استایلبهار و تابستان

پارچه لینن سوزن دوزی و 5 مدل مانتوی تابستانی شیک

پارچه لینن سوزن دوزی یکی از ترندهای تابستان امسال است. تنوع بی نظیر و ظرافت خیره کننده این پارچه باعث شده است طراحان بتوانند از آن در طراحی لباس های مختلف بهره ببرند. در نتیجه کاملا قابل تصور است که این پارچه به پرفروش ترین پارچه سال تبدیل شود. لینن ویژگی های بی نظیری دارد و به عنوان اولین پارچه تولید شده توسط بشر، هرگز محبوبیت خود را از دست نداده است. این روزها با طرح های سوزن دوزی، این پارچه از همیشه محبوب تر بوده و جایگاه خود را در صنعت مد بازیافته است.

خرید پارچه لنین سوزن دوزی

 

اگر به دنبال پارچه ای برای دوخت مانتوی تابستانی هستید، پارچه لینن سوزن دوزی می تواند گزینه ای بی رقیب برای شما باشد. در ادامه این مطلب شما با پارچه لینن سوزن دوزی و ویژگی های آن بیشتر آشنا می شوید. علاو بر این، اگر هنوز مدل مانتوی تابستانی خود را انتخابی نکردید، با 5 مدل مانتو شیک و کاربردی نیز آشنا خواهید شد. مطالعه ادامه این مطلب می تواند راهنمای خوبی برای داشتن استایلی فریبنده در تابستان باشد.

اندکی درباره پارچه لینن سوزن دوزی

اگر چندان اهل خرید پارچه نباشید، شاید این سوال برای شما پیش بیاید که پارچه لینن سوزن دوزی چیست یا چه تفاوتی با سایر مدل های لینن دارد. پارچه لینن سوزن دوزی یکی از قدیمی ترین پارچه های طراحی شده با دست است. امروزه این پارچه با به کار گیری الیاف و تزئینات جدید، دوباره به دوران اوج خود بازگشته است. همانطور که می دانید، در تولید این پارچه از لینن های ساده و تک رنگ استفاده می شود. سپس با استفاده از الیاف لمه و ابریشم، سوزن دوزی های فوق العاده ای روی آن صورت می گیرد. این سوزن دوزی ها معمولا به صورت دستی روی این پارچه اجرا می شود. در نتیجه می توانید این پارچه را در دسته پارچه های نفیس قرار دهید.

پارچه-لینن-سوزندوزی

اگر به مانتوهای طرحدار علاقه دارید و به طور کلی مایلید نگاه ها را به سمت خود جلب کنید، این پارچه برای شما مناسب خواهد بود. معمولا چنین پارچه های زیبایی، ضخامت بالایی دارند. در واقع به طور معمول کارهای دستی روی پارچه های سنگین و ضخیم زمستانی انجام می شود. اما این پارچه سبک ترین و خنک ترین پارچه طرحداری است که می توانید برای تابستان انتخاب نمایید. یکی از جذاب ترین ویژگی های پارچه لینن سوزن دوزی، کاربردی بودن آن است. شما می توانید با اندکی جسارت و حسن سلیقه از این پارچه در طراحی مانتوهای مختلف استفاده نمایید. در ادامه مطلب قصد داریم شما را با 5 مدل مانتو زیبا برای تابستان با این پارچه، آشنا کنیم.


حتما بخوانید: پارچه لینن سوزن دوزی را با این 6 پارچه ترکیب کنید


5 مانتو تابستانی با پارچه لینن سوزن دوزی

مانتو معمولا اصلی ترین آیتم استایل یک خانم ایرانی است. به همین دلیل زمان زیادی برای پیدا کردن یک مانتوی مناسب صرف می شود. اگر اهل پوشیدن مانتوهای شخصی دوزی شده باشید، علاوه بر مدل مناسب باید به دنبال پارچه نیز بگردید. پارچه لینن سوزن دوزی می تواند بهترین انتخاب شما باشد. در ادامه قصد داریم چند مدل مانتو کاربردی و جدید را نیز به شما معرفی کنیم.

مانتو کتی با پارچه لینن سوزن دوزی

مانتوهای کتی در چند سال اخیر ناگهان مورد استقبال قرار گرفتند. در ابتدا تنها خانم های طرفدار استایل رسمی این مانتو را می پوشیدند. اما با طرح های خلاقانه ای که به بازار عرضه شد، این مانتوهای کاربردی جای خود را در استایل کژوال نیز باز کردند. اگر به دنبال یک مانتو زیبا با پارچه لینن سوزن دوزی هستید، مانتو کتی می تواند برای شما ایدئال باشد. با انتخاب یک پارچه با طرح مناسب و یک مدل مانتوی مناسب می توانید یکی از زیباترین مانتوهای خود را داشته باشید. برای استایل رسمی معمولا الگوهای قدیمی کت پیشنهاد می شود. کت های بلندی که کاملا متناسب با سایز شما و همراه با یقه های بزرگ باشند. در این استایل به شلوارهای کرپ نیاز دارید. البته دامن های حریر نیز با چنین کتی کاملا تناسب دارند. یک کفش پاشنه بلند یا کالج می تواند این استایل را تکمیل کند.

مانتو کتی با پارچه لینن سوزن دوزی

برای استایل کژوال، کت های کوتاه با الگوهای جدید و اورسایز توصیه می شود. این کت ها معمولا آستین های مدل دار دارند. در بسیاری از مدل ها یقه دیده نمی شود. مدل های کمربندی را نیز می توانید در میان کت های کژوال با پارچه لینن سوزن دوزی ببینید. در استایل کژوال می توانید این پارچه را با جین و کتان ست کنید. دامن های کتان و رنگارنگ به همراه کفش های کتانی نیز برای دختر خانم های جوان می تواند استایلی درخشان بسازد. در نتیجه مشاهده می کنید که مانتو کتی با این پارچه، محدودیتی در ترکیب استایل برای شما ایجاد نخواهد کرد.

قیمت پارچه لنین سوزن دوزی

مانتو کفتان

مانتو کفتان یکی از جدیدترین مدل های مانتویی است که می توانید در بازار مشاهده کنید. اگر برای شما این سوال پیش آمده است که مانتو کفتان چیست، باید گفت این مانتو بلند و کاملا جلو بسته است. این مانتوها فرمی پیراهنی شکل دارند و از قسمت یقه پوشیده می شوند. اگر مانتوهایی که همیشه در بازار می بینید برای شما کسل کننده شدند، این مدل کاملا نظر شما را جلب خواهد کرد. مخصوصا که فرم آن کاملا برای روزهای گرم تابستان مناسب است. این مانتوی خنک و دوست داشتنی با پارچه لینن سوزن دوزی می تواند تمام چیزی باشد که برای تابستان امسال نیاز دارید. مخصوصا اگر در شهرهای گرمسیری زندگی می کنید یا قصد سفر به این شهرها را دارید.

مانتو کفتان

در طراحی کفتان معمولا از پارچه لینن سوزن دوزی به عنوان خرجکار استفاده می شود. در واقع تنها بخش هایی از این مانتو با این پارچه تزئین می شود. اما اگر شما به دنبال مانتویی چشمگیرتر هستید، می توانید از این پارچه بدون دخل و تصرف برای دوخت کفتان استفاده نمایید. به این شکل یک مانتوی کفتان زیبا متناسب با سلیقه خاص خود دارید. این مانتوی طرحدار و خیره کننده را با آیتم های ساده و تک رنگ ست کنید. یک صندل و کیف بزرگ به سادگی این استایل راحت و روزمره را برای شما تکمیل می کند.


مقاله مشابه: انواع مدل مانتو با پارچه لینن طرح دار


مانتو پیراهنی بلند

مانتو پیراهنی بلند

پیراهن های بلند دکمه دار یکی از بهترین جایگزین های مانتوی ساده در سالهای اخیر است. این پیراهن های متنوع چین دار و زیبا بسیار کاربردی هستند. در واقع در فصل گرما هم می توانند یک لباس مناسب برای دورهمی های شما باشند و همه به عنوان مانتو مورد استفاده قرار گیرند. این پیراهن های کوتاه و بلند را می توانید همراه با شلوارهای چسب مانند جین و کتان یا لگ بپوشید. اضافه کردن بند، کمربند، دکمه های خاص و یقه های مدل دار یکی از بهترین روش ها برای طراحی یک مانتو خاص است. با توجه به پارچه ای که برای این مدل پیراهن انتخاب می کنید، می توانید آن را با کفش و کیف های مختلف ست کنید. البته این پیراهن ها به طور معمول استایلی نیمه رسمی دارند. شما می توانید در استایل های مختلف اکسسوری های متفاوتی را با آن ست کنید.

برای خرید پارچه لینن سوزن دوزی هندی کلیک کنید

مانتو عروسکی چین دار

مانتو عروسکی چین دار

پارچه های چندانی برای طراحی مانتوهای عروسکی در بازار موجود نیست. در واقع این مانتوها با چین و پف زیاد معمولا به یک پارچه ساده نیاز دارند. اما اگر شما به این مانتوهای بامزه علاقه دارید و به دنبال یک پارچه طرحدار برای دوخت آن هستید، پارچه لینن سوزن دوزی می تواند انتخاب خوبی باشد. البته اگر قصد دارید از این پارچه به عنوان پارچه اصلی استفاده کنید، بهتر است آن را با پارچه های ساده ترکیب کنید. به عنوان مثال برای طراحی چین، حاشیه یا کمربند و سر آستین ها از لینن ساده کمک بگیرید. اگر قصد دارید چنین مانتوی خاص و پر کاری را بپوشید، بهتر است سایر لباس ها و اکسسوری ها را کاملا ساده انتخاب کنید. این مانتو را به عنوان آیتم اصلی و مرکز استایل خود در نظر بگیرید. این سبک مانتو برای عروس خانم ها و خانم های ریز جثه کاملا ایدئال است.

مانتو عبایی با پارچه لینن سوزن دوزی

مانتو عبایی با پارچه لینن سوزن دوزی

مانتوی عبایی ترند سالهای گذشته است. البته طراحان موفق شدند با استفاده از پارچه های جذاب و جدید همچنان این مدل مانتو را در صدر پرفروش ترین مدل ها حفظ کنند. اگر به مانتوهای ساده و بدون دکمه علاقه دارید، این مانتوی دوست داشتنی با پارچه لینن سوزن دوزی می تواند دوست شما در روزهای گرم باشد. همانطور که می دانید، این مانتوی اورسایز بسیار خنک است. شما می توانید برای زیر آن انواع بلوز شلوار و پیراهن را امتحان کنید. فرم گشاد و راحت این مانتو به استایل شما جلوه ای تابستانی و شیک خواهد داد. شما حتی می توانید آن را همراه با دامن و کفش پاشنه بلند بپوشید. این مانتوی کاربردی هیچ محدودیتی برای شما ایجاد نخواهد کرد زیرا به راحتی با لباس های مختلف ست می شود.

منبع: pinterest.com

3/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا