استایلروزمره و کاربردی

۸ استایل خیابانی با پارچه پوپلین سفید

استایل های خیابانی هر شهر و کشور منابع مهمی برای مشاهده خلاقیت و فرهنگ مد آن منطقه هستند. معمولا استایل های خیابانی برای علاقه مندان به مد و فشن به اندازه ی فشن شو ها و هفته های مد اهمیت و جذابیت دارد. در بین استایل های خیابانی لباس های کاربردی، متفاوت و حتی عجیب مشاهده می شود. ما در اینجا تعدادی از استایل های خیابانی که از پارچه پوپلین سفید استفاده کرده اند را گردآوری کردیم تا منبع تصویری مناسبی برای استایل های شما باشد.


مرتبط: 10 مدل پیراهن با پارچه پوپلین جایگزین مانتو


خرید پارچه پوپلین ساده

پوپلین سفید و نیم بوت ها

در استایل های خیابانی آنچه که بیش از همه به چشم می خورد پیراهن های متنوع و متفاوت است. پارچه پوپلین هم که پارچه بسیار مناسبی برای پیراهن و مانتو پیراهنی است از این قاعده مستثنی نیست و بیشترین استایل های خیابانی با پارچه پوپلین سفید مربوط به پیراهن ها است. پیراهن های کوتاه و یا بلند خود را می توانید با نیم بوت ها ست کنید و استایل روزمره مناسبی بسازید.

پوپلین سفید و نیم بوت ها

پوپلین سفید و اسنیکرز ها

همان طور که گفتیم پیراهن های پوپلینی سفید در استایل های خیابانی به وفور یافت می شود و هر کس با سبک و سلیقه شخصی خود آن ها را با اکسسوری های دیگر ست می کند. استفاده از اسنیکرز یا کتانی های تمام سفید و یا سفید با رنگ های مختلف یکی دیگر از گزینه های مناسب استایل روزمره است.

پوپلین سفید و اسنیکرز ها

پوپلین سفید و کفش پاشنه دار

پیراهن های بلند سفید به اندازه ی پیراهن های کوتاه طرفدار و جذابیت دارد. پیراهن های با پارچه پوپلین سفید بسیار مناسب برای مهمانی ها و یا قرار های مهم هستند. یک پیراهن بلند سفید به همراه کفش پاشنه دار استایل شما را شیک و مدرن می کند.

بهترین قیمت پارچه پوپلین

پوپلین سفید و کفش پاشنه دار

بلوز سفید با شلوار

استایل های خیابانی با بلوز هایی از جنس پوپلین و با رنگ سفید نیز به وفور مشاهده می شود. بلوز های اورسایز که با پارچه پوپلین سفید دوخته شده اند یکی دیگر از ترند های پوپلینی سال هستند. پوشیدن بلوز های سفید به همراه شلوار های تنگ و یا گشاد می تواند استایل نیمه رسمی و یا حتی کژوالی به شما دهد.

پوپلین، پارچه ای خنک، سبک، لطیف و تابستانی است. این پارچه دوام بالایی دارد و در مقابل چروک، مقاومت نسبتا خوبی نشان می دهد. آهار نسبی پوپلین باعث شده گزینه جذابی برای چین سوزنی و مدل های آزاد باشد

برای ایجاد تنوع می توان از پارچه یاخما سفید نیز استفاده کرد. زیرا هم پارچه پوپلین و هم پارچه یاخما پارچه هایی نسبتا خشک و آهار دار هستند مناسب دوخت با یکدیگر می باشند.

بلوز پوپلین سفید با شلوار

داشتن لباس های پوپلینی سفید در کمد لباستان شما را برای استایل ها و موقعیت های مختلف آماده می کند.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا