اخبارسلبریتی ها

۶ استایل خیابانی دوران بارداری

پوشیدن لباس های تابستانی در دوران بارداری بسیار مساله مهمی است. زیرا در این دوره خانم ها حساسیت های بیشتری نسبت به جنس پوشاک و مدل های راحتی دارند. انتخاب پارچه ای سبک و لطیف برای لباس های تابستانی دوران بارداری امری ضروری است. در ادامه تعدادی از این پارچه ها که برای دوخت لباس های مختلف استایل خیابانی دوران بارداری استفاده شده را بر تن سلبریتی ها بررسی می کنیم.


مرتبط: دامن های مناسب دوران بارداری


رنگبندی کامل پارچه لینن نخ

ساتایل با پارچه های الیاف طبیعی مناسب دوران بارداری

پارچه های بافته شده از الیاف طبیعی مانند پارچه نخی (پنبه ای)، پارچه لینن و پارچه ویسکوز برای خانم هایی که در دوران بارداری دچار حساسیت های پوستی می شوند انتخاب هوشمندانه ای است. زیرا پارچه های الیاف طبیعی باعث خنکی پوست می شوند و همچنین ضد حساسیت نیز هستند. به مدل لباس های مگان مارکل (عروس سلطنتی بریتانیا) و سوفی ترنر (بازیگر) که برای دوران بارداری انتخاب کرده اند دقت کنید.

پارچه لینن برای پیراهن بارداری

تناسب پارچه ها و مدل لباس ها

پارچه تریکو و پارچه سیلک و پارچه کرپ حریر اگر چه ممکن است ۱۰۰ درصد الیاف طبیعی نباشند اما به دلیل سبکی و راحتی و لختی برای لباس های دوران بارداری قابل استفاده هستند. دوخت مدل های دراپه و کیمونو با استفاده از پارچه تریکو که حالت کشسانی دارد نتیجه مطمئن و قابل توجهی خواهد داشت. به لباس هایی که بر تن آن هتوی (بازیگر) و ویکتوریا بکهام (طراح لباس) است نگاهی بیاندازید. احساس راحتی که لباس در تنخور خود دارد را شما نیز احساس خواهید کرد.

پیراهن های راحتی دوران بارداری

استایل مانتو و پیراهن دوران بارداری

با استفاده پارچه هایی که در بالا معرفی شد می توانید پیراهن و مانتو های زیبایی برای خود بدوزید. میتوان پیراهن کوتاهی که ناتالی پورتمن (بازیگر) به تن کرده است را به عنوان لباس راحتی خانگی انتخاب کنید. یا با استفاده از پارچه لینن ترنچ کت بلندی بدوزید تا به عنوان مانتو از آن استفاده کنید. استایل خود را می توانید با پیراهنی بلند از جنس ترنچ کتتان تکمیل کنید. به استایل خیابانی جذاب میروسلاوا دوما (فشن بلاگر) در دوران بارداری دقت کنید.

مشاهده انواع پارچه لینن نخ

مانتو بارداری

 

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا