استایلبهار و تابستانروزمره و کاربردی

چگونه با پارچه نخی گلدار استایل بوهیمن داشته باشیم

استایل بوهیمن مناسب خانم های طرفدار لباس های راحت و رنگارنگ است. به همین دلیل پارچه های سبک و نازک جایگاه ویژه ای در این استایل دارند. پارچه نخی گلدار با توجه به تنوع بی نظیری که در طرح و رنگ دارد، یکی از بهترین گزینه ها برای چنین استایلی محسوب می شود. علاوه بر این، این پارچه سبک با ایستایی متوسط کاملا مناسب دوخت لباس های کژوال بوهیمن است. اگر مایلید بیشتر با این سبک خاص و جذاب لباس پوشیدن آشنا شوید، مطالعه ادامه این مطلب برای شما جذاب خواهد بود. علاوه بر این، ما قصد داریم در این مطلب شما را با پارچه نخی گلدار و نقشی که می تواند در یک استایل بوهیمن متفاوت و شیک داشته باشد نیز آشنا کنیم.

خرید پارچه نخی گلدار

با استایل بوهیمن بیشتر آشنا شوید

شاید نام استایل بوهیمن برای شما جدید باشد و این سوال برای شما مطرح شود که استایل بوهیمن چیست. استایل بوهو یا بوهیمن یک سبک لباس پوشیدن است. این سبک خاص، طرفداران بسیاری دارد و می تواند نشان دهنده علاقه شما به رهایی در لباس پوشیدن باشد. همانطور که می دانید، آنچه می پوشید بیانگر علایق و حتی طرز تفکر شماست. اگر به طبیعت علاقه دارید، پوشیدن رنگ های شاد و پارچه های گلدار می تواند آن را نشان دهد. اگر از محدودیت و مرز بندی فراری هستید، لباس های گشاد و رنگارنگ نشانگر چنین دیدگاهی خواهد بود. اگر مایلید شاد و جسور به نظر برسید به لباس های طرحدار نیاز دارید. همه این جزئیات در سبک بوهو دیده می شود. مخصوصا اگر بتوانید از الیاف طبیعی و اکسسوری های برگرفته از  طبیعت استفاده نمایید.

با استایل بوهیمن بیشتر آشنا شویددر این استایل که معمولا طرفداران جوانی دارد، اولویت با لباس های اورسایز و راحت است. این لباس های راحت به صورت لایه لایه روی هم پوشیده می شوند. با توجه به اینکه این استایل ابدا رسمی نیست، پارچه های آهاردار با ایستایی بالا نیز در آن جایی ندارند. به همین دلیل پارچه نخی گلدار می توانید یکی از بهترین پارچه ها برای چنین استایلی باشد. این استایل منحصربه فرد معمولا به افراد حس آزادی، صلح و شادی را منتقل می کند. در نتیجه اگر یک استایل رها می خواهید، بوهو سبک شماست. اگر چندان با پوشیدن چنین لباس هایی آشنایی ندارید، می توانید در سفر آن را امتحان کنید. خواهید دید سفری خاطره انگیز با استایلی خاص خود دارید. این استایل برای عکاسی نیز بسیار کاربردی و چشم نواز خواهد بود.


حتما بخوانید: چگونه از پارچه خامه دوزی برای مانتو دخترانه استفاده کنیم؟


پارچه نخی گلدار، درخشان در استایل بوهیمن

اگر توضیحاتی ذکر شده در ابتدای مطلب شما را به اندازه کافی با این سبک لباس پوشیدن متفاوت آشنا کرده، وقت آن رسیده با جایگاه پارچه نخی گلدار در آن آشنا شوید. این پارچه تمام ویژگی های که نیاز دارید را در خود دارد. نکات ذکر شده در ادامه مطلب می تواند راهنمای کاملی برای داشتن استایل بوهو با این پارچه باشد.

شلوارهای بگ با پارچه نخی گلدار را فراموش نکنید

پارچه نخی گلدار، درخشان در استایل بوهیمنهمانطور که اشاره شد، استایل بوهیمن سبکی جذاب برای پوشیدن لباس های راحت است. یکی از زیباترین لباس هایی که می توانید در این آیتم بپوشید، شلوار بگ یا راسته با پارچه نخی گلدار خواهد بود. این شلوارهای راحت و دوست داشتنی با یک پارچه طرحدار تبدیل به آیتمی ترندی در استایل شما خواهند شد. مخصوصا اگر پایین تنه ریز نقشی دارید، چنین شلواری می تواند به شما تناسب اندام بیشتری بدهد. پارچه نخی گلدار بافتی ساده و زیر دستی نرم و لطیف دارد. در نتیجه می توانید از خنکی چنین شلواری اطمینان کامل داشته باشید. مضاف بر این، لطافت این پارچه پوست شما را نوازش خواهد کرد. در استایل بوهو نیاز نیست تنها به یک آیتم طرحدار اکتفا کنید. شما می توانید چنین شلواری را با تاپ و شومیزهای گلدار دیگر ست کنید.

قیمت پارچه نخی گلدار

پارچه های مختلف را ترکیب کنید

یکی از نکاتی که به شما کمک می کند یک استایل بوهوی درخشان داشته باشید، استفاده از لباس های مختلف به صورت لایه لایه است. برای اجرای چنین نکته ای نیاز به لباس های سبک با پارچه های مختلف دارید. از آنجایی که پارچه نخی گلدار یکی از اصلی ترین آیتم های این استایل است، باید به سراغ پارچه های نخی دیگری برای ترکیب با آن بروید. اولین گزینه پارچه نخی ساده و تک رنگ است. این پارچه آرامش و سکونی به استایل شما می دهد تا بتوانید بیشتر بر روی آیتم های طرحداری که می پوشید تمرکز و تاکید کنید. پارچه لینن، پارچه وال و انواع جین کاغذی نیز می توانند گزینه های کاربردی دیگری باشند که در استایل بوهیمن خود استفاده می کنید.

با دنیای دامن های نخی گلدار آشتی کنید

دامن نخی گلدار

دامن ها می توانند در استایل بوهو بیانگر روحیه جسور و آزاد شما باشند. این آیتم های راحت و دوست داشتنی با پارچه نخی گلدار به استایل شما روحی تازه می دهند. مهمتر از همه اینکه دامن ها برای فرم اندامی مناسب هستند. در نتیجه اگر یک استایل بوهیمن جذاب، راحت و ساده می خواهید، یک دامن مناسب می تواند اصلی ترین انتخاب شما باشد. می توانید دامن های گلدار را با شومیز، کت و حتی مانتو بپوشید. دامن های نخی پلیسه، کوتاه و بلند با فرم کلوش با کفش های راحتی به آسانی ست می شوند. دامن های کوتاه نخی گلدار برای مهمانی های دوستانه بهترین انتخاب شما خواهند بود. فراموش نکنید استایل بوهیمن رسمی نیست. در نتیجه برای انتخاب کت و نیم تنه باید به سراغ مدل های کژوال و اورسایز بروید.

از اکسسوری های پارچه ای کمک بگیرید

اکسسوری های پارچه ایبهتر است در استایل بوهیمن از لباس ها و اکسسوری هایی استفاده کنید که طبیعی هستند. پارچه های نخی یکی از طبیعی ترین عناصری است که می توانید تمام و کمال از آن در چنین استایلی استفاده نمایید. برای داشتن ظاهری متفاوت، می توانید از اکسسوری های پارچه ای در استایل بوهو استفاده کنید. پارچه نخی گلدار این قابلیت را دارد که تبدیل به مچ بند یا سربندهای زیبا شود. حتی شما می توانید با این پارچه کیف های بزرگ پارچه برای خود طراحی کنید. این اکسسوری های خلاقانه و دست ساز بهترین آیتم هایی هستند که می توانید با آنها استایل خود را منحصر به فرد و شخصی سازی نمایید. شال، روسری، دکمه های تزئینی و انواع پین و پیکسل نیز با این پارچه قابل طراحی و تولید است. تنها کافیست اندکی خلاقانه تر به پارچه ای که در دست دارید نگاه کنید.

خرید پارچه نخی گلدار

 

مانتوهای مختلف با پارچه نخی گلدار را امتحان کنید

مانتوهای مختلف با پارچه نخی گلدار

مانتو در استایل بوهو تعریف نشده است اما اگر به آن نیاز دارید، می توانید به سادگی آن را به استایل خود اضافه کنید. تنها باید کمی خلاقیت داشته باشید و از پوشیدن لباس های خاص و متفاوت نترسید. اولین جایگزین مانتو در این استایل، شومیز است. شومیزهای کوتاه و بلندی که با پارچه نخی گلدار دوخته می شود، برای این استایل بسیار مناسب خواهد بود. پیراهن های بلند و مانتو کفتان نیز جزو آیتم هایی هستند که در سالهای اخیر در دنیای مانتوها بسیار ترند شدند. این گزینه های پرطرفدار، آزاد و راحت کاملا مناسب استایل بوهو هستند. به علاوه، به راحتی نیز با لباس های تابستانی خنک دیگر ست می شوند. این پیراهن های گلدار کاربردی را هم می توانید در مهمانی و سفر بپوشید و هم در استایل خیابانی روزمره خود از آن بهره ببرید.


پیشنهاد ما: پارچه حریر گلدار در کالکشن تابستان 2023 برند اچ اند ام


به دنبال طرح مناسب بگردید

تا این قسمت از مطلب در مورد قواعد کلی استایل بوهیمن صحبت کردیم. پارچه نخی گلدار یکی از پرکاربردترین و اصلی ترین پارچه هایی است که در این استایل مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل اهمیت دارد که یک پارچه با طرح مناسب انتخاب کنید. اگر اضافه وزن دارید بهتر است به سراغ پارچه هایی با پس زمینه تیره و گل های ریزتر بروید. برای خانم های ریز جثه پارچه هایی که دارای رنگ های خیره کننده مانند نارنجی و قرمز هستند کاملا مناسب است. اگر قصد دارید یک شومیز یا شلوار گلدار را با هم ست کنید، به تناسب میان رنگ و ابعاد طرح آنها توجه کنید. در استایل بوهیمن توجه به جزئیات اهمیت زیادی دارد. این نکته باعث می شود استایل شما شلخته و آشفته به نظر نرسد.

منبع: hindustantimes.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا