زیبا

دامن های بلند بسیاری نیز در این کالکشن می بینید. دامن های نخی گلدار یکی از زیباترین آیتم های دنیای مد است. این دامن های راحت و دوست داشتنی به سادگی استایل شما را از همیشه متفاوت تر خواهند کرد. این دامن ها را می توانید در هر فضایی پوشیده و از زیبایی آنها لذت ببرید. بخصوص اگر آن را با انواع شومیز، تی شرت و حتی تاپ های نخی ست کنید. دامن های پلیسه نخی گزینه ای مناسب برای استایل خیابانی شما در روزهای گرم هستند. صندل و انواع کالج و کتونی به راحتی با این دامن ها ترکیب شده و استایلی دلربا برای شما می سازند.


حتما بخوانید: پارچه حریر اشکی طرحدار و 5 لباسی که می توانید با آن بدوزید


شومیزهای مدل دار با پارچه نخی گلدار

شومیزهای مدل دار با پارچه نخی گلدار

پارچه نخی گلدار ایستایی متوسط داشته و زیردستی بسیار لطیف دارد. اگر شومیز آیتم محبوب شما در استایل کژوال است، برند شین برای شما نمونه های متنوعی تولید کرده است. شومیزهای آستین پفی کوتاه یا بلند، یکی از بهترین تولید این برند است. اگر کمی با دقت در میان مدل های مختلف این شومیزها بگردید، خواهید دید با ظرافت بالایی طراحی شدند. یقه های خاص، دکمه و جا دکمه های شیک، دراپه های زیبایی که می توان روی شومیز اجرا کرد، همه و همه باعث شده شومیزهای تابستانی این برند تنوع بالایی داشته باشند. این شومیزها را می توانید همراه با شلوار یا دامن جین در استایل خیابانی استفاده کنید. با انتخاب یک دامن مناسب برای شومیز گلدار، در مهمانی های نیمه رسمی نیز خواهید درخشید.

قیمت پارچه نخی گلدار خنک

شلوارهای گشاد و ترندی

شلوارهای گشاد و ترندی

یکی از بهترین لباس هایی که می توانید در فصل گرم به استایل خود اضافه کنید، شلوارهای گشاد است. این شلوارهای لطیفی که با پارچه نخی گلدار طراحی می شوند، تغییرات بسیاری در استایل شما ایجاد خواهند کرد. به طور معمول تصور می شود شلوارهای راحت و نخی تنها برای استفاده در منزل هستند. طراحان خوش ذوق دنیای مد این قاعده را تغییر دادند. شما می توانید با اضافه کردن یک شلوار طرحدار به استایل ساده خود، شیک و مطابق مد به نظر برسید. این شلوارهای گشاد موجود در کالکشن تابستان 2023 برند شین، دقیقا مناسب کسانی است که به دنبال یک تغییر جسورانه در استایل خود می گردند. شلوارهای گشاد کوتاه یا بلند را می توانید به سادگی با مانتو، کت و شومیز بپوشید. در مهمانی های دوستانه یا سفر، تنها به یک تی شرت یا تاپ ساده نیاز خواهید داشت.

منبع: shein.com

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا