استایلبهار و تابستان

چگونه از پارچه خامه دوزی برای مانتو دخترانه استفاده کنیم؟

پارچه خامه دوزی یکی از پارچه ‌های محبوب در دنیای مد و فشن است. این پارچه به خاطر ظاهر زیبا و جذاب خود، برای تولید انواع لباس‌های زنانه استفاده می‌شود. در این مقاله به نحوه استفاده از پارچه خامه دوزی برای مانتو دخترانه می‌پردازیم.

در دنیای مد و لباس، همواره به دنبال ایده‌ های جدید و خلاقانه برای طراحی و دوخت  لباس ‌های متنوع هستیم. یکی از پارچه ‌های جذاب و منحصر به فرد که برای دوخت انواع مانتو و مانتوهای دخترانه مورد استفاده قرار می‌گیرد، پارچه وال خامه دوزی است. پارچه‌ های خامه دوزی با الگوها و طرح‌ های زیبا و بافت خاصی که دارند، امکان دوخت مانتوهای خاص و دلپذیری را برای شما فراهم می‌کنند. در این مقاله، به بررسی و ارائه برخی ایده‌های دوخت مانتو دخترانه با استفاده از خامه دوزی می‌پردازیم.

یکی از ایده های جذاب در دوخت مانتو با خامه دوزی، دوخت انواع مانتوهای ترکیبی با این پارچه است. در طراحی و دوخت این مدل مانتوها می توانید انواع پارچه های ساده و نقش دار را با یکدیگر ترکیب کنید. البته دقت داشته باشید که این کار را به صورت اصولی انجام دهید. برای مثال قسمت هایی از آستین و یقه یا پشت مانتو را می توانید با یک پارچه ساده بدوزید. رنگ پارچه ساده و خامه دوزی می توانند مکمل رنگی یکدیگر باشند.

خرید پارچه خامه دوزی برای مانتو

یکی دیگر از ایده های دوخت مانتو با این پارچه زیبا دوخت انواع مانتوهای کوتاه و عروسکی است. اگر قصد دوخت مانتوهای دخترانه با طراحی فانتزی و جذاب را دارید می توانید از این مدل مانتوها در استایل خود استفاده کنید. در این استایل ها می توانید شلوار مام فیت یا مام استایل را در تیپتان داشته باشید. با پارچه زیبای خامه دوزی می توانید استایل مجلسی هم داشته باشید و از آیتم های مجلسی استفاده کنید.

 مانتو خامه دوزی ترکیبی ایده ای جذاب برای دوخت

یکی از ایده های جذاب در دوخت با پارچه خامه دوزی، دوخت مانتوهای ترکیبی خامه دوزی است. در دوخت این مانتوها می توانید از ترکیب پارچه های ساده در کنار خامه دوزی استفاده کنید. برای مثال می توانید قسمت هایی مانند یقه و روی آستین های مانتو را با یک پارچه دیگر بدوزید.

در طراحی این مدل لباس ها می توانید از ترکیب با پارچه لینن سوزندوزی هم استفاده کنید. پارچه لینن سوزن دوزی با نوارهای طلایی و براق می تواند جلوه لباس شما را بسیار زیباتر کند. در این استایل می توانید از یک شلوار مام فیت استفاده کنید. رنگ مانتو و شلوار خود را می توانید با یکدیگر ست کنید. برای مثال با مانتوی کرمی می توانید یک شلوار کرمی ست کنید.


حتما بخوانید: پارچه خامه دوزی طرحدار و 5 ایده برای دوخت آن


مانتو خامه دوزی کوتاه

مانتو خامه دوزی کوتاه یکی از بهترین مدل های مانتو برای استایل های راحت و کژوال هستند. این مدل مانتوها در استایل های دخترانه طرفداران خاص خود را دارند. برای مثال می توانید یک مانتوی جلو باز کوتاه با خامه دوزی بدوزید. یکی از ایده های جذاب در دوخت این مدل مانتوها این است که آن ها را به صورت ترکیبی با پارچه لینن بدوزید. آستین های این مانتو را می توانید به صورت سه ربع طراحی کنید.

یکی دیگر از ایده های دوخت با پارچه خامه دوزی ترکیب کردن پارچه ساده خامه دوزی و خامه دوزی طرحدار در دوخت مانتوهای کوتاه خامه دوزی است. ست کردن پارچه لینن راه راه با پارچه خامه دوزی ایده ای خاص و جذاب در استایل می شود. این استایل بسیار جوان پسند و ایده آل خواهد بود.

ایده دوخت مانتوی بلند

اگر فرد قد کوتاهی هستید بهتر است مانتوهای قد کوتاه را انتخاب نکنید. یکی از ایده های دوخت جذاب با پارچه خامه دوزی دوخت مانتو بلند است. طرح و نقش های خامه دوزی به خوبی روی این مدل مانتوها خود را نشان می دهد. پارچه خامه دوزی طرحدار نیز ایده خوبی برای دوخت مانتوهای بلتد است.

در دوخت این مانتوها می توانید از پارچه های طرحدار با طرح های ریز و درست استفاده کنید. اگر درشت هیکل هستید می توانید از پارچه های تیره برای دوخت مانتو استفاده کنید.

قیمت پارچه خامه دوزی برای مانتو

 

پارچه خامه دوزی با رنگ های سورمه ای، مشکی، شکلاتی و زرشکی را به افراد درشت هیکل پیشنهاد می کنیم. چرا که این رنگ ها در دوخت مانتو بسیار مناسب هستند و این مانتوها شما را خوش اندام تر نشان می دهند. در این استایل بهتر است از یک شلوار جذب در تیپ خود استفاده کنید. همچنین کی کیف رو دوشی زنجیر دار برای این استایل ایده خواهد بود.

مانتو جلو بسته

اگر طرفدار مانتوهای جلو بسته هستید می توانید این ایده را در دوخت مانتوی خامه دوزی خود اجرا کنید. مانتوهای جلو بسته خامه دوزی طرفداران زیادی دارند. در واقع می توان گقت که این مانتوها جزو مانتوهای پوشیده به شمار می آیند. یکی از ایده های دوخت در دوخت مانتوهای خامه دوزی جلو بسته، دوخت آن ها به صورت دکمه دار است.

از آنجایی که پارچه خامه دوزی دارای طرح های مشبک در درون بافت خود است، در نتیجه بهتر است که برای این مانتوها از دکمه های ظریف استفاده کنید. دکمه های ظریف هم رنگ یا در تناژ رنگی مانتو را برای دوخت مانتوهای جلوبسته پیشنهاد می کنیم.

یکی دیگر از ایده های دوخت که می توانید در دوخت مانتو خامه دوزی دخترانه جلو بسته اجرا کنید، دوخت این مانتوها به صورت کمربند دار است. یکی دیگر از ایده های دوخت جذابی که می توانید انجام دهید دوخت مانتو با قزن است. اگر می خواهید که مانتوتان به صورت جلو بسته باشد ولی دکمه نداشته باشد می توانید از قزن استفاده کنید.

مانتو سنتی خامه دوزی

اگر قصد دوخت یک مانتوی جذاب دخترانه سنتی را دارید بهتر است خامه دوزی را انتخاب کنید. پارچه خامه دوزی برای دوخت انواع مانتوهای سنتی پیشنهادی عالی هستند. مانتوهای سنتی از بهترین انتخاب ها برای استایل های بهاری هستند. این نوع مانتوها را می توانید به صورت ترکیبی بدوزید. برای مثال می توانید یقه مانتو را با یک پارچه سنتی بدوزید. سایر قسمت های لباس را هم می توانید با یک پارچه همرنگ یا در تناژ رنگی پارچه مجلسی انتخاب کنید.

بر اساس سلیقه خود می توانید مانتو سنتی خامه دوزی را به صورت بلند یا کوتاه بدوزید. مانتوهای بلند سنتی برای انواع طرح های بلند و دنباله دار مناسب هستند.

مانتو خامه دوزی مجلسی

با پارچه خامه دوزی می توانید مانتوهای مجلسی زیبایی را بدوزید. مزیت این پارچه این است که علاوه با آن می توانید در عین حال مانتوهای راحت و مجلسی را بدوزید. در دوخت مانتوهای مجلسی می توانید از انواع پارچه خامه دوزی طرحدار هم استفاده کنید. بر اساس سبک و سلیقه خود می توانید از پارچه زیبا و جذاب خامه دوزی با طرح های ظریف یا درشت تر استفاده کنید.

پارچه خامه دوزی برای مانتو مجلسی

یکی از ایده های عالی در استایل های مجلسی با پارچه خامه دوزی دوخت شال ست آن است. در واقع با این پارچه هم می توانید مانتوی خامه دوزی و همچنین به صورت همزمان شال خامه دوزی مجلسی را بدوزید. در این استایل های مجلسی از آیتم های مجلسی هم باید استفاده کنید. برای مثال یک کفش پاشنه بلند دخترانه آیتمی عالی برای همراهی با این تیپ است. یک کفش همرنگ را با کیف مجلسی خود ست کنید.


پیشنهاد ما: پارچه کتان لمه مناسب چه فصلی است؟


مانتو خامه دوزی چین دار

از ایده های خاص و جذاب با خامه دوزی دوخت مانتوهای چین دار است. این مدل مانتوها از بهترین ایده ها برای دوخت مانتوهای دخترانه است. مانتوهای چین دار را می توانید به صورت های مختلفی بدوزید. برای مثال یکی از روش های دوخت دوخت مانتو از قسمت کمر به پایین به صورت چین دار است. در واقع قسمت دامن این مدل مانتوها را می توانید به صورت چین چین بدوزید.

مانتو خامه دوزی چین دار

یکی دیگر از مدل های اجرایی برای دوخت مانتوهای چین دار این است که آستین های این مانتو را به صورت چین دار یدوزید. برای مثال می توانید آستین مانتو را از قسمت آرنج به پایین آن به صورت چین دار بدوزید. برای ست کردن آیتم های مختلف با مانتوهای چین دار می توانید از اکسسوری های ظریف استفاده کنید. برای مثال دستبند ظریف و انگشترهای فانتزی برای این استایل ها جذاب می شوند.

خرید پارچه خامه دوزی شده

مانتو کتی خامه دوزی

مانتو کتی خامه دوزی

یکی از ترندی ترین مدل مانتوهای دخترانه، مانتو خامه دوزی طرح دار کتی است. مانتو خامه دوزی طرحدار کتی برای مراسم های رسمی و نیمه رسمی انتخابی عالی است. با پارچه زیبای خامه دوزی طرحدار و همچنین با خامه دوزی ساده می توانید این مدل مانتوهای کتی زیبا را بدوزید. در ست کردن این مانتوها می توانید شلوار راسته بپوشید. یک کفش پاشنه بلند همراه خوبی برای این استایل است. همچنین در چنین استایل هایی می توانید از یک کیف دستی کوچک استفاده کنید.

شومیز مانتویی

شومیز مانتویی خامه دوزی

یکی از ترندی ترین مانتوها در این روزها مانتوهای شومیزی هستند. این مدل مانتوها با قد کوتاه طراحی می شوند و به عنوان شومیز هم قابل استفاده هستند. مانتوهای شومیزی از خنک ترین و راحت ترین مدل های مانتو با پارچه خامه دوزی هستند. این مانتوها را بهتر است با انواع شلوار لی و جین ست کنید. برای مثال ترکیب شومیز مانتویی کرمی و شلوار سرمه ای جین انتخابی جذاب در استایل های دخترانه است.

سخن آخر

پارچه خامه دوزی برای مانتوهای دخترانه یک انتخاب عالی و ایده آل به شمار می آید. در این مطلب ایده های جذاب و خاص را با پارچه خامه دوزی برای دوخت این مانتوها بیان کردیم. از جمله ایده های جذاب برای دوخت مانتو های دخترانه با پارچه خامه دوزی عبارتند از انواع مانتو عروسکی، مانتو کوتاه، مانتو چین دار، مانتو بلند، مانتو جلوبسته، مانتو کتی و … .

مانتوهای سنتی نیز یکی از جذاب ترین ایده ها برای دوخت با خامه دوزی هستند. در این مدل مانتوها می توانید از ترکیب یک پارچه سنتی یا نواردوزی های سنتی و  پارچه وال خامه دوزی در استایل خود استفاده کنید. یکی دیگر از ایده های دوخت مانتو با پارچه خاص و زیبای خامه دوزی دوخت مانتوهای کوتاه و مانتوهای کتی هستند. مانتوهای کتی برای مراسم های رسمی ایده خوبی هستند. در دوخت این مانتوها می توانید از انواع پارچه خامه دوزی طرحدار و ساده استفاده کنید.

اگر می خواهید یک تیپ دخترانه و کژوال بزنید می توانید از خامه دوزی برای دوخت یک مانتوی کژوال دخترانه استفاده کنید. این مدل مانتو را می توانید به صورت جلو باز طراحی کنید و از زیر آن یک لباس با تناژ رنگی هماهنگ با مانتو استفاده کنید.

برای دوخت مانتوهای بلند نیز پارچه وال خامه دوزی طرحدار ایده ای عالی هستند. در دوخت این مانتوها می توانید از پارچه های طرحدار خامه دوزی هم استفاده کنید. چرا که طرح های مانتو به خوبی به چشم می آیند. همچنین بر طبق سلیقه خود می توانید انواع طرح های درشت یا ریز را برای مانتوی خود انتخاب کنید. مانتو خامه دوزی چین دار و عروسکی از جذاب ترین ایده ها برای دوخت مانتوهای دخترانه است. در دوخت مانتوهای عروسکی می توانید قسمت پایین مانتو را به صورت چین دار طراحی کنید.

منبع: www.amazon.com

4.9/5 - (9 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا