استایلبارداری

دامن های مناسب دوران بارداری

 

در دوران بارداری پوشیدن پیراهن و دامن بسیار راحت تر از پوشیدن شلوار و شلوارک است، اما شاید پیدا کردن مدل های مناسب بارداری برایتان دشوار باشد. در ادامه چند نمونه دامن مناسب برای دوران بارداری را با هم مشاهده خواهیم کرد.

مشاهده انواع پارچه نخی خالدار

دامن چین دار

یکی از آزاد ترین و راحت ترین انتخاب ها به عنوان لباس خانگی برای دوران بارداری، پوشیدن دامن های چین دار با پارچه نخی است. پارچه نخی به خاطر سبک و نازک بودن احساس راحتی بیشتری به شما می دهد. به علاوه اینکه این پارچه باعث حساسیت های پوستی نمی شود.

دامن نخی بارداری

دامن های مناسب مهمانی در دوران بارداری

برای داشتن دامن مناسب مهمانی و مجالس بهتر است از پارچه های براق که برای دوخت لباس مجلسی مناسب هستند استفاده کنید، مانند پارچه سیلک. پارچه سیلک به خاطر درخشندگی و جذابیت خود چه به صورت ساده دوخته شود و چه به صورت رافل دار، برای دامن مجلسی بسیار انتخاب خوبی است.

دامن سیلک مجلسی برای دوران بارداری

دامن های پلیسه

پارچه های پلیسه که در چند سال اخیر خود را در ترند های محبوب جا داده اند انتخاب هوشمندانه ای برای دوخت دامن بارداری هستند. زیرا این پارچه ها به خاطر پلیسه بودن و باز شدن پلیسه ها، تا ماه های آخر بارداری که مادر تغییر سایز می دهد مورد استفاده قرار می گیرد.

دامن پلیسه بارداری

طرح پلنگی

پارچه طرح پلنگی نیز جزو ترند های پر طرفدار سال های اخیر است. این طرح که به گفته طراحان لباس باعث جوان تر نشان دادن افراد می شود، در طی چند سال گذشته دچار تغییرات زیادی شده و تنوع رنگ و شکل آن بسیار گسترده شده است. اگر قصد تغییر در استایل خود دارید پارچه طرح پلنگی انتخاب مناسبی برای دوران بارداری و خستگی و تغییرات ظاهری آن دوران است.

طرح پلنگی ترند محبوب چند سال اخیر

تنوع دامن ها در دوران بارداری

یکی از مهم ترین ویژگی های لباس های بارداری راحتی و گشاد بودن و سبکی پارچه لباس ها است. به همین خاطر ترکیب پارچه نخی و مدل های راحتی مثل دامن جلو دکمه دار و دامن لنگی، برای پوشیدن در این دوران انتخاب های خوشایندی خواهند بود.

مشاهده تنوع بینظیر پارچه نخی طرحدار

تنوع دامن ها

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا